Oud 06-07-2004, 20:33
t68i
t68i is offline
Ik heb sinds een 1,5 jaar een hele lieve vriendin.

In het begin en tot voor kort deden we het elk weekend wel een of twee keer.
We zien elkaar alleen in het weekend ivm de lange afstand.

Nu heeft mijn vriendin de laatste tijd geen zin meer in sex, of hooguit eens in de 2 a 3 weken een keertje en zelfs dan lijkt het erop of ze het alleen voor mij doet.

Ik vind het niet saai in elk geval. We doen het niet alleen op haar of mijn bed, en ook niet steeds hetzelfde ritme... Best wel eens afwisseling.

Laatste keer dat we sex hebben gehad was 1,5 week geleden, na een sexloze periode van 2 weken. Ook toen leek het erop of ze het zelf niet enorm leuk en opwindend vond.

Zelf geeft ze niet echt een reden voor het waarom, alleen dat ze vind dat we het best eens minder kunnen doen omdat we ook al zolang samen zijn.
Ook zegt ze dat ze er stomweg geen zin in heeft...
Verder kunnen we er niet over praten, want dan opeens krijg ik naar mijn hoofd gegooid dat ik haar alleen heb voor de sex, terwijl dit absoluut niet zo is.

Nu is het niet zo dat ik elk weekend per se sex wil, of continue aan sex denk als ik bij haar ben. We doen hele leuke dingen samen, nog steeds even verliefd als eerst, al komen er wel vaak ruzies tussen ons vanwege mijn situatie thuis. (ruzie met ouders)

Kent iemand dit, iemand dit ook meegemaakt?
Wat zou het kunnen zijn, en belangrijker; hoe kunnen we dit oplossen, zodat haar zin in sex ook weer terugkomt.
__________________
waarom ik ??
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:35
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Pff dat is aan jou vriend, jij kent haar, jij weet als het goed is wat je aan haar hebt. Er zal zeker iets aan de hand zijn en het ziet er niet naar uit dat ze jou dat gaat vertellen.

En is er geen andere oorzaak, dan bestaat de kans dat ze gewoon geen gevoelens meer voor je heeft of dat ze daarmee overhoop ligt.

Iig that's my story, geloof iig geen smoesjes, als een meisje smoesjes verzint heeft dat een reden en dat is waar het om draait. Bovendien, als dit zo nog langer door gaat dan bloed de relatie vanzelf wel dood.

Ik denk dat als het aan de sex op zich, de kwaliteit/kwantiteit had gelegen dat ze dan al wel haar zegje gedaan had.

Nou ja, misschien spreek ik wat veel uit ervaring maar iets feitelijk concreets valt er toch niet over te zeggen, kop op bro
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:42
Hagel
Hagel is offline
Forceren is natuurlijk nooit goed maar jullie zouden kunnen proberen wat vaker tijd voor elkaar te nemen (als jullie dat niet doen dan) in de vorm van masseren of samen badderen en romatische kaarsjes aanzetten, en gewoon kijken wat er gebeurt. Ik heb zelf ook een tijd lang geen zin in sex gehad, dat heeft ongeveer een jaar aangehouden waarbij we ook maar 1 keer in de week of 2 weken wat deden gewoon omdat ik niet lekker in mijn vel zat, uiteindelijk is dat wel wat frequenter geworden. Toch zeg je zelf dat je het niet saai vind en het nog leuk vind, misschien is dit gewoon jullie ritme? Eens in de paar weken heel fijn ipv geforceerd om de dag? Volgens mij als je kijkt naar hoe vaak stelletjes het doen valt het bij jullie best mee, tuurlijk in het begin van je relatie doe je het vaker, maar nu is er toch ook een andere intimiteit, je op je gemak voelen bij de ander, kunnen zijn hoe je wilt zijn, en als dat inhoud 1x in de 2 weken seks, of alleen seks als je het heel graag wilt moet je je daarbij neerleggen.
Volgens mij zeggen heeel veel mensen dat ze elke dag sex hebben en bij sommige kan het ook wel zo zijn, maar ik en ook bijvoorbeeld mijn vreindinnnen moeten daar echt niet aan denken
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:52
General Fault
General Fault is offline
verras haar eens met een vibrator! zijn niet zo duur (10euro heb je er al 1) zo'n ding kan wonderen verichten Misschien duurt het even voordat ze hem kan 'hanteren' maar als ze haar spot gevonden hebt, krijgt ze vanzelf wel zin
__________________
Buenos dias, bonito prometida!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:59
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
General Fault schreef op 06-07-2004 @ 21:52 :
verras haar eens met een vibrator! zijn niet zo duur (10euro heb je er al 1) zo'n ding kan wonderen verichten Misschien duurt het even voordat ze hem kan 'hanteren' maar als ze haar spot gevonden hebt, krijgt ze vanzelf wel zin
Ze heeft geen zin, dan ga je dat toch niet zo forceren. Het is niet haar probleem, het is zijn probleem.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 22:21
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Vibrators zijn inderdaad wel het toppunt van romantiek. "Sorry dat ik geen lul heb, hier heb je een vibo."
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 22:52
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Hagel schreef op 06-07-2004 @ 21:42 :
Forceren is natuurlijk nooit goed maar jullie zouden kunnen proberen wat vaker tijd voor elkaar te nemen (als jullie dat niet doen dan) in de vorm van masseren of samen badderen en romatische kaarsjes aanzetten, en gewoon kijken wat er gebeurt. Ik heb zelf ook een tijd lang geen zin in sex gehad, dat heeft ongeveer een jaar aangehouden waarbij we ook maar 1 keer in de week of 2 weken wat deden gewoon omdat ik niet lekker in mijn vel zat, uiteindelijk is dat wel wat frequenter geworden. Toch zeg je zelf dat je het niet saai vind en het nog leuk vind, misschien is dit gewoon jullie ritme? Eens in de paar weken heel fijn ipv geforceerd om de dag? Volgens mij als je kijkt naar hoe vaak stelletjes het doen valt het bij jullie best mee, tuurlijk in het begin van je relatie doe je het vaker, maar nu is er toch ook een andere intimiteit, je op je gemak voelen bij de ander, kunnen zijn hoe je wilt zijn, en als dat inhoud 1x in de 2 weken seks, of alleen seks als je het heel graag wilt moet je je daarbij neerleggen.
Volgens mij zeggen heeel veel mensen dat ze elke dag sex hebben en bij sommige kan het ook wel zo zijn, maar ik en ook bijvoorbeeld mijn vreindinnnen moeten daar echt niet aan denken
kan me voorstellen dat iemand geen zin heeft maar ga dan geen lul verhaal op hangen dat er neits is. Mag aannemen dat jij het ook met je vriend besproken hebt dat je niet lekker in je vel zit. Want als je niet over je problemen kunt praten met je vriend , met wie dan nog wel ook al is het soms moeilijk iemand iets te vertellen.

Heb overigens het zelfde gehad dan MightyDuck al heb ik nu weer wel de zelfde vriendin terug. Maar dit wil niet zeggen dat het bij t68i ook zo zal lopen ze kanook gewoon niet goed in de vel zitten moeilijk op werk/school hebben of gewoon echt geen zin.

Hoe dan ook binnen een relatie moet gesproken kunnen worden.

succes t68i
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 22:57
Dubbel_FriSsS_
Avatar van Dubbel_FriSsS_
Dubbel_FriSsS_ is offline
Citaat:
t68i schreef op 06-07-2004 @ 20:33 :
Ik heb sinds een 1,5 jaar een hele lieve vriendin.

In het begin en tot voor kort deden we het elk weekend wel een of twee keer.
We zien elkaar alleen in het weekend ivm de lange afstand.

Nu heeft mijn vriendin de laatste tijd geen zin meer in sex, of hooguit eens in de 2 a 3 weken een keertje en zelfs dan lijkt het erop of ze het alleen voor mij doet.

Ik vind het niet saai in elk geval. We doen het niet alleen op haar of mijn bed, en ook niet steeds hetzelfde ritme... Best wel eens afwisseling.

Laatste keer dat we sex hebben gehad was 1,5 week geleden, na een sexloze periode van 2 weken. Ook toen leek het erop of ze het zelf niet enorm leuk en opwindend vond.

Zelf geeft ze niet echt een reden voor het waarom, alleen dat ze vind dat we het best eens minder kunnen doen omdat we ook al zolang samen zijn.
Ook zegt ze dat ze er stomweg geen zin in heeft...
Verder kunnen we er niet over praten, want dan opeens krijg ik naar mijn hoofd gegooid dat ik haar alleen heb voor de sex, terwijl dit absoluut niet zo is.

Nu is het niet zo dat ik elk weekend per se sex wil, of continue aan sex denk als ik bij haar ben. We doen hele leuke dingen samen, nog steeds even verliefd als eerst, al komen er wel vaak ruzies tussen ons vanwege mijn situatie thuis. (ruzie met ouders)

Kent iemand dit, iemand dit ook meegemaakt?
Wat zou het kunnen zijn, en belangrijker; hoe kunnen we dit oplossen, zodat haar zin in sex ook weer terugkomt.
OMG ik heb gewoon pcies het zelfde.. .. mijn vriendin heeft ook geen zin in sex de laatste tijd.. en ik krijg ook de opmerking dat ik haar alleen voor sex gebruik als ik vraag als ze zin heeft om te vrijen ofso?.. ik begrijp ut ook nie
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 23:08
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
unpopular schreef op 06-07-2004 @ 22:52 :
kan me voorstellen dat iemand geen zin heeft maar ga dan geen lul verhaal op hangen dat er neits is. Mag aannemen dat jij het ook met je vriend besproken hebt dat je niet lekker in je vel zit. Want als je niet over je problemen kunt praten met je vriend , met wie dan nog wel ook al is het soms moeilijk iemand iets te vertellen.

Heb overigens het zelfde gehad dan MightyDuck al heb ik nu weer wel de zelfde vriendin terug. Maar dit wil niet zeggen dat het bij t68i ook zo zal lopen ze kanook gewoon niet goed in de vel zitten moeilijk op werk/school hebben of gewoon echt geen zin.

Hoe dan ook binnen een relatie moet gesproken kunnen worden.

succes t68i
Volgens zijn post, zegt zij dat ze gewoon geen zin meer heeft en ik zeg dat dat gewoon kan. Ik voelde me niet fijn dat wil niet zeggen dat dat bij haar ook die reden heeft of zelfs maar uberhaupt een reden heeft, dat probeerde ik te zeggen.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 23:37
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Als je al 2 jaar samen bent en mettertijd word de frequentie minder oke dag kan ik me voorstellen.

Het kan niet zo zijn dat je eerst 3x per dag sex hebt en dan opeens nooit meer, binnen vrij korte tijd, dan laat je je toch even niet wijsmaken dat er niets aan de hand is.

Communicatie is het sleutelwoord, waarschijnlijk ligt het probleem niet bij de sex maar zit ze ergens anders mee dus verleg de aandacht van sex naar haar als persoon.

Doe iig je best om het op te lossen, niets is zo erg dan een verbroken relatie die niet verbroken had hoeven worden.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:05
Verwijderd
Misschien is zij niet meer zo vlinderig verliefd, maar gewoon wat 'rustiger', en dan heb je al wat minder zin in sex dan normaal.

Daarbij weet ik niet wat jij doet als je sex wil...? Als dat eerst allemaal vanzelf ging, dan is het best moeilijk om te moeten overschakelen op iemand eerst 'overtuigen'. Je kunt eens proberen of het misschien werkt als jullie eerst in elkaars armen een leuke film kijken ofzo, dan nog naknuffelen, dan gaan zoenen, gewoon lang doorgaan met zoenen, en pas als zij begint wat heviger te zoenen iets verder te gaan, heel rustig aan, zodat zij lang de tijd heeft om op te warmen. En dan steeds haar aanmoedigen om initiatief te nemen (zonder dat letterlijk te zeggen), maar zelf geen initiatief nemen. Het kan natuurlijk dat je dit altijd al probeert
Oh, en eerst een paar keer zo'n lieve romantische avond zónder dat je op seks aanstuurt. Anders krijgt zij het idee dat je alleen lief bent als je seks wil.
Dubbelfriss zei dat zijn vriendin raar reageerde als hij vroeg of ze zin had om te vrijen. Dat zou ik ook doen. 'Hee, heb je zin in seks?' werkt niet, de meerderheid van de vrouwen moet eerst een beetje opgewonden zijn voordat ze zin krijgt.

En ze weet nu dat jij het vervelend vindt dat zij minder zin heeft. Daardoor kan ze gaan denken 'ik moet zin in seks hebben, anders is het zielig voor hem, ik moet, komop, gewoon even seks' waardoor het voor haar als een plicht gaat voelen, en dan is het niet meer leuk en krijgt ze juist nog minder zin.

Het zou trouwens ook aan iets kunnen liggen dat niets met jullie te maken heeft. Misschien zit ze erg in de stress over iets, of is ze medicatie gaan gebruiken die haar libido beïnvloedt, ofzo.

Ik hoop dat ik niet allemaal dingen vertel waar je zelf al aan gedacht had
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:16
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
EggeD schreef op 06-07-2004 @ 22:21 :
Vibrators zijn inderdaad wel het toppunt van romantiek. "Sorry dat ik geen lul heb, hier heb je een vibo."
Bassie, jij weet de ochtend weer vrolijk te maken
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef op 06-07-2004 @ 20:33 :
al komen er wel vaak ruzies tussen ons vanwege mijn situatie thuis. (ruzie met ouders)
Misschien vindt zij dat het minder goed gaat tussen jullie, door de ruzies en heeft ze daardoor ook minder zin in seks?

Kan zijn dat ze bepaalde dingen niet durft te zeggen en daarom maar zegt dat ze 'gewoon geen zin' heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:43
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik zou er niet tegen kunnen en als er nix aan veranderd kon worden zou ik het uitmaken. Klinkt hard maar zo is het wel
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 11:43 :
Ik zou er niet tegen kunnen en als er nix aan veranderd kon worden zou ik het uitmaken. Klinkt hard maar zo is het wel
Ja jij hebt gewoon nog last van je hormomen dan .

@ t68i: ik vind het opzich wel logisch dat de seks anders (en minder) is dan in het begin, het spannende nieuwe is er dan toch vanaf, en daardoor heeft je vriendin waarschijnlijk ook minder zin dan vroeger. Ik heb dat ook wel een beetje ofzo... Ik heb ook niet meer altijd zoveel zin als ''vroeger''.

Maar hoe lang speelt het al dan? Het kan ook gewoon een soort van periode zijn dat ze er even geen zin meer in heeft (in seks), maar dat dat verder niks te maken heeft met de manier waarop jullie seks hebben, of dat het aan jou ligt ofzo.

Mss dat ze over een tijdje wel weer heel erg veel zin heeft. Maar ga niks forceren, en laat haar dus echt niet denken dat je het voor de seks doet, want dat werkt ook niet echt bevordelijk.

Mss moeten jullie andere dingen bedenken ofzo om te doen... bijvoorbeeld wedstrijdje klaarkomen (dmv zelfbevrediging), mss dat ze dan vanzelf weer zin krijgt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 21:30
t68i
t68i is offline
het speelt nu iets meer als een maand. ik mag 'r wel vasthouden, zoenen enzo, alleen als ik te ver ga (lees: strelen en richting 'kruispunt' zegt ze dat ze het niet wil en dat ze geen zin heeft)

ik hoop maar dat het verandert.
ik doe niet voor de sex, alleen ik vind dat het erbij hoort.
met sex bedoel ik nu niet zozeer het neuken zelf, maar bijv. strelen, erotische massage, misschien haar oraal verwennen...
__________________
waarom ik ??
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 22:20
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-07-2004 @ 20:45 :
Ja jij hebt gewoon nog last van je hormomen dan .
Dan zijn het maar hormonen...tis wel de waarheid en ik denk dat heel veel mensen er stiekem zo over denken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 05:24
Verwijderd
Geen flauw idee of 't al voorgesteld is, maar laat 'r van pil wisselen. Of even stoppen met de pil en dan maar een tijdje met condoom. Of een spiraaltje, al weet ik niet of zij dat een goed idee vindt. De pil kan soms lustverminderend werken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 12:07
elledc
elledc is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 06-07-2004 @ 23:37 :

Doe iig je best om het op te lossen, niets is zo erg dan een verbroken relatie die niet verbroken had hoeven worden.
Idd
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 00:21
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef op 09-07-2004 @ 21:30 :
het speelt nu iets meer als een maand.
dus eigenlijkl heb je nog maar 2 keer hoeven 'wachten' ...

Ja ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde en dat is misschien niet zo leuk voor mijn vriend maar gelukkig kan hij er mee leven. Ik zou me absoluut niet gedwongen willen voelen ertoe. Maar als het wel gebeurt, vind IK het ook leuk.

ALs je denkt dat je vriendin het helemaal niet meer leuk vindt kan je haar misschien vragen of dat ergens doorkomt en of jij er iets aan kan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 01:11
Unsterblich
Avatar van Unsterblich
Unsterblich is offline
Typisch iets wat je wel op jezelf moet betrekken. Loser
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 19:12
Ratbout
Avatar van Ratbout
Ratbout is offline
Wat mij is gebeurd is..beetje hetzelfde. Ze kreeg steeds minder zin. Ze heeft het dan ook gister uitgemaakt. Praat met haar voordat het te laat is.
__________________
Come on complain, before I miss you.......*professioneel topic killer*
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 19:54
SmileTouchKiss
Avatar van SmileTouchKiss
SmileTouchKiss is offline
ik had je vriendin kunnen zijn...

ik heb precies hetzelfde gehad, ik vond het heerlijk om met mn vriend te knuffelen, maar zodra hij ook maar iets verder ging kapte ik het af. bij mij lag het aan de pil, daar bne ik mee gestopt en nu heb ik het nog zo heel nu en dan. Wat helpt is dat je haar gewoon duidelijk maakt dat het niet om 'dat punt' gaat, maar dat je haar wilt liefkozen omdat je zoveel van haar houdt. Niet omdat je een seksbeest bent. En het belangrijkste: heb geduld!

tenmisnte dit hielp bij mij...
__________________
We'll ride down baby into this tunnel of love
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:13
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Dubbel_FriSsS_ schreef op 06-07-2004 @ 22:57 :
OMG ik heb gewoon pcies het zelfde.. .. mijn vriendin heeft ook geen zin in sex de laatste tijd.. en ik krijg ook de opmerking dat ik haar alleen voor sex gebruik als ik vraag als ze zin heeft om te vrijen ofso?.. ik begrijp ut ook nie
Ik dacht ook dat dat alleen bij dames voorkwam, maar mijn ex-vriend had ook bijna nooit zin in sex.

En niet alleen de opmerking dat ik hem voor de sex gebruikte kwam voorbij, maar ook:

"vanavond niet! ik wil een rustige avond!"
"Ik heb er gewoon geen behoefte aan, om elke dag te vrijen"
(terwijl hij in het begin niet te houden was...)

ik snapte er ook niets van.

Zijn er meer heren die geen behoefte hebben aan sex, of had ik weer die ene?!

Vampire_esje.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
vampire_esje schreef op 13-07-2004 @ 20:13 :
Ik dacht ook dat dat alleen bij dames voorkwam, maar mijn ex-vriend had ook bijna nooit zin in sex.

En niet alleen de opmerking dat ik hem voor de sex gebruikte kwam voorbij, maar ook:

"vanavond niet! ik wil een rustige avond!"
"Ik heb er gewoon geen behoefte aan, om elke dag te vrijen"
(terwijl hij in het begin niet te houden was...)

ik snapte er ook niets van.

Zijn er meer heren die geen behoefte hebben aan sex, of had ik weer die ene?!

Vampire_esje.
Tuurlijk zijn er meer die niet altijd zin hebben. Sterker nog, ik denk niet dat er meer dan 1 % is die écht altijd zin heeft (er zullen er wel meer zijn die dat zeggen). Maar bijna nooit zin, nouja, dat zie je wel minder vaak bij mannen dan bij vrouwen, maargoed, dat betekent natuurlijk niet dat 't niet bij mannen voorkomt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:51
Ratbout
Avatar van Ratbout
Ratbout is offline
...als ik zeg dat ik 99% van mijn wakkere uren zin heb, is dat geen leugen. Het wordt frustrerend na een paar uur tot een dag. En nee, ik ben hier niet blij mee. Meisjes zijn er namelijk nooit echt blij mee. Ik bid tot welke entiteit dan ook dat het heel snel minder wordt.
Als de meerderheid van mannen hier geen last van heeft, heb ik eindelijk mijn vloek gevonden.

~Ratbout
__________________
Come on complain, before I miss you.......*professioneel topic killer*
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ratbout schreef op 13-07-2004 @ 20:51 :
...als ik zeg dat ik 99% van mijn wakkere uren zin heb, is dat geen leugen. Het wordt frustrerend na een paar uur tot een dag. En nee, ik ben hier niet blij mee. Meisjes zijn er namelijk nooit echt blij mee. Ik bid tot welke entiteit dan ook dat het heel snel minder wordt.
Als de meerderheid van mannen hier geen last van heeft, heb ik eindelijk mijn vloek gevonden.

~Ratbout
99 % van de tijd is niet altijd he.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 21:01
Verwijderd
Niet forceren, en niet meteen *floeps* erin willen. Mijn vriend heeft lang de gewoonte gehad meteen bezig te gaan, ik heb voorspel nodig. Zonder voorspel is het voor mij pijnlijk en zo ook niet erg fijn. Voorspel begint bij mij met iets romantisch, iets liefs (niet zozeer rozen ofzo hoor, maar gewoon iets fijns...) en dan bouwt zich dan langzaam op.

Nu ligt het bij mij ook aan andere dingen zoals de pil en misbruik vroeger. Daarom hebben we nu - en het klinkt heel fout - een soort schema. Het klinkt echt vreselijk, maar het werkt wel. Voor mij is het iets om rekening mee te houden en me op voor te bereiden, ik raak gewend aan seks en geniet steeds meer. Voor hem is het seks Het werkt dus echt goed; we hebben nu al seks buiten het schema om Maar goed, ik weet niet of zoiets ook werkt wanneer je niet echt een reden hebt om niet van seks te houden. Die heb / had ik dus wel.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 21:08
Ratbout
Avatar van Ratbout
Ratbout is offline
nee, maar met 99% lijkt het voor buitenstaanders al gauw 100%. en 99% is genoeg om vervelend te zijn. Overkill.
__________________
Come on complain, before I miss you.......*professioneel topic killer*
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 21:43
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Dubbel_FriSsS_ schreef op 06-07-2004 @ 22:57 :
OMG ik heb gewoon pcies het zelfde.. .. mijn vriendin heeft ook geen zin in sex de laatste tijd.. en ik krijg ook de opmerking dat ik haar alleen voor sex gebruik als ik vraag als ze zin heeft om te vrijen ofso?.. ik begrijp ut ook nie
Sorry maar wie vraagt er dan ook of je sex wil...
Ik daag mijn vriendin dan altijd uit, maar zelfs als ik dan nog onzeker ben ga ik het niet vragen, dan is voor mij de zin ook weer weg
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 21:55
Unsterblich
Avatar van Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 13-07-2004 @ 21:43 :
Sorry maar wie vraagt er dan ook of je sex wil...
Ik daag mijn vriendin dan altijd uit, maar zelfs als ik dan nog onzeker ben ga ik het niet vragen, dan is voor mij de zin ook weer weg
Use (the) force.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 23:22
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Unsterblich schreef op 13-07-2004 @ 21:55 :
Use (the) force.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 06:45
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
gewoon doorduwen.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 11:14
Ratbout
Avatar van Ratbout
Ratbout is offline
Gewoon doorduwen? Dat stellen meeste meiden geloof ik niet op prijs. Maarja, dit is best off topic
__________________
Come on complain, before I miss you.......*professioneel topic killer*
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:47
Unsterblich
Avatar van Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 13-07-2004 @ 23:22 :
Humorloze lul. *Gooit SSD op Obi Wan*
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:13
Creun
Creun is offline
ik denk dat jij wel andere kippetjes vrolijk en blij kan maken
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 23:04
arP-socialist
Avatar van arP-socialist
arP-socialist is offline
gaat van zelf over, vrouwen zijn zo twijfelachtig, dan wel zin dan niet, succes ermee
__________________
Telkens weer; denk ik aan jouw ogen bij het afscheid...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 23:06
arP-socialist
Avatar van arP-socialist
arP-socialist is offline
in het begin heb je veel sex, daarna word het wat minder, daarna weer wat meer LOL zo ging het bij ons
__________________
Telkens weer; denk ik aan jouw ogen bij het afscheid...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 23:02
Noukstra
Avatar van Noukstra
Noukstra is offline
Is ze aan de pil....?

Die dingen zorgen er vaak ook voor dat ze minder zin heeft...
__________________
daarom! :-)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 23:15
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Hagel schreef op 06-07-2004 @ 21:59 :
Ze heeft geen zin, dan ga je dat toch niet zo forceren. Het is niet haar probleem, het is zijn probleem.
Dit is gelul: het is een gezamenlijk probleem binnen de relatie.

Ontopic: problemen met seks, draaien zelden om de seks. Waarschijnlijk dat ze niet lekker in haar vel zit, jij haar te weinig aandacht geeft (naar haar maatstaven), et cetera. Vraag daar eens naar.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin liegt - Vertrouwen weg..?
P-tje
31 19-09-2009 15:32
Liefde & Relatie hij wil minder sex...
4774
42 05-08-2004 09:41
De Kantine Verander steeds 1 woord uit de zin-topic!
Liss
187 15-03-2004 23:11
Seksualiteit geen zin
forumganger
14 10-01-2004 02:24
Seksualiteit van spuiter in druppelaar veranderen??????
ratjas
15 09-10-2003 20:54
Seksualiteit weinig sex
Gelfje
20 02-02-2002 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.