Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2009, 13:48
Cven
Cven is offline
Citaat:
Ghehe, als ik mijn vader té lief benader, vraagt ie zich ook af of ik iets (lees: geld) van 'm nodig heb, maar dat is heus niet altijd het geval. Geen idee hoe dat gesprek tussen jullie verder is gegaan, maar mb valt het mee? Reageerde hij heel heftig of niet?
nee juist helemaal niet
heel rustig etc, dus ik heb het vermoeden dat er ook iets gebeurd is, en wel iets meer dan hij verteld heeft.
maakt niet veel uit want ik heb nou niet echt het recht om boos te zijn

maarja schaam me wel heel erg
Advertentie
Oud 11-06-2009, 13:57
Verwijderd
Tering. Het gaat echt niet goed, en ik wil het zo graag beter maar ziet hij niet hoeveel pijn het doet als hij me maar negeert als ik iets zeg ofzo. Verdomme. Ik krijg een steeds grotere hekel aan mezelf
Oud 11-06-2009, 15:27
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:

Nog n keer offtopic: Ben stiekem een oudgediende hier.. weet iemand hoe het nu met Nala gaat?
ben ik ook benieuwd naar! en volgens mij zijn er wel meer stiekem tussenuit geknepen maar ik weet nu even niet wie!

ot: goed maar we doen weinig leuke dingen want mn scriptie lijkt op het moment mn grote liefde want die krijgt t meeste aandacht:/
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 11-06-2009, 15:31
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Tering. Het gaat echt niet goed, en ik wil het zo graag beter maar ziet hij niet hoeveel pijn het doet als hij me maar negeert als ik iets zeg ofzo. Verdomme. Ik krijg een steeds grotere hekel aan mezelf
ik ken natuurlijk de situatie niet maar als je door hem een hekel aan jezelf krijgt zou ik me toch eens af gaan vargen of hij het wel voor jou is want je zou je op je mist gewaardeert moeten voelen door hem..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 11-06-2009, 15:33
Verwijderd
Ooh nee dat komt niet door hem, staat er los van. Ik had al een hekel aan mezelf van mezelf, haha.
Siorin: ik heb je topic gelezen en we zitten nu niet bepaald in dezelfde situatie, maar het blijft frustrerend. Jij ook sterkte met alles
Oud 11-06-2009, 16:00
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Gister erover gehad dat we vroeger, toen we alleen vrienden waren, we de mogelijkheid hadden besproken om een relatie te beginnen maar dat we allebei dachten dat het niet zou werken. Nu lagen we dubbel, dat we dat ooit hadden kunnen denken
We hebben echt veel over onze relatie gesproken over hoe we het tot nu toe hadden gedaan, wat misschien anders had gekund en hoe we dingen in de toekomst aan zullen pakken. Zulke gesprekken maken me altijd weer heel vrolijk. We zitten met alles zo op een lijn. Al zo lang. En we veranderen en groeien allebei naar elkaar toe. Alle tegenslagen hebben ons alleen maar dichter bij elkaar gebracht. Natuurlijk zijn we het niet altijd over alles eens, maar dat maakt het eigenlijk alleen maar mooier. IK BEN VERLIEFD!!!

Ben trouwens wel benieuwd naar over een tijdje. Verliefdheid schijnt 3 jaar aan te houden. Ben benieuwd wat er na die 3 jaar gebeurt. (Zijn nu 2 jaar en 4 maanden samen) Denk niet dat er veel zal veranderen eigenlijk, we zijn gewoon een team. Dat is ook het woord dat ik gebruik als ik mijn relatie in 1 woord moet beschrijven. We zijn een geweldig team. En ik denk echt dat we alles samen aankunnen

Ik denk dat ik een cadeautje voor hem ga halen, dat zal hij vast leuk vinden
Oud 11-06-2009, 16:47
Verwijderd
Jaa, zou eigenlijk wel moeten. Misschien vanavond, van dat negeren word ik inderdaad knettergek. En hij bedoelt het vast goed maar bleh. Insgelijks
Oud 11-06-2009, 20:10
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Wil 'm wel proberen te veranderen dus
ja nou hij ziet zelf ook in dat wat hij doet niet echt slim is, en hij wil dat zelf ook veranderen, maar ik wil dan niet degene zijn die hem daar (telkens) op zou moeten wijzen. dat bedoelde ik meer.

edit: oh ook gisteren voor t eerst weer met mn ex gesproken sinds hij me kwam bezoeken in belfast. hij heeft heel erg lang niet met me willen/kunnen praten, maar nu wel weer. goed om te weten dat hij er weer bovenop is en ook weer aan t daten is.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 11-06-2009, 20:16
Verwijderd
Ik moest vandaag bezig op school, maar het lukte voor geen meter, en toen ging ik maar naar zijn huis, zodat ik daar kon photoshoppen. Ik snapte er natuurlijk niks van, maar ik heb ALLES zelf gedaan, en hij heeft echt alles uitgelegd Ik vond het zo lief, hij was zo geduldig haha. Vanavond de stad in geloof ik, en dan zie ik hem vast wel weer in de stad.
Oud 11-06-2009, 21:04
wup
wup is offline
past misschien niet echt hier, maar goed. Ik geef elke donderdag cursus voor studenten en deze periode had ik een super leuk klein groepje van 3. Lees ik een kwartier voor die les dat één van die studenten gister overleden was. Shit.. Voelde me zo raar. Gelukkig hadden de andere 2 het al gelezen ( zijn geen klasgenoten namelijk), want was bang dat ik ze in moest lichten. Nou ja.. raar allemaal.
Vandaag mijn ouders geholpen met verhuizen. Ik trek het zo slecht om mijn vader met zoveel pijn te zien. Hij heeft echt erg veel last. Hij is erg koppig en zal niet snel om hulp vragen, dus het zegt genoeg dat toen ik vroeg hoe het was, hij 'slecht' zei..
Oud 11-06-2009, 21:20
Verwijderd
Knuff @ Sidhe! Je moet niet te lang naar jouw avatar kijken, want dan word je helemaal gek

Hm. Gister was meer dan ok, dat dan weer wel. Maar gast, zeg het gewoon als je al met een hete chick hebt afgesproken. "Ik ga slapen" is een iets te lame excuse

Edit: ook een knuff voor wup! Wat raar idd
Oud 11-06-2009, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Jeetje wat een drama ineens. En het stomme is dat ik mijn humeur erdoor laat beïnvloeden. Ik heb een huilerig gevoel, ook al zo raar, want zo goed ken ik hem niet, ook al vond ik hem wel leuk. En ik hoef er ook echt niet om te huilen ofzo maar het gaat echt ineens zo bizar slecht...Seriously, what happened?!
Sinds wanneer zijn mannen de nieuwe vrouwen?
Dat vraag ik me de afgelopen jaren ook al af... echt hè, dat getwijfel altijd, en dat gewauwel over dat ze onzeker worden als we even niet klef doen, of dat ze het echt niet leuk vinden als we luchtig doen nadat er gezoend is, of beweren dat "wij mooie vrouwen" niet weten wat we met mannenharten doen... Echt dat geslacht spoort net zo min als het onze.

@Wup: oh da's naar ja
@Sidhe: Pf! Naar! Ik duim voor je dat het werkt; je moet natuurlijk ook weer in een heel andere balans komen als je samenwoont... vriendinnetje van mij is ook gaan samenwonen met d'r vriend een jaar geleden ofzo, en het duurde echt máánden voor zij een soort balans hadden gevonden daarin, op de een of andere manier liep het bij hun een tijd lang echt niet lekker, dat ze toch wel enorm getwijfeld heeft enzo... maar da's nu allemaal weg (nu gaan ze trouwen En nee, dit gaat niet over Qimm, ik heb zelfs méér vriendinnen die gaan trouwen, verontrustend is dat ).

OT: Morgen mee naar zijn ouders, omg, ben benieuwd! Hij vindt het een steeds leuker idee geloof ik, en ik maak me steeds zenuwachtiger... maar met hem is het wel heel fijn de hele tijd. Alleen ben ik momenteel wel even een wijf en geef ik hier maar even toe dat ik het toch fijn gevonden had als hij gebeld had vanavond om een bepaalde situatie, zelfs al heb ik daar niks van tegen hem gezegd en kan hij natuurlijk niet gedachten lezen, dus ik wijt het geheel aan mezelf dat ik 'm nu niet echt gesproken heb *vrouw*
Oud 11-06-2009, 23:43
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Dat vraag ik me de afgelopen jaren ook al af... echt hè, dat getwijfel altijd, en dat gewauwel over dat ze onzeker worden als we even niet klef doen, of dat ze het echt niet leuk vinden als we luchtig doen nadat er gezoend is, of beweren dat "wij mooie vrouwen" niet weten wat we met mannenharten doen... Echt dat geslacht spoort net zo min als het onze.
duidelijk dat je gewoon met de verkeerde mannen omgaat.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 12-06-2009, 08:20
Verwijderd
Citaat:
duidelijk dat je gewoon met de verkeerde mannen omgaat.
Gelukkig zijn er altijd nog een paar die alles doen wat los en vast zit, zonder zich om vrouwenharten te bekommeren
Oud 12-06-2009, 08:42
Verwijderd
Citaat:
@Sidhe: Pf! Naar! Ik duim voor je dat het werkt; je moet natuurlijk ook weer in een heel andere balans komen als je samenwoont... vriendinnetje van mij is ook gaan samenwonen met d'r vriend een jaar geleden ofzo, en het duurde echt máánden voor zij een soort balans hadden gevonden daarin, op de een of andere manier liep het bij hun een tijd lang echt niet lekker, dat ze toch wel enorm getwijfeld heeft enzo... maar da's nu allemaal weg (nu gaan ze trouwen En nee, dit gaat niet over Qimm, ik heb zelfs méér vriendinnen die gaan trouwen, verontrustend is dat ).
Thanks! Dit is wel heel herkenbaar inderdaad, haha. Nu gaat het gelukkig weer goed, hij voelde zich ook wel heel schuldig. En we zijn ook allebei niet de makkelijkste natuurlijk, hij heeft 4 jaar op zichzelf gewoond voordat we gingen samenwonen.. Het is heel erg wennen, ik wil ook dat alles meteen goed gaat en dat kan nu eenmaal niet altijd. Maar goed, we staan gewoon weer op

Want stiekem is ie wel heul sexy enzo
Oud 12-06-2009, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Thanks! Dit is wel heel herkenbaar inderdaad, haha. Nu gaat het gelukkig weer goed, hij voelde zich ook wel heel schuldig. En we zijn ook allebei niet de makkelijkste natuurlijk, hij heeft 4 jaar op zichzelf gewoond voordat we gingen samenwonen.. Het is heel erg wennen, ik wil ook dat alles meteen goed gaat en dat kan nu eenmaal niet altijd. Maar goed, we staan gewoon weer op

Want stiekem is ie wel heul sexy enzo
Heheh nou ik hoop voor jullie dat het allemaal weer ietsje makkelijker wordt, want jullie klinken altijd vet leuk samen! En ja, het helpt niet dat hij gewend is zijn eigen gang te gaan en jij wel een beetje moet oppassen dat je niet dezelfde rol aanneemt als je bij je ouders had óf juist er zo dwars tegenin gaat dat het ook niet werkt... /amateurpsych
En nee, het gaat niet altijd meteen goed, maar als je er samen doorheen komt, is het daarna wel weer een stukje beter dan eerst En sexy is heul belangrijk
Oud 12-06-2009, 11:00
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Vanavond zie ik hem eindelijk weer <3
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 12-06-2009, 11:27
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik snap jongens niet meer, maar ja wanneer wel he. Hij belde vannacht (dronken) en volgens mij moet ik het met deze 'lieve' dingen doen hij was wel schattig.
Maar het maakt allemaal ook niet uit want ik heb de beste vriendinnen, en heb me aangemeld voor die super interessante master en ik heb er echt zin in!!
Oud 12-06-2009, 11:51
Verwijderd
Over precies een maand hebben we 3 jaar! Gaat echt supersnel, en heel goed!
En we gaan over bijna 2 weken lekker samen op vakantie, en daar heb ik zooo veel zin in!
Oud 12-06-2009, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Over precies een maand (- 1 dag ) hebben we 3 4 jaar! Gaat echt supersnel, en heel goed!
En we gaan over bijna 2 weken lekker samen op vakantie, en daar heb ik zooo veel zin in!
Oud 12-06-2009, 15:41
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Gelukkig zijn er altijd nog een paar die alles doen wat los en vast zit, zonder zich om vrouwenharten te bekommeren


Niet moeilijk/onzeker doen kan best gepaard gaan met een gezond respect voor de emotionele beslommeringen van het andere geslacht
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 12-06-2009, 17:38
Verwijderd
Aaah ik zit echt té dik in de stress, en dat heb ik niet snel. Ineens moet alles tegelijk af zijn. Oh en na m'n vrienden een half jaar geleden zijn m'n collega's nu een 'wat-is-er-tussen-jullie' offensief begonnen. Pfff.

En nou heb ik vooral heel veel behoefte aan een avondje logeren inclusief goed gesprek met hem, zodat ik me even nergens druk om hoef te maken. Maar meneer heeft natuurlijk wel tig betere dingen te doen, laat staan dat ik erom ga vragen
Oud 12-06-2009, 19:58
Verwijderd
bizar goed, hebben erg veel contact en ik mis hem verdorie!

nog ZES dagen!
Oud 12-06-2009, 20:17
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@tuttebel/Freyja: hmm, ik denk ook dat ik hem niet moet willen veranderen, maar stiekem ontdek je toch op den duur wel vervelende trekjes aan iemand. Ik kan het bijvoorbeeld stiekem niet laten elke keer te denken dat hij moet leren opruimen of zoiets .

OT: ik ben erg want ik zie hem al zo vaak, maar ik wil meer . Dus nu afwachten of hij morgen kan, anders pas na het weekend... Maar nog steeds duizendmiljoenliefde <3.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 12-06-2009, 22:27
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Zijn ouders zijn absoluut niet mijn soort mensen, maar ik vind het alsnog vervelend dat sinds zijn broer een vriendin heeft, ik helemaal op de laatste plaats kom binnen die familie pff.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 13-06-2009, 01:38
Verwijderd
Ohh ik ben ook dom ook. Uberhaupt smsen is al een slecht idee. Maar hij kan ook nog eens niet terug smsen, dus dubbel zo slecht. En ik bedacht me net ineens dat hij er morgen vast ook is... great.
Oud 13-06-2009, 08:47
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Echt wat denkt hij Nou ze bekijken het allemaal maar lekker
Oud 13-06-2009, 12:45
Verwijderd
Gezellige dag eergister, vandaag weer hard aan't werk.
Oud 13-06-2009, 13:49
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gisteravond was fijn, lekker zitten dollen met elkaar enzo. Ja, heel fijn.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-06-2009, 17:30
wup
wup is offline
Ik kom gewoon nooit weer in mijn ouderlijk huis. Beetje gek idee. Volgens mij gaat het wat beter vandaag met mijn vader, want hij klonk zowaar vrolijk aan de telefoon.

De ouwe moet ik gewoon weer een aantal weken met rust laten, want hem 1x spreken is genoeg om me in de war te brengen. Al valt het wel mee deze keer. Nou ja, hij gaat lekker oerrol vieren, dus ik spreek hem sowieso een week niet.

En ik vind het stom dat ik zo moeilijk blij kan zijn voor anderen, soms. Voel me een stomme vriendin
Oud 13-06-2009, 21:17
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Heb zin in volgend weekend met mn scharrel
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 13-06-2009, 22:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
^ (}) Klinkt verdomd kut.. sterkte!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 13-06-2009, 23:22
Verwijderd
Ugh Siorin, dit had ik echt niet verwacht :/ Wat klote voor je, sterkte ermee (})
Oud 14-06-2009, 06:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hihi, wat leuk, wat fijn. Uit onverwachte hoek, maar toch echt super om te horen. En stiekem had hij wel een beetje gelijk, mja.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-06-2009, 12:10
Verwijderd
Pfff brakheid. Dat feestje was iets te leuk. En hoe leuk zijn m'n matties als we allemaal dronken zijn <3

Maar was dat nou zijn voorzet om het erover te hebben? En leek dat nou alleen op flirten of was dat ook zo? Ik weet het ook allemaal niet meer.
Oud 14-06-2009, 14:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
OT: Tussen ons gaat het goed, zij is gewoon een lief meisje met wie ik de rest van mijn leven samen wil blijven
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 09-11-2011 om 18:52.
Oud 14-06-2009, 15:58
Verwijderd
Gisteren maakte hij ontbijt voor me, ging hij met me mee naar de stad ondanks dat hij winkelen HAAT, en maakte hij daarna ook nog avondeten voor me En ik vond het maar raar dat hij dat allemaal voor me deed, terwijl hij het gewoon normaal vond en het niet erg vond om te doen. We hadden ook nog in het park gehangen, en toen hadden we het over Frankrijk. Zei hij ineens: "Volgens jaar samen op vakantie dan maar? Dan ben ik afgestudeerd, en heb ik denk ik ook wel een rijbewijs. Gaan we gewoon met de auto weg, en dan zien we wel waar we uitkomen.". Volgens mij is hij perfect. Nouja, voor mij dan haha.
Oud 14-06-2009, 17:56
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik ben ziek vandaag en hij, zijn moeder en zijn zus zijn bezorgd om me, vragen telkens of het wel gaat, er is thee voor me gezet, als ik wilde werd er zelfs ontbijt voor me gemaakt. Lief Dat ben ik dus van huis uit echt niet gewend.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 14-06-2009, 19:14
Verwijderd
Ik wil een vriendje
Oud 14-06-2009, 20:13
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
We vinden elkaar echt leuk maar het word maar niet serieus en ik durf de stap niet te nemen omdat ik niet weet of hij er ook klaar voor is, maar goed als het goed voelt dan hoeft er toch ook niet zo een stap gezet te worden? Maar het maakt me wel soort van onzeker ofzo. pfff.
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 14-06-2009, 20:14
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
ondanks dat hij winkelen HAAT.
Kijk, dit is een mooi kunstje dat mannen graag gebruiken. Zeggen dat je er een hekel aan hebt en toch meegaan zodat de vriendin het meer op prijs stelt.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 14-06-2009, 21:03
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ik wil een vriendje
me too.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 14-06-2009, 23:46
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik wil een vriendin.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 15-06-2009, 07:44
Verwijderd
@ Siorin

Hij speelt met je, richt je op jezelf.
Oud 15-06-2009, 09:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
waar woont ie eigenlijk en waar heb je hem dan ontmoet?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 15-06-2009, 11:20
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik snap dat dit wel gaat over hoe je je voelt op relationeel gebied, maar ik denk dat het hele verhaal beter past in het topic dat Siorin er al eerder over opende.
__________________
Altijd nuchter
Oud 15-06-2009, 12:12
Verwijderd
Hm hij vond het echt leuk om me net tegen te komen. Dat had ik zelfs door
Oud 15-06-2009, 12:15
Verwijderd
He Siorin wat ontzettend naar allemaal Wat een eikel zeg, die gozer weet ook niet wat hij wil... maar dat geeft 'm niet het recht om zo te doen. Terugblocken zeg ik, als hij écht van gedachten zou veranderen, staat ie wel voor jóuw deur, en verder kan ie echt de boom in.

OT: Jaa ik was het weekend bij zijn familie en dat was heel leuk hihi en gisteravond waren we thuis en toen hebben we film gekeken met pizza en Ben&Jerry's en een hoop gegiegel en gevoos huhu. Stiekem had ik niet écht gedacht dat dat nog kon na de eerste ex, dat het weer zo onbevangen en leuk is, maar dat kan dus wél. (Maar tegelijkertijd wordt het daar wel weer supereng van, want wat als hij opeens niet meer wil? Maar gelukkig zegt ie dat ie het juist nog steeds leuker vindt worden ).
Oud 15-06-2009, 12:21
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij gaat opeens met me om alsof ik 1 of andere scharrel ben, en aangezien ik hem wel als meer zag en hij mij blijkbaar niet heb ik er niet echt zin meer in.
Gelukkig is de lekkere jongen wel lief en zie ik hem deze week ergens, jammer dat ik hem niet echt leuk vind (hij is echt te serieus voor mij). Owja én, de seks jongen toevallig gezien dit weekend en de gevoelens aan beide kanten zijn duidelijk nog niet echt verdwenen, hij blijft gewoon leuk en sexy enzo, en volgens mij vindt ie dat ook van mij
Oud 15-06-2009, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Ik word net wakker, heb ik een mailtje van hem. "You know you're beautiful, right?"
Wat een eikel. Zoek afleiding, ga iets leuks doen bij vrienden of family? Hou jezelf bezig en laat hem lekker in zijn sop gaarkoken, echt wat een trieste woorden en acties van die vent!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.