Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2005, 21:02
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Ik heb een lief vriendinnetje, iets meer dan een maand, hiervoor een jaar verkering gehad, heel het pakketje, dus ook de seks.. Met het meisje waar ik nu een maand mee heb, probeer ik het rustig op te bouwen, vooral ook omdat ze nog maagd is, toch geeft ze zelf aan om snel verder te gaan, het "echte werk".. ik hoop eigenlijk dat het ook snel komt, want nou ja dat "alleen-elkaar-aflebberen-elkaar-aanraken-en-ergens-een-vinger-in-douwen, wordt een beetje vervelend, dodelijk saai eigenlijk..

Ik heb geeneens meer zin in al dat gezoen en weet ik veel wat, das voor mij een robot te bewegen dan dat ik er zin in heb.. Kennen jullie dat?

Maar goed, ze is nog niet aan de pil, en alleen met condoom, wil ik het niet doen, ze zou eigenlijk 2 weken geleden, om de pil zijn geweest, maar dat was dus nog niet gebeurt, durf het eigenlijk nu niet meer te vragen, baal ik wel van.. Ik weet niet hoe je zoiets kan voorleggen, vooral omdat we elkaar nog maar 4 maanden kennen en nog maar een maandje "iets" hebben.. Het staat zo stom, volgens mij om na een maand te vragen, goh wanneer ga je aan de pil? Klinkt opdringerig vind ik, maar weet niet hoe ik het anders kan oplossen, en alleen dat zoenen voor misschien straks nog eens 5 maanden hou ik niet meer vol, met mijn vorige vriendin wel, maar dan wist je nog niet wat het allemaal was und so weiter, en nu verlang je er eigenlijk na zo`n lange tijd best wel weer naar, maar kan het nog niet....

Misschien weten jullie hoe ik dit misschien het best kan aanpakken? Ik ben in de maand die we hebben, met alles rustig begonnen, eerst alleen een beetje zoenen, toen het echte voorspel bij beide, haar geleerd hoe je het moet doen.. Ik zou er eigenlijk eens over moeten beginnen, maar dat klinkt zo opdringerig.. Al heb ik het gevoel dat zij het ook wel wilt hoor..

Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:10
Verwijderd
dan zeg je het.
je komt nou over als iemand die eigenlijk geen zin heeft om geduldig te zijn voor haar en haar zo snel mogelijk plat wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:11
juno
Avatar van juno
juno is offline
Is ze nog erg jong en onschuldig? Praat er toch maar over. dat je het zo fijn zou vinden als jullie echt zo dicht bij elkaar zouden kunnen komen. Maar zou je het voor haar niet beter vinden als zij ook de tijd zou krijgen om het rustig aan allemaal te leen kennen, net als jij destijds? Als je noodgedwongen een stadium overslaat, is dat eigenlijk zonde. Kijk, jij weet al wat er aan het eind van de regenboog op je staat te wachten, maar zij is daar misschien nog een beetje bang voor. Bij meisjes doet het soms behoorlijk pijn, de eerste (paar) keer, dus a;s ze nog niet durft, is dat niet eens zo onbegrijpelijk.

Maar wat ik niet snap, is dat je het SAAI vindt. Jezes, je wordt geacht verliefd op haar te zijn, en al gek te worden van haar in je armen. Verielfd en saai gaat niet samen. Als je eigenlijk niet zo verliefd bent, moet je haar zeker niet dwingen, en haar die eerste keer gunnen met iemand die wel genoeg om haar geeft..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:17
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
juno schreef op 21-02-2005 @ 22:11 :


Maar wat ik niet snap, is dat je het SAAI vindt. Jezes, je wordt geacht verliefd op haar te zijn, en al gek te worden van haar in je armen. Verielfd en saai gaat niet samen. Als je eigenlijk niet zo verliefd bent, moet je haar zeker niet dwingen, en haar die eerste keer gunnen met iemand die wel genoeg om haar geeft..
Ze is bijna 16 en ja ik ben keiverliefd op haar, maar na een uur zoenen achter elkaar ben je het beu.. Ik knuffel heel erg graag, zeker weten, nog liever dan de seks, maar ik verlang er wel naar! En ik wil haar ook niet dwingen, maar ze was zelf over de pil begonnen, mede door haar ouders, die zeiden dat het misschien wel verstandig is, dus ze heeft er zelf ook over nagedacht.. Ook heb ik haar verteld dat ze geen dingen moest doen die ze niet wilde en dat ze het aan moest geven tot hoever ze wilde en of het geen pijn,etc deed... En dat ze zeker niet "het" zomaar moest doen, omdat er best wat waarde aan zat, gevoelens voor die persoon moest hebben en er later geen spijt van moest krijgen.. We hebben er wel al een beetje over gepraat..

Maar gister lagen we bij elkaar eerst zoenen en toen het voorspel, ik had geen zin meer, maar zij wilde doorgaan, misschien het verdere, maar het was al laat dus ik zei een ander keertje, k? Maar ik ga sowieso niet met iemand vrijen die niet aan de pil is.. Dus dat zou ik eigenlijk eerst moeten weten, en dat is ook mijn belangrijkste vraag, hoe kan je dat nou een beetje subtiel vragen of ze aan de pil is..?

Maar het is voor mij zeker niet het belangrijkste maar ik vraag me gewoon af, hoe ik dit het beste aan kan pakken..

Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 21:20.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:21
juno
Avatar van juno
juno is offline
Niet. En het hoeft ook niet subtiel. Als je zoiets intiems wilt doen als met elkaar naar bed gaan, moet je gewoon eerlijk tegen elkaar kunnen zijn.
"Lieverd, ik wil zo verschrikkelijk graag echt met je vrijen, maar ik vind het echt te eng als je niet aan de pil bent. Ben je al aan de pil?"


Ik snap dat alleen zoenen misschien wat saai wordt. ;als het niet verder gaat dan dat.. Doen jullie al aan orale sex? Daar kun je niet zwanger van worden. Wij hebben al jaren sex, en soms komen we echt niet verder dan een oraal feest, gewoon omdat het zo superlekker is.

Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:24
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
juno schreef op 21-02-2005 @ 22:21 :

Doen jullie al aan orale sex?
Oraal seks, kan wel ja, daar heb je gelijk in, maar goed het is zelfs nog minder veilig dan vrijen met een condoom en of pil.. Je kan veel sneller een geslachtsziekte overbrengen.. Maar goed aangezien zij nog maagd is en ik het nog maar met één iemand heb gedaan, bloedtest daarna heb laten doen, omdat vriendin na een jaar vreemd was gegaan, en alles goed was, moet het denk ik geen kwaad kunnen? .. Zelf oraal bevredigd worden vind ik lekker, bij een meid doe ik het ook graag, maar bij vorige vriendin lukte het beffen toch niet zo heel goed.. Ik weet niet, waarschijnlijk deed ik het gewoon fout, maar met het vingeren bijvoorbeeld had ze veel meer genot..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:28
juno
Avatar van juno
juno is offline
Die geslachtsziektes breng je door orale sex niet sneller overdan door gewone sex. Ook niet minder snel.

Maar als zij nog maagd is, en jij getest bent. zou ik zeggen: 69 er tomeloos op los!

Ik zou echt niet eerst gaan neuken en dan eens aan de orale sex beginnen. je bent al zoveel meer met elkaar vertrouwd als je ook orale sex hebt gehad. De stap naar neuken is dan kleiner, minder eng en minder pijnlijk. Eerst een rondje sabbelen, vingertje erbij, haar klaar laten komen, of in ieder geval echt bijna, en as je dan echt in haar komt, is dat voor haar nauwelijks nog pijnlijk. Omdat ze zo opgewonden is, krijgt dat gevoel de overhand.

Beffen is ook moeilijk. Zachtjes beginnen, lekker nat, vingertje erbij, en luister naar haar aanwijzingen. Chimera en Soullar hebebn allebei een goede befcursus geschreven, ga maar eens zoeken.

Maar vanuit niks opeens een piemel erin krijgen...is niet echt geweldig.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:28
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Je moet gewoon wachten.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:47
Verwijderd
Ik vraag me af of je wel echt verliefd op haar bent; uren zoenen is dan nog juist leuk na een maand...

En verder je wil best wel snel verder vind ik. Ze is 16 en nog maagd, kom op...

Verder zou ik niet over de pilk beginnen, ik bedoel ze zal het zelf wel aangeven als ze verder met je wil en als ze aan de pil is.

Geduld jongen, en anders gewoon uitmaken die hap.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 22:39
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
zij weet dat jij alleen echt seks wil als zij aan de pil is. die slikt ze nog niet dus lijkt mij wel duidelijk dat ze even wil wachten.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 23:01
Built to last
Built to last is offline
zozo een hele maand al verkering en nu al gepikeerd dat je niet mag neuken...

dat is lame
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 23:06
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Built to last schreef op 22-02-2005 @ 00:01 :
zozo een hele maand al verkering en nu al gepikeerd dat je niet mag neuken...

dat is lame
En ze is verdorie al al wel helemaal bijna zestien hoor!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 23:32
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Ruk wat meer dat wil soms helpen
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 13:12
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
juno schreef op 21-02-2005 @ 22:11 :
Is ze nog erg jong en onschuldig?
Ik weet niet precies waarom, maar ik vind dit gewoon een grappig stukje .
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 14:15
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Het lijkt mij eigenlijk dat als zij er echt klaar voor is en verder wil, ze zelf zal zorgen dat ze dan aan de pil is. Je zou je conclusies kunnen trekken uit het feit dat ze dat blijkbaar nog niet is.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 15:02
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 22-02-2005 @ 15:15 :
Het lijkt mij eigenlijk dat als zij er echt klaar voor is en verder wil, ze zelf zal zorgen dat ze dan aan de pil is. Je zou je conclusies kunnen trekken uit het feit dat ze dat blijkbaar nog niet is.
Dat is mogelijk ja. Vooral gezien haar ouders het er ook al met haar over hebben gehad dat ze beter aan de pil kan gaan, daar hoeft ze zich iig niet druk om te maken dat haar ouders dat niet willen. Dus ik zou het idd rustig afwachten. En als je wat verder gaat naar bv orale seks dan denk ik haast dat ze vrij snel aan de pil gaat. Ik moet me daarin idd bij Juno aansluiten. Niets hoeft saai te zijn. Je kan ook genoeg ondernemen zonder meteen te neuken.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 16:31
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Owk weer een wijze les van allemaal hiero geleerd.. Het sloeg ook nergens op, maar goed had er gister eigenlijk wel veel behoefte naar.. .. Mwaaa als ze er nog geen behoefte naar heeft of er nog mee wilt wachten en het gaat zoals het nu gaat, goed dus, kan ik zeker een jaar of langer met haar zonder seks te hebben, ben blij met haar, seks is maar een bijzaak, daar kan ik op zich wel mee wachten, maar goed het was misschien meer iets omdat ik er gister ook best naar verlangde..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 16:40
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
jij geilaard
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:46
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Uhmm, ik vind eigenlijk dat als jullie bezig zijn en heet doen en wat dan ook, dat je gewoon je piemel tegen haar kutje aan moet drukken zodat ze voelt hoe geil je bent, en als ze daar geen problemen mee heeft, hem dan gewoon moet proberen in te brengen.

JIJ bent hier degene die ervaren is, zij niet: juist DAT is het enge.

En dat hele pil-gebeuren?! Doe daar niet zo stijf over, een condoom is betrouwbaar genoeg. MOCHT het scheuren --> morning-after pill. Ikzelf vond het juist eng om te beginnen met de pil te slikken.
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren [WO] Rechten
Green87
31 30-04-2006 15:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.