Oud 11-04-2008, 11:29
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Hoe oud wordt jij dit jaar, hoe vier je jouw verjaardag, zou je willen werken op jouw verjaardag, schijnt de zon vaak op jouw verjaardag, regent het vaak op jouw verjaardag, eet je taart, drink je veel en wie zijn er uitgenodigd?


Ts start met een verjaardags verhaaltje
Citaat:
Vroeger ging ik heel vroeg op staan (ja hé ik wilde zo lang mogelijk jarig zijn, deden anderen dat ook?). Dan gingen mijn vader en ik naar de markt kijken en kochten we onderweg naar huis brood, om te ontbijten. Thuisgekomen was mijn mama taart aan het bakken<33. Daarna gingen we naar de kermis met vrienden of iig het hele gezin en mijn beste vriendinnetje en mijn broers beste vrienden. 's Middags was er visite en die bleef tot ik moest slapen!
<333
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2008, 11:47
Verwijderd
Vandaag ben ik 22 geworden.
Ik vier mijn verjaardag amper, eigenlijk weten alleen mijn (schoon)ouders wanneer ik jarig ben, dus die komen meestal langs en dan voer ik ze taart. En dat was het wel.
Ik werk op mijn verjaardag als ik op die dag van de week gewoonlijk ook werk.
De zon schijnt soms op mijn verjaardag, en soms regent het ook, want 'april doet wat hij wil'.
Ik bak en eet wel altijd taart, want dat is leuk. Meestal drink ik wel wat op mijn verjaardag.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 15:56
Verwijderd
Feli Katje
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 16:10
Verwijderd
Mijn verjaardag valt midden in de zomervakantie, dus als kind had ik de garantie dat ik nooit naar school hoefde op mijn verjaardag. Het nadeel is wel dat veel mensen op vakantie zijn op mijn verjaardag. Het is vaak mooi weer maar niet altijd.
Vroeger kreeg ik een taart in de vorm van het aantal jaren dat ik geworden was. Maar vanaf m'n 10e kreeg ik andere taarten.
M'n oma's kwamen op bezoek, m'n ooms en tantes en vrienden van m'n ouders.
Ik heb een paar keer een partijtje gegeven, een keer kwam er een goochelaar, dat was leuk.
Toen ik ouder werd mocht ik geen feestjes geven omdat ik dat niet verdiend had volgens m'n ouders. Later mocht ik alleen feestjes geven als ik geen 'buitenlanders' uitnodigde dus liet ik dat altijd maar zitten.

Ik vind het altijd heel leuk om jarig te zijn, dan mag ik doen wat ik wil en ik neem altijd vrij van werk.
De laatste 2 jaar heb ik samen met m'n buurman (die een paar dagen voor mij jarig is) verjaardagen gevierd.
Toen ik 21 werd (dat was in de hete juli maand in 2006) heb ik het in de tuin gevierd. Dat was echt mijn leukste verjaardag ooit, mooi weer, leuke mensen, overal kussens en kaarsjes. Echt een topdag.
Drinken doe ik sowieso bijna niet en dus ook niet op m'n verjaardag, tenzij ik daar zin in heb.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 16:21
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
@ Katje: Proficiat!

Ontopic:
Ik vier m'n verjaardag sinds m'n 16e niet meer, dus voor mij is 't sindsdien 'n normale dag. De dagen daarna stromen er wat cadeautjes, kaarten, geld, smsjes en telefoontjes binnen met de standaardmededeling: "Sorry, sorry, sorry, was 't helemaal vergeten!" Daar kan ik dan wel om lachen .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Later mocht ik alleen feestjes geven als ik geen 'buitenlanders' uitnodigde dus liet ik dat altijd maar zitten.
OMFG

OT: ik vier mijn verjaardag vaak samen met mijn nicht, die 12 jaar ouder is en op de zelfde dag jarig is als ik ben, de ene keer bij haar en de andere keer weer bij mij, kinderfeestje doe ik al twee jaar niet mer, omdat geen zin enzo, ik ben weleens wezen skieën, was volgens velen uit mijn klas het leukste feest ooit andere dingen die ik heb gedaan kom ik even niet op.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 16:31
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
was volgens velen uit mijn klas het leukste feest ooit
Wordt u onderdrukt mevrouw?
Dat moet ik even aan mijn man vragen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 16:32
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 16:32
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn verjaardag valt dit jaar in de tulpvakantie. Ik vier het samen met een van mijn beste vriendinnen die 10 dagen jonger is dan ik. We houden een groot feest.
Meestal vier ik het met mijn familie op de dag zelf, dan komen mijn oma's, mijn stiefopa (maar die kan dit jaar niet omdat hij dood is), mijn oom en mijn ouders. En dan hebben we allerlei soorten vlaai. Ik moet eigenlijk maar weer vragen om slagroomtaart!
En dan hou ik later een kleiner feestje waar ik een aantal vriendinnen uitnodig, en dan gaan we, tsja, thuis zitten. Heel gezellig!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 16:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik ben 26 mei jarig en word dan 21.
Mei is sowieso een verjaardagsmaand in mijn vriendinnengroep (en bovendien zijn mijn broertje en oom ook nog jarig). Maargoed, ik heb in mei dus 5 verjaardagen waar ik heen wil en verder nog 4 optionele (net of het uitkomt). Verschrikkelijk, haha
Ik ga het wel vieren, gewoon 'thuis' en daarna nog even de stad in ofzo.
Ik nodig iedereen uit op 23 mei (de vrijdag ervoor) want het weekend na mn verjaardag ben ik weg. En mensen moeten zelf maar kijken hoelaat ze komen e.d.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 07:33
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik ben op 13 april jarig (ja, morgen ). Gek genoeg is het op mijn verjaardag vaak heel mooi weer terwijl het op de verjaardag van mijn broertje (4 augustus) altijd regent

Vroeger keek ik altijd zo erg naar mijn verjaardag uit dat het best vaak op een teleurstelling uitdraaide omdat het nooit helemaal volmaakt was Mijn ouders versierden de kamer en mijn stoel. Ik was inderdaad ook altijd heel vroeg wakker. Verder begreep ik het nooit als anderen niet wisten dat ik jarig was

Tegenwoordig doe ik er niet zoveel meer mee. Ik vier mijn verjaardag alleen nog met familie, maar ook dat is morgen voor t laatst. Ik vond 25 wel een mooie leeftijd om daarmee op te houden.
Ik vind het wel leuk dat ik morgen op een zondag jarig ben (vorig jaar vrijdag de 13e *zucht*), maar heel veel maakt het me niet uit.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 07:36
Verwijderd
Wat een boel jarige opeens
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 07:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wat een boel jarige opeens
Is elk jaar in april
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 07:38
Verwijderd
Ik moet nog een paar maadjes wachten...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 09:58
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik ben op 13 april jarig (ja, morgen ). Gek genoeg is het op mijn verjaardag vaak heel mooi weer terwijl het op de verjaardag van mijn broertje (4 augustus) altijd regent

.
ik ben ook op 13 april jarig enne... tsja ik geef meestal wel een feestje (wat erop neer komt dat er een aantal mensen komen en dan proppen we ons vol met zn allen) en soms doe ik wat leuks afhankelijk van het weer. Soms sneeuwt het, soms is het 26 graden zoals vorig jaar

Ik kijk echt als een kind nog uit naar mn cadeautjes geweldig. Ik heb zin in morgen!
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 10:13
Verwijderd
Ik word 23 en ik vier natuurlijk mijn verjaardag niet. Ik ben wel van plan weer een verjaardagstopic voor mezelf te openen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 11:17
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben 1 mei jarig, en ik vier het al tijden niet meer. Ik heb ook geen zin in familie die alsnog langs komt ookal heb ik ze al 100 keer gezegt dat ik het niet vier, en daarom ben ik de laatste 3 jaar altijd weg op mijn verjaardag. Dat gaat lekker makkelijk omdat ik altijd in de vakantie jarig ben. Meestal nodig ik later in het jaar (als het écht mooi weer is) wel wat mensen uit. Dan gaan we in de tuin zitten met lekkere kleine hapjes en wat drank. Ik verheug me nooit op wat ik krijg, want ik zeg altijd gewoon wat ik wil hebben. Dit jaar krijg ik dus een horloge van mijn opa en oma en van mijn mams (met een donatie van opa en oma) mijn lowlands kaartje. En verder wil ik niks, want ik ben een gelukkig mens.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 11:21
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik verheug me nooit op wat ik krijg, want ik zeg altijd gewoon wat ik wil hebben..
Dat klinkt heel gek


OT: over cadeautjes,
vorig jaar heb ik van 2 vriendinnetjes een zlefgemaakte poster gekregen, met allemaal teksten die op hen, mij of ons sloegen en ik kreeg een 'zelfgemaakt' prikbord met foto's er op. Dat was echt heel leuk want die dingen heb ik nog en ze zijn echt geweldig om te zien en lezen.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-04-2008, 11:23
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
^Ik bedoel niet dat ik het niet leuk vind om cadeautjes te krijgen, maar meer dat ik me niet benieuwd ben naar wat ik krijg omdat ik toch al weet wat ik krijg.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 12:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben op 4 oktober jarig, word dan 23. Vroeger vond ik mijn verjaardag altijd hartstikke leuk, zat echt af te tellen. Ik vond de dag alleen erg stom, dierendag. Iedereen mocht altijd een dier mee naar school nemen of een knuffel. Allereerst vond ik het niet eerlijk, want op een verjaardag mocht normaal alleen de jarige iets mee naar school nemen. Daarnaast vond ik het ook nog stom, want ik ben allergisch voor dieren met haren (vrijwel alle huisdieren) dus ik had er nog last van ook, op mijn verjaardag.

Tegenwoordig vind ik het niet zo bijzonder meer. Het is een normale dag, als elke dag, baal er zelfs een beetje van omdat ik dan weer een jaar ouder ben. Ik neem op m'n verjaardag ook nooit vrij en vertel niet aan iedereen dat ik jarig ben. Het is leuk als ze er zelf achter komen en met een "ooooh jij zegt ook niks!" op je af komen, maar verder vind ik jarig zijn vaak ook maar ongemakkelijk. De laatste keer dat ik het vierde was toen ik 18 werd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 13:25
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
hahah, ja dat heb ik ook. Ik ben altijd een beetje sad de dag ervoor. Nu dus Ik neem op mn verjaardag meestal wel vrij van mn werk omdat ik dan vind dat ik wel een beetje mag relaxen. Ik doe gwn dingen waar ik zin in heb of waaraan ik tot dan niet ben toegekomen. Maar als ik naar de uni moet, dan moet ik naar de uni he.. daarvan neem ik geen vrij

Vorig jaar heb ik een enorm feest gegeven. Maar dat is gebruikelijk onder Surinamers omdat ik *bigi jari* had. Als je leeftijd deelbaar is door 5 --> bigi jari. En ik werd 20, dus
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 14:08
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Een paar jaar geleden vierde ik het. Nu niet meer. Oh en ik ben dit jaar 15 geworden.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 15:19
Verwijderd
Ik ben net als Pip midden in de zomervakantie jarig, en dat vind ik wel best. Hoef lekker nooit naar school en het is (met uitzondering van vorig jaar) altijd mooi weer.
Ik word dit jaar 20, en dit vind ik heel erg, want dat is OUD. Dus ik ga het vanaf dit jaar denk ik niet meer vieren, ik heb het toch nooit leuk gevonden om jarig te zijn, en ouder.
De afgelopen jaren gingen we meestal barbecueen in de tuin, met de visite. Ohja, en het jaar dat ik 15 werd was ik jarig in de auto op weg naar Frankrijk.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 16:09
max-grunn
Avatar van max-grunn
max-grunn is offline
Ik ben in de winter jarig (athans dat dacht ik altijd maar het is de herfsts) Met vroeger vaak sneeuw, nu vaak regen eigen gemaakte taart met familie enzo. Ik vier mijn verjaardag dus nooit zo spectaculairrr. Soms komen er wat klasgenoten langs enzzz. Maar ik zou nooit willen werken op mijn verjaardag vorig jaar heb ik me werk op mijn verjaardag ook afgezegd (is wel begrijpelijk, je moet natuurlijk genieten van al het lekkers) Ik wordt dit jaar trouwens 17
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 23:30
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik voel me ook stokoud nu
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2008, 23:30
Verwijderd
Valt wel mee hoor
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 05:36
Verwijderd
Volgende maand word ik 17, normaal gesproken vier ik het alleen een beetje met wat familie maar dit jaar denk ik erover om het anders te doen want ik ontdek opeens allemaal leuke mensen om mij heen. Verder krijg ik zelden echt dingen die ik graag had willen hebben, want als mijn verjaardag ook maar een beetje in de buurt vergeet ik spontaan wat ik leuk vind om te krijgen. Wat ik wel leuk vind aan mijn verjaardag is dat het in de lente is, want lente associeer ik met lieve en zachte dingen enzo .
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 07:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
We hebben gisteren iets gedaan wat we nog nooit gedaan hebben: wakker gebleven tot 12 uur en champagne gedronken

Mja, we kwamen ook pas om 23.15 uur binnen dus dan is t al gauw 00.00 uur.

25 is toch wel bijzonder.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 08:17
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik wordt
Shun.

Ik ben eens jarig geweest toen we op vakantie waren in Sri Lanka. Toen werd ik geloof ik 8 ofzo, alleen toen ik 8 was vond ik sri Lanka helemaal niet zo leuk, al dat rare eten en die rare mensen, toen ik ziek was lag ik kotsmisselijk in het busje uit het raam te staren toen er van die vrouwen langsliepen die stil bleven staan voor het raam om te kijken naar het zieke kleine meisje. Dat vond ik niet leuk.
Maar dat was niet toen ik jarig was.

Toen zaten we in een hotel (ik weet nog hoe het rook, naar ananas en zee en tropische warmte, nu wil ik weer terug.) en mijn ouders hadden een verjaardagstaart geregeld die ze opdienden na het eten, en ze zongen Happy Birthday. Dat was wel heel lief.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 13:58
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Balance, waarom heb je dan nu 21 bij je naam staan?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 12:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
@ Balance, waarom heb je dan nu 21 bij je naam staan?
22 is oud
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 12:12
Verwijderd
Ik word 23....

Het is meestal rotweer omdat het in oktober is, en de afgelopen 5 jaar heb ik op elke verjaardag gewerkt. Meestal vier ik het de dag zelf met familie, soms met taart, soms zonder... en met vrienden gaan we meestal uit eten als er iemand jarig is, of een get-together georganiseerd door iemand met wat drankjes etc.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 21:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
22 is oud


*kijkt hoofdschuddend naar eigen leeftijd* Nu t niet meer rood is lijkt t nog echter
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 21:49
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
15 is oud.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 21:52
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ik word vandaag 23 / Ben vandaag 23 geworden
Ik leef gewoon mn dag zoals alle anderen, en dan gaat t mis want dan komen er heel veel mensen langs en haal ik taart en zet ik thee enzo

Ik nodig ook niemand uit.... iedereen komt toch wel
En dan 's avonds met mn ouders eten dus iedereen de deur uit werken

mjah, dan komen 's avonds weer een hele lading andere mensen

Het was mn planning om vandaag te gaan leren aw well, morgen weer een dag, dan eerst naar de tandarts *huiver*
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Je verjaardag vieren.
Missy
34 25-10-2010 12:11
Liefde & Relatie verjaardag vergeten
Verwijderd
15 23-12-2005 13:59
De Kantine verjaardag
rare kwast
35 19-01-2005 22:26
Liefde & Relatie alleen naar een verjaardag
Verwijderd
34 16-09-2004 15:34
Verhalen & Gedichten Mijn 16e verjaardag
(PiTT)
8 25-07-2004 23:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Fijne verjaardag
Ieke
0 06-04-2004 21:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.