Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2010, 17:31
Verwijderd
Mijn ouders kunnen onverwacht uit de hoek komen Mijn moeder had een verrassing voor me, ik moest om 4u ergens zijn met haar. Goed, we stoppen vlakbij een kapper en ik zeg: oh nee, ik word geknipt! Mijn moeder grijnst en gaat naar binnen. De kapster komt erbij en vraagt wat ik zoal wil: Nou, niet teveel eraf iig en kleuren mag allemaal, wat bleken enzo ook, maar geen blond. En wat ik dan van extensions vond, blauwe. Ik begin te lachen en kijk naar ons ma en zeg dat die dat vast niet leuk vindt. Maar die blijkt dat dus zelf uitgezocht te hebben en dus heb ik nu opeens licht- en donkerblauwe extensions in mijn haar . Echt gaaf van mijn ouders!!!

En dan ben ik nog langs het zwangere koppel (mijn ex) geweest en ik heb me goed gedragen en braaf meegepraat ^^. Wat leuk is dat zijn vrouw en ik grapjes over hem kunnen maken en hij dan zo kijkt van 'spannen jullie nou samen?'
Advertentie
Oud 27-02-2010, 19:44
WAT
WAT is offline
mieuw ^^
Oud 27-02-2010, 20:38
Spiral
Avatar van Spiral
Spiral is offline
Volgens mij begin ik verliefd te worden...
Oud 27-02-2010, 21:37
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Zoals dag 1
Oud 28-02-2010, 04:09
wup
wup is offline
Nou, de heterd bleek toch best een zak. Ik trek het zo slecht als kerels all over me zijn en de dag erna doen alsof er nooit wat gebeurd is. Gister naar een te gek feest geweest in het Seattle Art Museum, alwaar mijn -care gevoelens richting hem omsloegen in haat. We zouden gaan, ik heb onze jassen hij is ´right back´, laat me een half uur wachten, grist daarna zijn jas en loopt weg. Pff.. als je mij er niet bij wilt hebben, kan je dat ook gewoon zeggen. Dus nu hoop ik dat ie op zijn mooie bek valt en lelijk wordt

Maar goed.. ik had wel een telefoonnummer gescoord ( maar te glad.. brr) en een travo vond me nogal te gek. Aan het eind van de avond even lekker lopen janken bij een vriend ( die ik toch nooit weer zie), dus heb mezelf weer even lekker belachelijk gemaakt.

Maarrrr, ik zit nu in San Francisco en dat maakt veel goed
Oud 28-02-2010, 10:14
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
arme wup, dat ie idd maar even hard op z'n bek mag gaan


ot:
gisterrr had ik geen zin om zijn kant op te komen, dus kwam hij mijn kant op en zijn we naar de bios geweest met champagne-arrangement en dat was (L). daarna door de toeristische route richting mijn huis genomen. alles weer helemaal goed dus.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 28-02-2010, 10:54
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
@wup: aan de andere kant zijn die enorme highs en lows ook het geweldige aan het alleen op reis zijn, toch?! Dat je zoveel verschillende emoties kunt hebben zo kort achter elkaar, fijn! Thuis voel ik me soms zo monotoon, of is dit raar.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-02-2010, 12:15
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Naar de stad geweest, vriendin was daar ook.
De manier hoe wij in elkaars ogen keken... Zegt voldoende volgens mij!
Oud 28-02-2010, 12:18
Verwijderd
Anderhalf jaar samen alweer
Oud 28-02-2010, 12:42
Verwijderd
Proficiat!
Oud 28-02-2010, 15:16
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Vanavond zie ik hem eindelijk weer, zin in
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 28-02-2010, 22:01
Verwijderd
Na veel gedoe kwam hij toch eindelijk vrijdagavond hier naar toe. Toen we ergens iets zaten te eten, gaf hij na veel gedraai toch toe dat hij alweer niet lekker was. Ik was stiekem best wel boos, want een vriendje dat elk weekend ziek is maar beweert van niet, gaat je uiteindelijk best wel de keel uithangen. Hij voelde zich ontzettend schuldig, maar zag -eindelijk- in dat hij echt niet zomaar ziek is en dat het wel degelijk ergens vanaf komt. Dus hij gaat komende week naar de huisarts en ik ben benieuwd. Ben wel heel trots op m, want hij is niet iemand die makkelijk toegeeft dat t niet zo goed met m gaat en dat doettie nu toch wel en dat is knap verder wil ik geloof ik nog veel meer vertellen, maar dat doe ik wel als ik een pc heb in plaats van mijn telefoon...
Oud 01-03-2010, 09:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
bij ons is dat andersom

Wij kunnen vet goed IKEA meubelen in elkaar zetten
Oh bij ons gaat dat ook prima, maar ik doe altijdmaar gewoon braaf wat me gezegd wordt Hij is best technisch, maar z'n hobby is het niet...

Anyway, druk weekend, maar de rolgordijnen hangen, de verjaardag was gezellig en de bouwmarkten waren nog net zo erg als altijd. Oh well. Volgend weekend is wat rustiger in elk geval!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 01-03-2010, 15:06
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik ben bevrijd van schuldgevoel en twijfel!

waarom? Ik had het uitgemaakt, en hij had verdriet. Maar gisteren bleek dat hij me al die tijd al aan het besodemieteren was. Pats, weg slachtofferrol!

Moge heel Nijmegen het weten wat voor zielig ventje hij eigenlijk is. Maargoed, gezien wie hij heeft liggen neuken, weet heel Nijmegen het ook al

Op naar een gelukkig leven!
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 01-03-2010, 15:21
Verwijderd
Omg, wat een lul! Maar ook wel goed voor je, tenminste, niet dat hij je besodemieterd heeft, maar dat je van je schuldgevoel af bent!!!
Oud 01-03-2010, 15:32
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Omg... Wat ongelofelijk slecht. Anyway, mooi dat je in elk geval van je schuldgevoel af bent
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 01-03-2010, 15:58
Spiral
Avatar van Spiral
Spiral is offline
Wow, Optima, wat een achterbakse eikel dan zeg!



Morgen komt mijn crush hier thuis. En dan ontmoet hij dus ook meteen mijn ouders. Nu mijn ouders nog vertellen En wil morgen meteen ook even wat meer duidelijkheid hebben van meneer
Oud 01-03-2010, 16:08
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Jezus, wat triest zeg. Ik snap nu wel dat je opgelucht bent! Met zo'n aap wil je niet verder!
Als mijn vriendin dat zou doen, zou ze heel laag op de ladder bij mij staan! Net iets onder hondenstront!
Oud 01-03-2010, 16:16
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
[B]
waarom? Ik had het uitgemaakt, en hij had verdriet. Maar gisteren bleek dat hij me al die tijd al aan het besodemieteren was. Pats, weg slachtofferrol!
Bedoel je nou dat hij al met haar ging toen jullie nog samen waren, of nadat het uit was? Want in dat laatste geval kan ik me wel een beetje voorstellen dat hij ergens anders "troost zoekt".
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 01-03-2010, 16:47
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Bedoel je nou dat hij al met haar ging toen jullie nog samen waren, of nadat het uit was? Want in dat laatste geval kan ik me wel een beetje voorstellen dat hij ergens anders "troost zoekt".
Hij is vreemdgegaan tijdens de relatie, en METEEN na de relatie weer met haar het bed in gedoken.

TRIEST triest figuur.

en troost zoeken, voor mij part zoekt hij troost in iedere met soa's vergeven hoer, moge zijn slappe lul er van ellendigheid afvallen!
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 01-03-2010, 16:51
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Hij is vreemdgegaan tijdens de relatie, en METEEN na de relatie weer met haar het bed in gedoken.

TRIEST triest figuur.

en troost zoeken, voor mij part zoekt hij troost in iedere met soa's vergeven hoer, moge zijn slappe lul er van ellendigheid afvallen!
In dat geval ben ik het helemaal met je eens. Wat een losert.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 01-03-2010, 17:12
WAT
WAT is offline
oef, ik ken het gevoel optima! Bij mij kwam er bij dat hij blijft doen dat ik het uitgemaakt heb ipv hij terwijl hij gewoon de woorden niet durfde uit te spreken :/

anyways, net terug van vriendje, hij is zo lief Waarom heb ik niet eerder een jongen zoals hij gevonden?
En engeland komt nu zo dichtbij, is soms wel heel eng, maar hij is zo supportive.....
Oud 01-03-2010, 17:41
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Nog 3 uurtjes en dan zie ik 'm weer.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 01-03-2010, 19:16
Verwijderd
Eeehhh. Ja. Ik ben best wel trots op mezelf! Ik zat me net te bedenken dat ik de afgelopen drie maanden twee vriendschappen heb verbroken die me alleen maar energie kostte en waar ik toch niks van terugkreeg.

En! Ik heb nee gezegd op de vraag of aanhang ook mee mocht komen op mijn verjaardag want alleen mijn beste vriend heeft aanhang en zijn aanhang vind ik (op zn zachtst gezegd) niet zo leuk en ik heb er geen behoefte aan dat zij de hele avond staan te kleffen en ik vind het best knap van mezelf dat ik nee heb gezegd!

En! Ik vind mijn oudste zus niet meer zo leuk, geloof ik. Komt wel weer, maar ze bekijkt alles vanuit zichzelf en dat is een beetje vermoeiend, want zo heb ik het idee dat ze zich niet interesseert of niet inleeft in mijn situatie, in waarom ik doe zoals ik doe en dat is best stom. Maar mijn jongste zusje is dan wel weer een schatje en ik kan niet wachten tot ze met ons mee uit mag, volgens mij word dat echt een heldenavond

En! Ik heb vet zin in mijn verjaardag, want leuke mensen en feestje en uitgaan en dansen en en en en jeuj!

Edit: En! ik ga komende woensdag lekker met mijn twee beste vrienden naar de Dave Matthews Band (wat opzich wel heel gaaf is, want DMB is held <3,) en ik heb zo'n zin in gewoon weer een avond met de jongens, ik ehb weer behoefte aan een avond waarop zo duidelijk is waarom wij met z'n drieen bij elkaar horen enzo
Oud 01-03-2010, 19:24
Verwijderd
Goed van je SA Ik heb zelf een reeks nummers verwijderd van mensen die toch geen moeite voor mij doen. Wel heb ik er 2 laten staan die ik misschien nog een kans wil geven.

Vervelend vind ik het dat ik niks van mijn vriendinnen hoor over hoe het gaat. Ik ben zo vaak langsgeweest, heb zo vaak gebeld en gesmst en als ik dan stuur dat ik even geen geld heb voor die dingen, dan hoor ik plots niks van hen.

Gaat goed zo, straks heb ik niemand meer over .
Oud 01-03-2010, 19:44
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Oww hij is zooo leuk en lief en sexy en grappig en slim enenenen Ik krijg ook steeds meer vertrouwen in ´ons´, en dat gevoel van dat dit gewoon goed zit en ik ook wel toekomst zie, heb ik heeeeel lang niet meer gehad.
Ow en hij begon gister een zin met ´ik hou wel van je..´ en ik had zoiets van maar toen kwam er nog een woord achter
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 01-03-2010, 19:52
WAT
WAT is offline
@ mutant, pm mij je msn XP ik woon dan misschien ver maar ik ben wel altijd in voor een babbeltje ^^

OT: hij is cuuuute.... baaaaah XP
Oud 01-03-2010, 20:45
Verwijderd
Lief <3 Je hebt pm.
Oud 01-03-2010, 21:14
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Vandaag wat *bleh* in mijn vel... Gevoel dat even niks lukt en je heel hard wil wegrennen!

Morgenavond naar de sportschool, daarna zie ik mijn beste vrienden weer!
Donderdagavond afspreken met vriendin.
Oja, me moeder is morgen jarig...niet vergeten! :-P
Oud 01-03-2010, 21:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heerlijke vakantie gehad, paar dagen met hem en rest van de tijd met z'n ouders en zusje en dat ging eigenlijk ook prima Heerlijk geskied En gisteren nog een dagje met z'n tween gehad om bij te komen en om te schakelen van vakantie naar weer werken en dat was heerlijk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-03-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Goed van je SA Ik heb zelf een reeks nummers verwijderd van mensen die toch geen moeite voor mij doen. Wel heb ik er 2 laten staan die ik misschien nog een kans wil geven.
Bij die kans geven ging het bij mij altijd mis. Een vriendin die ontzettend veel shit had, hoefde maar met haar vingers te knippen en ik stond er. Ik deed letterlijk alles voor die meid. Toen t uiteindelijk weer beter ging met haar, had ik haar nodig en liet ze twee maanden niks meer van zich horen. Daarna een berichtje op hyves dat ze me miste. Daarna heb ik het balletje bij haar gelegd, ben nog twee keer daar geweest en na weer drie maanden geen contact kreeg ik in een keer een smsje dat ze voor acht maanden naar t buitenland ging met haar verslaafde ex. 'ze wilde dat mij vertellen ' ja meid. Val dan even dood ofzo. Een andere vriend heeft sinds twee maanden een vriendin en doet sindsdien allemaal rare dingen. Laat vrienden buiten staan -ze mogen niet binnenkomen van zijn vriendin-, slaat zijn broertje in elkaar, komt afspraken niet meer na en laat helemaal niks meer van zich horen. Ook hem heb ik meerdere kansen gegeven en op een gegeven moment had ik echt zoiets van 'waar ben ik mee bezig?' en toen zei hij 'maar ik wil je niet kwijt!' ja lul, dat had je je eerder moeten bedenken! En dat zijn allebei mensen waar ik jaren een zwak voor heb gehad, en nu ben ik er helemaal klaar mee en ik ben er trots op! En hier hoort een enter te staan maar dat snapt mijn telefoon niet, maar Mutant, mocht je nog meer mensen willen leren kennen die ter weg wonen, pm staat open! Ben niet zoveel op msn, maar pm of mail kan altijd
Oud 01-03-2010, 22:18
Verwijderd
Ah geweldig <3 Jij krijgt ook een pm ^^ Mijn moeder benadrukt dat ik meer mensen moet leren kennen, maar ik heb al heel wat activiteiten gedaan zonder succes. Dus tja...

1 van die mensen die ik nog een kans wil geven, verdient het eigenlijk ook niet echt. Maar we hebben wel vaker dat we elkaar een half jaar niet zien, alleen komt het dan altijd van mij. Nu wil ik eens kijken of het toch nog een keer van haar kan komen. Overigens heeft haar moeder een schuld bij mij, persoonlijk zit ik zo in mekaar dat ik dat dan zou oplossen, ik zou niet voor lul willen staan dat mijn moeder zo'n trut is dat ze mensen niet terugbetaalt die het al krap hebben (überhaupt niet terugbetalen is al een ), maar daar heeft zij niet naar gekraaid. Goed, niet alle mensen zitten zo in mekaar, maar ik vind wel dat ze op zijn minst erop had mogen reageren toen ik haar dat vertelde, maar ze negeert de hele situatie.

Maar uiteindelijk zal ik er zelf wel achter komen, al duurt dat misschien een tijdje, bij jou heeft het ook jaren geduurd
Oud 01-03-2010, 23:53
wup
wup is offline
Ikwil ook PM van Mutant..

Ik begrijp het hele vriendinnetjes verhaal best, denk ik. Toen een van mijn beste maatjes in Vietnam zat, heb ik haar elke week gemaild en als ik iets had (heeel boos, verdrietig of gelukkig) dan mailde ik haar gewoon, omdat ik wilde dat zij er voor me was. Ging helemaal goed.

Nu zit ik in het buitenland en ik hoor niets. Heb haar vorige week gemaild dat ze me eens even op de hoogte moet houden en kreeg vandaag mail. Ze is tante en ze is ten huwelijk gevraagd ondertussen. En ben blij voor dr, maar voel me ergens ook erg stom, want zulk nieuws had ik wel meteen met haar gedeeld..

Maar goed. Hier in San Fran gaat het wel goed. Trek veel op met een of andere aussie. Beetje apart, maar kan het wel met hem vinden. Jammer dat ie maar 20 is, want heb zin in uitgaan. Ow en dit is puur vriendschappelijk en dat wil ik graag zo houden ( al heeft ie rood haar en ik (L) rood haar en hij lijkt mee beetje op josh homme..).

Over 4 dagen zit ik weer in New York, maar dan met mijn beste! Zin in!
Oud 02-03-2010, 07:33
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Klinkt goed joh! Keep up the good work Tis wel gaaf hoor, wat je nu aan het doen bent! Zo kom je nog es mensen tegen...

OT: Gisteren was het heel even stom, maar daarna weer gewoon goed. We hebben zitten bedenken wat we willen doen wanneer we twee jaar samen zijn, maar daar kwamen we niet uit. Uit eten bij alles wat je te vieren hebt gaat ook vervelen...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 02-03-2010, 08:25
Ukk
Avatar van Ukk
Ukk is offline
Citaat:
^ Klinkt goed joh! Keep up the good work Tis wel gaaf hoor, wat je nu aan het doen bent! Zo kom je nog es mensen tegen...

OT: Gisteren was het heel even stom, maar daarna weer gewoon goed. We hebben zitten bedenken wat we willen doen wanneer we twee jaar samen zijn, maar daar kwamen we niet uit. Uit eten bij alles wat je te vieren hebt gaat ook vervelen...
Is het niet een idee om terug te gaan naar de plek waar jullie elkaar hebben ontmoet, of waar jullie eerste date was? Dat deden mijn ex en ik toen we 1 en 2 jaar hadden
Oud 02-03-2010, 08:26
Verwijderd
Mijn pm staat ook open, hoor!

En OT, ja, het gaat wel redelijk. Hij moet mn vertrouwen wel weer een beetje terugwinnen. Donderdag gaan we lekker uit eten en naar de film, jay. <3
Oud 02-03-2010, 08:29
Ukk
Avatar van Ukk
Ukk is offline
En hoe ik me voel... Ik voel me opvallend rustig, nadat mijn exvriend zaterdagnacht via mijn balkon naar boven is geklommen om me 'even' te zien, maar ik daarna besloten heb dat ik hem niet meer wil zien, omdat ik gevoel en ratio niet kan scheiden..

En nu heb ik ineens 2 dates in de planning, alsof ik na zo'n nacht opensta voor iets nieuws..
Oud 02-03-2010, 08:36
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Is het niet een idee om terug te gaan naar de plek waar jullie elkaar hebben ontmoet, of waar jullie eerste date was? Dat deden mijn ex en ik toen we 1 en 2 jaar hadden
Hmmmm... Dat zou dan bij een vriend thuis zijn of op zijn motor. Zou op zich nog wel kunnen ook, dat we op de motor naar het strand gaan ofzo. Niet eens zo verkeerd idee, eigenlijk! Beetje afhankelijk van het weer. De vonk sloeg over in Frankrijk, maar daar nu naartoe te gaan voor een weekendje

Maar exlief klimt gewoon een balkon op? Damn, a man with a mission!

@ Mutant: Oh en mocht je nog vingers overhebben, ik heb ook een heel geduldige pm-inbox
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 02-03-2010, 09:43
Verwijderd
Hihi, wat gaaf. Maar ik heb gisteren een cortison spuit gekregen en die doet vandaag wel heel veel pijn in mijn pols. Jullie krijgen allemaal pm, maar het zal even geduld moeten hebben, want typen met 1 hand is lichtelijk vervelend.
Oud 02-03-2010, 11:07
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik was vergeten dat ze bloed moest prikken!
Hmm... ik voel me er wel erg stom onder en ik ben ook erg vermoeid.
Oud 02-03-2010, 13:03
Ukk
Avatar van Ukk
Ukk is offline
Citaat:
Hmmmm... Dat zou dan bij een vriend thuis zijn of op zijn motor. Zou op zich nog wel kunnen ook, dat we op de motor naar het strand gaan ofzo. Niet eens zo verkeerd idee, eigenlijk! Beetje afhankelijk van het weer. De vonk sloeg over in Frankrijk, maar daar nu naartoe te gaan voor een weekendje

Maar exlief klimt gewoon een balkon op? Damn, a man with a mission!

@ Mutant: Oh en mocht je nog vingers overhebben, ik heb ook een heel geduldige pm-inbox
Ik zou naar Frankrijk gaan!

En ja, dat balkonverhaal; dat soort dingen maken hem/het zo leuk, maar like I said; gevoel en verstand werken niet samen, en we kunnen niet opnieuw een relatie beginnen. (ik woon trouwens maar op 1 hoog)
Oud 02-03-2010, 13:59
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hihi, ik ook, graag zelfs! Maar helaas zit dat er gewoon niet in...

Soms werkt het inderdaad gewoon niet, hoe leuk die acties soms ook zijn!

@ Trance, ach je kan niet alles onthouden Shit happens...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 02-03-2010, 15:37
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hehe, ik heb de lente in m'n kop. Ons huis staat vol met bloemen <3 Afgelopen weekend een tof huisfeest gehad, waar allemaal potentiele stelletjes om elkaar heen aan het draaien waren. Echt leuk om te observeren. Komend weekend wordt ook weer tof, want vriendje moet optreden in Utrecht en de rest van het weekend paardrijden. Is eigenlijk wel raar, sinds ik het gedoe met hem heb uitsproken kan ik echt goed opschieten met zijn ex. Wij gaan ieder weekend paardrijden terwijl hij nauwelijks nog contact met haar heeft. Maarja, het is gezellig en dat is fijner dan wat ongemakkelijk bij elkaar staan als je elkaar ziet
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 02-03-2010, 17:01
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Vandaag wat *bleh* in mijn vel... Gevoel dat even niks lukt en je heel hard wil wegrennen!
same here. Heb echt van alles en nog wat aan mijn hoofd en niks wat ik direct op kan lossen, overal moet ik of veel tijd aan besteden voordat ik verder kan. Daarnaast zit mijn vriend ook in een 'ik weet niet wat ik met m'n leven wil'-periode, dus dat versterkt mijn 'bleh' gevoel ook nog eens.

Verder ben ik er wel, na lang denken, uit waarom ik me enigzins gedeprimeerd voel, het is niet alleen dat ik veel aan mijn hoofd heb, maar ook dat ik mijn beslissingen (mede) door m'n relatie laat beinvloeden, en ik vind het een vreselijk idee dat ik me zo afhankelijk opstel.

Ik zit er aan te denken om van de zomer voor 2 maanden naar Zuid-Amerika te gaan om onderzoek te doen voor mijn studie. Mijn vriend zit er aan te denken om gedurende diezelfde periode ook te gaan om daar stage te gaan lopen, maar hij is er nog niet zeker van. Maarja, nu weet ik dus niet of ik wel voor 2 maanden naar Zuid-Amerika wil als hij niet mee zou gaan, en ik wou dat ik me daar overheen zou kunnen zetten en gewoon voor mijzelf beslissen of ik wil gaan of niet, onafhankelijk van wat hij doet. Vind het echt ongelofelijk stom van mijzelf dat ik me zo erg laat leiden door een jongen waar ik pas iets van 1.5 maand een relatie mee heb.

Dus ben op het moment goed zat van alle verschillende dingen/opdrachten/verplichtingen die ik moet doen, en daarnaast ook nog eens mijzelf zat omdat ik helemaal niet afhankelijk van iemand anders wil zijn...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 02-03-2010, 17:16
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
Bleh.
Waarom mis ik haar nog steeds? Na 3+ jaar mag het wel eens afgelopen zijn.
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Oud 02-03-2010, 17:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Nou, het begin van gevecht nummer 2 tegen de kanker van mijn moeder's vriend is begonnen.
De eerste operatie zit erop.
Ik ben ter afleiding maar gaan shoppen en heb natuurlijk weer veel te veel gekocht, maar dat mag.
Verder is mijn familie heel lief en geweldig

Op liefdesgebied gaat het volgens mij goed.
Soms vraag ik me af wat er in zijn hoofd om gaat, maar geloof dat ik me daar maar gewoon niet te veel mee bezig moet houden.
Vrijdag komt ie hier slapen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-03-2010, 18:10
Verwijderd
Uiteindelijk toch de vriendin die was opgenomen nog maar eens gebeld. Is ze verhuisd naar een ander ziekenhuis. En blijkt dat het uit is met haar vriendin (ook mijn vriendin). En geen van 2 denkt er even aan om mij iets te laten weten? Ik heb ze heel graag, ze hebben veel voor mij betekend, maar ik beteken blijkbaar niets meer voor hen? Moet ik nou achter ze aan gaan rennen omdat ik anders mijn beste vriendin kwijt ben? Of ben ik die al kwijt?

Zucht.
Oud 02-03-2010, 18:13
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
@ICU
Ja, je hebt gelijk, maar ik baal er gewoon extra van, omdat lichaam en geest totaal niet meewerken. Ik ben nu gewoon snel licht geraakt door de vermoeidheid. Ik voel me ook slap, de sportschool zit er vanavond niet in!

Citaat:
Verder ben ik er wel, na lang denken, uit waarom ik me enigzins gedeprimeerd voel, het is niet alleen dat ik veel aan mijn hoofd heb, maar ook dat ik mijn beslissingen (mede) door m'n relatie laat beinvloeden, en ik vind het een vreselijk idee dat ik me zo afhankelijk opstel.
Heel herkenbaar! Same here...Dat ''gedrag'' kreeg ik steeds meer naarmate ik meer voor mijn vriendin ging voelen. En ik kan het soms moeilijk uitschakelen! En hoe ga je dat gevoel omzetten? Toch naar Zuid-Amerika gaan! :-D Misschien moet ik maar meegaan.
Oud 02-03-2010, 20:29
Verwijderd
ik vind mezelf een domme, naieve drol maar toch geniet ik enorm van de nachten met mijn ex. nu kan ik telkens niet wachten hem weer te zien. ik wéét dat me dit pijn gaat doen, zelf destructief gedrag. hoe kan het nou toch dat ik het zo goed besef maar het tóch doe! bizarrrrrr.
Oud 02-03-2010, 21:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me een beetje alleen en mis hem

Tis toch weer ff wennen van met z'n vijven/zessen een week in een huisje naar alleen zijn en weer elke dag werken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.