Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2010, 09:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hebben jullie gisteren het programma Generatie 2010 gezien bij de NCRV op Nederland 1? Toen ik dat zag hoefde ik gelijk de komende jaren geen kinderen meer

Ik vond het ook heel raar om me voor te stellen dat ik met m'n vriend (die toen samen met me in de kamer zat en het hele programma overigens maar niets vond ) ooit kinderen zou krijgen. En dat terwijl we wel echt een onwijs goede relatie hebben en wel samen toekomst zien.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 12-02-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie gisteren het programma Generatie 2010 gezien bij de NCRV op Nederland 1? Toen ik dat zag hoefde ik gelijk de komende jaren geen kinderen meer

Ik vond het ook heel raar om me voor te stellen dat ik met m'n vriend (die toen samen met me in de kamer zat en het hele programma overigens maar niets vond ) ooit kinderen zou krijgen. En dat terwijl we wel echt een onwijs goede relatie hebben en wel samen toekomst zien.
Ik heb 't ook gezien... waarom hoef je daardoor ineens geen kinderen meer de komende jaren?

Ik vond vooral de meeste ouders heel... irritant en dom Maar de baby's vond ik gewoon leuke baby's Ik stoorde me wel extreem aan het jongste stel, vooral toen die gozer z'n moeder ging roepen omdat hij koffie wilde

Mja, die mensen doen ook mee aan een programma waarin ze aangeven het prima te vinden 18 jaar gevolgd te worden.... volgens mij trekt dat automatisch bepaalde types aan

Ik vond het stukje waar de moeder van Silvijn net thuis is en haar ouders binnenkomen trouwens wel heel lief. Maar verder was alles een beetje... ongemakkelijk
Oud 12-02-2010, 12:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind juist dat ze allerlei verschillende types hebben, maar ik kan me eigenlijk met geen van de stellen echt identificeren, de meeste zijn inderdaad behoorlijk irritant. Ik vond het zielig voor de moeder van Silvijn dat ze uiteindelijk in het ziekenhuis moest bevallen, echt balen joh, staat er al dagenlang zo'n heel bad voor je klaar... Van sommige kinderen weet je nu al dat het vervelende kinderen gaat worden, dat is ook wel zielig. Ik vind het een razend interessant programma, maar tegelijkertijd is het echt bizar dat ze die kinderen levenslang zullen gaan volgen. En ik wil juist wél kinderen als ik dat zie!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-02-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind juist dat ze allerlei verschillende types hebben, maar ik kan me eigenlijk met geen van de stellen echt identificeren, de meeste zijn inderdaad behoorlijk irritant. Ik vond het zielig voor de moeder van Silvijn dat ze uiteindelijk in het ziekenhuis moest bevallen, echt balen joh, staat er al dagenlang zo'n heel bad voor je klaar... Van sommige kinderen weet je nu al dat het vervelende kinderen gaat worden, dat is ook wel zielig. Ik vind het een razend interessant programma, maar tegelijkertijd is het echt bizar dat ze die kinderen levenslang zullen gaan volgen. En ik wil juist wél kinderen als ik dat zie!
Ze zijn idd wel heel verschillend, maar stuk voor stuk zijn het mensen die 18 jaar gevolgd willen worden, dat bedoelde ik met 'bepaalde types'.

En voor mij verandert het programma niets aan mijn kinderwens, die blijft even sterk
Oud 12-02-2010, 15:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik vind het wel interessant om te kijken, juist omdat dit gezinnen zijn zoals ik me ze misschien niet zo goed kan voorstellen. En "zulke kinderen" zitten er wellicht ook bij mij in de klas.
En ik vind het altijd wel leuk om na het zien van zo'n programma na te gaan denken over mijn eigen toekomst.
Oud 12-02-2010, 16:37
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
@drukknoopje: Wij hebben de afdrukken eerst met verf geprobeerd...en dat was niet leuk. Zo'n heel kleintje heeft nog zulke sterke grijpreflexen in zowel handen als voeten, dat dat een enorm zooitje wordt (hier in ieder geval ).
Handjes is inderdaad geen succes, voetjes gingen hier best goed!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 12-02-2010, 17:40
klompje
Avatar van klompje
klompje is offline
Ik heb uiteindelijk bij de Expo zo'n set gekocht waarmee ze de voeten van haar zoontje kan vereeuwigen in gips. Ze vond het echt een heel leuk cadeau.
Bedankt voor de tips in ieder geval
__________________
ohw
Oud 16-02-2010, 17:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Sarah wordt grote zus
__________________
Tsja
Oud 16-02-2010, 17:57
Verwijderd
Gefeliciteerd snoopy

(Ik lees en volg nog steeds )
Oud 16-02-2010, 18:42
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Sarah wordt grote zus
gefeliciteerd
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 16-02-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Sarah wordt grote zus
Oooh, wat leuk! Gefeliciteerd.
Oud 16-02-2010, 18:48
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Gefeliciteerd, Snoopy!

Volgens mij is inmiddels de laatste aflevering van 2010 van Generatie 2010 al weer geweest, klopt dat? Ik ben benieuwd wat er volgend jaar over blijft van dat programma.
Het schijnt dat het 'afgekeken' is van een programma uit Denemarken, uit 2000. Daar loopt het dus al 10 jaar. Zag een soort voorstukje, wel leuk om die kinderen groter te zien worden.
Oud 16-02-2010, 19:50
Verwijderd
Wat leuk snoopy, gefeliciteerd!
Oud 16-02-2010, 20:20
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
héél heel erg gefeliciteerd, Snoopy ik ben echt zoooo blij voor je <3
ik dacht wel dat je het iets langer geheim zou (kunnen) houden
Oud 16-02-2010, 21:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gefeliciteerd, Snoopy!

Volgens mij is inmiddels de laatste aflevering van 2010 van Generatie 2010 al weer geweest, klopt dat? Ik ben benieuwd wat er volgend jaar over blijft van dat programma.
Het schijnt dat het 'afgekeken' is van een programma uit Denemarken, uit 2000. Daar loopt het dus al 10 jaar. Zag een soort voorstukje, wel leuk om die kinderen groter te zien worden.
Ja, dat klopt. Ik dacht eigenlijk dat er maar een aflevering was maar er waren er blijkbaar al twee geweest. Die ga ik nog wel een keertje op internet terugkijken.

En waarom ik na die aflevering bedacht had dat ik voorlopig nog geen kinderen wil? Tsja, kan ik niet zo goed zeggen eigenlijk, meer gewoon een gevoel. Dat waar die mensen mee bezig zijn, wat ze bezig houdt, wat er allemaal bij komt kijken allemaal totaal nog niet is waar ik mee bezig ben of mee bezig wil zijn. Ik ga straks eerst maar eens samenwonen en een tijdje lekker met z'n tweetjes ons settelen had ik bedacht.

Overigens kregen we op het werk vandaag te horen dat een oud-collega van ons op 44-jarige leeftijd zwanger was. Collega had naar een collega die vandaag niet hoefde te werken gesmst of ze kon raden wie er zwanger was en daar noemde ze mij toch ook bij

@ Snoopy: gefeliciteerd!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-02-2010, 21:39
Verwijderd
zou kaa al bevallen zijn?
Oud 17-02-2010, 05:59
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik dacht eigenlijk dat er maar een aflevering was maar er waren er blijkbaar al twee geweest.
3 in totaal toch?
Oud 17-02-2010, 07:14
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
héél heel erg gefeliciteerd, Snoopy ik ben echt zoooo blij voor je <3
ik dacht wel dat je het iets langer geheim zou (kunnen) houden
Haha dit ja. Ik vind het echt zo leuk!!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 17-02-2010, 07:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sarah wordt grote zus
Gefeliciteerd, wat leuk en spannend


Er waren drie afleveringen van generatie 2010 en ik hoop dat ze het jaren vol blijven houden, vind het echt een leuk concept (ondanks het onethische randje). En Dana, qua leeftijd is het nu eenmaal logischer dat jij zwanger bent dan een collega van 44!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-02-2010, 08:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Bedankt allemaal! Zo lief!

Enneh... @ blauw engeltje en drukknoopje: nope...

*plakt mond dicht en gaat in een hoekje rustig verder broeden*
__________________
Tsja
Oud 17-02-2010, 09:36
Verwijderd
Dat is nu nog eens intelligent family plannen...
Oud 17-02-2010, 10:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
snoopy: Dat is snel! Gefeliciteerd hoor
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-02-2010, 10:21
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Bedankt allemaal! Zo lief!

Enneh... @ blauw engeltje en drukknoopje: nope...

*plakt mond dicht en gaat in een hoekje rustig verder broeden*
hihihi, ga maar genieten van de gedachte aan je kuikentje jij
Oud 17-02-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Sarah wordt grote zus
gefeliciteerd
Oud 17-02-2010, 13:00
Verwijderd
Wanneer ben je uitgerekend snoopy???
Oud 17-02-2010, 13:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
gefeliciteerd
Jij niet, he?

@ pippeloen: 29 oktober pas
__________________
Tsja
Oud 17-02-2010, 13:37
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
joepie, hebben we weer een baby om acht maanden lang naar uit te kijken er lijkt altijd wel iémand zwanger hier, fijn fijn *wrijft in handen*

who's next??



*stelt zich alvast kandidaat*

Oud 17-02-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Jij niet, he?

@ pippeloen: 29 oktober pas
nee ik zal altijd kleine zus blijven
Oud 17-02-2010, 22:00
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Gefeliciteeerd! @ snoopy
Leukleuk, is wel snel gegaan zeg!
Oud 17-02-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
*plakt mond dicht en gaat in een hoekje rustig verder broeden*
Haha Je bent erg jij! Maar we zijn wel blij voor je hoor
Oud 18-02-2010, 10:41
engeltje
engeltje is offline
Snoopy, gefeliciteerd! Eind oktober, dat klinkt nog wel ver weg zeg!

Een late reactie, maar nog bedankt voor de felicitaties. Twee kinderen is even wat anders dan een, en een stuk drukker. Ze heet N inou en is nu al weer 3,5 week oud. Bij de geboorte woog ze 6 pond, maar te zien aan haar onderkin is dat nu al wel meer . En ze heeft donkere haartjes, maar de babykrul die haar broer had heeft zij niet.

Hoe is het met Kaa? Die zou nu al wel bevallen zijn, en anders zo'n 43 weken zwanger...
Oud 18-02-2010, 14:57
Verwijderd
OMFG :headdesk:

Mijn zusje (19 in Augustus) is zwanger van haar good-for-nothing lowlife vriendje, met geen job en geen huis dus ze komt bij mijn ouders wonen. (die overigens niet echt ruimte hebben) /EPICFAIL

En het erge is ook nog dat wij het allemaal al eens voorspeld hebben, ik was ook helemaal niet verbaasd. Te erg.
Oud 18-02-2010, 14:58
Verwijderd
EN ja goed uiteindelijk zal ik het wel leuk vinden hoor een neefje ef nichtje, en ik zal niet negatief doen tegen haar, dat punt ben ik allang voorbij na al dat gezeik met d'r maar hoe kun je zo fucking onnozel zijn, en dan van zo'n gozer...
Oud 18-02-2010, 15:03
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Gefeliciteerd Snoopey!

Was het gepland?
Oud 18-02-2010, 15:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Jup!

@ Arenda: bleeegh, wat klote!
__________________
Tsja
Oud 18-02-2010, 17:13
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
@ Arenda: bleeegh, wat klote!
je haalt me de woorden uit de mond
idd epicfail
Oud 18-02-2010, 17:52
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ik ben afgelopen nacht tante geworden van een meisje Haar naam is Hayden en ik ga morgen op kraamvisite
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 18-02-2010, 19:16
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Sarah wordt grote zus
Oeh, gefeliciteerd
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 18-02-2010, 19:58
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Jeetje Arenda, wat stom!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 18-02-2010, 20:37
Verwijderd
Ja sorry voor mijn grove taal gebruik hierboven Gewoon een vervelende situatie,ze heeft al zoveel uitgehaald de laatste paar jaar dat dit geloof ik niet eens het ergste is. *zucht*

Nouja, positief puntje is dan weer dat ze drie oudere zussen heeft (ik ben de oudste) en mijn ouders zijn ook nog jong dus qua support lijkt me het niet zo'n probleem maar heh, nog een jaartje of twee wachten met deze stunt zou fijn zijn geweest! En mijn pa is (begrijpelijk) woest.

Stom stom stom gewoon heh!
Oud 19-02-2010, 05:47
Verwijderd
ik zou zeggen: een retourtje abortuskliniek?
Oud 19-02-2010, 06:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Tis alweer over... Weet heus wel dat het kan gebeuren, maar ben er écht verdrietig van. Nou, hopelijk snel weer!
__________________
Tsja
Oud 19-02-2010, 08:24
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
*knuffelt snoopy*
tuurlijk zit die kans er in dat dit gebeurt, maar dat maakt het niet minder erg! je mag er best verdrietig om zijn

en zoals je zegt: het zal wel snel weer lukken! succes! wij supporteren
Oud 19-02-2010, 08:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Balen snoop
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-02-2010, 11:46
Verwijderd
Ahh Snoopy wat naar!
Hopen dat het snel weer lukt dan, en tot die tijd gewoon nog even extra genieten van de 'rust' met alleen Sarah!
Oud 19-02-2010, 11:52
Verwijderd
aahw
Oud 19-02-2010, 12:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Tis alweer over... Weet heus wel dat het kan gebeuren, maar ben er écht verdrietig van. Nou, hopelijk snel weer!


Wat ik me afvraag: hoe weet je dat het zo snel al weer over is? Word je dan ineens weer ongesteld of zien ze dat op de echo?

@Arenda
Jeetje. Ik vind het ook zo apart dat ze er dan zo stellig van overtuigd is om haar kind te houden als ze er eigenlijk niet voor kan zorgen. Maar nog aparter is hoe ze zwanger kan worden als je zoveel anticonceptiemogelijkheden hebt (zeg pil+condoom en dan evt nog morning after pil).
__________________
<):o)
Oud 19-02-2010, 12:10
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Tis alweer over... Weet heus wel dat het kan gebeuren, maar ben er écht verdrietig van. Nou, hopelijk snel weer!
He wat naar zeg. Voor Sarah ging het toch ook al een keer mis? Is het normaal dat zwangerschappen zo vaak mis gaan? Sterkte in ieder geval!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 19-02-2010, 12:57
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
He wat naar zeg. Voor Sarah ging het toch ook al een keer mis? Is het normaal dat zwangerschappen zo vaak mis gaan? Sterkte in ieder geval!
ze zeggen wel eens één op twee (en dat is dan in de eerste paar weken van de zwangerschap), maar van het overgrote deel daarvan is de vrouw in kwestie zich niet eens bewust, omdat er dan geen innesteling gebeurt, of dat het dan zo snel afgebroken wordt dat er geen positieve test bij is komen kijken, of dat er nog geen test is gedaan omdat het gewoon lijkt alsof je regels erdoor komen...
Oud 19-02-2010, 17:20
Verwijderd
Naar Snoopy, sterkte hoor! Gelukkig weet je al dat het wel goed kan gaan!

Ik zit de laatste tijd zo te denken aan zwanger worden. Het lijkt me zo leuk (mits je geen kutzwangerschap hebt uiteraard)
Maarja, voorlopig kan het echt nog lang niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15
Verwijderd
500 09-03-2012 17:04
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14
Verwijderd
500 02-09-2011 22:08
De Kantine Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824
Martiño
500 19-01-2010 19:11
Liefde & Relatie Het grote zwangerschaps- en babytopic nummer 7!
Verwijderd
499 02-09-2009 12:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.