Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2009, 18:29
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
In de bergen gaat Contador toch smijten met minuten en Armstrong gaat hem in de bergen echt niet bij houden, maar het gaat toch de komende dagen nog wat rommelen in de ploeg denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2009, 19:06
PV
PV is offline
Ik heb alleen de laatste 11 km gezien, maar ik vond de commentatoren van NOS echt overdreven reageren. Alsof de Tour nu al beslist is. Kom op zeg.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 15:06
PV
PV is offline
Gesink
en Menchov gaat weer tijd verliezen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 15:12
Verwijderd
mentsjov zit echt te slapen ;x
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 15:28
PV
PV is offline
hij's weer terug gelukkig
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 15:36
Verwijderd
Ja dat dan weer wel, maar als hij gewoon de hele tijd oplet krijg je dit niet eens ;x
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 15:59
Verwijderd
Nou hup jongens, pak dat groepje terug!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 18:27
PV
PV is offline
Gesink eruit met gebroken pols
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 19:11
Verwijderd
Had vandaag de 3e, 4e, 5e, 6e, 9e, 10e, 11e en 13e, weer wat plaatsen gestegen en sta nu 229e in het algemeen klassement van de rondemaster.

Morgen is echter wel moeilijk te voorspellen...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 00:05
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Kirchen is voor mij de favoriet voor morgen. Freire moet het opzich ook wel kunnen of Van Avermaet of Duque als echte sprinters?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 00:12
Verwijderd
Ik heb Kirchen ook idd. Naast Ballan, Pozzato en Antón. Maar ik denk Kazet dacht dat Chavanel het wel heel goed gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 07:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb totnutoe door vakantie echt mul meegekregen van de Tour helaas. Lang geleden dat me dat overkomen is, denk dat het voor het eerst sinds '92 is zelfs

Vandaag of morgen pas voor het eerst de kans om wat (live)beelden mee te pakken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 14:45
Verwijderd
Dit is juist voor het eerst dat ik thuis ben met de tour.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 16:20
Verwijderd
Toch makkelijker voor de sprinters dan ik verwacht had.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 16:45
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Ik had Hushovd, Freire wel opgeschreven, maar Kirchen (40ste) had ik toch zeker wel in de top 10 verwacht. En Anton (97ste) won op dit bergje ook al een keer en reed ook niet in de top 10.

Freire ging een paar keer het wiel in verbruikte te veel energie en trok zelfs de sprint aan van Hushovd.
Ik had 1 2 4 6. Had Rojas over het hoofd gezien als mogelijk kanshebber. Luis Leon Sanchez (28ste), Ivanov (136ste), Van Avermaet (22ste) vielen ook tegen.

En Menchov is echt een droplul eerste klas, ik snap echt niet dat hij achterin blijft harken en steeds weer minuten blijft verspelen. Als je de tour wil winnen, moet je voorin zitten. Punt. Je moet toch leren van je fouten denk ik zo, maar hij blijft eigenwijs.

Wie is voor morgen favoriet? Ik denk dat Lance Armstrong graag het geel over wil nemen en er op gebrand is te winnen. Maar ik zie hem toch niet makkelijk wegrijden bij Contador, Sastre, Evans of Vandevelde. Pellizotti lijkt ook in goede doen te zijn met zijn 5de plek van vandaag.

Laatst gewijzigd op 09-07-2009 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 18:27
Verwijderd
Het zou me erg verbazen als Contador niet de sterkste is van de klassementsrenners, maar een ontsnapping heeft ook een goede kans.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 16:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Armstrong is weer terug en gelijk is de rest van het peleton weer geïntimideerd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 09:17
Verwijderd
http://www.cyclingnews.com/news/cont...of-astana-plan

Behalve Contador.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 22:13
Verwijderd
Nou, ik had duidelijk een kater toen ik mijn team voor vandaag samenstelde.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 10:00
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Ik had Sandy Casar dan nog goed voorspeld. Verder zijn de meeste in de aanval geweest van mijn lijstje. Vandaag weer zo'n dag voor de aanvallers. Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 10:26
Verwijderd
Hopelijk meer geluk vandaag, want ik moet de subleague natuurlijk wel winnen!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 13:02
Verwijderd
Haha weer vergeten, ik sliep nog toen ik dat ding in moest vullen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 14:41
PV
PV is offline
Kohl beschuldigt Boogerd, Dekker (NOS TT)

De op doping betrapte renner Bernhard Kohl heeft Michael Boogerd en Thomas Dekker genoemd in het schandaal rondom de Oostenrijkse wielermanager Stephan Matschiner.

De manager zou zich met enkele atleten hebben beziggehouden met bloeddoping en hen een bloedcentrifuge ter beschikking hebben gesteld.Volgen Kohl zijn beide voormalige Raborenners klant geweest bij Matschiner.

"Hij vertelde me dat Boogerd,Dekker en Pietro Caucchioli de machines hebben gebruikt in ruil voor een eenmalige betaling",aldus Kohl in de Oostenrijkse krant Kurier.Het dagblad drukte zondag delen af van het verhoor van Kohl.

Je kon er op wachten...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 14:46
Verwijderd
Einde goede reputatie rabobank.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 14:48
Verwijderd
Maar Boogerd
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Einde goede reputatie rabobank.
Rasmussen?

En Thomas Dekker was al bekend...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 15:58
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Wat een etappe zeg! Ik had 9 ontsnappers opgeschreven voor de poule, waaronder Pellizotti die voorin eindigde. Maar Freire, Rojas en Van Avermaet in de top 10 wie had dat gedacht?

Alleen maar beschuldiging jegens Boogerd en Dekker. Dekker zat al in een lastig pakket door zijn positieve plas van een paar jaar terug, dus die kan je makkelijk nog eens extra in het hoekje drukken. Een makkelijk slachtoffer. Er is verder geen bewijs, dus rest mij verder nog de vraag: 'Hoeveel heeft Kohl ontvangen voor zijn verhaal in de krant?'
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Rasmussen?

En Thomas Dekker was al bekend...
Ja maar desondanks.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 16:47
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Ik vind het maar 2 achterlijke etappes...een berg middenin en dan 60 km afdalen en vlak
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 19:41
Verwijderd
Deze Pyreneeën-etappes zijn inderdaad maar lafjes. Ik had overigens alleen Rojas vandaag. Voigt had ik ook opgeschreven, maar die is blijkbaar niet in vorm want anders zou hij toch wel meegegaan kunnen zijn met Pellizotti en Fedrigo.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2009, 14:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Geen oortjes vandaag, het was al eerder bekend en de commotie is opeens vanaf gisteren ontezettend groot.
Ploegleiders hebben besloten de koers te neutraliseren tot 40km voor de meet.

Kuttechniek waar de renners de dupe van worden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2009, 20:00
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Is ook een beetje stom experiment ook. Doe dan gewoon eerste jaar testen in de Dauphiné of Parijs-Nice en het daarna invoeren voor de Tour de France. En dan niet 1 of 2 ritten, maar gewoon alle ritten. Een andere mogelijkheid is oortjes voor 1 man per ploeg of oortjes afstellen op 1 algemeen kanaal. Veiligheid speelt geen rol voor in de discussie met of geen oortjes, maakt amper uit.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2009, 21:58
Verwijderd
Het is geexperimenteert in het wk onder 23.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 22:39
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Boonen is echt nergens tot nu toe.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 22:53
Verwijderd
Boonen is sowieso niks.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 23:12
PV
PV is offline
waarom ligt rondemaster zo vaak plat
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 17:21
Verwijderd
Verstandig van Rabo dat ze niet rijden in een etappe die Freire in principe erg had moeten liggen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 18:21
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Verstandig van Rabo dat ze niet rijden in een etappe die Freire in principe erg had moeten liggen.
Heb je ze weleens echt voor Freire zien rijden bij de Rabobank? Flecha, Ten Dam en Clement zie je weinig voor Freire doen in de laatste kilometers. Boogerd heeft er publiekelijk ook al iets over gezegd en terecht.

Niki Terpstra zie je tenminste voorin rijden in de laatste kilometers en zet Farrar best goed af (hoewel hij Cavendish moeilijk kan verslaan (dit jaar 1x gelukt)).
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 21:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ligt het aan mij of is de tour achterlijk saai dit jaar, zelfs in de bergetappes.

Alles wordt geregiseerd door Armstrong en Bruyneel en de andere ploegen doen als klapvee met ze mee, zodat in de meeste gevallen Cavendish in een zetel naar etappeoverwinningen wordt gebracht.

En de keren dát er gedemareerd werd door vooraanstaande renners werden ze of teruggefloten (Andy Schlek) of uitgekotst door de rest van het peleton (Evans).
Zo is er geen lol meer aan.

Laat de hele regie maar wegvallen, sloop alle techniek eruit en kijken welke renners er boven zullen drijven als ze niet meer als poppen opdrachten krijgen die ze uit moeten voeren.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 15:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mooi, de weergoden zijn met goed gezind

Oortjes stuk door de regen, een mooie koers aan kop, veel beter dan wat ik eerder gezien heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 17:56
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Mooie rit van Haussler! Had de nummers 2, 3 en 5 voor de poule. (Erg leuk dat Velits ook aan mijn poule denkt en even punten afsnoept van Hushovd).

Ik verwacht morgen een sprint zodat de trui weer terug kan naar Columbia. Hoewel alleen Columbia belang heeft bij een echte sprint. Hushovd wil liever niet sprinten, dat is makkelijk zijn trui verdedigen. Hoewel ik hoop op een aanvaller en er zijn natuurlijk genoeg ploegen zonder zege en veel meer kansen komen niet.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 18:55
Verwijderd
Ik denk dat Garmin ook wel zal aansturen op een massasprint.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 21:41
Verwijderd
Dat Freire is beschoten is best bizar.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 11:40
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Dat Freire is beschoten is best bizar.
Gelukkig is Freire er best nuchter onder. Bij Menchov zou dat heel anders uitpakken, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 21:02
Verwijderd
Zal morgen de Tour eindelijk eens beginnen?

Of gaan ze weer wachten tot 2 kilometer voor de finish, waarna Contador 20 seconden pakt...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 23:18
PV
PV is offline
ik zeg niks, ik sta nu onder de 50 mil in rondemaster dus ik ben bijzonder slecht in voorspellen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 23:54
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Zal morgen de Tour eindelijk eens beginnen?

Of gaan ze weer wachten tot 2 kilometer voor de finish, waarna Contador 20 seconden pakt...
Armstrong / Bruyneel hadden liever Hincapie in het geel gezien met 2 minuten voorsprong. Dus ik twijfel of dit een aankomst gaat worden met de klassementsrenners.
Andere klimmers zonder klassementsambities zouden best kunnen winnen. Ik noem een Pellizotti, Peter Velits of zelfs Garaté (enige die goed in vorm is met Freire van de Rabobank ploeg).
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 12:01
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik vind 't echt een übersaaie tour, ondanks 't feit dat zelfs Cadel al 'n paar keer geprobeerd heeft om aan te vallen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 12:41
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Ik verwacht ook weinig verschillen in het klassement berg op, misschien dat Nocentini eruit valt en Hincapie dus in het geel komt. De Verbier is helaas geen 2de Mt. Ventoux.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 12:55
Verwijderd
Boonen stapt uit de Tour, waarin hij tot nu toe volkomen anoniem was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.