Oud 29-08-2010, 20:41
Rachelll
Rachelll is offline
Ik heb het net uit met mijn vriend en ben echt helemaal kapot.
Nu is het bijna 3 weken uit. Maar ik kan hem geen dag vergeten.
Hij wil heel graag vrienden blijven. Maar hij wil er ook sex bij.
( dat deden we trouwens ook voordat we een relatie hadden )
maar dat is niet het probleem. Ik wil dat wel maar ik mer nu
opeens dat als ik sex met hem heb, ik heb de volgende dag
zoooo erg mis en verdrietig ben. Nu weer en ik heb gistere en
eergistere sex met hem gehad. Maar k weet niet waar het aan
ligt. Het liefste wil ik hem gewoon terug. Maar hij zij dat het
gevoel weg was... Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.
Sex blijven hebben en riskeren er niet meer overheen te komen
of geen sex meer en riskeren dat ik het met een ander ga doen
wat ik echt niet wil! help me aub. Ben echt kapot en mis hem zo
erg..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2010, 21:00
Verwijderd
Hij is nu van je aan het profiteren, omdat hij weet dat jij nog iets voor hem voelt en dus toestemt in sex om enig gevoel te hebben dat je nog bij hem hoort. Je moet hiermee stoppen, want je weet zelf ook dat je er niet overheen komt op die manier. Het is klote, maar het komt uiteindelijk wel weer goed, op een gegeven moment loop je vanzelf wel weer tegen iemand aan waarmee je meer wil en die dat ook met jou wil.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 21:30
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik begrijp dat hij het heeft uitgemaakt? Waarom? Aan de sex lag het dus niet. Hij had het net zo goed "aan" kunnen laten en je blijven gebruiken.
Ik vermoed dat hij van twee walletjes eet en het heeft uitgemaakt om zich "vrij" te maken voor sex met anderen.
Hij gebruikt je, en ook al vind je de sex best plezierig, je moet echt stoppen met ratten te voeren, anders blijven ze terugkomen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 23:28
Verwijderd
Hij gebruikt je.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 00:50
Verwijderd
Dumpen die handel
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 01:38
Verwijderd
Hij gebruikt je heel bewust, stop ermee anders kom je nooit van hem los.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 23:51
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Hij is nu van je aan het profiteren, omdat hij weet dat jij nog iets voor hem voelt en dus toestemt in sex om enig gevoel te hebben dat je nog bij hem hoort. Je moet hiermee stoppen, want je weet zelf ook dat je er niet overheen komt op die manier. Het is klote, maar het komt uiteindelijk wel weer goed, op een gegeven moment loop je vanzelf wel weer tegen iemand aan waarmee je meer wil en die dat ook met jou wil.
Dat.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 02:14
Verwijderd
Waarom vraag je hem niet gewoon waarom hij wel sex met je wilt en geen relatie meer.

Ik zou er meteen mee stoppen. Zoals iedereen hier al aangeeft gebruikt hij je gewoon voor zijn behoefte.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 20:29
Verwijderd
Hij gebruikt je overduidelijk en je zal ook niet over hem heenkomen (wat wel moet) als je ermee doorgaat.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 20:31
Verwijderd
Hij gebruikt je.. Hij wil zijn zaad in je kwijt kunnen.. Vergeten.. Geen vrienden blijven!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 18:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik hoop dat je nog een keer gaat reageren, rachelll. Het is echt heel duidelijk dat hij je gebruikt. Ik denk dat je je van het idee moet afzetten dat zonder hem zijn erger is dan met hem zijn, ook al houdt hij niet van je. Als hij zegt dat het gevoel weg is lijkt dat me een hele duidelijke indicator om maar gewoon geen seks met hem te hebben. Daar kun je heus wel mee leven. Als je het probeert went het gauw genoeg en het is echt fijner om van zulke types af te zijn. En als je geen seks met een ander wil moet je je maar gewoon beheersen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 18:39
Rachelll
Rachelll is offline
klopt allemaal wel. Alleen laatst vertelde hij me ook van ja als het bij jou niet kan dan zoek ik wel een ander. Dat klinkt al helemaal hufterig. Maar ik wil niet dat hij dat bij een ander gaat zoeken... Dat zou mij zo erg kwetsen als shij het zo snel al met een ander zou kunnen doen. Zegt hij daarop tegen mij ja ik heb ook zo mijn behoeftes... En gek genoeg word ik daar niet eens zo heel boos om
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 18:44
Verwijderd
hij gaat het sowieso met een ander doen, want jij bent zijn ex, daar hoeft hij dus geen 'rekening' mee te houden.

Gevoelsmatig heel lastig, geloof ik, maar je bent beter af zonder hem. Het slijt.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 18:59
Rachelll
Rachelll is offline
het slijt vast ook wel, maar het punt is hij wil geen ander meisje. Helemaal niet hij wil alleen sex met mij. Liever geen ander ofzo. Juist daarom hij zegt jaa áls ik sex heb dan tog liever met jou dan dat ik meteeen een ander zoek en gek genoeg denk ik er hetzelfde over. Liever hem want hij weet precies wat ik wel en niet lekker vind etc. En ik iwl ook niet meteen een ander!! helemaal niet! en hij ook niet daarom, maar hij heeft ook zo zijn behoeftes net als ik. Maar een ander zou hij never aan gaan beginnen nu.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 19:03
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het is serieus slecht wat je nu doet. Hij houdt niet van je, jij voelt nog van alles voor hem en hij maakt ontzettend misbruik van je door je steeds te neuken, en doet net aardig genoeg zodat jij kan blijven geloven dat hij toch wel wat om je geeft. HIJ GEEFT NIET OM JE. Ook al zegt hij dat hij jou liever neukt dan een ander. Het feit dat je toezegt met hem naar bed te gaan alleen omdat je anders zonder hem moet, terwijl hij duidelijk niet om je geeft zegt echt heel veel over je gevoel voor eigenwaarde. Misschien moet je daar wat aan gaan doen. Om te beginnen moet je het echt afbreken met hem.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 19:03
Verwijderd
Je moet het zelf weten..maar ik vind het misbruik..omdat hij jou gewoon gebruikt.. Seks met je ex? Hij vind heus wel een ander meisje en jij een andere jongen..ga masturberen ofzow.. Dan heb je ook je behoeftes! WTF
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 19:07
Verwijderd
Citaat:
het slijt vast ook wel, maar het punt is hij wil geen ander meisje. Helemaal niet hij wil alleen sex met mij. Liever geen ander ofzo. Juist daarom hij zegt jaa áls ik sex heb dan tog liever met jou dan dat ik meteeen een ander zoek en gek genoeg denk ik er hetzelfde over. Liever hem want hij weet precies wat ik wel en niet lekker vind etc. En ik iwl ook niet meteen een ander!! helemaal niet! en hij ook niet daarom, maar hij heeft ook zo zijn behoeftes net als ik. Maar een ander zou hij never aan gaan beginnen nu.
als hij geen ander meisje had gewild zou hij het nooit uitgemaakt hebben.

maar daar kom je vanzelf wel achter
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 21:35
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
klopt allemaal wel. Alleen laatst vertelde hij me ook van ja als het bij jou niet kan dan zoek ik wel een ander. Dat klinkt al helemaal hufterig.
Dat is het ook. Dit noemen ze in de volksmond "blackmail" en "op je gevoelens spelen".
Citaat:
Maar ik wil niet dat hij dat bij een ander gaat zoeken... Dat zou mij zo erg kwetsen als hij het zo snel al met een ander zou kunnen doen.
Hij heeft het uitgemaakt om vrij te zijn voor een ander, geloof me.
Wat nu gebeurt, hij houdt je aan het lijntje tot hij een ander gevonden heeft (als hij NU al niet van 2 walletjes eet). Als hij op dat moment stopt met jou, kwetst het je net zo erg (of erger) als nu..Nu heb je nog je trots, wees sterk !.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2010, 17:08
Rachelll
Rachelll is offline
dankjewel allemaal ik ga echt niet meer zo dom zijn hoop ik. t blijft moeilijk maar daarom heb ik ook een topic geopend..
xxx
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:09
LRS.
LRS. is offline
dumpen.

hij gebruikt je idd voor de seks.
bekijk het vanuit zijn kant;

hij is vrij om met elk meisje te gaan met wie die wil.
hij heeft seks, wanneer hij dat wil, met jou. terwijl hij nergens aan vast zit of hoeft te doen.

dat noemen ze profiteren :$
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:10
LRS.
LRS. is offline
Citaat:
dankjewel allemaal ik ga echt niet meer zo dom zijn hoop ik. t blijft moeilijk maar daarom heb ik ook een topic geopend..
xxx
ehh, sorry.
ik had je berichtje nog niet gelezen.

maar goedzo meid,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 17:33
Liefde & Relatie sex met mijn ex
Dinootje
40 22-09-2004 21:37
Seksualiteit sex met je ex??? kan dat???
marieke_gekkie
42 10-05-2004 00:40
Seksualiteit Sex met je ex...
Some
30 18-10-2003 11:20
Liefde & Relatie Opnieuw relatie met je ex..
hieperdepiep
23 11-05-2003 23:59
Liefde & Relatie ik heb geen zin meer in sex omdat ik nog steeds verdriet heb van me ex?? help..
**~yvie~**
3 09-10-2002 20:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.