Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2005, 18:58
BlueStar
BlueStar is offline
ik heb ruim een half jaar (naar alle waarschijnlijkheid nog wel wat langer, maar ik weet het niet meer zeker) geleden gevreën met een meisje. Nu heeft ze me vandaag verteld dat ze positief getest is op chlamydia, en dat ik het dus misschien ook wel kon hebben. Ik was aanvankelijk sceptisch aangezien ik totaal nergens last van had (ik voldeed aan geen enkele symptoon, nog niet in de verste verte), en de kans dat een meisje het op een jongen overdraagt "slechts" 25 % is. Maar ik kon alleen nergens wat vinden over de incubatietijd, dus de tijd tussen het moment van het overdragen van de ziekte en het moment dat je er echt iets van gaat merken.

Weet iemand mij dit te vertellen, en is er enige kans dat ik het toch nog heb?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De incubatietijd van chlamydia kan ik je niet geven. Ik kan je wel zeggen dat er wel degelijk kans is dat je het hebt omdat heel veel mensen geen klachten krijgen en het toch hebben. Het lijkt me dus slim om langs te gaan bij je huisarts.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 20:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Even laten testen en je hebt je antwoord.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 16:25
brynn
brynn is offline
De incubatietietijd is 7 tot 21 dagen, en bij 25% van de mannen verloopt een infectie symptoomloos. Gewoon laten testen dus, want je kunt het door geven aan andere meisjes, en bij vrouwen is het aantal infecties dat symptoomloos verloopt nog veel groter en kan een chlamydia infectie veel grotere gevolgen hebben.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ophef over SOA's overdreven?
Multilot
29 27-05-2004 17:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.