Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 21:40
Verwijderd
hoi allemaal,

ik zit heel erg met een probleem, en ik zou graag willen weten wat jullie ervan denken.

Ik ben een jongen van 17 jaar, en zit al een paar jaar op judo. een paar maanden geleden is er een nieuw meisje in mijn judogroep gekomen, Miranda. Ik vond haar gelijk enorm knap en superaardig, kortom leuk. Maar al vrij snel had ik door dat zo'n beetje heel mannelijk Leiden zo over haar dacht, en dat ze echt volkomen 'out of my league' was. dit werd ook nog eens bevestigd toen ze tegen een vriendin van mij die ook in onze judoegroep zit zei dat ze mij niet knap vond enzo.

toch heb ik een heel goed contact met haar opgebouwd, en is ze een paar weken geleden op mijn 17e verjaardag geweest. Ze kende daar verder niemand, en was er echt speciaal voor mij. ik heb die avond heel veel met haar opgetrokken, en zelfs een stukje met alleen haar gelopen. er is niets gebeurd, maar ik vond het toch geweldig. en na dat feestje zijn we nog closer geworden. we hebben uren met elkaar gemsn't en tot diep in de nacht met elkaar gesms't. en ook in het echt veel met elkaar opgetrokken. ergens is toen bij mij het gevoel ontstaan dat ze misschien toch iets voor mij voelde, en ik besloot een beetje te laten doorschemeren hoe ik over haar dacht. alleen heb ik het er uiteindelijk iets te dik bovenop gelegd, wat leidde tot een genante situatie waarin ik het heb bekend op msn. ze schrok er heel erg van dat ik iets voor haar voelde en dacht dat dit wederzijds was, en ging vrij snel offline. ze vroeg nog wel of ze me de volgende dag nog zou spreken enzo. maar ze is die volgende dag niet online gekomen. ik heb nu over een paar dagen een feestje van haar waar ze mij voor deze bekentenis voor had uitgenodigd.

Ik ben nu heel bang dat ik haar voor het eerst weer spreek op dat feestje, en voor hoe zij daar gaat reageren. verder ben ik ook heel erg bang dat ik de vriendschap die ik met haar heb opgebouwd nu kwijt ga raken, en dat ze zich niet meer bij mij op haar gemak zal voelen. ook ben ik natuurlijk erg verdrietig dat ze toch niets voor mij bleek te voelen, en dat ik dus toch geen kans maak.

iemand advies voor mij hoe ik hiermee om moet gaan?

groetjes uit leiden,

Leidenaartjuh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2010, 21:58
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Nouwwwww
Miss heeft ze je geblokeert op msn dat je denkt dat ze offline is want voor 1 jongen ga je niet zomaar 2 dagen niet op msn

ik zou zoiso proberen met haar contact te zoeken

Stuur haar BV een sms waar je in zet dat je niet weet als je nog naar haar feest moet komen en dat als ze niet reageert je toch komt
als je dan echt niet wil dt je komt reageert ze wel dat ze niet wil

maar ja wel jammer voor je
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 14:02
Verwijderd
Ja, dat is moeilijk. En het is heel logisch dat jij er erg tegenop ziet om haar onder ogen te komen. Je bent verliefd op haar, je wilt dat ze goed over je denkt en jou wil zien, en dan gebeurt dit. Het is voor Miranda ook logisch dat ze je even niet wil spreken. Misschien wil ze je gewoon niet kwetsen en je valse hoop geven.
Meestal komen dit soort dingen na een tijdje vanzelf weer goed, je moet er gewoon geduld in hebben. En dat plan van Girl-Lara om te smsen klinkt ook wel goed.
Het helpt om afleiding te zoeken om Miranda een beetje te vergeten. Succes ermee.

Kusje! Etmakas.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 16:27
veer2110
Avatar van veer2110
veer2110 is offline
ik zou een sms sturen naar haar of naar een vriendin van haar/jullie en daarin uitleggen dat je niet wil dat jullie vriendschap niet kapot wil maken.
k zou gwn naar dat feetsje gaan en kijken hoe ze reageert als je in de buurt komt. als ze wegloopt en je probeert te ontwijken laat het dan zo en geef haar/jullie wat tijd. het komt vanzelf wel goed.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 21:27
Verwijderd
heej,

heel erg bedankt voor jullie reacties. De dag van het feestje heb ik sms contact met haar gehad, en ik mocht gewoon nog komen. Op het feestje was alles eigenlijk wel redelijk normaal tussen ons. we hebben alleen wat minder met elkaar gesproken dan normaal. En na het feest is ons contact weer gegroeid, en eigenlijk kan ik wel zeggen dat we nu nog closer zijn dan daarvoor.

groetjes uit leiden
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 09:53
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
En je zal alleen nog maar gekker op haar worden, terwijl dit niet wederzijds is. Ik denk dat je het beste het contact maar haar kan verbreken voor zover dit mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 12:22
Verwijderd
Ja, daarom moet je dus meteen duidelijk maken dat je haar wil neuken, want nu ben je de "broer" en is het te laat.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
en eigenlijk kan ik wel zeggen dat we nu nog closer zijn dan daarvoor.
Let wel op dat dit close is op een broer/zus-manier, niet op de manier die jij wilt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2010, 22:34
Verwijderd
hoi iedereen,

ja, het is inderdaad close op een broer-zus manier volgens mij. En ik heb er heel goed over na gedacht of ik daar wel mee verder wil gaan, want aan de ene kant is het heel fijn om zo met iemand om te gaan, maar aan de andere kant is het ook wel pijnlijk omdat je "zo dicht bij haar bent en toch ook weer zo ver weg" als jullie snappen wat ik daarmee bedoel. Maar ik heb besloten dat ik haar niet kwijt wil, en dat ik idd op deze manier met haar om blijf gaan, ook al brengt het ook minder prettige gevoelens met zich mee.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 01-08-2010, 16:04
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Tbh, als je verliefd op haar bent en zij niet op jouw en je weet zeker dat het niks wordt zou ik het contact verbreken.
Ik heb hetzelfde met een meisje waar ik al een half jaar verliefd op ben mr zij ckr niet op mij, maar toch smst ze af en toe nog of ik in stad ben etc. En als je elkaar dan weer ziet dan krijg je toch altijd weer een soort hoop, maar achteraf blijkt het altijd weer vals te zijn. Het enige wat dit oplevert is getting hurt.
als die jongen het gewoon leuk vind om alleen al met haar om te gaan is het ook goed toch...

jammer voor je maar shit happens
always look on the bright side of life
ze lachte je tenminste niet in je gezicht uit ofzo? had ook kunnen gebeuren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 01-04-2006 23:46
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Liefde & Relatie verliefd op goede vriend..
*Margaritha*
5 04-11-2004 16:26
Liefde & Relatie Heb jij weleens je liefde/verliefdheid bekend? (aan iemand met een vriend(in))
stout!
43 11-06-2004 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.