Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2004, 07:28
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Ik had niet in de gaten dat ik de laatste post had in het vorige topic, dus hier een nieuwe voor jullie om verder in te gaan.

Welke film heb je het laatst gezien, en wat vond je ervan?

Vorige:
Deel 6
__________________
Dat heb je soms...
Advertentie
Oud 22-08-2004, 12:09
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
k heb net nog een japanse takeshi kitano film gekeken, Zatoichi. het gaat over een blinde samurai die zich voor doet als een masseur, totdat in het dorp waar hij op doortocht is er van allerlei bendeoorlogen etc. gaan plaatsvinden.

de film is echt SUPERstrak! echt weer een meesterwerk van takeshi kitano (die weer eens zelf in zijn film verschijnt... ALS zatoichi!)
Oud 22-08-2004, 12:20
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Gister, een film met Madonna..

Echt heel slecht, ze had een pantertje ofzo, ik weet het niet goed meer
Oud 22-08-2004, 13:16
Verwijderd
Adaptation met Nicolas Cage en Meryl Streep.
In het begin een beetje een rare film maar ik vond het einde erg spannend, gewoon hoe het gefilmd is, dat je niet weet of het nu echt of een film is. *In die film dan*
Oud 22-08-2004, 13:35
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
monster: boeiende film, goed geacteerd

kill bill2:
Oud 22-08-2004, 14:27
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mean Girls: Leuk! Als je van dat soort films houdt natuurlijk..
Oud 22-08-2004, 17:09
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Mushu schreef op 22-08-2004 @ 14:16 :
Adaptation met Nicolas Cage en Meryl Streep.
In het begin een beetje een rare film maar ik vond het einde erg spannend, gewoon hoe het gefilmd is, dat je niet weet of het nu echt of een film is. *In die film dan*
Adaptation is .

Net Igby goes down gezien, zo goede film terwijl er nog geen topic over is .
__________________
Dat heb je soms...
Oud 22-08-2004, 19:54
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
k heb net city of god gekeken, is echt een geweldige film. echt schokkerend. erg mooi verhaal.
Oud 22-08-2004, 20:11
** Phoebe **
Avatar van ** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
euh....eerst king arthur daarna I robot
__________________
..dyslexie vraagt ff aandagt...srry..kan dr ook nix aan doen...
Oud 22-08-2004, 20:16
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
** Phoebe ** schreef op 22-08-2004 @ 21:11 :
euh....eerst king arthur daarna I robot
en? wat vond je er van?

en ps: warom kijk je dat soort kutfilms? er is zo ontzettend veel meer geweldige cinema!
Oud 22-08-2004, 20:16
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
My life without me: Prachtig...
__________________
Dat heb je soms...
Oud 22-08-2004, 21:19
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Les Invasions Barbares.

Een van de betere films die ik dit jaar gezien heb.
Oud 22-08-2004, 21:35
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Ik heb net 'The glass house' gezien. Het was wel een aardige film.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Oud 22-08-2004, 21:47
Verwijderd
i robot

very good movie
Oud 22-08-2004, 22:17
Rioto
Citaat:
ConcordDawn schreef op 22-08-2004 @ 21:16 :
en? wat vond je er van?

en ps: warom kijk je dat soort kutfilms? er is zo ontzettend veel meer geweldige cinema!
kutfilms..

wat is dat tegenwoordig hier zo .. het begint hiet sterk op het music forum te lijken .. ( en dat is negatief bedoelt )
Oud 22-08-2004, 22:28
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Star Wars VI: Return of the Jedi

goede film
Oud 23-08-2004, 00:42
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
mean creek, vond hem erg goed
open water, ook erg goed
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 23-08-2004, 00:45
Mfh1988
Avatar van Mfh1988
Mfh1988 is offline
American History X

Rating: *****
__________________
Deze Post is mede mogelijk gemaakt door: Mfh1988
Ads door Google
Oud 23-08-2004, 01:56
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Shattered Glass

Wel een goede film, maar geeft nog niet voldoende aan hoe verbazendwekkend het is dat Glass er zolang mee heeft kunnen wegkomen. Het lijkt nu namelijk of ze bij the New Republican veel Brainstormen hoewel het juist meer van het klassieke journalistieke werk is door veel te bellen en dingen na te checken. Moet het vooral hebben van de sterke dialogen en het acteerwerk. Zeker het aanbevelen waard.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Oud 23-08-2004, 12:39
Verwijderd
Shouf shouf habibi

Het leek me een vreselijke film, was ook niet van plan hem te gaan kijken. Toch gedaan, en hij viel best mee eigenlijk
Oud 23-08-2004, 13:03
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 22-08-2004 @ 21:16 :
en? wat vond je er van?

en ps: warom kijk je dat soort kutfilms? er is zo ontzettend veel meer geweldige cinema!
dat is jouw mening

Sleepers: voor hem 10 x al gezien te hebben was hij toch nog goed .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 23-08-2004, 14:38
Azathoth
Avatar van Azathoth
Azathoth is offline
King Arthur.

Wat een belachelijke kutfilm zeg.
__________________
''Is it possible for me to reserve the BBC2 channel for the commencement of this televisual feast?''
Oud 23-08-2004, 14:57
Verwijderd
Rocky IV

Klassieker natuurlijk, voorspelbaar maar vermakelijk.

Dawn of the Dead

Culthorror. Genieten terwijl er roze melk uit een wond spuit nadat een zombie een stuk stof uit de arm van het slachtoffer heeft gescheurd. Aardig plot, totaal geen motieven. Verhaallijn slecht uitgewerkt. Duurde te lang.
Oud 23-08-2004, 15:19
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
heb net akira gekeken, volgens mij wel een mooie film, ik had niet echt tijd voor de film... was te druk bezig met me vriendin
zal m nog wel opnieuw kijken binnenkort.
Oud 23-08-2004, 15:30
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Heb gisteren King Arthur gezien. Niet echt geweldig. Moeilijk te volgen en de naam Arthur spraken ze echt heel vreemd uit . Relatie tussen Guinevere en Arthur slaat nergens op en je kan 2 scenes van te voren al raden wat er gaat gebeuren.
De grapjes waren ook niet echt grappig.


Voor de rest wel aardig, heb beter gezien!
Advertentie
Oud 23-08-2004, 16:18
.Pure
.Pure is offline
Cold Mountain, supermooi

en Jude Law <333
Oud 23-08-2004, 16:40
Verwijderd
Starsky & Hutch.

Toen het opgang kwam was het al afgelopen... maar het is wel een leuk duo en Huggy Bear is ook koel

Iemand die trouwens weet hoe op LL vrijdag voor School of Rock het voorfilmpje heette met heftruck chauffeur Klaus? Die was stoer!
Oud 23-08-2004, 16:44
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Starsky en Hutch is te bagger voor woorden!
Oud 23-08-2004, 17:09
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
The Butterfly Effect

heel vaag maar wel goed!
Oud 23-08-2004, 20:26
Rioto
Crackerjack - wel leuk
Oud 23-08-2004, 20:41
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Candyman.

Ingenieuze horror met een verbazingwekkende hoeveelheid subtext en verborgen complexitieit voor een film uit dit subgenre. Ook het acteerwerk is van een fatsoenlijk niveau en de special effects en art direction zijn prachtig.
Wat mij betreft de enige slasher die zich kan meten met Halloween, en in sommige opzichten zijn voorganger ruimschoots voorbijstreeft.

Oh and steer clear of the sequels!

__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 23-08-2004, 22:00
T*
Avatar van T*
T* is offline
ZEBRAMAN!!!
echt superduperfantastisch

hmm.. eigenlijk was het cabin fever, maar ik weiger die bagger te accepteren als 'film'
__________________
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack.. not rationality.
Oud 23-08-2004, 23:00
Verwijderd
shrek 2 superlachen
Oud 24-08-2004, 03:30
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Hero, en ik vond het een prachtige film. Ik ga zo Payback kijken, ik ben benieuwd wat dat zal worden .
__________________
eight days a week
Oud 24-08-2004, 12:17
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-08-2004 @ 21:41 :
Candyman.
Is dit die film met die donkere moordenaar die opgeroepen wordt dmv een spiegel?
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Oud 24-08-2004, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 23-08-2004 @ 17:40 :
Starsky & Hutch.

Toen het opgang kwam was het al afgelopen... maar het is wel een leuk duo en Huggy Bear is ook koel

Iemand die trouwens weet hoe op LL vrijdag voor School of Rock het voorfilmpje heette met heftruck chauffeur Klaus? Die was stoer!
Staplerfährer Klaus denk ik.

Laatste film was once upon a time in mexico op lowlands. was gaaf ben benieuwd hoeveel mariachi remakes er nog komen
Ads door Google
Oud 24-08-2004, 13:48
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Catwoman --> Tja...kheb me wel vermaakt, maar om nou te zeggen dat het een goede film was. Nee. Het verhaal was naar mijn idee niet volledig en de sprongen tussen de verschillende scenes waren te groot ofzo, het verhaal sprong een beetje van de hak op de tak zegmaar...
Maar goed, ik heb me dus vermaakt en daar gaat 't tenslotte om
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 24-08-2004, 14:03
Verwijderd
Twisted, goeie film
Oud 24-08-2004, 14:44
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
iets met 2 geweren en iemand die verloor met pokeren en nog een wietplantage en toen ging bijna iedereen dood en gooide iemand geweren van de brug maar toen ging ie ze weer pakke en op etzelfde moment belden ze vriende dat ie em weer moest pakke maa rhij had zn telefoon in zn mond

ik weet niet ik sliep half
__________________
For Pony
Oud 24-08-2004, 14:50
Verwijderd
Confessions of a dangerous mind

Wel ok
Oud 24-08-2004, 15:05
ninsj
Avatar van ninsj
ninsj is offline
spritited away: superlief!
the astronauts wife : pure poep,
__________________
kuskusss nina:)
Oud 24-08-2004, 15:07
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
op Lowlands:
- (open Air movie) school of rock : leuk!
- punch drunk love: rare film, apart wel eigenlijk.. maar het was echt te heet en ongemakkelijk zitten daar in die tent..
Oud 24-08-2004, 16:33
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 24-08-2004 @ 15:44 :
iets met 2 geweren en iemand die verloor met pokeren en nog een wietplantage en toen ging bijna iedereen dood en gooide iemand geweren van de brug maar toen ging ie ze weer pakke en op etzelfde moment belden ze vriende dat ie em weer moest pakke maa rhij had zn telefoon in zn mond

ik weet niet ik sliep half
Lock, stock and two smoking barrels
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Oud 24-08-2004, 17:06
Verwijderd
The bridges of madison county

vond ik heel mooi
Oud 24-08-2004, 21:13
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
The Bourne Identity. (2002)

Goed verhaal, lekker vlot en goede actie
Oud 25-08-2004, 00:03
Verwijderd
Ik heb net M. Night Shyamalan's 'The Village' (over 2 dagen hier in de bios) gezien. Echt een geweldige film. Aanvankelijk dacht ik dat het een heel clichématige en vooral voorspelbare film zou zijn, maar na anderhalf uur neemt het verhaal ineens een totaal onvoorspelbare wending. Aan het eind is er zelfs met enige moeite nog een maatschappijkritische noot in te ontdekken. Voor iedereen die de komende tijd naar de bios gaat of deze film thuis kan krijgen - echt een aanrader
Oud 25-08-2004, 00:14
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
10 things i hate about you maar weer eens een keer, echt te grappig
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 25-08-2004, 00:18
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Zojuist(net een minuut afgelopen ) Blue Velvet, van David Lynch. Het is een van de weinigen Lynch-films die ik nog niet gezien had en ik was dan ook reuze benieuwd. De kritieken zijn over het algemeen lovend en ik had ook veel goeds gehoord van bekenden, dus ik was blij dat hij eindelijk weer eens op tv kwam.

Ik vond het ondanks het ongelijke spelniveau, de soms slappe dialogen, een aantal mislukte pogingen tot subtext en een vaak veel te ongeloofwaardige plotstructuur toch een aardig boeiende, sfeervolle film met mooie muziek. Veel bizarre stuff, zoals je van Lynch gewend bent, maar dit keer hield hij zich redelijk in vond ik. De scenes met Dennis Hopper(dat zuurstofmasker ) waren in ieder geval geweldig en gaven de film de nodige edge.

Waarschijnlijk zal ik hem nog een keer moeten zien om hem echt te kunnen waarderen, maar vooralsnog vind ik BV gewoon een redelijke film. En dan net als Lost Highway voornamelijk op een audiovisueel niveau. Dat voorkomt dat de film zich kan scharen tussen het betere Lynch-werk, als je het mij vraagt.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 25-08-2004, 05:44
miro
Avatar van miro
miro is offline
White chicks.

Echt gelachen, niet dat ie goed is ofzo, maar hij is wel grappig.
Oud 25-08-2004, 07:38
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-08-2004 @ 01:18 :
Zojuist(net een minuut afgelopen ) Blue Velvet, van David Lynch. Het is een van de weinigen Lynch-films die ik nog niet gezien had en ik was dan ook reuze benieuwd. De kritieken zijn over het algemeen lovend en ik had ook veel goeds gehoord van bekenden, dus ik was blij dat hij eindelijk weer eens op tv kwam.

Ik vond het ondanks het ongelijke spelniveau, de soms slappe dialogen, een aantal mislukte pogingen tot subtext en een vaak veel te ongeloofwaardige plotstructuur toch een aardig boeiende, sfeervolle film met mooie muziek. Veel bizarre stuff, zoals je van Lynch gewend bent, maar dit keer hield hij zich redelijk in vond ik. De scenes met Dennis Hopper(dat zuurstofmasker ) waren in ieder geval geweldig en gaven de film de nodige edge.
Mja, dat vind ik ook wel ja, alhoewel ik die dialoog over roodborstjes wel geweldig vond. En Dennis Hopper was geweldig ja .

Gisteren ook nog een keer kill bill 1 en 2 gezien, top natuurlijk, ik blijf kill bill beter vinden dan reservoir dogs.
__________________
Dat heb je soms...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Verhalen & Gedichten Ellie's friend
lunatheawesome
2 25-02-2012 19:31
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.