Oud 24-07-2006, 20:46
weetik
weetik is offline
Ik heb nu bijna 4 jaar "verkering" met een meisje, en in het begin van onze relatie hadden we meerdere malen per dag sex, en alles wat leuk en aardig.

nu, 3,5 jaar verder hebben we al zeker.. 3 maanden lang 1 x per maand sex, het lijkt wel alsof we een bejaard stel zijn die al 60 jaar getrouwd zijn. Terwijl we allebei 20 zijn.

Ik word er behoorlijk gek van, vooral omdat ze niet wil/kan uitleggen waarom we nog maar eens in maand sex hebben.
Ze zegt dat ze niet op me uitgekeken is, of een ander heeft, en de sex is ook goed zegt ze.. maar een logische verklaring heeft ze er zelf ook niet voor.

Ik probeer er heel vaak over te praten, maar of het eindigt dat zijn in tranen zit, of het eindigt zonder conclusie... ik ben me nu onderhand ten einde raad.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan/wil iemand me tips geven?

Ik hou supersupersuper veel van haar, en wil haar dan ook ABSOLUUT NIET kwijt, maar ik weet niet of, als het nog heel lang zo door zal gaan, ik het wel uithou... ik ben ook absoluut niet van plan vreemd te gaan, want daar heb ik de ballen niet voor dus kom niet met zulke plannen alsjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 20:54
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Neem zelf initiatief, trek er genoeg tijd voor uit, neem een tijdstip waarop jullie geen van beiden moe zijn, pak er eens wat massage olie bij en zie hoe het gaat.

Maak je er in ieder geval niet te druk om want daar heb je geen donder aan.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 20:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ga geen druk zetten, neem eens goed de tijd voor elkaar en dan niet met de bedoeling seks.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Inderdaad, absoluut geen druk zetten. Probeer haar te verleiden, probeer het weer spannend te maken. Maar geef haar niet het gevoel dat het moet... Nieuwe dingen proberen kan goed werken.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:04
Verwijderd
Kijk of ze niet eens een tijdje met de pil kan stoppen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:08
weetik
weetik is offline
als ik zelf initiatief neem voor uberhaupt zoenen wijst ze me al 9 van de 10 x af. dan maakt ze er zo'n oh-zo-leuk spelletje van dat ik haar niet mag zoenen en zij mij wel.. dus laat staan hoe dat is bij sex, of voorspel
En we zijn dagen lang achter elkaar bij elkaar, dus het zal er ook niet aan liggen dat we geen tijd hebben.
en masseren doe ik ongeveer iedere avond bij d'r, maar daar wordt ze alleenmaar slaperig van..
En druk zit er zeker niet op, maar het is nu al zéker 6 maanden zo dat we super weinig sex hebben, en in het begin zei ik wel vaak dat ik het wou, maar daar ben ik op een gegeven moment ook mee opgehouden.

Ik weet ook wel dat ik er niets mee opschiet als ik me er druk om ga lopen maken, maar ik wordt er gewoon gek van! in het begin van onze relatie wou ZIJ een x-aantal keer per dag sex, en als ik het dan 1 x niet wou dan deed ze helemaal gekwetst en verdrietig. terwijl zij het wel 100 x heeft afgewezen van mij..

Laatst gewijzigd op 24-07-2006 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:20
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
weetik schreef op 24-07-2006 @ 21:08 :
als ik zelf initiatief neem voor uberhaupt zoenen wijst ze me al 9 van de 10 x*knip*per dag sex, en als ik het dan 1 x niet wou dan deed ze helemaal gekwetst en verdrietig. terwijl zij het wel 100 x heeft afgewezen van mij..
Ga dan gewoon eens met haar babbelen of er iets is waardoor het zo is nu. Kijk, de meeste relaties hebben te lijden onder 'periodes'. In het begin seks je flink wat af, dan komt er een periode wat minder, dan een periode bijna totale pauze, (soms zelfs totale pauze) en dan weer een periode waarin het weer als vanouds gaat. Dat hoort er nou eenmaal bij. Maar als deze bijna volledige pauze aanhoudt, vraag dan eens of er misschien een andere reden is. En is die 1 keer per maand dat jullie seks hebben altijd van hetzelfde of probeer je het daarin ook leuk/anders/spannend etc te maken? Na een 'pauze' 1 keer hele goede, anders dan anders en spannende seks kan ook een hoop uitmaken.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:23
weetik
weetik is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 24-07-2006 @ 21:20 :
Ga dan gewoon eens met haar babbelen of er iets is waardoor het zo is nu. Kijk, de meeste relaties hebben te lijden onder 'periodes'. In het begin seks je flink wat af, dan komt er een periode wat minder, dan een periode bijna totale pauze, (soms zelfs totale pauze) en dan weer een periode waarin het weer als vanouds gaat. Dat hoort er nou eenmaal bij. Maar als deze bijna volledige pauze aanhoudt, vraag dan eens of er misschien een andere reden is. En is die 1 keer per maand dat jullie seks hebben altijd van hetzelfde of probeer je het daarin ook leuk/anders/spannend etc te maken? Na een 'pauze' 1 keer hele goede, anders dan anders en spannende seks kan ook een hoop uitmaken.
zoals ik net al zei, praten heeft zo goed als geen zin.
De ene keer eindigt het in janken, en de andere keer komt er niets uit voort..
en de sex die we hebben eens in de maand in geweldig!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:24
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
1 keer sex per maand is niet normaal.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:29
weetik
weetik is offline
maar dát wist ik al.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:32
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
Nja zorg er eerst voor dat ze lekker in haar vel zit en laat de sex even met rust.


en als het helemaal goed met haar gaat voorspel ik dagen lange sex
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:38
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
weetik schreef op 24-07-2006 @ 21:23 :
zoals ik net al zei, praten heeft zo goed als geen zin.
De ene keer eindigt het in janken, en de andere keer komt er niets uit voort..
en de sex die we hebben eens in de maand in geweldig!
Zijn er psychische problemen bij haar bekend? Als het hierover hebben resulteert in een huilbui of iets, dan zit er daarbinnen iets niet helemaal goed denk ik. Als ze minder lekker in haar vel zit, problemen heeft met geld, vrienden, ouders, zichzelf noem maar op, dan is seks idd het laatste waar ze behoefte aan zou kunnen hebben en zou een hoop verklaren...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 22:32
Verwijderd
Citaat:
weetik schreef op 24-07-2006 @ 21:08 :
als ik zelf initiatief neem voor uberhaupt zoenen wijst ze me al 9 van de 10 x af. dan maakt ze er zo'n oh-zo-leuk spelletje van dat ik haar niet mag zoenen en zij mij wel.. dus laat staan hoe dat is bij sex, of voorspel
En we zijn dagen lang achter elkaar bij elkaar, dus het zal er ook niet aan liggen dat we geen tijd hebben.
en masseren doe ik ongeveer iedere avond bij d'r, maar daar wordt ze alleenmaar slaperig van..
En druk zit er zeker niet op, maar het is nu al zéker 6 maanden zo dat we super weinig sex hebben, en in het begin zei ik wel vaak dat ik het wou, maar daar ben ik op een gegeven moment ook mee opgehouden.

Ik weet ook wel dat ik er niets mee opschiet als ik me er druk om ga lopen maken, maar ik wordt er gewoon gek van! in het begin van onze relatie wou ZIJ een x-aantal keer per dag sex, en als ik het dan 1 x niet wou dan deed ze helemaal gekwetst en verdrietig. terwijl zij het wel 100 x heeft afgewezen van mij..
Zie elkaar eens een paar weken níet, dan..?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 00:17
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
gewoon aan WERKEN

ik heb nu 1,5 jaar seks met mijn vriend, en het is in frequentie ook afgenomen ( van 10x per week naar 2 keer, dus ik mag niet klagen) maar zodra we een DIP hebben zeg ik het op een speelse manier, en daarna gaat alles vanzelf.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 02:04
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
Probeer eens wat nieuws dan, stop je em een keer in der kont ofzo. Kan zijn dat het haar gewoon verveeld iedere keer het zelfde.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 09:23
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Gewoon een romantisch avondje organiseren en dan langzaam de stemming steeds meer naar seks laten gaan...
Dan gaat het echt wel weer.
En misschien komt na deze periode wel weer een periode dat jullie het weer als konijnen doen...
Ik stel voor om samen te gaan wonen... Dan moet je namelijk nog alle plekjes van je nieuwe huis inwijden...
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 11:48
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
weetik schreef op 24-07-2006 @ 21:23 :
zoals ik net al zei, praten heeft zo goed als geen zin.
De ene keer eindigt het in janken, en de andere keer komt er niets uit voort..
en de sex die we hebben eens in de maand in geweldig!
hoe wil je het dan oplossen als je niet met haar wil praten? Hoe moet zij weten wat jij wil en vindt, hoe moet jij weten wat zij wil en vindt?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:35
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 25-07-2006 @ 09:23 :

Ik stel voor om samen te gaan wonen... ... Dan moet je namelijk nog alle plekjes van je nieuwe huis inwijden...
Nou wat een geweldig idee!!1!!

Toch praten. Er zit iets niet goed bij haar, en op deze manier los je het iig niet op.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 13:02
anja
anja is offline
Er hoeft niet per definitie iets psychologisch "mis" te zijn. Ik heb ook best lange periodes waarin ik gewoon geen zin heb. Ben gestopt met de pil, zin kwam weer terug, daarna andere pil genomen, zin weer weg. Kan dus ook gewoon een hormonale kwestie zijn. Geduld is een schone zaak, en als je 't niet meer kan houden behelp je jezelf toch?

Bovendien... als je elkaar al echt járen kent, van binnen en van buiten, dan wordt de seks écht wel minder. Er zijn wellicht uitzonderingen, maar meestal gaat het alleen bergaf.

Er is zo'n spreekwoord, dat zegt: "Leg voor elke vrijpartij de eerste twee jaren dat je elkaar kent een knikker in een bokaal, en neem er vanaf het derde jaar telkens eentje uit als je seks hebt. De bokaal zal nooit meer leeg worden." Uiteraard is dit een beetje overdreven, maar er zit een grond van waarheid in.
__________________
De meeste dromen zijn bedrog
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 15:07
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Chanteer haar maar dan.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 15:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
anja schreef op 25-07-2006 @ 13:02 :
Er hoeft niet per definitie iets psychologisch "mis" te zijn. Ik heb ook best lange periodes waarin ik gewoon geen zin heb.
Nou sorry, maar als elk gesprek wat erover gaat resulteert in een huilbui, dan zit er toch iets niet goed
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 16:54
gele haas
Avatar van gele haas
gele haas is offline
Pak je toch gewoon een ander.
__________________
Lijpheid Is Vrijheid
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 17:11
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Optima schreef op 25-07-2006 @ 00:17 :
gewoon aan WERKEN
Je hebt blijkbaar geen flauw idee
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 17:36
LoneLover
LoneLover is offline
Je zal het niet graag horen maar volgens mij is je relatie aan zijn einde aan het raken.

Dat je na 3 jaar niet meer verliefd bent is normaal en het elkaar bespringen is er dus niet meer bij. Maar in een gezonde relatie word verliefdheid vervangen door liefde. En kan heb je wel minder sex maar natuurlijk wel wat meer dan 1 keer per maand. Ook de manier van sex hebben veranderd vaak.

Jullie zijn nog samen (zoals veel koppels) uit pure gewoonte en omdat er geen reden is om uit elkaar te gaan. Je kan blijven aanmodderen of op zoek gaan naar een ander ...
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 17:54
Verwijderd
Citaat:
LoneLover schreef op 25-07-2006 @ 17:36 :
Je zal het niet graag horen maar volgens mij is je relatie aan zijn einde aan het raken.

Dat je na 3 jaar niet meer verliefd bent is normaal en het elkaar bespringen is er dus niet meer bij. Maar in een gezonde relatie word verliefdheid vervangen door liefde. En kan heb je wel minder sex maar natuurlijk wel wat meer dan 1 keer per maand. Ook de manier van sex hebben veranderd vaak.

Jullie zijn nog samen (zoals veel koppels) uit pure gewoonte en omdat er geen reden is om uit elkaar te gaan. Je kan blijven aanmodderen of op zoek gaan naar een ander ...
hoe moeilijk ook te geloven, er zijn mensen die 1 keer seks per maand/kwartaal genoeg vinden. Dat is bij TS misschien niet het geval, maar om nou te zeggen dat iedereen die het minder vaan doet dan 1 keer p/m gedoemd is...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 18:17
weetik
weetik is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 25-07-2006 @ 11:48 :
hoe wil je het dan oplossen als je niet met haar wil praten? Hoe moet zij weten wat jij wil en vindt, hoe moet jij weten wat zij wil en vindt?
lees eerst even het hele verhaal voor je je smoel open trekt.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 18:18
weetik
weetik is offline
Citaat:
LoneLover schreef op 25-07-2006 @ 17:36 :
Je zal het niet graag horen maar volgens mij is je relatie aan zijn einde aan het raken.

Dat je na 3 jaar niet meer verliefd bent is normaal en het elkaar bespringen is er dus niet meer bij. Maar in een gezonde relatie word verliefdheid vervangen door liefde. En kan heb je wel minder sex maar natuurlijk wel wat meer dan 1 keer per maand. Ook de manier van sex hebben veranderd vaak.

Jullie zijn nog samen (zoals veel koppels) uit pure gewoonte en omdat er geen reden is om uit elkaar te gaan. Je kan blijven aanmodderen of op zoek gaan naar een ander ...
dat is het zeker niet.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 18:21
faan
Avatar van faan
faan is offline
Ik zou het niet pikken. Seks hebben is niet eens zo'n zware taak. Is ze wel zeker van haar geaardheid?
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 18:23
weetik
weetik is offline
haha, ik zou het niet pikken.. ga toch fietsen man, als je al bijna 4 jaar samen bent en je hebt klote dingen meegemaakt hebt dan pik je dat.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 18:24
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
weetik schreef op 25-07-2006 @ 18:23 :
haha, ik zou het niet pikken.. ga toch fietsen man, als je al bijna 4 jaar samen bent en je hebt klote dingen meegemaakt hebt dan pik je dat.
och man.. ga jij eens fietsen!
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 19:21
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
faen schreef op 25-07-2006 @ 18:21 :
Ik zou het niet pikken. Seks hebben is niet eens zo'n zware taak. Is ze wel zeker van haar geaardheid?
Zo makkelijk zal het wel niet liggen hč?

Daarnaast is er een gigantisch groot verschil tussen seks hebben met een geil meisje en seks hebben met een meisje met relatieve tegenzin.

Het eerste is seks, het tweede alleen masturberen met een vrouw om je leuter.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 21:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
faen schreef op 25-07-2006 @ 17:21 :
Ik zou het niet pikken. Seks hebben is niet eens zo'n zware taak. Is ze wel zeker van haar geaardheid?
Ja lekker als een dooie vis op je rug liggen met je benen wijd en een droge kut.
Dat gaat héérlijk!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 22:39
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
weetik schreef op 24-07-2006 @ 21:23 :
de sex die we hebben eens in de maand in geweldig!
Vind jij het geweldig? Of vinden jullie het allebei geweldig? Ik neem aan, als zij het ook "geweldig" vindt, dat ze wel zin heeft in meer. Misschien moet je toch nog wat meer aandacht aan haar besteden en eens iets nieuws proberen? Als ik iets "geweldig" vind, dan weet ik het wel hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:09
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Earphone schreef op 25-07-2006 @ 22:39 :
Vind jij het geweldig? Of vinden jullie het allebei geweldig? Ik neem aan, als zij het ook "geweldig" vindt, dat ze wel zin heeft in meer. Misschien moet je toch nog wat meer aandacht aan haar besteden en eens iets nieuws proberen? Als ik iets "geweldig" vind, dan weet ik het wel hoor.
jij ben ook geen weif
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:12
Verwijderd
Aan het begin is het mij ook wel eens 4x binnen 24 uur gelukt, maar die tijden zijn toch echt wel voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:14
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Dukko schreef op 25-07-2006 @ 23:12 :
Aan het begin is het mij ook wel eens 4x binnen 24 uur gelukt, maar die tijden zijn toch echt wel voorbij.
hoezo is je jongeheer met pensioen?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:25
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Dukko schreef op 25-07-2006 @ 23:12 :
Aan het begin is het mij ook wel eens 4x binnen 24 uur gelukt, maar die tijden zijn toch echt wel voorbij.
Is toch niet zo lastig..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:27
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Dukko schreef op 25-07-2006 @ 23:12 :
Aan het begin is het mij ook wel eens 4x binnen 24 uur gelukt, maar die tijden zijn toch echt wel voorbij.
Wat ben jij een watje zeg, mij en mijn exvriendje lukte het toch minstens vijftien keer. Voor hem dan.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:28
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 25-07-2006 @ 23:27 :
Wat ben jij een watje zeg, mij en mijn exvriendje lukte het toch minstens vijftien keer. Voor hem dan.
nogal logisch als je een vriendje heb die om de minuut klaar komt.



bij onze forumbaas moet je 24 uur door 4 delen hij doet 6 uur per klaarkombeurt
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:29
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 25-07-2006 @ 23:28 :
nogal logisch als je een vriendje heb die om de minuut klaar komt.



bij onze forumbaas moet je 24 uur door 4 delen hij doet 6 uur per klaarkombeurt
Mijn vriend komt echt niet makkelijk klaar hoor, ga jij er maar eens onder liggen
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:31
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 25-07-2006 @ 23:29 :
Mijn vriend komt echt niet makkelijk klaar hoor, ga jij er maar eens onder liggen
dat zou de ergste minuut van me leven zijn

ik maak maar een grapje hoor
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:32
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 25-07-2006 @ 23:31 :
dat zou de ergste minuut van me leven zijn

ik maak maar een grapje hoor
Minuut
Duurde het soms maar een minuut, dan hoefde ik geen hele week wijdbeens te lopen

Ik ben een beetje droog bezig nu he. Kom je online?
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:34
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Haha hoezeer ik me ook vermaak stelletje spamsletten, doe dat eens even ergens anders, hier heeft die kerel weinig aan he
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:35
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 25-07-2006 @ 23:32 :
Minuut
Duurde het soms maar een minuut, dan hoefde ik geen hele week wijdbeens te lopen

Ik ben een beetje droog bezig nu he. Kom je online?
haha maar ik ben online denk je soms dat ik iemand anders ben ?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:35
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 25-07-2006 @ 23:34 :
Haha hoezeer ik me ook vermaak stelletje spamsletten, doe dat eens even ergens anders, hier heeft die kerel weinig aan he
Maken we je aan het lachen ja ?

Nou, OT dan maar:
Ik zeg: Verleid haar, bind haar desnoods vast op bed en geef haar een heerlijke befbeurt. Wedden dat ze dan gewoon weer zin heeft?
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:36
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
Ow TS misschien is dat erotische fruit wat voor je geen grap
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 23:36
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 25-07-2006 @ 23:36 :
Ow TS misschien is dat erotische fruit wat voor je geen grap
Goed idee
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 00:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 25-07-2006 @ 23:35 :
Maken we je aan het lachen ja ?

Nou, OT dan maar:
Ik zeg: Verleid haar, bind haar desnoods vast op bed en geef haar een heerlijke befbeurt. Wedden dat ze dan gewoon weer zin heeft?
Het beste idee in jaren.

KleinSpookje naamzoek
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 00:21
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 25-07-2006 @ 23:35 :
Maken we je aan het lachen ja ?

Nou, OT dan maar:
Ik zeg: Verleid haar, bind haar desnoods vast op bed en geef haar een heerlijke befbeurt. Wedden dat ze dan gewoon weer zin heeft?
Dat zouden meer mannen moeten doen idd
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 00:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 26-07-2006 @ 00:21 :
Dat zouden meer mannen moeten doen idd
Inderdaad.

Edit: Ik had een verdomd lang verhaal getikt, maar mijn computer begon te kloten. Plak alle verhalen hier aan elkaar vast en je hebt het mijne zo ongeveer (Nieuwe dingen, dingetjes doen die zij echt leuk vind, dingen doen zonder uit te zijn op seks, massages enz.)
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mening van buiten af nodig..
Thedutchguy
3 30-05-2015 13:14
Seksualiteit Hoeveel keer?
Moonlight fairy
98 03-01-2005 09:32
De Kantine breezah slet en ABN
arP-socialist
500 19-01-2004 13:29
Seksualiteit 'geen zin'
Verwijderd
41 19-07-2003 09:29
Vrije tijd Bodybuilding
examenkandidaat
21 16-05-2003 15:33
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.