Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2006, 17:32
Roffachick
Roffachick is offline
hallo...

Ik heb nu 9 maanden een vriend.. of ex ja het is maar hoe je het noemt.. We wonen best ver uit elkaar en zagen elkaar elk weekend maar hij doet de laaste tijd heeeel raar.. Ik weet dat hij zaakjes heeft die niet legaal zijn zeg maar..
Maar 4 weken terug zei hij plotseling (nadat hij was opgepakt) dat ze hem zochten en dat hij naar het buitenland ging vluchten... Ik was helemaal ik paniek ect ect.. Toen na 1 week Kwam ik erachter dat hij gewoon in NL was ... dus ik belde hem en hij zei steeds meisje je snapt het niet je snapt het niet... Ik zeg waarom lieg je?? Ja voor je eigen veiligheid ect... Nu zijn we 3 weken verder en dan zegt hij weer bel je morgen bv 8 uur... dan is het die dag en belt hij niett.. Dan bel ik hem en verzint hij volgens mij weer een smoes.. en dan zegt ie weer een tijd en een dag en belt hij weer wel... Allemaal zo onduidelijk.. Dan zegt hij weer als ik het vraag dat hij van me houd dan niet dan wel... IK HOU DUS WEL van hem en ik ga er echt aan kapot heeeeel erg.. ik weet niet wat hij ermee bedoelt of wat dan ook... waarom liegt hij over zoiets en doet hij zo vaag kan iemand er iets uit opmaken ?? Hij zegt steeds ik heb het te druk met me werk ect (crimeel achtig drugs ect) Dan zeg ik .. ik word echt namelijk erg boos van maak het dan uit zeg dat het over is .. dat doet hij ook niet... Nu had ik gisteren wat gedronken en hij belde weer niet dus ik bel hem en er kwam niet veel uit het gesprek ik denk ik vraag gewoon dingen ik zeg doen we aan valentijn?? Hij zegt ja tuurlijk ik zo moet wel weten of je een kadootje koopt ja zegt hij... Kijk ik kan er niks mee en snap er echt niks van... Dan wel dan niet en als ik ernaar vraag is het JE SNAPT HET NIET en ik kan het niet zeggen via de telefoon enz enz ... ik weet het niet meer houd hij nou wel of niet van me??? hij zegt ook steeds heb geduld heb geduld.... EN heeft iemand raad of een tip ik word er echt gek van letterlijk... Bedankt alvast!!
__________________
Kimmmie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2006, 17:33
Verwijderd
Misschien moet je overwegen hem te dumpen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 17:36
ThunderW
ThunderW is offline
Iets meer interpunctie mag wel. Maar zoals je 't vertelt zou ik 't uitmaken (niet dat ik een vrouw ben ofzo) want wat moet je nou met een drugsdealer?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 17:41
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Nou, je snapt het dus niet. Als ik jou was zou ik ook niet proberen te snappen waar hij zich mee bezig houdt.
Verbreek het contact met hem, want ik denk dat jullie 'relatie' geen leuk einde zal krijgen (als hij in de bak belandt of jou in zijn 'hobby's' betrekt).
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 17:43
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Buiten het feit of hij wel of niet van je houdt en of zijn vage gedrag daar mee te maken heeft, snap ik sowieso niet goed goed wat je nog met die jongen doet. Hij is bezig met illegale zaakjes zeg je. Nouja oke, tot op bepaalde hoogte kan ik me nog voorstellen dat je daar doorheen wil kijken en evengoed een relatie met hem zou willen hebben. Maar als hij vervolgens opgepakt blijkt te zijn, zegt dat hij moet vluchten, en vervolgens blijkt dat dat niet zo is maar dat hij dat zei vanwege zijn eigen veiligheid, dan klopt er echt een heleboel niet en zou ik me persoonlijk zo snel mogelijk los zien te maken van zo'n situatie en dus van zo'n jongen.

Ik weet niet wat er allemaal speelt, maar dit klinkt niet best. En dan kun je nog het diee hebben dat je zoveel van hem houdt, dit lijkt me nou niet echt de basis van een fatsoenlijke relatie. Dus, kap er mee voordat je zelf in die hele zooi betrokken raakt.

Tja, zijn gedrag is idd verre van normaal te noemen, maar als hij echt zo moet vrezen voor zijn veilighied, kan ik me voorstellen dat hij ook naar jou toe niet eerlijk kan zijn en ook zijn beloften om te bellen niet na kan komen. Ik heb geen idee waar hij allemaal mee bezig is, maar hij heeft blijkbaar heel wat meer aan zijn hoofd dan zijn relatie met jou. Ik vind het niet zo gek dat je twijfelt aan zijn gevoelens voor jou, hij gedraagt zich nogal vreemd.

Conclusie: in mijn ogen klinkt dit als een vrij bizarre en gevaarlijke situatie en ik snap niet wat je nog met die knul moet. Kies voor jezelf en je eigen veiligheid en dump die jongen zo snel mogelijk.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 17:45
Roffachick
Roffachick is offline
ja... ik weet het maar sta er mee op en ga ermee naar bed .. Ik kan hem niet loslaten wat ik ook doe
__________________
Kimmmie
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 17:45
Verwijderd
Enge gast. Dumpen dus. Je wilt geen vriend die in drugs handelt en weet ik wat allemaal nog doet. Echt niet. Hoe lief hij ook nog kan zijn. Maar zoals ik het lees gedraagt hij zich als een eikel naar jou toe. Kappen dus.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 17:49
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
Hoe kan je van zo'n jongen houden. Zoek gewoon een lief vriendje dat wel eerlijk is en je gelukkig maakt.
__________________
A veces ángel, a veces demonio, pero siempre yo...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 17:56
Roffachick
Roffachick is offline
ik weet niet waarom ik van hem hou?
Ik ben hem tegengekomen na het verlies van mijn vader enz
En ben me helemaal gaan hechten aan hem.. ik kom super dom over maar ik weet het gewoon ECHT niet meer..
__________________
Kimmmie
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 18:03
Verwijderd
Misschien moet je je zelf eerst eens af gaan vragen wat je nu echt wilt. Wil je een relatie met iemand die dingen doet die niet legaal zijn? Wil je een relatie met iemand die zijn afspraken niet na komt? Wil je een relatie met iemand die alleen maar zegt 'je snapt het niet' en je verder niets uit wil leggen? Enzovoorts. Zo ja, dan zal je hem moeten nemen zoals hij is en je daar bij neer moeten leggen. Zo nee, dan zou ik het contact verbreken en je richten op 'het leven dat voor je ligt'. (Of hem desnoods in eerste instantie nog een kans geven, maar dat hij dan wel heel erg moet veranderen, doet hij dat niet, dan zou ik alsnog het contact verbreken.) Natuurlijk is dat moeilijk, maar als die jongen niet normaal kan doen, dan is hij je niet waard en dan ben jij beter af met iemand die dat wel kan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 18:04
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Verliefd worden op iemand heb je ook niet altijd in de hand. En zeker na zoiets als het verlies van je vader kan ik me voorstellen dat je je heel erg kunt gaan hechten aan iemand die er voor je is, die lief tegen je doet en je belangrijk laat voelen. Maar je moet wel reeël blijven om te zien dat hoe lief hij ook is, hij ook een heel andere kant heeft waar je helemaal niks mee te maken wil hebben. En dat die twee dingen op gegeven moment tóch door elkaar heen gaan lopen, dat kan niet anders. Dus toekomst zit hier niet in, plus het risico dat jij zelf ook enorm in de problemen gaat komen.

Probeer dus realistisch na te denken en van daaruit ook te handelen nu. Want dit is gewoon geen situatie die je eeuwig stand wil laten houden, want daar gaan problemen van komen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 18:07
Roffachick
Roffachick is offline
Ja kijk ik zit steeds met de vraag waarom??

Waarom liegt hij en doet hij zo?? WAAROM...
dan doet hij weer ` normaal` en dan zo...

Ik kan hem niet peilen enzo... en 9 maanden is niet niks vandaar... waarom geeft hij dan geen fuck om mij?? Of wel ik heb zoveel vragen
__________________
Kimmmie
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 18:09
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik snap het niet, ben nooit zo goed geweest in het volgen van soaps.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 18:11
Verwijderd
Citaat:
misslinda schreef op 05-02-2006 @ 19:07 :
Ja kijk ik zit steeds met de vraag waarom??
Dan vraag je hem dat? Maar als hij geen antwoord wil geven, dan houdt het op, lijkt me. 9 maanden is niet niets idd, maar iemand die zich bezig houdt met criminele dingen, drugs, enz. is dat ook niet. Je moet nog een heel leven en daarop is 9 maanden niet zoveel, je kunt dan beter een relatie aangaan met iemand die echt om je geeft en dat ook kan laten zien. Denk ik.

Wat weegt voor jou zwaarder: een relatie van 9 maanden of de persoon waar je een relatie mee hebt?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 18:12
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Spreek met hem af en confronteer hem met zijn gedrag. Probeer helder uiteen te zetten waarom jij je verward voelt bij de situatie. Vraag hem er wat aan te doen, vraag hem naar redenen, vraag wat je wilt vragen.

Dan afwachten. Stel een ultimatum en kom deze ook echt na: als jij niet binnen een maand veranderd bent, zie je mij nooit meer terug.

En doe dit alles alleen als je echt om hem geeft enz. Voor mij is dit een verloren zaak... maar doe wat je goed acht.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 18:14
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
het is etc. (etcetera weet je wel) niet ect.
en het lijkt me dat hij gewoon van je af wil.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 18:19
Roffachick
Roffachick is offline
ik mag misschien dom zijn maar het is echt ECT
__________________
Kimmmie
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 18:21
Roffachick
Roffachick is offline
het is officieel misschien etc... maar ik heb altijd geleerd dat ect te schrijven... en iedereen om me heen ook.. maar goed het maakt me niet uit..
__________________
Kimmmie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2006, 18:25
Verwijderd
Citaat:
misslinda schreef op 05-02-2006 @ 19:21 :
het is officieel misschien etc... maar ik heb altijd geleerd dat ect te schrijven... en iedereen om me heen ook..
Offtopic: Dan zou je toch eens moeten kijken of degene die je dat geleerd heeft de Nederlandse taal zelf wel goed beheerst. ECT is een psychiatrische behandeling (elektroconvulsietherapie), etc. is de afkorting van etcetera.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 18:27
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Je gaat nu allemaal redenen verzinnen waarom het wel goed is om bij hem te blijven:
- 9 maanden gooi je niet zomaar weg
- hij was er na het verlies van je vader

De eerste reden is geen goede reden om bij hem te blijven. Al had je 3 jaar met hem, hij deugt (in jouw verhaal) gewoon niet.
Twee: tja, hij heeft je geholpen in een moeilijke tijd, maar dat betekent niet dat je je aan hem moet vastklampen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 18:34
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Dreig ermee dat stopt met afspreken, zien, bellen oftewel 'iets hebben' als hij niet NU eerlijk tegen je is... kijken wat hij dan doet

Maar dan moet je stevig in je schoenen staan. Laat weten dat je je niet laat bedonderen!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 19:32
Verwijderd
Citaat:
misslinda schreef op 05-02-2006 @ 19:21 :
het is officieel misschien etc... maar ik heb altijd geleerd dat ect te schrijven... en iedereen om me heen ook.. maar goed het maakt me niet uit..
haha
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 05-02-2006 @ 19:12 :
Spreek met hem af en confronteer hem met zijn gedrag. Probeer helder uiteen te zetten waarom jij je verward voelt bij de situatie. Vraag hem er wat aan te doen, vraag hem naar redenen, vraag wat je wilt vragen.

Dan afwachten. Stel een ultimatum en kom deze ook echt na: als jij niet binnen een maand veranderd bent, zie je mij nooit meer terug.

En doe dit alles alleen als je echt om hem geeft enz. Voor mij is dit een verloren zaak... maar doe wat je goed acht.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 20:40
Verwijderd
Zoals je schrijft lijk je me echt de ideale vriendin voor zo'n gozer (als hij al echt zo 'stoer' is als hij beweert te zijn, want daar twijfel ik eigenlijk aan, misschien gaat hij wel vreemd ofzo...)
Hij kan lekker doorgaan met zijn 'zaakjes' en jij zal er niet moeilijk over doen en op hem blijven wachten.
Je maakt me echt niet wijs dat dit het beste is wat je kan.
Ga lekker iemand anders zoeken die wel normaal kan doen en hou je druk te maken over hem.
Wat ze noemen een doodlopende weg.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 11:07
Smokin'
Smokin' is offline
Komop deze gast is een regular 'bad boy'..dan krijg je dit soort gedoe. Aantrekkelijke en leuke gast is het vast en zeker(daarom heb je met hem), maar hij respecteert je simpelweg niet. Als je daar mee kan leven is dat prima, maar als je een einde wil maken aan de onzekerheid moet je het uitmaken. Veranderen kan je zo'n jongen trouwens niet, en goede gesprekken maken ook niet zoveel indruk op hem.

Deze opmerking van Lady-kebiss:

Citaat:
Zoals je schrijft lijk je me echt de ideale vriendin voor zo'n gozer
Blegh, wat ben jij dom. of juist heel slim omdat je op basis van iemands taalgebruik kan deduceren watvoor vriend of vriendin bij hem of haar past.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2006, 11:23
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Mijn God, dat je hier nog over na moet denken. Die gast respecteert je niet en geeft duidelijk niet veel om je, dus: Dumpen, met hoofdletter D.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 06-02-2006 @ 12:07 :
Blegh, wat ben jij dom. of juist heel slim omdat je op basis van iemands taalgebruik kan deduceren watvoor vriend of vriendin bij hem of haar past.
Wie zegt dat ik lette op het taalgebruik en dat ik het had over hoe slim ze is? Jouw woorden, niet de mijne
Ik keek naar wát ze schreef, niet hoe ze het schreef (alhoewel dat ook wel met wat meer interpunctie mag....)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 12:13
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 06-02-2006 @ 12:07 :

Blegh, wat ben jij dom. of juist heel slim omdat je op basis van iemands taalgebruik kan deduceren watvoor vriend of vriendin bij hem of haar past.
Maar jij bent wél slim, want jij kent het moeilijke woord deduceren

Goed zo kleine Timmie!
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 12:16
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 06-02-2006 @ 12:57 :
(alhoewel dat ook wel met wat meer interpunctie mag....)
Het verhaal staat vol interpunctie.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 14:27
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 06-02-2006 @ 12:07 :Blegh, wat ben jij dom. of juist heel slim omdat je op basis van iemands taalgebruik kan deduceren watvoor vriend of vriendin bij hem of haar past .
Blegh, wat doe jij quasi-intellectueel.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 14:45
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 06-02-2006 @ 12:07 :


Deze opmerking van Lady-kebiss:



Blegh, wat ben jij dom. of juist heel slim omdat je op basis van iemands taalgebruik kan deduceren watvoor vriend of vriendin bij hem of haar past.
Ze bedoelt dat zij de ideale vriendin is om te hebben voor zo'n jongen, omdat ze toch wel blijft wachten op hem.

Dus 3x voor jou: Blegh, wat ben jij dom.
1. omdat je zoiets niet zomaar gaat zeggen, vind ik wel erg arrogant van je
2. lees eerst eens voordat je weer met je oordeel klaar staat.
3. je zegt dat ze iemand niet dom mag noemen om hoe ze schrijft, maar je doet zelf precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 14:46
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 06-02-2006 @ 15:27 :
Blegh, wat doe jij quasi-intellectueel.
precies..het valt me op dat bij elk topic hij zo'n soort reacties heeft
Ik zou ook makkelijk zo kunnen reageren op topics (op een quasi-intellectuele manier), maar ik heb niet zoveel tijd daarvoor, heb nog een leven
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 14:52
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Hoe oud is je vriend?
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 15:00
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
En hoe oud ben jij?

En wil jij verder met deze jongen? Denk jij wel eens aan je toekomst? Als jij verder wilt met zo'n sukkeltje moet je dat zelf weten, maar dan wens ik je veel succes met je baantje in de wasknijper industrie.

Stel je niet aan over dat je em niet los kan laten, deze jongen heeft jou niets te bieden. Je moet je echt niet inlaten met dit soort figuren, dat kan alleen maar in jouw nadeel werken.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:29
Roffachick
Roffachick is offline
Ik ben 18 en hij 23...

Het lijkt makkelijk zoals het getypt is maar als je echt om iemand geeft is het veeeeel moeilijker...

Ik zit alleen vaak met de vraag waarom waarom?

En waar maakt hij het niet uit? En houd hij van me?

Die vragen raar maar toch
__________________
Kimmmie
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:30
Verwijderd
Geloof me, hij houdt niet van je
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-02-2006, 16:35
Gjallarhorn
Avatar van Gjallarhorn
Gjallarhorn is offline
Citaat:
Katje schreef op 06-02-2006 @ 17:30 :
Geloof me, hij houdt niet van je
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:40
Verwijderd
Citaat:
misslinda schreef op 06-02-2006 @ 17:29 :
Ik ben 18 en hij 23...

Het lijkt makkelijk zoals het getypt is maar als je echt om iemand geeft is het veeeeel moeilijker...

Ik zit alleen vaak met de vraag waarom waarom?

En waar maakt hij het niet uit? En houd hij van me?

Die vragen raar maar toch
Je bent zo blind voor de realiteit als je maar kan zijn. Iedereen kan met een beetje logisch beredeneren inzien dat dit een onmogelijk op te lossen situatie is.

Nou okee, je bent verliefd en aan hem gehecht, en daarom wil je hem niet kwijt, maar weegt dat nou echt op tegen alle ellende die je nu meemaakt? Je bent meer bezig met het zoeken naar antwoorden dan te genieten van je relatie met hem.
Ga bij jezelf te rade waarom je hem uberhaupt nog wilt. Je hebt niets aan hem, zo te horen, en hij behandelt je niet normaal.

Om maar even antwoord op je vragen te geven:
Waarom maakt ie het niet uit? Hij wil iets om op terug te vallen, iets om achter de hand te houden. Puur egoïsme dus.
Houdt ie van je? Niet zoals een normaal vriendje zou moeten.

Leer dat eerst nou maar accepteren, en maak het dan uit. Desnoods zoek je maar iemand anders waar je meer aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 17:05
Roffachick
Roffachick is offline
snap alleen niet waarom??????
Nu zei hij weer dat hij me gaat bellen .. heb nooit zekerheid...
Misschien is het wat als ik hem met rust laat dat hij denkt.. van ow nu heeft ze er genoeg van etc? Of ik hoor helemaal niks meer?? Wat denken jullie ? Of is dit juist geen goed plan?
__________________
Kimmmie
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 17:18
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
misslinda schreef op 06-02-2006 @ 18:05 :
snap alleen niet waarom??????
Nu zei hij weer dat hij me gaat bellen .. heb nooit zekerheid...
Misschien is het wat als ik hem met rust laat dat hij denkt.. van ow nu heeft ze er genoeg van etc? Of ik hoor helemaal niks meer?? Wat denken jullie ? Of is dit juist geen goed plan?
Ik denk niet dat hij veel moeite zal doen voor je. Kom op zeg, je bent geen deurmat.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 17:29
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
snap wel dat het moeilijk voor je is om met hem te breken, maar zo wil je toch ook niet verder? als hij van je houdt en om je geeft merk je dat vanzelf wel als je hem dumpt. als hij echt van je houdt, wil hij je ook niet kwijt en dan zal hij zeker nog eens vragen of je hem ajb niet terug wil nemen en dan nog zou ik het niet doen, ik denk namelijk niet dat hij verandert.
__________________
A veces ángel, a veces demonio, pero siempre yo...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 19:04
Roffachick
Roffachick is offline
sja kut moment allemaal dus geen goed idee??
__________________
Kimmmie
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 19:24
Smokin'
Smokin' is offline
@ Lady-kebiss

Excuses ladykebiss, ik las inderdaad niet goed, zoals anderen terecht opmerkten.

Wat jullie quasi intellectueel vinden..tja zo schrijf ik simpelweg, hoe jullie het noemen of wat jullie daarvan vinden interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 19:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Eng iemand, lijkt me niet prettig om een 'relatie' of hoe je het ook wilt noemen te hebben met iemand die voortvluchtig is en zich met illegale zaakjes bezighoudt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 12:21
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
misslinda schreef op 06-02-2006 @ 18:05 :
snap alleen niet waarom??????
Nu zei hij weer dat hij me gaat bellen .. heb nooit zekerheid...
Misschien is het wat als ik hem met rust laat dat hij denkt.. van ow nu heeft ze er genoeg van etc? Of ik hoor helemaal niks meer?? Wat denken jullie ? Of is dit juist geen goed plan?
Iedereen blijft erbij: DUMPEN die gast...

En al die waarom-vragen moet je niet aan ons stellen, daar kan alleen die "vriend" van jou op antwoorden...
En als hij denkt 'Ow nu heeft ze er genoeg van' dan lijkt mij dat een goede zaak.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 12:54
RedQueen
Avatar van RedQueen
RedQueen is offline
Citaat:
misslinda schreef op 05-02-2006 @ 19:07 :
Ja kijk ik zit steeds met de vraag waarom??

Waarom liegt hij en doet hij zo?? WAAROM...
dan doet hij weer ` normaal` en dan zo...

Ik kan hem niet peilen enzo... en 9 maanden is niet niks vandaar... waarom geeft hij dan geen fuck om mij?? Of wel ik heb zoveel vragen
Ik heb je toegevoegd op msn, miss dat ik wat vragen kan oplossen, zit in soortgelijke situatie
__________________
Scars remind me that the past is real
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:20
polysix
polysix is offline
volgens mij wordt je genaaid.

(En de afkorting van etcetera is etc en niet ect.)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:24
Verwijderd
ik geloof dat ik na vijf zinnen gestopt ben met lezen.

dumpen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:34
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
misslinda schreef op 06-02-2006 @ 18:05 :
snap alleen niet waarom??????
Nu zei hij weer dat hij me gaat bellen .. heb nooit zekerheid...
Misschien is het wat als ik hem met rust laat dat hij denkt.. van ow nu heeft ze er genoeg van etc? Of ik hoor helemaal niks meer?? Wat denken jullie ? Of is dit juist geen goed plan?
Waarom? Omdat hij je af en toe wil neuken, maar niet teveel moeite voor je kan doen omdat hij het te druk heeft met z'n criminele zaakjes. Het beste plan is hem te dumpen
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Doorschrijven of niet?
l-i-e-n-n-e
7 30-06-2008 19:02
Seksualiteit Wachten of niet?
doesje
60 09-12-2007 19:31
Liefde & Relatie Vervolg op: 'Vanavond gaan of niet?'
martina1991
54 05-09-2006 11:00
Liefde & Relatie vervolg... wachten
Roffachick
52 21-02-2006 17:05
Liefde & Relatie Te snel of niet?
Boris_Beer
48 03-02-2005 13:12
Liefde & Relatie wel of niet praten met hem
angel850
7 20-10-2004 16:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.