Oud 01-12-2005, 19:35
Yoow
Yoow is offline
Een goede vriendin van mij heeft pijn als ze sex heeft.
eerst had ze hier nooit last van maar als ze nu sex heeft of masturbeert enzo heeft ze pijn.
zijn er meiden die dit probleem ook hebben en kunnen ze mischien helpen wat je hier aan kan doen

alvast bedankt groetjes.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 19:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mogelijke soa of schimmelinfectie? Dat zou een hoop kunnen verklaren in iedergeval.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 20:10
Yoow
Yoow is offline
haha nee dat lijkt mij niet ze heeft alleen sex met een gozer waardoor ze ontmaagd is en hij was ook nog maagd dus de kans lijkt me vrij klein dat het een soa is. En mocht ze die hebben dan kun je dat zien toch.

Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 20:32
Verwijderd
een schimmelinfectie is geen soa

en 60 % van de jonge vrouwen met chlamydia heeft nergens last van totdat ze kindjes willen en onvruchtbaar blijken te zijn geworden

Maar het zou een schimmelinfectie kunnen zijn. Het zou ook gewoon een heel klein wondje kunnen zijn. Weet je of ze iets prikkends voelt als ze plast? Bij een wondje prikt urine als het erin komt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 20:51
Yoow
Yoow is offline
nope als ze plast heeft ze er geen last van dus dat zal het waarschijnlijk niet zijn en bij chlamidia word je wel onvruchtbaar maar je ...... gaat er geen pijn van doen

ik zou het ook niet weten ik vind het nogal shit voor haar en wil haar wel graag helpen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 21:04
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Misschien is ze te droog, of overgevoelig doordat ze 'er' te veel mee bezig is??
__________________
less is more
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 22:42
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Mischien scheurtjes aan de binnenkant van de vagina?
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 22:53
Confus1oN
Confus1oN is offline
Citaat:
Yoow schreef op 01-12-2005 @ 20:51 :
nope als ze plast heeft ze er geen last van dus dat zal het waarschijnlijk niet zijn en bij chlamidia word je wel onvruchtbaar maar je ...... gaat er geen pijn van doen

ik zou het ook niet weten ik vind het nogal shit voor haar en wil haar wel graag helpen
niet dat ik er geweldig veel verstand van heb ofzo, maar schimmelinfectie is toch wel mogelijk? veel meisjes/vrouwen krijgen daar ooit mee te maken, dus misschien eens naar de huisarts ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 23:06
Yoow
Yoow is offline
ja oke maar moet een jongen dan ook geen schimmelinfectie ofzo krijgen dan?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 10:26
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Een schimmelinfectie kan je zo krijgen, een soa niet, omdat ze maar met 1 iemand sex heeft gehad en die was ook nog maagd. Ik zou even langs de huisarts gaan.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 14:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 02-12-2005 @ 10:26 :
Een schimmelinfectie kan je zo krijgen, een soa niet, omdat ze maar met 1 iemand sex heeft gehad en die was ook nog maagd. Ik zou even langs de huisarts gaan.
Hoe krijg je die eigenlijk? Zoiets kan toch niet zomaar uit het niets ontstaan?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 14:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2005 @ 14:10 :
Hoe krijg je die eigenlijk? Zoiets kan toch niet zomaar uit het niets ontstaan?
Bijvoorbeeld als je blootsvoets op een vieze vloer staat en je doet een onderbroek aan. Sommige mensen zijn er ook 'gewoon' gevoelig voor. Schimmels en bacterieen leven overal, dus kunnen ook daar terecht komen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 16:07
Yoow
Yoow is offline
ik wil jullie allemaal ff bedanken voor jullie mening maar heb ff verder gezocht op het internet en het is gelukkig geen soa of een schimmelinfectie want heb gelezen dat de soa`s die pijn bij seks kunnen veroorzaken zichtbaar zijn en ook is een schimmelinfectie zichtbaar. Dus dat is het niet hetgene dat het is is heel vaag en het schijnt heel veel voor te komen bij vrouwen.het heet trouwens vaginistisch reageren)


voor de mensen die ook dit probleem hebben hier is een link waar staat wat de oorzaken van pijn bij seks kunnen zijn:

http://www.nvsh.nl/problemen/pijn.htm

en hetgene waar ik denk dat zij last van heeft is dit en er staat op die site ook bij hoe je er van af kan komen

http://www.nvsh.nl/problemen/vaginisme.htm
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 11:32
Verwijderd
Citaat:
rickdebeste schreef op 04-12-2005 @ 11:31 :
Zo, een schimmelinfectie kun je ook overal hebben. maar het gaat toch ook gewoon vanzelf weer over en het is toch niet schadelijk? Als je dus pijn hebt, en het is niet zichtbaar kan het dat dus zijn .

het is trouwens verstandiger om ff naar de dokter te gaan die antibiotica voorschrijft, alhoewel het volgens mij ook vanzelf over gaat
Een schimmelinfectie kan wel vanzelf komen (wassen met zeep, verstoring van de zuurgraad), maar het is niet zo dat een schimmelinfectie vanzelf weer overgaat! meestal jeukt een schimmelinfectie meer dan dat het pijn doet.

Bij een schimmelinfectie zal de dokter geen antibiotica voorschrijven, want het zijn geen bacterien die de infectie veroorzaken, maar schimmels. Meestal krijg je een tablet, die je in moet brengen. na een paar dagen is het dan weer over.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 11:38
clienus
Avatar van clienus
clienus is offline
volgens mij is zo een infectie zo vervelend dat je wel naar de dokter moet!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 11:48
Verwijderd
Citaat:
clienus schreef op 05-12-2005 @ 11:38 :
volgens mij is zo een infectie zo vervelend dat je wel naar de dokter moet!
inderdaad, je wordt gestoord van de jeuk!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2005 @ 14:10 :
Hoe krijg je die eigenlijk? Zoiets kan toch niet zomaar uit het niets ontstaan?
Kan zelfs al van te strakke broeken dragen, als je weerstand erg laag is en zwangere vrouwen willen er ook nog wel eens last van hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2005 @ 14:10 :
Hoe krijg je die eigenlijk? Zoiets kan toch niet zomaar uit het niets ontstaan?
Antibioticakuur die per ongeluk ook de goede bacterieën dood. Seks hebben als je eigenlijk nog te droog bent en dus kleine wondjes veroorzaken. Suikerziekte. Overgewicht. Wassen met zeep. Hormonale troep als de pil, zwanger worden, in de overgang komen. Waar krijg je ondertussen géén schimmelinfectie van?

Overigens is de schimmel die de infectie veroorzaakt, altijd al in je lichaam aanwezig. Normaal gesproken wordt de boel echter prima in evenwicht gehouden...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 16:48
2B!
2B! is offline
waarom al die een vriendin van me's
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Afwijking penis, daardoor sex moeilijk.
Alistar
10 01-10-2009 01:59
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 01:52
Seksualiteit Pijn bij de sex
Snoezuuurrr
17 24-08-2004 10:06
Lichaam & Gezondheid Pijn bij anus :$
Mira Dos Santos
18 04-02-2004 19:23
Seksualiteit pijn bij insteken tampon
BlackMystery
12 19-08-2002 01:34
Seksualiteit na de sex pijn bij het plassen help?????
christina14
15 13-01-2002 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.