Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2010, 08:49
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
zoals jullie misschien in mijn oude topic hebben gelezen , mijn vriendin is boos op mij omdat ik bij een andere meisje op haar hyves een krabbel heb gezet met '' muchlove '' eronder

ik bedoelde hier absoluut NIKS mee -.- ik zet dit gewoon bij iedereen ik bedoel er niks mee ofzo , maar goed hierdoor werd ze dus boos
dit gebeurde ongeveer op vorige week donderdag
behalve dit was ik vorige week maandag ook hele dag chago en ik reageerde het op iedereen af , dus ook op haar , ze deed hele tijd lief tegen me en ik negeerde haar hele tijd of ik gaf allemaal droge antwoorden
de dinsdag daarna was zij boos op mij , maar uiteindelijk had se het me wel vergeve nadat ik in de klas een doodlange sms naar haar stuurde over dat het me spijt


nu zou ik afgelope zaterdag het gaan goedmaken , ik kocht bloemen en een doos chocola voor haar en ik wou haar verassen , ik ging naar haar huis toe maar haar broer deed open , se was niet thuis -.-
ik liet bij hem al die dinge achter en ik vroeg hem tege haar te zeggen dat het me spijt
toen ging ik naar huis met een gevoel van '' nu moet alles wel goed zijn ''

dus niet -.- later die dag belde ze me en vroeg se me waarom ik naar haar huis ging , haar vader werd helemaal boos op haar , maar se had me nooit verteld dat die ouders er niet vanaf wisten -.-

ze werd zelfs zo boos dat ze het bijna wou uitmaaken , ik bedoel okee ? ik breng bloemen naar je huis en je maakt het uit ? daarna zouden we die zondag daarna gaan praten , dat deden we en het leek er eventjes op dat ze niet meer zo boos was en dat alles weer goed was

ze vertelden me dat nog een reden waarom ze zo boos was was omdat ik haar begon te '' negeren '' nadat ze boos werd , dat was eigenlijk ook wel zo we begonnen elkaar toen te negeren omdat er toch niet met haar te praten valt als ze boos is en al helemaal niet op school , op me smsjes reageert ze niet en op msn blijft ze boos

na afgelope zondag leek het er dus op dat alles weer goed zou zijn , dus niet -.- ze negeert me nu al de hele week , ze heeft mn naam uit haar msn naam weggehaald , ze heeft me foto van haar hyves weggehaald , me foto uit haar agenda , zelfs me blog die ik op haar hyves maakte ...

alleen er is nog iets waardoor ik het voor mezelf verpestte ... ik zat met iemand erover te praten en ik kon het toen gewoon niet meer volhouden , het flipte er gewoon uit , ik vertelde die persoon dat ik best wel spijt had dat ik met die meisje had genomen , voordat we hadden was alles goed ze deed gewoon aardig en er waare wel is paar dagen dat se lelijk deed maar daarna ging alles weer gewoon goed
je kan jezelf voorstellen dat nadat je zo een reactie van je vriendin krijgt nadat je haar bloemen stuurt dat je het even zat bent

hoe dan ook , die persoon stuurde die msn gesprek naar me vriendin waardoor ze nog bozer werd , toen zij ze van '' ja hallow kijk hoe lelijk dit voor mij is je hebt gewoon spijt dat je met me hebt genomen '' ik probeerde er toen nog een beetje onderuit te komen enzo en toch bleek het na die zondag echt voor heel eventjes dat alles weer goed was..

dus niet , ik wil haar vandaag op msn gaan vragen wat er nou precies aan de hand is , weet iemand hier misschien een goede manier voor ?

( nog een paar extra details: )

je zou na deze enorm lange tekst denken , houd ze nog wel van me ? ja dat weet ik vrijwel zeker , die maandag dat ik zo chago deed deed ze de hele tijd lief tegen mij en ze smste me dood veel in de avond , ik deed alleen maar lelijk en smste niks terug

toen ik het die dinsdag daarna had goedgemaakt gaf ze me gewoon kusje en alles en we gingen toen zo bij iemand chille beetje tv kijken enzo , en zij ging gw op mij liggen en alles , net als vroeger

waarom denk ik nogmeer dat ze van mij houd ? als ze niet van mij hield werd ze toch niet jaloers op maar zo'n klein krabbel , en dan werd ze toch ook niet zo boos over dat ik haar '' negeerde ''

ik ben trouwens ook niet echt zo'n praat type ... nja eigenlijk ook weer wel .. ik weet niet echt ik weet nooit echt wat ik tegen mn vriendin moet zeggen , als we alleen zijn gaat het nog wel maar nu zit ik bij haar in de klas -.- als ik bijv naast haar zit zitten we die hele lesuur zowat stil , ik weet echt niks tegen haar te zeggen op msn is het de laatste tijd ook echt stil ....

kunnen jullie een voorbeeld geven van wat voor gesprekken jullie met je vriendin aangaan als jullie samenzijn op school in de klas of in de pauze bijvoorbeeld of op msn ?

( nog meer details: )
we weten al sinds ergens in juni 2009 dat we elkaar leuk vinden , ze zij tegen mij op msn '' ( naam ) , ik vind je leuk ''
ik zij toen '' ik vind je ook leuk baby maar hou het nog eventjes vrienden ''

daarna gingen we nogsteeds gewoon verliefd met elkaar om enzo , alleen dan was er bijvoorbeeld een maand lang dat ze enorm lief tegen mij deed , en een maand lang dat ze alleen maar lelijk deed en mij negeerde

we hebbe nu sinds 2 maanden ongeveer , maar ik dacht dat als ik met haar zou nemen die lelijke maanden wel voorbij zouden gaan , denken jullie dat dit er mee te maken heeft ? veel mensen zeggen tegen mij '' geef haar wat tijd man , alles komt goed '' ik wil dit graag geloven alleen zoals ik het nu zie word alles alleen maar erger

weet iemand wat ik vanavond tegen haar op msn kan zeggen ? alvast bedankt & sorry voor een paar slecht nederlandse zinnen ik heb dit echt snel geschreven

Laatst gewijzigd op 25-03-2010 om 09:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2010, 12:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vond vanaf het begin dat jullie een aparte relatie hadden. Het lijkt wel alsof jullie elkaar nooit echt spreken. Wel ruzie en msn en sms, maar praten zit er niet in. Je wist niet eens dat haar ouders niet van je mochten weten! Je vraagt ook continu naar mooie dingen om te zeggen om het goed te maken. Ik denk dat wat jullie nodig hebben gewoon een goed en eerlijk gesprek is. Met zelf bedachte woorden. Bedenk eens waarom je zo graag met háár wil zijn.

Citaat:
we hebbe nu sinds 2 maanden ongeveer , maar ik dacht dat als ik met haar zou nemen die lelijke maanden wel voorbij zouden gaan , denken jullie dat dit er mee te maken heeft ?
Bedoel je hiermee dat het al slecht ging voordat jullie samen waren? Dat je dacht dat een relatie met haar de problemen zou oplossen?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 15:57
Verwijderd
Wtf, wat is jouw idee van een relatie?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 16:21
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
En ga eens goed na wie van je vrienden je nog kunt vertrouwen.. Tot die tijd moet je niks vertellen over dit aan iemand van hen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 16:33
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Volgens mij moet je gewoon wat ouder zijn voordat je aan een relatie begint. Je hebt er een puinhoop van gemaakt en dit is het resultaat. Iemand leuk vinden is niet genoeg om een relatie te hebben. Misschien moet je eerst wat bijleren en het dan opnieuw proberen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 14:15
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
Volgens mij moet je gewoon wat ouder zijn voordat je aan een relatie begint. Je hebt er een puinhoop van gemaakt en dit is het resultaat. Iemand leuk vinden is niet genoeg om een relatie te hebben. Misschien moet je eerst wat bijleren en het dan opnieuw proberen.

je hebt inderdaad gelijk ik heb er een enorme puinhoop van gemaakt , maar ik vond haar niet zomaar leuk , ik weet echt wat het gevoel is tussen een normaal meisje leuk vinden en een speciaal meisje , zij viel echt in de categorie '' speciaal '' voor mij ...

het is uit sinds gisteren , we hebben erover gepraat op msn en ze vond dat ik haar teveel negeerde in de klas

dat was ook zo , maar ik had er mijn redenen voor

ten eerste, ze had mijn naam niet teruggezet in haar msn & en me foto niet teruggezet in haar hyves , dus ik dacht dat ze nogsteeds boos was , iedereen zij toen dat ik haar wat meer tijd moest geven omdat ze waarschijnlijk nogsteeds een beetje boos is , ik deed dat

alleen het was verkeerde advies OF ik vatte het advies verkeerd op -.- ik dacht dat ze boos was dus ik begon haar te negeren , zij kreeg toen het gevoel dat ik haar inderdaad negeerde omdat ik gw niet meer tegen haar praatte in de klas enz. , zij dacht uiteindelijk dat IK boos was op haar en ik dacht dat ZIJ boos was op mij , gisteren op msn maakte ik het haar allemaal duidelijk enz. en ik vertelde haar ook waarom ik haar begon te negeren & dat ik dacht dat zij boos was op mij ...

ten 2de alleen dit heb ik haar niet verteld:
ik heb de laatste tijd steeds meer famillie problemen , mn oma bij wie ik tot mn 6de ben opgegroeid is van de trap gevallen en heeft haar hoofd ernstig beschadigd en ligt in ziekenhuis ... mn neefje van 8 heeft kanker in zn mond & me nicht van 17 is van plan van huis weg te lopen ... je zou zeggen dat dit allemaal niet mijn zaken zijn maar het is mijn famillie ... mijn afkomst is roemenie en ik weet eerlijk gezegd niet hoe een nederlander (of bij mijn vriendin in dit geval: een surinamer ) dit zou zien , maar ik ben echt close met mijn famillie en al helemaal met mn oma , op momenten als deze heb ik eventjes geen tijd meer om aandacht te geven aan mn vriendin
dit het ik haar nogmaals niet verteld , ik weet ook niet waarom ..

uiteindelijk vroeg ik aan haar hoe het verder tussen ons zou gaan , of ze het nog een keer wou proberen en dan dat het net als vroeger gewoon tussen ons zou gaan toen alles nog goed was , of dat ze liever vrienden zou blijven

tegen mij zij ze dat ze liever vrienden zou blijven , maar tegen zo een vriendin van haar zij ze dat ze best nog wat met mij zou willen , alleen dat als ik in de klas niet op zou houden met zo raar te doen dat ze er gewoon klaar mee is


inderdaad , zoals je kan zien , ik heb er een enorme puinhoop van gemaakt , maar ik heb er echt alles voor over om haar weer terug te krijgen , om die momenten van vroeger weer te beleven met haar , ik heb haar nooit kwijt willen raken ... ik zou nu ook wel een paar momenten van ons samen op willen noemen die ik nooit zal vergeten maar dat zal weer een enorme bladzijde met tekst zijn en ik denk zoizo niet dat jullie er geintereseerd in zijn ...

nu weet ik echt niet meer wat ik ervan moet denken , tegen mij zegt ze dat ze liever vrienden wilt blijven maar tegen haar vriendin zegt ze dat ze me nog wel gewoon wilt maar dan moet ik ophouden met haar te negeren in de klas ... zoals jullie al hebben gelezen weten jullie ook waardoor ik haar begon te negeren ..

weet iemand misschien iets om dit nog te helpen of is er geen hoop meer over ? ik vind meself nu echt zo'n enorme rotzak , ik had zo een mooie lieve vriendin en ik heb het voor meself verpest ... ik heb er absoluut alles voor over om haar terug te hebben alleen ik wil niet bij haar aandringen ... ik wil niet dat ze met mij neemt omdat ze het zielig vind of dat ze zich gedwongen moet voelen ...

Laatst gewijzigd op 26-03-2010 om 14:25.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 14:18
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
Ik vond vanaf het begin dat jullie een aparte relatie hadden. Het lijkt wel alsof jullie elkaar nooit echt spreken. Wel ruzie en msn en sms, maar praten zit er niet in. Je wist niet eens dat haar ouders niet van je mochten weten! Je vraagt ook continu naar mooie dingen om te zeggen om het goed te maken. Ik denk dat wat jullie nodig hebben gewoon een goed en eerlijk gesprek is. Met zelf bedachte woorden. Bedenk eens waarom je zo graag met háár wil zijn.


Bedoel je hiermee dat het al slecht ging voordat jullie samen waren? Dat je dacht dat een relatie met haar de problemen zou oplossen?

nee kijk , voordat we hadden was er bijvoorbeeld een maand lang ( oktober zoals ik me nu kan herinneren ) dat ze enorm lief tegen mij doet en steeds allemaal dinge in me agenda blijft schrijven enz. ...

dan komt er nog een maand die daarna ( zoals november ) dat ze me de hele tijd negeert of lelijk doet

ik dacht toen van als we nu echt zouden nemen dat die lelijke maanden wel over zouden gaan , ik vroeg me af of dit nu zo een lelijke maand is ..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 14:18
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
Wtf, wat is jouw idee van een relatie?
hier kan ik echt niks mee ..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 14:19
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
En ga eens goed na wie van je vrienden je nog kunt vertrouwen.. Tot die tijd moet je niks vertellen over dit aan iemand van hen.

je hebt gelijk het word hoogstijd dat ik even ga uitzoeken wie ik wel & niet kan vertrouwen , ik heb een heleboel naaiers achter me staan zoals ik nu kan zien ..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 14:54
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
behalve dit allemaal is er nog een probleem ... zoals ik al zij ik zit bij haar in de klas en ze wilt verdergaan als '' vrienden '' , maar ik hou nog te veel van haar om met haar om te gaan als '' vrienden '' ik durfde haar vandaag in de klas niet eens aan te kijken als het nu uit blijft zou ik haar waarschijnlijk nooit meer spreken ofzo laat staan terugkrijgen ... wat zouden jullie in zo'n situatie doen blijven negeren of toch nog op een of andere manier proberen om te gaan ? het is echt heel moeilijk voor mij om haar los te laten maar ik weet echt niet wat ik moet , zoals ik al zij tegen mij zegt ze dat ze liever vrienden wilt blijven maar tegen een vriendin van haar zij ze dat ze nog wel wat met me wilt alleen dan moet ik ophouden met zo raar te doen tegen haar , als ik haar dus nu alsnog aandacht zou geven zou ze me misschien nog terugwillen maar misschien gaat ze ook denken dat ik helemaal wanhopig van haar word ofzo ? ik weet het echt allemaal niet meer en nee ik heb geen geduld ik wil zulke zaken het liefst zo snel mogelijk opgelost hebben ... wat zouden jullie doen , zou ik hier alsnog op msn ofzo over beginnen ? ik heb er echt absoluut alles voor over om haar terug te krijgen ..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 15:09
Verwijderd
Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik zou gewoon net zo met haar omgaan zoals met je andere (gewone) vriendinnen, hoogstens wat aardiger doen. Als zij het weer wil proberen zie je dat wel.

Maarre, waarom heb je haar genegeerd toen je dacht ruzie te hebben? Met negeren maar je het erger in plaats van dat je het oplost.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 16:28
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik zou gewoon net zo met haar omgaan zoals met je andere (gewone) vriendinnen, hoogstens wat aardiger doen. Als zij het weer wil proberen zie je dat wel.

Maarre, waarom heb je haar genegeerd toen je dacht ruzie te hebben? Met negeren maar je het erger in plaats van dat je het oplost.

ik ben 16 zij is 15 , en ik weet echt gewoon niet wat ik tegen haar moet zeggen als ze boos is al helemaal niet op school waar mense bij zsijn enzo ...... wat had jij tegen je vriendin gezegd als je in mijn schoenen stond dan ?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 18:00
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hou op alles via sms/msn uit te praten. Dat werkt niet, dan ga je dingen verkeerd opvatten en zeg je dingen die je normaal niet zou zeggen. Spreek haar gewoon na school aan en probeer er dan achter te komen wat ze wil. Negeren helpt nou ook niet bepaald. Of het nou uit blijft of niet, negeren levert alleen maar een ongemakkelijke situatie voor jullie en de rest van je klas op. Eerlijk gezegd geef ik jullie weinig kans, maar je kunt het altijd proberen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 18:13
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
Hou op alles via sms/msn uit te praten. Dat werkt niet, dan ga je dingen verkeerd opvatten en zeg je dingen die je normaal niet zou zeggen. Spreek haar gewoon na school aan en probeer er dan achter te komen wat ze wil. Negeren helpt nou ook niet bepaald. Of het nou uit blijft of niet, negeren levert alleen maar een ongemakkelijke situatie voor jullie en de rest van je klas op. Eerlijk gezegd geef ik jullie weinig kans, maar je kunt het altijd proberen.

wat moet ik dan doen als me vriendin bij me in de klas zit en ze is boos ...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 11:05
Verwijderd
Lijkt me gewoon logisch om met elkaar te gaan praten, Inplaats van elkaar te gaan negeren.
Daar los je niks mee op!
Wees eens redelijk, en luister ook eens naar haar kant van het verhaal, wees begripvol.
En praat het helemaal uit, zodat er ook geen onduidelijkheden meer zijn.

En sorry dat ik zeg, maar al die extra problemen zoals met je oma enz, zulke dingen hoor je met je vriend/vriendin te bespreken. En als je dat niet met haar kunt, dan stelt de relatie weinig voor!!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 11:44
Verwijderd
Een paar tips:

1. Ga iemand niet negeren, tenzij je dezelfde reactie terug wil krijgen.

2. Praat niet met anderen over dingen die eigenlijk alleen jou en haar aangaan. Daar komt alleen geroddel van en als ze erachter komt, ben je alles behalve jarig. Heb je toch de behoefte dit te doen, omdat je er echt niet meer tegen kunt, kies dan iemand uit die haar niet kent.

3. Bloemen en chocola geven is prima, maar dat soort dingen dien je "face to face" aan haar te geven.. is ze er niet, dan neem je het weer mee en wacht je tot je haar wel ziet. Anders komt het over alsof je jezelf er makkelijk vanaf maakt.. zo van "hier heb je wat cadeaus, ik hoor het wel weer.. hoooooii"

4. Als je moet afreageren, doe dat dan op een andere manier. Harde muziek luisteren, sporten, etc, etc..

5. Als vrouwen kwaad worden, willen ze meestal gewoon aandacht Tenzij je iets echt helemaal verkloot hebt lol.

6. Maak niet de fout om jaloers gedrag te zien als een teken dat ze van jou houdt. Het is een teken van onzekerheid.

7. Blijf rustig. Laat dit hele gebeuren niet jouw leven beheersen. Dat is niet goed voor jou en schrikt haar waarschijnlijk alleen maar af.

8. Voor relaties moet je altijd tijd vrij maken. Ook al komt dat niet altijd even goed uit. Er is altijd wel een reden te bedenken om al dan niet tijd vrij te maken. Het glas is altijd half-vol of half-leeg.. jij bepaalt zelf wat het wordt.

Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 18:36
mdac
mdac is offline
ik heb een tijd geleden precies ditzelfde probleem gehad , bij mij ging het hierdoor ook uit maar het is uiteindelijk toch nog goedgekomen , ik raad je nogmaals niks aan , mijn vriendin is misschien wel heel anders dan die van jou

in elk geval , mijn vriendin was ook boos op mij en dat begon ook bij zoiets kleins , het werd steeds erger en uiteindelijk zij ze ook tegen mij dat ze geen zin meer had en dat we beter gewoon vrienden konden blijven

ik was het eigenlijk ook best wel zat en we waren het erover eens , maar 1 maand later begonnen we elkaar al weer te missen .. ik smste haar met:

rochelle ...

zij zo : jaa ?

ik : rochelle ik mis je ... ... ik mis die oude rochelle die altijd aan me kop zat te zeuren dat ik beter me best moest doen op school om bij haar in de klas te blijven ... die oude rochelle die altijd me agenda volschreef met liefe dingen ... die oude rochelle met wie ik altijd films keek en knuffelde en kuste ... die oude rochelle die ik dankzij mezelf ben kwijtgeraakt en weer terug wil ... die rochelle mis ik ... MIJN rochelle mis ik .. (LL)

zij smste me terug met: ik mis jou ook baby ..

( ik was toen in het buitenland mn neefje werd geopereerd in duitsland en ik was daar om me tante te steune enz. )

ik sms dus zo : skaatje als ik terugben uit duitsland , wil je me nog een kans geven en weer met een mocro trouwen ?

( ik ben mocro , en nee ik bedoel niet serieus trouwen enzo , je begrijpt vast wel wat ik bedoel )

zij zo : ja baby ik wil jou ook terug sms eventjes wanneer je terug bent xxx

en toen ik back was was alles weer goed , ik maakte precies dezelfde fout als jou , ik begon haar te negeren omdat ik dacht dat ze boos was , zij dacht dat ik boos was en begon mij te negeren , uiteindelijk was ze het zat en wou se dat we liever vrienden bleven

geef haar nu even wat tijd, maar probeer haar nog wel so af en toe een beetje aandacht te geven en shit , en probeer haar over een maand ofso ook te smse , sterkte
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 18:40
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
Een paar tips:

1. Ga iemand niet negeren, tenzij je dezelfde reactie terug wil krijgen.

2. Praat niet met anderen over dingen die eigenlijk alleen jou en haar aangaan. Daar komt alleen geroddel van en als ze erachter komt, ben je alles behalve jarig. Heb je toch de behoefte dit te doen, omdat je er echt niet meer tegen kunt, kies dan iemand uit die haar niet kent.

3. Bloemen en chocola geven is prima, maar dat soort dingen dien je "face to face" aan haar te geven.. is ze er niet, dan neem je het weer mee en wacht je tot je haar wel ziet. Anders komt het over alsof je jezelf er makkelijk vanaf maakt.. zo van "hier heb je wat cadeaus, ik hoor het wel weer.. hoooooii"

4. Als je moet afreageren, doe dat dan op een andere manier. Harde muziek luisteren, sporten, etc, etc..

5. Als vrouwen kwaad worden, willen ze meestal gewoon aandacht Tenzij je iets echt helemaal verkloot hebt lol.

6. Maak niet de fout om jaloers gedrag te zien als een teken dat ze van jou houdt. Het is een teken van onzekerheid.

7. Blijf rustig. Laat dit hele gebeuren niet jouw leven beheersen. Dat is niet goed voor jou en schrikt haar waarschijnlijk alleen maar af.

8. Voor relaties moet je altijd tijd vrij maken. Ook al komt dat niet altijd even goed uit. Er is altijd wel een reden te bedenken om al dan niet tijd vrij te maken. Het glas is altijd half-vol of half-leeg.. jij bepaalt zelf wat het wordt.

Sterkte ermee.

dit klinkt inderdaad best wel goed ...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2010, 18:43
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
ik heb een tijd geleden precies ditzelfde probleem gehad , bij mij ging het hierdoor ook uit maar het is uiteindelijk toch nog goedgekomen , ik raad je nogmaals niks aan , mijn vriendin is misschien wel heel anders dan die van jou

in elk geval , mijn vriendin was ook boos op mij en dat begon ook bij zoiets kleins , het werd steeds erger en uiteindelijk zij ze ook tegen mij dat ze geen zin meer had en dat we beter gewoon vrienden konden blijven

ik was het eigenlijk ook best wel zat en we waren het erover eens , maar 1 maand later begonnen we elkaar al weer te missen .. ik smste haar met:

rochelle ...

zij zo : jaa ?

ik : rochelle ik mis je ... ... ik mis die oude rochelle die altijd aan me kop zat te zeuren dat ik beter me best moest doen op school om bij haar in de klas te blijven ... die oude rochelle die altijd me agenda volschreef met liefe dingen ... die oude rochelle met wie ik altijd films keek en knuffelde en kuste ... die oude rochelle die ik dankzij mezelf ben kwijtgeraakt en weer terug wil ... die rochelle mis ik ... MIJN rochelle mis ik .. (LL)

zij smste me terug met: ik mis jou ook baby ..

( ik was toen in het buitenland mn neefje werd geopereerd in duitsland en ik was daar om me tante te steune enz. )

ik sms dus zo : skaatje als ik terugben uit duitsland , wil je me nog een kans geven en weer met een mocro trouwen ?

( ik ben mocro , en nee ik bedoel niet serieus trouwen enzo , je begrijpt vast wel wat ik bedoel )

zij zo : ja baby ik wil jou ook terug sms eventjes wanneer je terug bent xxx

en toen ik back was was alles weer goed , ik maakte precies dezelfde fout als jou , ik begon haar te negeren omdat ik dacht dat ze boos was , zij dacht dat ik boos was en begon mij te negeren , uiteindelijk was ze het zat en wou se dat we liever vrienden bleven

geef haar nu even wat tijd, maar probeer haar nog wel so af en toe een beetje aandacht te geven en shit , en probeer haar over een maand ofso ook te smse , sterkte

bedankt man ik denk dat ik inderdaad dit ga proberen ik ben het momenteel eigenlijk ook een beetje zat al die stress enzo , ik ga dit denk ik wel proberen ik wacht er ff een maandje mee ofzo misschien zelfs 2 en dan sie ik wel hoe dit gaat aflopen , bedankt man


als mense trouwens meer tips hebbe , ze zijn nog altijd welkom

+ ik heb nogsteeds een onbeantwoorde vraag over ... wat moet ik doen als mn vriendin boos is op MIJ en ze bij MIJ in de klas zit ..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 19:36
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Die onbeantwoorde vraag:
Niet negeren, maar dan ook niet teveel gaan praten, gewoon je eigen ding doen. Niet in de klas zelf met haar praten.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 22:53
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
Die onbeantwoorde vraag:
Niet negeren, maar dan ook niet teveel gaan praten, gewoon je eigen ding doen. Niet in de klas zelf met haar praten.
dit had ik waarschijnlijk inderdaad moete doen ... dat negeren was echt een dood slecht idee ...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 19:46
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
alleen ik heb ook gewoon nog een probleem ... ik ben best wel een stil en verlegen type , ik weet niet echt altijd zo goed wat ik tegen mn vriendin moet zeggen ... als het soms al stil tussen ons is terwijl we niet eens ruzie hebben , hoe moet het dan als we ruzie hebben ... het is onlangs sinds 3 dagen geleden al weer aan , ze deed inneens weer heel lief tegen me op msn en toen zij ze '' lieffie ik heb een probleem '' en toen stuurde se me die liedje van Jayjay Ft. Lino & Mellow D - Verliefd op me ex

toen vroeg se of ik het nog eens wou proberen en ik wou het wel , ik wou haar nooit kwijt

dus uiteindelijk is toch alles weer goedgekomen ... maar ik heb nogsteeds dese vraag , geef is een voorbeeld van wat jullie tegen je vriendin zeggen als ze boos op je is
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 20:44
Verwijderd
Dat ligt er natuurlijk aan waarom ze boos is.

Volgens mij ben jij op zoek naar een magic sentence om al je problemen op te lossen en dat bestaat gewoon niet.

Sorry dat ik het zeg, maar het is echt wel vreemd als je niet eens met je vriendin kan praten. Er zijn geen standaard zinnetjes om ervoor te zorgen dat ze niet meer boos is.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 21:13
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
Dat ligt er natuurlijk aan waarom ze boos is.

Volgens mij ben jij op zoek naar een magic sentence om al je problemen op te lossen en dat bestaat gewoon niet.

Sorry dat ik het zeg, maar het is echt wel vreemd als je niet eens met je vriendin kan praten. Er zijn geen standaard zinnetjes om ervoor te zorgen dat ze niet meer boos is.
ik vraag ook geen standaart zinnetjes , ik vraag gewoon een voorbeeld van wat jullie tegen je vriendin zeggen als ze boos is EN ze zit bij je in de klas
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 21:41
Verwijderd
Ja, maar dat ligt er toch aan WAAROM ze boos is? In iedere situatie zeg je toch iets anders? En dan heeft het feit dat ze bij je in de klas zit er eigenlijk niets mee te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2010, 22:10
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
Ja, maar dat ligt er toch aan WAAROM ze boos is? In iedere situatie zeg je toch iets anders? En dan heeft het feit dat ze bij je in de klas zit er eigenlijk niets mee te maken.
ze is boos op mij omdat ik haar negeer maar ik negeer haar omdat ik denk dat ze boos is op mij -.-

zo lag het eerst ongeveer -.- echt een kut situatie
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 02:59
Verwijderd
Het is geen kutsituatie, het is een stomme situatie. Leg het haar dan gewoon uit. Ik snap werkelijk niet wat hier zo moeilijk aan is. Je kunt het hier toch ook uitleggen, waarom is dat dan zo moeilijk bij haar?

Je zit vast in een stomme, kinderachtige cirkel.
"Jij bent boos op mij, dus ik negeer jou."
En dan zegt zij: "Jij negeert mij, dus ik ben boos op jou."

Ja zo kun je eeuwig doorgaan natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 07:48
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Als ik het goed begrijp hebben jullie het via msn weer goed gemaakt dus...
En nu? Heb je haar inmiddels alweer (alleen!) gezien? Gesproken? Heb je al contact met haar gehad buiten sms of msn om?

Zoals je hier tegen ons vertelt waarom je deed zoals je deed, zo kan je dat toch ook tegen haar zeggen? Fuck die verlegenheid, dat is een excuus om je achter te verschuilen. Natuurlijk is het moeilijk, dat zal niemand ontkennen. Maar moeilijke gesprekken horen ook bij een (goede) relatie.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 18:39
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
Citaat:
Als ik het goed begrijp hebben jullie het via msn weer goed gemaakt dus...
En nu? Heb je haar inmiddels alweer (alleen!) gezien? Gesproken? Heb je al contact met haar gehad buiten sms of msn om?

Zoals je hier tegen ons vertelt waarom je deed zoals je deed, zo kan je dat toch ook tegen haar zeggen? Fuck die verlegenheid, dat is een excuus om je achter te verschuilen. Natuurlijk is het moeilijk, dat zal niemand ontkennen. Maar moeilijke gesprekken horen ook bij een (goede) relatie.
we zijn vandaag nog bij mijn huis een beetje gaan chille een film kijke enzo , alles ging gewoon weer goed net als vroeger

k denk niet dat we allebei nog echt wille praate over wat er is gebeurd , ik wil dit nu gw voorkomen dat het opnieuw gaat gebeuren , maar je hebt gelijk erover praten buiten msn zou wel wat meer helpen ... maar toch , ze voelde zich vooral '' genegeerd '' omdat ik in de klas niet meer tegen haar ging praten , als ik niet bij haar in de klas zat voelde ze zich misschien niet zo ... nouja op msn bleef het anders ook stil die paar dagen ...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 18:53
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Als je er niet meer over praat dan ben jij gelukkiger dan als je je gevoelens uit. Als jij gelukkiger bent, wordt de relatie beter.

Gewoon niet negeren, geef haar wat aandacht, maar niet té.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Psychologie Wat te doen met mijn huidige thuissituatie?
Pruts0r
3 07-05-2007 12:17
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.