Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 18:48
vals licht
vals licht is offline
Hoe wordt je een alto?

Alto cursus in 16 stappen!

1Wees 'jezelf'. Noem jezelf nooit 'alto', 'gothic' of 'punker'. Prop jezelf nooit in een hokje. Het hokje van de 'alternatievelingen' is nog wel gangbaar. Alternatieveling klinkt namelijk net iets meer alternatief dan alto.


2Wees alles met de A van Anarchy. Alternatief, creAtief, Anarchist, Antichrist, Antivleeseten, Antihuppels, knuffelbAar, Anders. Zet dan ook overal die A van anarchy met een rondje eromheen neer!


3Bestudeer je omgeving en bekijk hoe je NIET moet zijn. Kijk eens naar die kakkers, huppels en trancemannetjes en scheld ze het liefst ook nog uit omdat ze zo normaal zijn. Heb schijt aan hun, je doet gewoon wat je lekker zelf wil en trekt je geen ruk aan van wat anderen denken of zeggen.


4Noem iedereen die jonger is en er hetzelfde als jij uitziet een wannabe. Dat is best wel stoer, vooral als je er zelf nog niet achter bent wanneer je iemand een wannabe vindt.


5Doe raar met je haar. Kleur het in een leuke felle kleur, koop knipjes met beertjes, ALS HET MAAR KINDERACHTIG IS voor de meisjes en ALS HET MAAR RECHTOP STAAT voor de mannelijke toekomstige alto's onder ons.


6Zoek een vriendenkring vol met alternatievelingen zoals jij en ga dan lekker plakken met elkaar. De hele dag knuffelen en kusjes geven, je kent het wel. En natuurlijk stoeien!


7Wees bi. Zeg ook de hele dag; een beetje bi is niet bah!


8Zet je af tegen alles wat je ouders zeggen. Toon geen respect, voor niemand. Jouw motto: zij geen respect voor mij, ik geen respect voor hen. Scheld ook de hele dag op die 'kankerfacisten' zoals Pimmetje.


9Rook joints. Af en toe ff al je zorgen kwijt kan geen kwaad en zo duur is het nou ook weer niet.


10Praat in een of andere onleesbare taal, op MSN of op je cu2 profiel. voorbeeld: ikkuh iz nie sow heejl erruggus lieffig maarrum da geejf oowk nie gebruik ook zoveel mogelijk gezichtjes en dergelijke.


11Kijk Bert&Ernie en wees helemaal fan van Elmo. Waarom? Omdat ze zo lief en kinderlijk zijn.


12Leef je uit met je tas. 9 [img]http://communities.msn.nl/_Secure/0KwC2DkQOzzgfQ2iV6eUUiWnsmba2Niqj9P96QYVc9V6L7h5BJbW863p7w*ysCaXf63QY7 TOhJe8/Tas.jpg[/img] Stouw hem helemaal vol met patches van bands die je luistert ook al ken je maar 2 liedjes, veiligheidsspelden en Anarchy A's.


13Luister stoere alternatieve muziek, maar haal het niet in je hoofd naar de volgende groepen te luisteren, dat zijn namelijk de groepen van de wannabes waar je niet naar moet luisteren. Veel te commercieel voor jou als echte alternatieveling.

Sum 41, Limp Bizkit, Di-rect, Linkin Park, Papa Roach, KoRn, Slipknot, Machine Head, Fear Factory

Van de bands die je leuk vind draag je natuurlijk zoveel mogelijk shirts en truien. Het is ook cool om zoveel mogelijk patches van die bands op je (natuurlijk wijde) broek of legerjas te naaien.


14Kijk Jackass, en doe het ook zoveel mogelijk na. Vooral op school. Spreek met je andere alternatieve vrienden af wanneer je je skateboard, winkelwagentjes (natuurlijk geklauwd van het winkelcentrum) en supervage sumoworstelaarspakken mee naar school neemt. Midden in de aula natuurlijk gaan nadoen. In het centrum (liefst in Amsterdam) is ook een goede optie.


15Noem jezelf minstens 8 keer per uur 'vaag'.


16Heb een cool taalgebruik. Woorden als klauwen(jatten), kewl (cool), vet, vaag en tjoooo doen het altijd goed.


EN ALS LAATST: AL DEZE DINGEN MOET JE NATUURLIJK WEL COMBINEREN MET WAT JE ZELF ECHT COOL VINDT!


Advertentie
Oud 02-04-2002, 18:49
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Oud 02-04-2002, 18:50
Faery
Faery is offline
*trekt zich af*
__________________
Genocidealisme.
Oud 02-04-2002, 18:53
Verwijderd
als iedereen zich daarnaa gaat houden ben je toch niet alternatief meer? of ben ik nou dom?
Oud 02-04-2002, 18:54
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
ben jij leukl?
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Oud 02-04-2002, 18:55
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Grrr... *krijgt behoefte weer fb te worden*
__________________
.
Oud 02-04-2002, 18:56
Verwijderd
ik vind dus echt een slechte topic..

zo krijg je dus wannabee's
Oud 02-04-2002, 18:57
Verwijderd
ik ben vaag
Oud 02-04-2002, 18:57
Verwijderd
en nu ik dit lees..

wat een boooeeeeelllllshit
Oud 02-04-2002, 18:57
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
maria schreef:
als iedereen zich daarnaa gaat houden ben je toch niet alternatief meer? of ben ik nou dom?
Denk het laatste!
Vind het trouwens een leuke tekst... vooral die tas!
Daar lopen ze bij mij op school ook mee... en ze zijn jonger dan mij... ttssss... wannabe's
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Oud 02-04-2002, 18:59
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
eet poep en sterf!!!
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Oud 02-04-2002, 19:08
feline
feline is offline
Yes en hier was ik naar op zoek.
Ik zat namelijk pas op 't stoepje bij de grondalto's (correctie:alternatieven), en toen leek t me wel kewl om ook voor vast zo te zijn. Dus toen vroeg ik: "Hoe word ik zo vaag als jullie?" Dus toen hadden ze al wat tips voor me enzowww.(dat ik geen hakken meer mocht, en dat ik ook vet wijde broeken moest) maar dat wilde dus niet echt lukken, want nu ben ik plotseling een wannabe zeggen ze enzowww. En de kakkers vinduh mij ook niej meer lievv. Dus ik ben nu een arm zielig zigeunermeisje huilen op een steen, huuuuuilen huuuuuilen heel de dag alleen. Maar goed, kan ik 't dus weer opnieuw proberen, echt onwijs bedankt enzo.

Trouwens: je hebt wel wat wannabegroepen op je tas

Duzz

edit: neem mijn tekst met een korreltje zout
------------------
What satisfaction canst thou have tonight?

[Dit bericht is aangepast door feline (02-04-2002).]
__________________
I'm a good girl, I am...
Oud 02-04-2002, 19:09
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
iedereen voelt zich hier ook lekker aangesproken
__________________
rustig aan
Oud 02-04-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
*trekt zich af*

roel laat dat
da hoor ik te doen, als groupie zijnde
Oud 02-04-2002, 19:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Jah en hiermee wil je wat bewijzen?...dat jij wel weet hoe het allemaal zit en dat jij boven al die mensen staat ofzo?

Het heeft totaal geen nut imo..en die tas is dat de tas van eh...cosmow heettie geloof ik?
Oud 02-04-2002, 19:19
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Faery schreef:
*trekt zich af*

__________________
...amen...
Oud 02-04-2002, 19:46
Aangenaam
Avatar van Aangenaam
Aangenaam is offline
leuk gejat van fokzine
http://forum.fok.nl/showtopic.php/124345/1/25

hijs wel leuk thou

[Dit bericht is aangepast door Aangenaam (02-04-2002).]
Oud 02-04-2002, 19:56
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline

je mist nog:

17. stoelen en bankjes zijn voor burgers. de echte alternatieveling zit op straat
__________________
when i rock..
Ads door Google
Oud 02-04-2002, 20:03
liesje 19
Avatar van liesje 19
liesje 19 is offline
__________________
de vogeltjes zijn weer op lengte vandaag ;)
Oud 02-04-2002, 20:07
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
:true:
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 02-04-2002, 20:07
lithium
lithium is offline
nu ik dit lees kom ik tot de conclusie dat ik een alternatieveling ben

kan je ook ff een paar tips geven hoe ik kan afkicken?

__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Oud 02-04-2002, 20:09
Koen_S
Koen_S is offline
van Fok! gejat?
Oud 02-04-2002, 20:10
Eightball GOD
Avatar van Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Ben ik nou de enige die ut grappig vindt?
__________________
Mensen als wij, die geloven in de fysica, weten dat het onderscheid tussen verleden, heden en toekomst slechts een hardnekkig onuitroeibare illusie is
Oud 02-04-2002, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Eightball GOD schreef:
Ben ik nou de enige die ut grappig vindt?

jah,

ik vind dit meer iest voor op het onzin forum ofzo..

Oud 02-04-2002, 20:43
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
jammer dat het geen kakker- cursus is

slot, dat is wel duidelijk denk ik, hoop ik.
__________________
Freak me baby
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 10:13
Lifestyle Het Grote Waar-Vind-Ik....-Topic deel II
Roos
198 14-10-2002 19:07
Muziek wat vin jij???????
addictive
74 18-09-2002 19:11
Lifestyle alto cursus 'revisited' ofzo
cha0s
47 27-08-2002 14:50
Muziek Commercieel versus Alto
angela123
29 16-07-2002 22:15
Lifestyle Wat is er mis met homo's
Verwijderd
20 03-04-2002 09:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.