Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2006, 16:31
pablo
Hallo,

Ik ben nieuw hier uit nood. Ik moet volgende week me praktische opdracht ANW inleveren en heb nog niks gedaan. Heeft iemand hier een fatsoenlijk werkstuk, en dan géén die al online staat. Dat zou te makkelijk zijn om te checken voor de docent. Als iemand me kan helpen moet hij/zij even mailen naar nietmeerofnietminder@hotmail.com

I owe you.
Ik heb zelf nog boekverslagen en andere PO's 'te ruil'.
Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2006, 16:36
pablo
Ik heb de methode Solar en moet ook een dossier aan opdrachten inleveren. Help me! Wie heeft deze opdrachten en helpt me?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 16:42
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
pablo schreef op 30-03-2006 @ 17:31 :
Hallo,

Ik ben nieuw hier uit nood. Ik moet volgende week me praktische opdracht ANW inleveren en heb nog niks gedaan.
doe zelf je huiswerk.

Kom op man, het is ANW. Geen natuurkunde of biologie. Je hebt nog een week.

De tijd die je aan deze post hebt besteed had je beter in je werkstuk kunnen stoppen.

OMFG, ANW....
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 16:46
pablo
Beste MightyMarcel,

Ik vraag om een gunst, niet om de les te worden gelezen. Ik weet zelf ook wel dat ik te laat ben, daar hoef jij mij niet aan te herinneren. Bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 17:14
IvdSangen
IvdSangen is offline
In een week kan ik 10 ANW-werkstukken uitpoepen. Stel je niet aan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 17:24
pablo
Ik hoef er maar eentje. Wie steekt de helpende hand uit?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 18:06
jennepen
jongens, ff serieus, als jullie hier alleen komen om de smartass te spelen, wtf komen jullie hier dan doen.
hij vraag gewoon om hulp en als je die niet te bieden heb, antwoord dan gewoon niet. hij heeft zelf ook wel door dat hij laat is.
enne als je zo makkelijke po's 'uitpoept' doe dat dan ff voor hem, piece of cake voor jou toch?

@ pablo, ik zal ff voor je kijken of ik er een voor je heb, ik had dezelfde methode maar dat was vorig jaar, met wat mazzel staat er nog wat op, kan t je alleen niet garanderen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 13:40
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Als je wilt heb ik nog een werkstuk liggen over evolutie, 'van aap tot mens' was de titel. Moet ik wel even zoeken enzo. Stuur maar een pm ofzo. (Daar moet je je trouwens wel voor aanmelden... maar ik denk dat ik anders vergeet weer in dit topic te kijken )
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 14:00
sdekivit
sdekivit is offline
ANW is zo gemaakt dat 'zelfs' niet natuur-mensen het aankunnen, dus zoek ff lekker op google en maak een leuk verhaaltje. Ik moest voor anw de laatste week ok 10 opdrachten ofzo nog inleveren --> fluitje van een cent.

--> het is niet de bedoeling dat andere mensen je huiswerk gaan maken pablo (en dan speelt het uithangen van de 'smartass' helemaal geen rol, je moet gewoon je werk doen, net zoals andere mensen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!!
Dede
0 25-02-2017 08:47
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 11:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 11:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.