Oud 18-07-2006, 20:46
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Stel: je gaat met zijn tweeën op vakantie. Met een vriend/vriendin, niet DE vriend/vriendin, maakt niet uit. Hoe doe je dat met eventuele vakantieliefdes? Blijf je met zijn tweetjes, of probeer je een groepje te leren kennen? En als iemand je meer dan vriendschappelijk interesseert, hoe ga je hier dan mee om zonder de ander in de steek te laten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2006, 20:49
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Mja, ik ga met een vriendin op vakantie. Zij is vrijgezel, ik hartstikke verliefd op mijn vriendje. Het zou maar zo kunnen dat ze een onwijs leuke jongen leert kennen. Het lijkt me dan dat die jongen niet alleen is en misschien bij een groepje hoort? Wij dan dus ook. Ik ben er tegen als zij opeens alleen maar dingen gaat doen met een jongen zonder mij er bij te betrekken of mij op de hoogte te brengen of te overleggen.
Als er in overleg iets geregeld kan worden, bijvoorbeeld dat zij even met hem weet ik veel, ergens heen gaat even? En ik blijf niet alleen achter, dan lijkt me dat geen probleem.

Als ik maar niet in mijn eentje achterblijf en er geen idee van heb wat zij aan het uitspoken is. We zijn en blijven met zijn tweeën op vakantie!
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 20:53
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Met een groepje zou het handig zijn. Maar stel dat zij tijdens het uitgaan een leuke jongen ontmoet waar ze eens mee wilt afspreken. Ga jij je dan in dat groepje van die jongen moeien om niet alleen te blijven? Of laat je haar dan niet gaan?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 20:55
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 18-07-2006 @ 20:53 :
Met een groepje zou het handig zijn. Maar stel dat zij tijdens het uitgaan een leuke jongen ontmoet waar ze eens mee wilt afspreken. Ga jij je dan in dat groepje van die jongen moeien om niet alleen te blijven? Of laat je haar dan niet gaan?
Het liefst ga ik mee, met hem en haar of dat groepje. Ik bedoel, het zou wat zijn als ik de hele avond in mijn uppie voor de tent zit en zij aan het feesten is met een of andere jongen. Als er een groepje is en we kunnen ons daar in vinden, en zij wil met die jongen een avondje ergens heen en ik kan terecht in die groep, dan vind ik dat niet erg. Maar als dat elke avond gebeurt, kan ik net zo goed alleen op vakantie gaan. Dus er is wel ergens een grens. Ik wil er niet bij hangen.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 21:10
fractuur
fractuur is offline
Op dat moment ben je met zijn tweeën op vakantie en dan is het heel simpel: zij zorgt op het moment dat zij een leuke jongen tegenkomt dat jij een leuke groep om je heen hebt (lees: ze gaan op jongensjacht als jullie je aangesloten hebben bij een groepje oid) of ze gaat niet. Die afspraak zou ik absoluut van tevoren maken, want de kans is te groot dat je anders ergens alleen terecht komt en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 21:17
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
fractuur schreef op 18-07-2006 @ 21:10 :
Op dat moment ben je met zijn tweeën op vakantie en dan is het heel simpel: zij zorgt op het moment dat zij een leuke jongen tegenkomt dat jij een leuke groep om je heen hebt (lees: ze gaan op jongensjacht als jullie je aangesloten hebben bij een groepje oid) of ze gaat niet. Die afspraak zou ik absoluut van tevoren maken, want de kans is te groot dat je anders ergens alleen terecht komt en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Precies, dat sluit wel aan bij wat ik ook zeg. Daar ben ik het mee eens. En het van te voren afspraken maken is zo'n slecht idee nog niet!
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 22:52
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 18-07-2006 @ 20:49 :
Mja, ik ga met een vriendin op vakantie. Zij is vrijgezel, ik hartstikke verliefd op mijn vriendje. Het zou maar zo kunnen dat ze een onwijs leuke jongen leert kennen. Het lijkt me dan dat die jongen niet alleen is en misschien bij een groepje hoort? Wij dan dus ook. Ik ben er tegen als zij opeens alleen maar dingen gaat doen met een jongen zonder mij er bij te betrekken of mij op de hoogte te brengen of te overleggen.
Same here, mijn vriendinnetje en ik gaan samen op vakantie en ik heb nu net een nieuw vriendje op wie ik super verliefd ben. Gaan we lekker voor haar op mannen jacht, zolang ze maar niet mij de hotelkamer uitzet.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 22:52
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik ga ook van de zomer met een vriendin op vakantie. Wij zijn allebei vrijgezel, maar ik heb er vertrouwen in dat goed gaat komen. Elkaar wat gunnen, maar allebei sociaal bezig blijven. We gaan ook weleens samen uit, wat min of meer hetzelfde is. Soms heeft een van de twee contact met een jongen maar meestal begint een van de vrienden van desbetreffende persoon tegen de ander te praten. Ik heb ook weleens gehad dat zij het grootste gedeelte van de avond doorbracht met een jongen en ik met zijn groep vrienden. Ik denk dat ik een leukere avond heb gehad als zij . Ik heb nog nooit een ongemakkelijke situatie gehad. Stel zij leert iemand kennen, dan verwacht ik nog dat het onze vakantie wordt, maar dingen samen doen met hem+vrienden erbij heb ik niets op tegen. Juist wel gezellig. Een middagje alleen op het strand liggen vindt ik ook niet erg evt.. Moet goedkomen, als iets me niet zint zeg ik het gewoon (en hopelijk andersom) zodat we tot een compromis kunnen komen. Gewoon een goede balans vinden
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 01:18
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Wat is er zo erg aan alleen zijn?
Als hij een leuke meid tegen komt gaat ie maar hoor, ik vermaak me wel
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 09:59
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
MTpower schreef op 19-07-2006 @ 01:18 :
Wat is er zo erg aan alleen zijn?
Als hij een leuke meid tegen komt gaat ie maar hoor, ik vermaak me wel
Ja, tijdens de dag wel, ik doe niets liever dan alleen ergens wat rondlopen of op het strand gaan liggen Maar als ie 's avonds wegwilt met haar (en stel dat zij ook met 2 op vakantie is) dan moet je wel chance hebben dat de persoon die achterblijft je ook ligt. En da's dan zo geforceerd, niet?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 13:35
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik heb het weleens meegemaakt dat ik juist meer last had van de vriendin die mee was en juist een vriend thuis had. Iedere dag zeuren dat ze hem zo mist, en dag 5 kwam hij ook maar met een vriend... ( die was maar mee om mij te vermaken ofzo) en dag 6 lag zij met hem in de (mijn) caravan in ik in de voortent.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 13:57
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 19-07-2006 @ 09:59 :
Maar als ie 's avonds wegwilt met haar (en stel dat zij ook met 2 op vakantie is) dan moet je wel chance hebben dat de persoon die achterblijft je ook ligt. En da's dan zo geforceerd, niet?
Ik voel me dan absoluut niet verplicht om met die andere achtergebleven persoon op te gaan trekken
Als we het goed zouden kunnen vinden is het wat anders natuurlijk
Maar dan nog ben ik waarschijnlijk liever alleen dan de hele avond met iemand die ik eigenlijk niet ken
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe klef zijn jullie?
Verwijderd
45 06-07-2007 20:43
Liefde & Relatie Op vakantie met je ex
gurl19
59 12-03-2007 10:36
Liefde & Relatie Enneuh, hoe voel jíj je nou op relationeel gebied? Hé? Hé? Deel zestien ondertussen..
Methuselah
494 25-09-2005 13:50
Liefde & Relatie Geen id wat ik er mee aan moet.
Cookie
11 20-06-2005 10:57
De Kantine mensen die ervaring hebben met.... (op vakantie gaan met je vriendje)
Ellennnn
18 13-12-2002 22:50
Liefde & Relatie Een vrienden groep of verschillende vrienden
Dr_Love
3 27-01-2002 13:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.