Oud 19-10-2005, 14:56
koelekikker
koelekikker is offline
Hey mensen,

Ik zit met het volgende; Ik heb al een tijd een hele hechte vriendschap met een meisje en we rekenen elkaar als elkaars beste vrienden. Een kleine twee jaar geleden hebben we even iets met elkaar gehad maar dat heeft nooit doorgezet om verschillende redenen. We hebben wel een paar keer gezoend, maar wilden toen onze vriendschap zo houden als dat ie was, en daar hebben we ook nooit ruzie of problemen om gehad. Maar zoals gezegd hebben we wel een hele hechte en diepe vriendschap opgebouwd en daar zijn we beiden heel blij mee natuurlijk. Zij zit op dit moment een jaar in het buitenland en ik ga binnenkort een week bij haar op bezoek. Na die week ga ik al snel verhuizen naar Engeland en zullen we elkaar helemaal veel minder gaan zien natuurlijk.

Maar goed; de laatste tijd praten we steeds meer over sex via MSN en hoewel we dat vroeger ook zovaak deden, gaat het nu vaker over sex MET elkaar ipv dingen die we met anderen uitspookten. Het hangt zeg maar in de lucht, maar ik zit nog wel met aan aantal dingen.

hoewel ik graag met haar naar bed zou willen, omdat ik echt van dr hou en er ook zeker mooi en aantrekkelijk vind; ik besef wel dat sex ook veel dingen kapot kan maken. Je hoort zovaak verhalen over goede man/vrouw vriendschappen die kapot gaan doordat ze met elkaar naar bed zijn geweest, en die twijfel speelt ook bij haar natuurlijk. Het maakt dingen ingewikkelder en laat misschien gevoelens naar boven komen, die een open en leuke vriendschap in de weg kunnen gaan staan (oa jaloezïe)

Maar aan de andere kant weet ik dat ik haar daarna veel minder ga zien en eventuele verliefdheid (mocht die opeens weer op komen borrelen) makkelijk ontlopen kan worden. Wat het voor mij persoonlijk nog lastiger maakt is het feit dat ik nog maagd ben, en dus niet helemaal weet wat ik kan verwachten (wel andere sexuele ervaringen btw, en zij is geen maagd meer). Dus mijn vraag;

Denk jij dat het mogelijk is om met elkaar naar bed te gaan als beste vrienden, zonder dat je daarmee je goede vriendschap op het spel zet ?

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is, en dat er mensen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt en me kunnen vertellen hoe t bij hun verlopen is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2005, 15:03
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
In principe zou het moeten kunnen, zeker met het feit in het vooruitzicht dat jullie elkaar binnenkort toch amper meer gaan zien. Dan zou je het dus kunnen doen als een mooie afsluiting van jullie tijd samen en daarna beiden jullie eigen weg gaan.

Maar daar moeten jullie dan wel hetzelfde over denken. Als een van beiden naderhand toch gevoelens krijgt of stiekem nu al heeft, is het natuurlijk wat riskanter om te doen, omdat je niet weet wat voor uitwerking het dan op jullie gaat hebben. Dus zorg wel dat je er beiden op dezelfde manier tegenaan kijkt en dat je goed van jezelf weet wat het voor je betekend.

Voor de rest zou ik gewoon kijken hoe het gaat lopen als jullie samen zijn. Is die spanning er inderdaad en hangt het zo duidelijk in de lucht, dan gebeurt het toch wel. En als de sfeer er niet naar is, dan blijkbaar niet en laten jullie het lekker voor wat het is
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 16:16
elledc
elledc is offline
Denk nou zelf eens, zij is méér voor jou dan enkel een vriendin. Punt 1, je moet weten dat echte vriendschap tss man en vrouw niet bestaat, er spelen altijd (sexuele) gevoelens mee, vroeg of laat.
Punt 2, waarom zou de vriendschap tussen jullie tenietgaan als jullie beiden toegeven aan jullie sexuele gevoelens. Ga ervoor, volg je gevoel anders krijg je er nog spijt van.
En als jullie elkaar toch minder zullen zien, dan heb je tenminste een mooi moment samen gehad.

Laatst gewijzigd op 19-10-2005 om 16:18.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 16:29
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Zij geeft te kennen dat ze ook wel wil, dus waarom zou je het niet doen? Het kan een heel mooi moment zijn voor jullie beiden!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 16:49
koelekikker
koelekikker is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 19-10-2005 @ 17:16 :
Denk nou zelf eens, zij is méér voor jou dan enkel een vriendin. Punt 1, je moet weten dat echte vriendschap tss man en vrouw niet bestaat, er spelen altijd (sexuele) gevoelens mee, vroeg of laat.
Punt 2, waarom zou de vriendschap tussen jullie tenietgaan als jullie beiden toegeven aan jullie sexuele gevoelens. Ga ervoor, volg je gevoel anders krijg je er nog spijt van.
En als jullie elkaar toch minder zullen zien, dan heb je tenminste een mooi moment samen gehad.
Ze is ook meer dan enkel een vriendin, das het hele punt.. Het is niet een oppervlakkige vriendschap en ik houd echt veel van haar, ook zonder sex. En als sex dat kapot zou kunnen maken, dan kan ik me echt wel inhouden in die week en dan gaat er ook niks gebeuren..

En sexuele gevoelens zijn er altijd ook wel geweest tussen ons, we hebben niet voor niks een paar keer gezoend, maar ik/we heb(ben) dat altijd gewoon weggedrukt omdat een relatie op dit moment echt niet zou kunnen werken tussen ons, en we blij waren met hoe het ging. Maar nu het dus op het punt staat om allemaal te veranderen door mn verhuizing naar Engeland, Lijkt het me idd wel bijzonder en leuk om met elkaar naar bed te gaan.. twijfel twijfel !
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:18
Verwijderd
Nou ja, als je de vriendschap over 5 jaar nog wilt hebben dan moet je het niet doen. Heb je liever een wip, dan moet je ervoor gaan. Persoonlijk zou ik voor de wip gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:27
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-10-2005 @ 18:18 :
Nou ja, als je de vriendschap over 5 jaar nog wilt hebben dan moet je het niet doen. Heb je liever een wip, dan moet je ervoor gaan. Persoonlijk zou ik voor de wip gaan.
Woow man Elmer, misschien had jij de nick van de TS moeten hebben
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:29
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
OK, er is dus een mooi, aantrekkelijk meisje waar je *heel* close bevriend mee bent en waar je *echt* van houdt, die je de kans geeft om sex met haar te hebben, zodat je ontmaagd zult worden door iemand waarbij je je 100% op je gemak kunt voelen...

...en jij twijfelt.

Juist ja.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:41
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2005 @ 18:29 :
OK, er is dus een mooi, aantrekkelijk meisje waar je *heel* close bevriend mee bent en waar je *echt* van houdt, die je de kans geeft om sex met haar te hebben, zodat je ontmaagd zult worden door iemand waarbij je je 100% op je gemak kunt voelen...

...en jij twijfelt.

Juist ja.
Ja daar heb je krèk een punt.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:43
Spiteful
Spiteful is offline
Waarom zou je niet allebei kunnen hebben
Tzal iig enorm leuk zijn denk ik zo
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:04
koelekikker
koelekikker is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2005 @ 18:29 :
OK, er is dus een mooi, aantrekkelijk meisje waar je *heel* close bevriend mee bent en waar je *echt* van houdt, die je de kans geeft om sex met haar te hebben, zodat je ontmaagd zult worden door iemand waarbij je je 100% op je gemak kunt voelen...

...en jij twijfelt.

Juist ja.
Ok ok Ik moet t gewoon maar gaan doen dan, en dan t hele kleine risico lopen dat er toch ergens iets mis gaat, wat ik me niet echt kan voorstellen..

Citaat:
Nou ja, als je de vriendschap over 5 jaar nog wilt hebben dan moet je het niet doen.
Hoezo ?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:08
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
koelekikker schreef op 19-10-2005 @ 19:04 :
Ok ok Ik moet t gewoon maar gaan doen dan, en dan t hele kleine risico lopen dat er toch ergens iets mis gaat, wat ik me niet echt kan voorstellen..
That's the spirit!
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:15
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2005 @ 18:29 :
OK, er is dus een mooi, aantrekkelijk meisje waar je *heel* close bevriend mee bent en waar je *echt* van houdt, die je de kans geeft om sex met haar te hebben, zodat je ontmaagd zult worden door iemand waarbij je je 100% op je gemak kunt voelen...

...en jij twijfelt.

Juist ja.
ik ben dus niet de enige die het vreemd vind
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2005 @ 18:29 :
OK, er is dus een mooi, aantrekkelijk meisje waar je *heel* close bevriend mee bent en waar je *echt* van houdt, die je de kans geeft om sex met haar te hebben, zodat je ontmaagd zult worden door iemand waarbij je je 100% op je gemak kunt voelen...

...en jij twijfelt.

Juist ja.
you make me laugh

Maar idd, als er een goede sfeer is en jullie weten van elkaar hoe jullie er over denken, waarom het tegenhouden.
Zolang je maar van elkaar weet waar jullie staan ten opzichte van elkaar, dat is het belangrijkste
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 19:12
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Doe het niet, het levert alleen maar gezeik op.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 20:03
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nietzijweer schreef op 19-10-2005 @ 20:12 :
Doe het niet, het levert alleen maar gezeik op.
Hadden we 'm net zover dat-ie de juiste beslissing ging maken, begin jij weer... Nee, nou wordt-ie mooi.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 20:05
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
nietzijweer schreef op 19-10-2005 @ 20:12 :
Doe het niet, het levert alleen maar gezeik op.
Ik heb hier een vette rhyme over geschreven:


Stil

Die jongen moet van bil!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 20:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 19-10-2005 @ 21:05 :
Ik heb hier een vette rhyme over geschreven:


Stil

Die jongen moet van bil!
*ROFL
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-10-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
koelekikker schreef op 19-10-2005 @ 19:04 :
Hoezo ?
Nou, omdat het leeuwendeel van de relaties korter dan 5 jaar duurt en het leeuwendeel van de beëindigde relaties niet eindigt in vriendschap.

Maar genoeg gezeur, gaan met de banaan, jongen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 21:01
Rondje
niet lullen maar doen
je krijgt er echt spijt van als je het niet doet, en wat verlies je ermee? je bent zodirect toch lang weg..
k sluit me verder aan bij de rest
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 22:07
koelekikker
koelekikker is offline
Ok ok ok de boodschap is duidelijk.. sjeez Ik laat nog wel weten hoe t afloopt..

@Mephostophilis: Ik ben ook niet van plan om er een relatie van te maken. We gaan die week gewoon met elkaar naar bed en dan gaan we wat mij betreft vrolijk verder zoals we bezig waren voor de sex....
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 22:17
Estar
Estar is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2005 @ 21:06 :
*ROFL
Mee eens


sorry voor mijn nutteloze bijdrage
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 22:32
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik zou het niet doen, maar wie ben ik? Inderdaad, eoa mede-forumgebruikster. Wat jij doet, moet je zelf weten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 23:26
Verwijderd
Citaat:
koelekikker schreef op 19-10-2005 @ 23:07 :
Ok ok ok de boodschap is duidelijk.. sjeez Ik laat nog wel weten hoe t afloopt..

@Mephostophilis: Ik ben ook niet van plan om er een relatie van te maken. We gaan die week gewoon met elkaar naar bed en dan gaan we wat mij betreft vrolijk verder zoals we bezig waren voor de sex....
En jij denkt dat dat zo makkelijk gaat? Succes jongen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 23:38
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 19-10-2005 @ 21:05 :
Ik heb hier een vette rhyme over geschreven:


Stil

Die jongen moet van bil!
Elke stad kent z'n breezahs, die kan je zo nemen, 't is gratis!




als je toch zo desperate bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2005, 23:45
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 20-10-2005 @ 00:38 :
Elke stad kent z'n breezahs, die kan je zo nemen, 't is gratis!




als je toch zo desperate bent.
Jaloers op de TS?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 00:44
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2005 @ 18:29 :
OK, er is dus een mooi, aantrekkelijk meisje waar je *heel* close bevriend mee bent en waar je *echt* van houdt, die je de kans geeft om sex met haar te hebben, zodat je ontmaagd zult worden door iemand waarbij je je 100% op je gemak kunt voelen...

...en jij twijfelt.

Juist ja.


zegt er een wat

Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-10-2005 @ 00:45 :
Jaloers op de TS?
zegt er een wat
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 00:58
Verwijderd
Neuk d'r

Als je een beetje goede vrienden bent en elkaar kent kan dat geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 01:33
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Maar natuurlijk ben ik het wel met nare man eens
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 09:17
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2005 @ 18:29 :
OK, er is dus een mooi, aantrekkelijk meisje waar je *heel* close bevriend mee bent en waar je *echt* van houdt, die je de kans geeft om sex met haar te hebben, zodat je ontmaagd zult worden door iemand waarbij je je 100% op je gemak kunt voelen...

...en jij twijfelt.

Juist ja.
Dit was precies mijn gedachte, mooier kan het niet man!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 12:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 20-10-2005 @ 01:44 :
zegt er een wat
Ik zou anders niet twijfelen, heur.

Citaat:
zegt er een wat
Touché.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 19-10-2005 @ 17:16 :
Punt 1, je moet weten dat echte vriendschap tss man en vrouw niet bestaat, er spelen altijd (sexuele) gevoelens mee, vroeg of laat.
Wie zegt dat nou weer?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 13:51
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 20-10-2005 @ 14:12 :
Wie zegt dat nou weer?
Een vrouw die een beetje paranoide tegenover mannen staat
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 13:59
i'mstronger
i'mstronger is offline
ik heb het wel gedaan..
ik voelde ook meer voor hem, daarom wilde ik het persé..
maar daarvoor waren we goede vrienden

dat is nu over..

het irritante ervan is dat de vriendschap wel verpest wordt.. ik weet niet of je dat er voor over hebt, ik had het er wél voor over, en ik zou het zo weer overdoen denk ik.

ik ben achteraf blij dat ik het gedaan heb, ik heb er een mooie herrinnering aan. maar het is maar net of je je vriendschap er voor over hebt. (of jullie komen er hierdoor achter dat jullie méér van elkaar willen dan alleen vriendschap )
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 20-10-2005 @ 14:51 :
Een vrouw die een beetje paranoide tegenover mannen staat
Oh mooi, dan hoef ik het niet serieus te nemen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 15:00
juno
Avatar van juno
juno is offline
De beste en meest stabiele relaties hebben hechte vriendschap als basis. Maar als het begint als sex en verliefdheid blijft het vaak ook daarbij. Als dan de vlinders weg zijn, is er namelijk niets meer over.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-10-2005, 16:59
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Wat overigens niet wil zeggen, dat tijdens 'sex en verliefdheid' geen vriendschap kan groeien
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 17:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
En wat niet wil zeggen dat als de seks en verliefdheid weg is, de vriendschap overblijft.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 17:20
elledc
elledc is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 20-10-2005 @ 14:12 :
Wie zegt dat nou weer?
ieder zijn menig en zijn ervaringen misschien?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 17:21
elledc
elledc is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 20-10-2005 @ 14:51 :
Een vrouw die een beetje paranoide tegenover mannen staat
lol
wat beweer jij nou, mannen zijn net mijn trouwste vrienden
(had je nu gezegd 'paranoide tov vrouwen', dan had ik je nog kunnen gelijk geven)

Laatst gewijzigd op 20-10-2005 om 17:25.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 21:04
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 20-10-2005 @ 18:20 :
ieder zijn menig en zijn ervaringen misschien?
misschien wel, maar...

Citaat:
utopia5 schreef op 19-10-2005 @ 17:16 :
Punt 1, je moet weten dat echte vriendschap tss man en vrouw niet bestaat, er spelen altijd (sexuele) gevoelens mee, vroeg of laat.
waarom stel je het dan zo alsof het feitelijk is bewezen, hm?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 21:06
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 19-10-2005 @ 17:16 :
Punt 1, je moet weten dat echte vriendschap tss man en vrouw niet bestaat, er spelen altijd (sexuele) gevoelens mee, vroeg of laat.
Hier ben ik het niet mee eens, maar dit terzijde.

Ik zou het niet doen. Ondanks dat al die mannen hier zeggen dat je het wel moet doen. Het loopt gewoon niet goed af. Believe me.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 21:11
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Chandis schreef op 20-10-2005 @ 22:06 :
We hebben ook weleens met elkaar gezoend. Maar ik zou echt nooit met die vriend van mij naar bed willen. Ik zie hem gewoon niet op die manier.
Dat lijkt me nogal tegenstrijdig. Wel met hem willen zoenen, maar nooit met hem naar bed willen omdat 'je hem niet op die manier ziet'.

Die twee dingen gaan bij mij toch vaak samen. Als ik iemand aantrekkelijk genoeg vind om mee te zoenen, zou ik er ook best mee naar bed willen. Als ik me niet voor kan stellen met iemand naar bed te willen omdat ik hem simpelweg niet op die manier zie, lijkt het me ook niet dat ik hem zou willen zoenen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 01:51
crook
Avatar van crook
crook is offline
jeetje niet zo sentimeel hoor, ben jij nou een vent? gewoon neuken die handel
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 10:21
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik wil alleen een waarschuwing geven:

Heel veel mensen hebben hele hoge verwachtingen van hun eerste keer. Voor jou komt daar nog een keer extra hoge verwachtingen bij doordat het zo'n goede vriendin is, doordat je die vriendschap riskeert en omdat je het zelf ziet als een soort sluiting van het contact.
Al die verwachtingen maaken zenuwachtig en in de praktijk maakt dat de seks niet echt beter. Dus het gevoel en genot zou best wel eens tegen kunnen vallen. De intimiteit denk ik daarentegen niet.
Denk daar maar aan voordat jullie je besluit nemen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 10:36
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 20-10-2005 @ 18:20 :
ieder zijn menig en zijn ervaringen misschien?
Grap is alleen dat jij er een algemene (onjuiste) conclusie aan hangt. En daar kan ik dan weer een beetje niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Kurlun schreef op 20-10-2005 @ 22:04 :
misschien wel, maar...



waarom stel je het dan zo alsof het feitelijk is bewezen, hm?
Precies, dat zegt die Kurlun mooi
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 12:43
Freestyler*
Freestyler* is offline
lijkt me niks

1 keer seks met je beste vriendin?
en dan nog de eerste keer ook?

en daarna verder gaan zoals vroeger?
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 13:17
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
als jullie al wat meer gewend zijn qua sex is er geen probleem.
Moet je er alleen wel voor zorgen dat je niet verliefd gaat voelen, wat misschien toch eigenlijk wel de magie is van echte sex.
(moet ik nodig zeggen, maarja, ik ben een man, wij zijn zwak )
goed geheim houden, ook essentieel
en niet eenmalig, dat zou me vreemd lijken
Dan kun je het steeds over "dat" en "toen" hebben.....
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 15:42
koelekikker
koelekikker is offline
Citaat:
Rooster schreef op 21-10-2005 @ 14:17 :
als jullie al wat meer gewend zijn qua sex is er geen probleem.
Moet je er alleen wel voor zorgen dat je niet verliefd gaat voelen, wat misschien toch eigenlijk wel de magie is van echte sex.
(moet ik nodig zeggen, maarja, ik ben een man, wij zijn zwak )
goed geheim houden, ook essentieel
en niet eenmalig, dat zou me vreemd lijken
Dan kun je het steeds over "dat" en "toen" hebben.....
Ik ben wel wat meer gewend qua sex, en zie het ook niet als iets extreem bijzonders of speciaals. Het is leuk, en je kan er heel erg veel plezier aan beleven, maar het is niet zo belangrijk als (volgens mij) veel maagden hebben. Maar ik de eerste keer wel altijd beschouwd als iets speciaals en daarom wil ik het met een meisje doen waar ik toch echt verliefd op ben, of van hou. En hoezo het niet bij één keer houden ? Je kan toch in die week gewoon sex hebben wanneer je daar beiden zin in hebt als je maar aan het eind van de week gewoon het los kan laten en je relatie zo kan laten als dat hij was. Nu zou dat 20x zo moeilijk zijn als je elkaar dagelijks ziet en beiden weer gaat aanrommelen met andere jongens/meisjes, maar dat is dus niet zo.. En bovendien ben ik totaal niet jaloers aangelegd en heb ik in t verleden ook nooit echt problemen gehad als zij helemaal verliefd was op een jongen, en ik niemand had, en zelfs stiekem helemaal gek op haar was ... Ik heb dan ook wel vertrouwen in mijn eigen gevoel, en ik het denk ik ook allemaal prima plaatsen, maar ik weet dus niet hoe zij er mee om zal gaan.. Dat we nu niet verliefd op elkaar zijn is duidelijk, maar wat als zij opeens helemaal gek op mij word; dat wil ik ook niet hebben, want dan doe ik dr toch onbedoeld pijn door helemaal in engeland te gaan wonen... Dus dan moeten we eigenlijk er eerst heel duidelijk en serieus over gaan praten, maar dat verpest nou juist het hele spannende weer voor een groot doel.. Nu hangt het in de lucht, maar dan ligt alles open en bloot op tafel, en is t misschien helemaal niet leuk en bijzonder meer.. bah
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.