Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2010, 21:32
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Ik ben niet echt makkelijk om zulke dingen te bedenken, ik vind het zelf ook erg eng maar...
is een soort Quiz op de Playstation of andere console niet leuk? bijv. Buzzer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2010, 16:41
[untitled]
Avatar van [untitled]
[untitled] is offline
Leuke dingen die je kan doen met je date:

Gaan schaatsen, naar de bios, filmpje thuis, bowlen, concert, glow, naar het strand, naar een pannenkoekenhuis, etc..

en wil je echt wat leuks doen ( en heb je geld over..) ga van met je vriendin uit eten in de euromast
__________________
Everything could have been everything else and it will have just as much meaning.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 19:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Kerstmarkt. Samen lekker slenteren, hand in hand. Geweldige sfeer en gewoon een beetje rondneuzen en als je moe bent van al het wandelen gewoon in een café gaan zitten en warme chocolademelk met appeltaart bestellen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 22:26
Selma.v.d.L
Selma.v.d.L is offline
Wat dacht je van een lekkere boswandeling in het Haagse bos, al die mooie bruine bladeren-massa heerlijk hand in hand genieten van de natuur,over een lekkere strandwandeling langs de zee van Kijkduin genieten....ook van elkaar
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 08:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oh! 'vroeger' vond ik de kermis/pretpark ook altijd een leuke date
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 12:09
sammydjee
Avatar van sammydjee
sammydjee is offline
Citaat:
IKEA. Gewoon naar de ikea gaan. Topplek! Superleuk
Jah ^^ daar ben je altijd wel een tijdje bezig, en als het 's ochtends is, kan je voor €1 ontbijten Alleen heb altijd de gewoonte olp wat duurs te kopen daar... Maar wel leuk voor op de zondagen ofzo, want soms is de ikea sdan wel open.

Mijn vriend is helemaal niet van kunst en cultuur, meer van een biertje zuipen, maar toen we naar het booijmansmuseum gingen, was hij helemaal gelukkig. Entree is gratis met CJP en je kan ook nog naar de kunsthal gaan,. want dat ligt erbij.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 16:53
knight
knight is offline
naar babykleertjes kijken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 14:55
Verwijderd
Ik ben op zoek naar ideeën! Vriendje en ik vieren dit jaar samen oud en nieuw. We wilden eigenlijk een paar dagen met z'n 2en weg, maar door geldgebrek gaat dat niet. De stad ingaan is wel een idee, maar het jammere daarvan is dat vrijwel alles besloten is en heel duur enzo, en daar hebben we eigenlijk allebei geen zin in, brak veel geld betalen voor een avond zuipen. Vrienden uitnodigen is een optie, maar de vrienden die daarvoor in aanmerking komen, moeten óf nuchter blijven, óf blijven slapen ivm afstand. De kans zit erin dat ze blijven slapen en daar hebben we ook geen zin in... T enige wat we weten, is dat we samen willen eten (uit of thuis, kan allebei....) en dat we sinterklaaskerstoudennieuwcadeautjes doen, dus cadeau's uitwisselen.
De hele avond op de bank is ook niet alles en verder weten we het allebei niet zo goed.... Iemand nog spectaculaire ideeën?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 19:56
Intertint
Intertint is offline
Beste mensen,

de winter is volop bezig! Overal sneeuw en het ijs ligt op de weg; hoelang duurt deze marteling nog?
Mijn vriendin (14) en ik (15) HATEN winter; en daarmee vooral de sneeuw. Al die kou, bahbah. Nee... doe ons maar de zomer, lekker warm.

We hebben binnenkort een half jaar een relatie, en ik zat te denken... laten we iets gaan doen om even lekker te ontspannen, en het liefst iets warms.
We zijn samen al eens naar het Sanadome (Nijmegen) geweest, en dat was wel heel leuk. Maar ik vroeg me af ofdat er in de buurt nog wat is (Gelderland) wat hier op lijkt.

Zonnebanken etc. is voor mij niks, ik heb namelijk lichte zonne-allergie.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 01:41
scrone
scrone is offline
misschien eens een spa? zal er vast wel een in de buurt zijn.
Neem daar bijv. een massage curcus of iets anders.
Je kan ook zelf beide een massage nemen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 14:00
blubfish
blubfish is offline
wij gaan volgende week een dagje parijs en een dagje Disney
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 13:32
Megamandy
Avatar van Megamandy
Megamandy is offline
ik ben op mijn eerste date naar de bios gegaan, de tweede date heb ik voor hem gekookt en de derde date ben ik naar zijn huis gegaan, en hebben we daar de hele dag tv liggen kijken
wel een beetje zaai maar van mij mocht de tijd wel iets langzamer gaan haha
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 10:27
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Als je elkaar al een beetje kent: ga samen een serie kijken. Het biedt ruim de mogelijkheid om vooraf of achteraf te kletsen en net als bij de bios kun je het altijd nog over de serie hebben. Bovendien geeft het altijd kans op een vervolgdate
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 21:13
YumYum
YumYum is offline
We zijn al zo veel leuke dingen gaan doen, eerste date 'handschoenen gaan kopen' maar dat draaide meer uit op gezellig kletsen met een drankje in een café en daarna bij haar eten en een film gekeken. De tweede date zijn we met twee vriendinnen van mij op dubbeldate geweest (meteen lekker serieus), de derde date zijn we bij de organisatie waar zij vrijwilligerswerk doet gaan eten in het donker. En verder zijn we een keer naar een feest geweest, nog een keer naar een voorstelling in het werftheater en binnenkort gaan we naar een museum, heel leuk allemaal.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 18:58
anne11112
Avatar van anne11112
anne11112 is offline
Ik ga altijd als ik een date heb. vaak eerst naar leuk terasje. dan gaan we wandelen, altijd leuk. of ga in zomer picknicken\\

Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:04
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Dag allemaal, ik heb een meisje ontmoet op het internet en we elkaars msn, nu willen we allebei elkaar wel ontmoeten in het echt. Nu wil ik graag weten, wat is leuk als een soort van eerste date met iemand die je nog nooit in het echt heb gezien?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 08:15
collapsed
collapsed is offline
wat ik nog met mijn vriendje wil doen van de zomer; savonds naar het strand gaan, warme kleren mee en eten, en drinken en dan 'snachts blijven, nachtzwemmen enzo hihi en daar slapen, geen tent ofzo, gewoon lekker in slaap vallen samen onder een heldere sterrenhemel. <3
of wandelen en afgelegen een plekje opzoeken en daar de hele middag lekker blijven <3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 15:55
sinaasbei
Avatar van sinaasbei
sinaasbei is offline
naar het bos!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 16:45
Guinie
Guinie is offline
Als het weer beter weer is lijkt het me leuk naar het bos te gaan/trein te pakken en stadje te bezoeken ergens ofzo.. Maar aangezien het nog een aantal maanden prut is gaat 'm dat niet worden.

Iemand ideeën om iets te gaan doen met z'n tweeën wat niet filmkijken is? We hebben echt totaal geen idee, schiet niet echt op. (16&17)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 11:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Juist in deze tijd is het heerlijk om naar het bos te gaan! Tenzij het echt heel hard regent, maar dat spreekt voor zich.

Andere ideeën zijn bordspelletjes, samen iets bakken of ga zwemmen. Opties genoeg hoor.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 09:20
Iedsel
Iedsel is offline
Citaat:
Dag allemaal, ik heb een meisje ontmoet op het internet en we elkaars msn, nu willen we allebei elkaar wel ontmoeten in het echt. Nu wil ik graag weten, wat is leuk als een soort van eerste date met iemand die je nog nooit in het echt heb gezien?

Ik en een vriendin kende mensen via internet en toen we gingen afspreken gingen we de eersre keer naar de efteling en de tweede keer de stad in
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 15:42
Sofiieee
Sofiieee is offline
Citaat:
Iemand ideeën om iets te gaan doen met z'n tweeën wat niet filmkijken is? We hebben echt totaal geen idee, schiet niet echt op. (16&17)
haha grappig ik heb nu echt precies hetzelfde
en een wandeling in het bos ofzo zit er bij ons niet echt in, geloof niet dat hij dat erg waardeert en daarbij is er niet echt een bos dichtbij..
ik vind het echt supermoeilijk om iets leuks te verzinnen, vooral iets wat ook mag van mijn ouders zeg maar ;p
iemand nog ideeën/tips?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 15:18
Verwijderd
@Guinie en Sofiieee,
Uit eten of naar een concert ofzo?
Dat is alleen wel wat prijzig
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:00
ikke1
ikke1 is offline
naar de ikea
waarom niet:
3 kwartier in de bus
ik ben brugklasser dus hoe moet ik wat meenemen

Waarom wel
heel veel slaapkamers en bedden
ikea gehaktballetjes rulez
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:09
Guinie
Guinie is offline
@ikke, hoezo is het een pro voor de ikea dat er veel bedden zijn? xD Brugklasser.. xD
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:27
ikke1
ikke1 is offline
eerste stap!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:28
ikke1
ikke1 is offline
en beetje privacy daar achter de showroom, en anders gaan we gezellig in zo'n oven zite waar je niet doorheen kan kijken XD en het is ook pro voor andere
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 18:35
immortelle
immortelle is offline
heb wat hulp nodig.

ik ben al een maand of 4 tot over mijn oren verliefd op een meisje. ik ben 18, zij 16
voor meer info, mijn topic er over: http://forum.scholieren.com/showthre...875&highlight=
(sorry voor de immens lange tekst)

ik weet dus niet of de gevoelens wederzijds zijn of niet.
ik heb een vermoeden dat ze me wel leuk vind, maar of dat genoeg is om een relatie uit te starten weet ik niet. (friends zone? heb dat al eens ervaren)
ik zou haar graag mee uit vragen, maar ik heb totaal geen idee wat ik het beste zou doen
en hoe ik dat het best aan boord zou leggen.
ik zoek iets waar we (enkel) met twee samen zijn en veel kunnen praten en lachen.

een cinema zou wel kunnen, maar ik heb al gelezen dat dat niet het beste idee is voor een eerste date.
ik zoek iets gewoons en vriendschappelijks en zeker ook een manier om het haar te vragen zonder dat het echt als een date zou klinken. zoals bij een film: "he heb je gehoord van die film rundskop? ik zou die wel eens willen zien, heb je anders geen zin om samen te gaan? kan wel gezellig zijn" of zo.
misschien heeft iemand anders nog een idee in die trand om haar te kunnen vragen voor een semi vrienden date.

misschien dat je beter kunt begrijpen hoe ik me voel en wat voor hulp ik verwacht na het verhaal op mijn topic gelezen te hebben, maar als je dat niet ziet zitten is dat niet erg. ik zou al tevreden zijn als ik hier één of enkele goede en realiseerbare ideeën krijg.

mijn excuses voor nog een muur van tekst, maar in sommige gevallen heb ik veel woorden nodig om te kunnen zeggen wat ik zeggen moet.

groeten, immortelle
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 14:55
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Mensjes, weet iemand iets wat ik kan doen met een vriendin waarvan ik ZEKER weet dat ze me leuk vind.
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 15:08
immortelle
immortelle is offline
wrijf het er maar in

dat hangt er van af wat jij en zij leuk vinden.
je kunt iets gaan drinken/eten, naar de bios, thuis film kijken,
bowlen, minigolfen, een wandeling maken, samen een sport doen of zo (rolschaatsen, ijsschaatsen, basketten)

zoals ik zei, het hangt er van af waar jullie interesses liggen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 13:40
martijn(17)
martijn(17) is offline
hut bouwen van hooibalen op de hooizolder

(vereiste een boerderij)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 22:37
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Eh, ik heb morgen een date met een extreem leuke jongen

om 11 uur 's avonds aan het station en we gaan letterlijk heel de nacht zuipen en smoren, onder ons twee, yes!

Vrij tot zeer schraal (het is niet van m'n gewoontes) maar ik heb er wel belachelijk veel zin in!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 03:05
Verwijderd
Ik zou samen met mn vriend een wandelingetje maken in het park.
Op vakantie hebben we zowat elke avond lekker gewandeld aan het meer,
Das heel romantisch met dat maanlicht op het water en de sterren.
Lekker op een bankje samen beetje praten en genieten van het water.
Anders lekker naar het strand even uitwaaien.
En samen door het water lopen op blote voeten.
Of lekker naar een bos broodjes en drinken mee een soort picknick houden.
Ook heel romantisch.
Winkelen en bios vind ik niet echt romantisch voor een vaste relatie.
Is wel leuk maar ik zou dat doen bij de 1ste date.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 20:14
Guinie
Guinie is offline
Mijn vriend en ik gaan volgende maand op een zondag naar Breda, voor een lunch. (Hebben met kerst een bon voor een gratis uitgebreide lunch gehad, dus die moeten we inwisselen )
Maar nou was de vraag wat we dan gaan doen na die lunch. Is er op zondag in Breda iets te doen? Anders gaan we daarna gewoon weer naar huis, gaan we hier wel wat doen haha. Maar het zou natuurlijk leuk zijn om, als je toch in Breda bent, er meteen een dagje van te maken. We hadden al op de site van de bios gekeken, maar er draait volgens ons niet echt iets waarvoor je graag naar de bios zou willen.

Citaat:
Winkelen en bios vind ik niet echt romantisch voor een vaste relatie. Is wel leuk maar ik zou dat doen bij de 1ste date.
Bios doen wij wel nog steeds, hebben bijna 2 jaar nu, dus dat zou je wel redelijk vast mogen noemen denk ik. Uit eten&bios en daarna logeren, prima avond
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 20:49
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Winkelen en bios vind ik niet echt romantisch voor een vaste relatie.
Is wel leuk maar ik zou dat doen bij de 1ste date.
Dus na de eerste date wil jij nooit meer met je vriend winkelen, of naar de bios?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 17:42
Verwijderd
Ik zoek nog iets wat bitches leuk vinden om te doen in scheveningen. Suggesties zijn welkom.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek nog iets wat bitches leuk vinden om te doen in scheveningen. Suggesties zijn welkom.
Je kan daar binnen in het winkelcentrum aan het strand glow-in-the-dark midgetgolfen. Moet je d'r wel laten winnen trouwens...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 16:32
Verwijderd
Dat is een goede tip, maar ik laat haar uiteraard niet winnen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Dat is een goede tip, maar ik laat haar uiteraard niet winnen.
Haha ok, hangt van je vriendin af natuurlijk Maar dat midgetgolfen daar is wel echt een zekerheidje dat ze 't leuk vinden!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 21:14
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat is een goede tip, maar ik laat haar uiteraard niet winnen.
Behalve als ze echt wint, want dan heb je haar natuurlijk laten winnen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 00:36
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik ga met haar een ijsje halen en een wandeling door het park maken. Het is een eerste date, in principe.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 18:10
manonn01
Avatar van manonn01
manonn01 is offline
HELPHELPHELP!

Ik date al een tijdje met een jongen (3 mnd ong.), nog niet echt officiële relatie, maar wel serieus. We hebben al superveel dingen gedaan, zoals bios, zwemmen, boswandeling, filmpje thuis enz, maar nu ben ik net geopereerd aan mn knie, dus loop ik op krukken.. Kan dus bijna niks doen, en eigenlijk is de enige optie het 'filmpje thuis', maar dat hebben we al heeel vaak gedaan. Niet dat we dat niet leuk vinden, maar zelf kon ik zo gauw niks bedenken wat we zouden kunnen doen aangezien ik niet veel/lang kan lopen en afwisseling zou leuk zijn...

Iemand suggesties??
__________________
No matter what happens, the right people will always find a way to stay in your life
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 14:13
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
HELPHELPHELP!

Ik date al een tijdje met een jongen (3 mnd ong.), nog niet echt officiële relatie, maar wel serieus. We hebben al superveel dingen gedaan, zoals bios, zwemmen, boswandeling, filmpje thuis enz, maar nu ben ik net geopereerd aan mn knie, dus loop ik op krukken.. Kan dus bijna niks doen, en eigenlijk is de enige optie het 'filmpje thuis', maar dat hebben we al heeel vaak gedaan. Niet dat we dat niet leuk vinden, maar zelf kon ik zo gauw niks bedenken wat we zouden kunnen doen aangezien ik niet veel/lang kan lopen en afwisseling zou leuk zijn...

Iemand suggesties??
Kun je niet ergens in de buurt picknicken ofzo? Moet je er alleen zien te komen maar daar kan je gewoon zitten. Of ehms, thuis cakejes bakken ofzo? Kun je aan tafel gaan zitten.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 19:12
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Wat mijn vriend en ik samendoen:

gamen, baden, koken, pianospelen, op de pc, wandelen, naar mcdonalds, chillen op zijn kamer, veeeel praten, muziek luisteren voor uren,..
We zijn tamelijk lui dus een echte uitstap is not gonna happen bij ons
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 20:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, ook wel een leuk topic om in te posten! Wat mijn vriend en ik samen doen:
knuffelen (veeeel knuffelen, vaak in combinatie met praten), gamen, lezen op bed, wandelen in het park, muziek luisteren, door de stad slenteren, naar de bibliotheek, naar de bioscoop, tv kijken, luieren op bed en dvd'tjes kijken op een luie zondag, kamperen in de zomer, zwemmen. Dat was het wel zo'n beetje.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 23:56
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik heb morgen een date enwe gaan naar een ijssalon (Roberto's, beste van NL) en verder zie ik wel. Rondhangen in een parkje. En knuffelen. Ik vind haar knuffels de beste die er zijn.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 11:22
Verwijderd
zoenen is tog altijd leuk
k bedoel, als je samen bent is alles tog leuk!!<3
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 21:01
EatMe!!
EatMe!! is offline
Hey, weet iemand iets leuks om te doen in Utrecht. Ik wil ff naar de stad ofzo en daarna iets rustigs doen in een park ofzo iets. Weet iemand wat leuks? Geen bioscoop graag.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Hey, weet iemand iets leuks om te doen in Utrecht. Ik wil ff naar de stad ofzo en daarna iets rustigs doen in een park ofzo iets. Weet iemand wat leuks? Geen bioscoop graag.
Parken zijn er genoeg in Utrecht dus dat behoort geen probleem te zijn. Doen in de stad? Ehm tsja, beetje rondlopen, terrasje pakken, broodje eten oid?

Maar als het mooi weer is kan je het best gewoon wat lekkere shit halen bij de appie en dan direct naar het park gaan
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 16:02
EatMe!!
EatMe!! is offline
Ja, thanks voor de tip. Ik hou wel van lekkere shit Mischien maar ff langs wietstok ofzo gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates)
Elin3
40 02-03-2022 09:05
Liefde & Relatie Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie
WolterB
1 21-11-2012 14:03
Liefde & Relatie Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben?
immortelle
24 01-03-2011 05:16
Liefde & Relatie meisjes mee nemen
Pieropinto
2 07-06-2010 05:16
Liefde & Relatie date
frukii
3 04-09-2009 09:04
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.