Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
blabla, single, blabla
pst pst meisje pst
Advertentie
Oud 16-03-2010, 23:33
Verwijderd


Gaat nog steeds prima hier, zie hem morgenavond weer. 3 april zij m'n ouders 20 jaar getrouwd en gaan we met ze uit eten. 5 april is zijn oma jarig, zijn andere opa 2 jaar overleden en zijn wij een jaar samen. Hangen bij de oma dus!
Oud 17-03-2010, 09:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, ik wil hem steeds bellen en smsen en mailen, ik vind het heel moeilijk! Ik heb mezelf beloofd dat ik hem zaterdag (dus na een week) een mailtje of smsje mag sturen. pfffff nog vier dagen
Oud 17-03-2010, 11:54
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Nou, ik wil hem steeds bellen en smsen en mailen, ik vind het heel moeilijk! Ik heb mezelf beloofd dat ik hem zaterdag (dus na een week) een mailtje of smsje mag sturen. pfffff nog vier dagen
*knuffel* Ik zou het als ik jou was niet teveel gaan forceren en gewoon smsen als je daar behoefte aan hebt. Lijkt me al moeilijk genoeg, zonder dat je je nog meer restricties oplegt.
Ik heb vannacht trouwens gedroomd van het "verplicht met iemand anders daten". Ik werd badend in het zweet wakker Zijn jullie nog steeds vanplan om dat te gaan doen? En hoe dan? Met iemand die je al kent, of iemand die je nog moet leren kennen? Nouja, ik hoop iig voor jullie dat het allemaal goed komt
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 17-03-2010, 11:56
Verwijderd
Even een korte update die niets met mijn relaties te maken heeft an sich, of toch wel, want nu kan ik mijn pm-conversaties niet onderhouden. Mijn pc is gecrasht en ik weet nog niet of het de voeding is of het moederbord en of ik dus het simpel kan oplossen of een heel nieuwe pc moet. In het gunstigste geval duurt het een paar dagen, in het slechtste geval, ben ik minstens 2 weken bijna niet online.
Oud 17-03-2010, 11:57
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik mis hem.. ik spoor niet
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 17-03-2010, 14:04
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Even een korte update die niets met mijn relaties te maken heeft an sich, of toch wel, want nu kan ik mijn pm-conversaties niet onderhouden. Mijn pc is gecrasht en ik weet nog niet of het de voeding is of het moederbord en of ik dus het simpel kan oplossen of een heel nieuwe pc moet. In het gunstigste geval duurt het een paar dagen, in het slechtste geval, ben ik minstens 2 weken bijna niet online.
Oftewel je pc heeft 't uitgemaakt met jou?
Oud 17-03-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ik mis hem.. ik spoor niet
Offtopic: omg de streep gaat zelfs door de smilie heen! <3
Oud 17-03-2010, 14:50
Verwijderd
Mijn pc wel mijn ps3 gelukkig niet maar erg handig is dit niet. Knuffel aan iedereen die het kan gebruiken !
SA vertel eens wat meer desnoods via pm?
Oud 17-03-2010, 15:27
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ SA: Jeetje! Blijven ademen, allesch komt goed. Jullie kwamen/komen sterk over, dus dat zou goed moeten komen joh! *aait*

@ Mutant: ik dacht al...

OT: Hihi, we hebben niet echt gevierd dat we twee jaar samen zijn, maar dat komt hopelijk dit weekend. Tis wel jammer dat hij bij dit soort dingen niet aan een aardigheidje denkt, maar gelukkig doet hij dat soms spontaan wel

Oeh, en mijn nichtje komt volgende week logeren, joepie! En sommige vriendinnetjes doen stom Gelukkig kan ik daar met weer een ander vriendinnetje heerlijk over zeuren
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 17-03-2010, 15:59
Verwijderd
Oh ben je helemaal vergeten te feliciteren (en ik vind geen uitroepteken op dit toetsenbord).
Vandaag plots een smsje van mijn beste vriendin, eindelijk dan toch maar eens. Maar nu doet ze weer vaag over afspreken, komt daarbij dat ik dit weekend bij mijn ouders ben en het volgend larpen, dus ik kan ook niets concreets zeggen. Maar het is iig al iets
Oud 17-03-2010, 16:25
George
Avatar van George
George is offline
Ik mis m'n beste vriendin (jeej, Canada) en m'n samen-cynisch-de-mensheid-afzeikenbuddy (jeej, Amerika) en m'n huppelgothic en en en.. 0_o
En meh, mensen zijn vaag. :/
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 17-03-2010, 18:14
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Gelunchd dus met de ex. En het was ráár. Had hem al een half jaar niet gezien en was echt op van de zenuwen. Maar zodra ik hem weer zag was het onwijs gezellig. Veel gelachen, herinneringen opgehaald en gepraat. Hij heeft een heel goed geheugen en daardoor kan hij zich heel veel details herinneren van onze relatie en dat vind ik allemaal heel leuk om te horen maar daardoor leef ik nu een beetje in het verleden. Hij ging weg met de woorden dat we binnenkort samen moeten eten.

Tis heel dubbel. Aan de ene kant zou ik hem het liefst elke week zien en dikke vrienden worden, maar aan de andere kant is dat echt zo goed als onmogelijk. Maar ik vind het ook weer zo onpersoonlijk om hem twee keer in het jaar te zien. Maar ja, ik ben weer een maand uit mijn normale doen en ik weet ook niet of een ex dat wel waard is.. Iemand ervaringen met frequentie enzo?
Oud 17-03-2010, 18:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook nog contact met m'n ex. Zie hem een paar keer per jaar (zijn verjaardag, mijn verjaardag, verjaardagen van vrienden, afspraakjes van onze oude vriendengroep). Zie hem weinig meer een op een en voel me daar ook niet zo heel makkelijk bij. We hebben/hadden alleen grotendeels dezelfde vriendengroep dus daar zien we elkaar wel nog samen. M'n huidige vriend hoort daar alleen ook bij dus dat maakt het wat lastiger. Zou hem ook niet veel vaker hoeven zien dan een paar keer per jaar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-03-2010, 20:05
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Godverdomme ik ben zó boos op hem. Waarom moest hij het zo ver laten komen? Waarom hield hij niet meer van me? Waarom wilde hij niet met mij delen wat ik met hem wilde delen? Waarom too little too late?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 17-03-2010, 20:15
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ooh wat is het toch een heterd, mijn god. Ik sms hem echt belachelijk vaak sinds het uit is, ik mag verdorie hopen dat hij er wat achter zoekt.

En mn ex en ik zijn heel goed in uit elkaar zijn. We spreken en zien elkaar nog regelmatig en het gaat hartstikke goed en relaxed. Ik kan echt niet geloven dat we pas een maand uit elkaar zijn, het lijkt veel langer! Echt de beste beslissing ooit.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 17-03-2010, 20:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
*knuffel* Ik zou het als ik jou was niet teveel gaan forceren en gewoon smsen als je daar behoefte aan hebt. Lijkt me al moeilijk genoeg, zonder dat je je nog meer restricties oplegt.
Ik heb vannacht trouwens gedroomd van het "verplicht met iemand anders daten". Ik werd badend in het zweet wakker Zijn jullie nog steeds vanplan om dat te gaan doen? En hoe dan? Met iemand die je al kent, of iemand die je nog moet leren kennen? Nouja, ik hoop iig voor jullie dat het allemaal goed komt
Ja denk je? Maar hij heeft denk ik wel gewoon ruimte nodig enzo, en als ik hem dan drie keer per week sms..

En ik weet niet of ik dat daten nog wel wil, ik zie wel of hij het doet, maar zelfs een klasgenoot tot wie ik me enorm aangetrokken voelde en van wie ik zoiets had van 'als het OOIT uitgaat ga ik mezelf met HEM troosten' boeit me niet meer. Hij is wel aardig maar ik wil echt nu alleen mijn vriendje. Misschien is deze maand op die manier wel goed voor me. Voor mij zijn de twijfels over ons samen steeds minder.
Oud 17-03-2010, 20:36
WAT
WAT is offline
wat is ie af en toe een kwijlebal XP
ipv hoi begroet hij me altijd met cutie en het eerste wat hij zei toen ik reageerde was dat hij van me houd XP gekkie dat het is ^^

en *knuffels* voor de dames in de pauze of dat het uit is. Sterkte!
Oud 17-03-2010, 22:11
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik ben erg tevreden over mijzelf en hoe volwassen ik begin te worden met ex(en) geluk gunnen. Oké, dit klinkt heel vies en zoetsappig en Amerikaans.
Mijn man, lang leve mijn man! <333 En al mijn vriendinnen ook een <3
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 17-03-2010, 22:14
Verwijderd
Dankje voor alle reacties! Maar het was niet echt een leuke date dus het maakt ook niks meer uit
Oud 18-03-2010, 02:02
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Zo rustig is het in tijden niet geweest. Krijg wel weer zin in daten (o.i.d.) eigenlijk... en dan ook echt met de optie om het iets serieus te laten worden. Maar lol maken mag ook. Eigenlijk mag alles, nu ik hier zo aan die kutonderzoeksopdracht zit.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 18-03-2010, 02:03
wup
wup is offline
Jemig.. wat een avond.

Afgesproken met de ouwe in Vera, maar was te laat en mocht er niet meer in. Terug naar de kroeg waar mijn vrienden zaten, aldaar de Italiaan tegengekomen mét jongen waar ik het voor mijn vertrek als eens over had (ongelooflijke leukerd, waarvan ik niet wist of ik hem wel moest toevoegen op facebook... niet gedaan trouwens, durfde echt niet) en nog wat bekenden. Italiaan deed meteen leuk, gewoon meteen op me af gekomen en 3 zoenen gegeven, dus alles is prima.

Later weer die groep tegen gekomen en met ze meegegaan. Erg gezellig en de ongelooflijke leukerd geeft me 3 zoenen en een kus op mijn mond en nu weet ik het niet meer, want heb NIETS van hem. Geen nummer, niets.... behalve eventueel facebook,maar nu lijkt het echt alsof ik hem heb gezocht dan. Toch?
Oud 18-03-2010, 02:06
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Geen nummer, niets.... behalve eventueel facebook,maar nu lijkt het echt alsof ik hem heb gezocht dan. Toch?
En jongens/mannen zouden zich niet vereerd kunnen voelen als je ze speciaal opgezocht hebt..? Je moet hem niet willen als dat al kut overkomt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 18-03-2010, 05:57
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik ben erg tevreden over mijzelf en hoe volwassen ik begin te worden met ex(en) geluk gunnen. Oké, dit klinkt heel vies en zoetsappig en Amerikaans.
Mijn man, lang leve mijn man! <333 En al mijn vriendinnen ook een <3
Waarom is dat nou weer Amerikaans ?!
Oud 18-03-2010, 06:54
Verwijderd
Ik pm binnenkort wel een keer verder word ik een beetje niet goed van mijn beste vriend. Hij is boos omdat ik gezegd heb dat ik zijn vriendin niet zo tof vind. Ja nou, kan ik me voorstellen, is ook niet tof. Wat ik dan wel weer mooi ruk vind, is dat hij een mailtje stuurt met 'ze is nou eenmaal iemand met een uitgesproken mening die ze niet onder stoelen of banken steekt' prima, maar wil dat zeggen dat ik dat allemaal maar moet pikken? Blijkbaar wel, want het is zijn vriendin! En dat kan ik niet zo goed. Bah... Ik mis vriendje
Oud 18-03-2010, 07:35
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Het is gewoon
Ik baal er echt van.
Oud 18-03-2010, 09:12
Verwijderd
Pfft gewoon kut. Ik vind al langer dan een jaar een meisje leuk, gaat met vlagen. Ik heb tussendoor 8 maanden een relatie gehad bijvoorbeeld. Iedere keer als we dichter tot elkaar lijken te komen doe ik iets stoms of laat haar ex iets horen of komt er gewoon iemand anders doorheen en is het verneukt. Laatste keer dat ik haar zag durfde ik haar niet eens te zoenen omdat het toch wel weer fout zou lopen.

Ik moet echt nieuwe mensen ontmoeten.
Oud 18-03-2010, 09:43
niña
Avatar van niña
niña is offline
Citaat:
Waarom is dat nou weer Amerikaans ?!
Ik koppelde het aan Dr Phil. Als die niet Amerikaans is..
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 18-03-2010, 10:11
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Heeft ie gisteren allemaal cadeautjes gekocht en die op 'mijn' stoel gelegd zodat ik ze zou zien als we gaan eten. Tis ook wel een lieverd

@ miekmuis: *aait* sterkte meisje...
@ SA: tja, jij bent toch ook iemand met een mening die dat niet onder stoelen of banken steekt? Maar goed, idd geen handige opmerking van jou maar wel weer apart dat je blijkbaar alles over je kant moet laten gaan. Blegh, rotsituatie joh!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 18-03-2010, 10:36
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline

Oud 18-03-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
En jongens/mannen zouden zich niet vereerd kunnen voelen als je ze speciaal opgezocht hebt..? Je moet hem niet willen als dat al kut overkomt.
Inderdaad, vooral toevoegen. Waarom zou je hem niet opgezocht mogen hebben? Je kan toch gewoon op facebook hebben gekeken en hem zijn tegengekomen en gedacht hebben, oh leuk, die jongen van laatst *klik* Als hij er al iets meer achter zoekt, dan zal dat alleen positief zijn hoor.

OT: Ja nog steeds heel leuk <3 Hij kwam zomaar langs gisteravond, echt fijn!
Oud 18-03-2010, 11:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb hem toch maar gebeld en dat was heel erg fijn want hij houdt duidelijk van me maar hij heeft gewoon even tijd nodig om weer te bedenken wat hij voor zichzelf wil omdat hij de laatste tijd alleen bezig was met wat hij voor ons wil. Hij is zo lief <3
Oud 18-03-2010, 11:42
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Da's mooi fizzle klinkt hoopvol ^^

ot: 16 april maar vrij gevraagd van stage, zodat mocht hij willen ik hem uit kan zwaaien/weg kan brengen ergens heen/whatever.
En zo niet dan ga ik gewoon extra vroeg op weg naar vriendin, om een weekendje lol te hebben terwijl hij aan de andere kant van de wereld hangt.. (ik realiseer me dat dit heel fout klinkt, maar ik bedoel gewoon lol op de films, lekkers, dansen, lachen en feesten manier )
Waarom lijkt het erger om iemand een weekendje niet te zien als ie zo ver weg zit
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-03-2010, 12:11
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Da's mooi fizzle klinkt hoopvol ^^
+1
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 18-03-2010, 12:25
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Het plan was 8 uur uit mijn bed en dan leren want ik heb morgen een tentamen.
Dat werd 11 uur uit zijn bed...
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 18-03-2010, 13:39
wup
wup is offline
Hmm.. vriendin zegt net: Ja maar, die heeft toch een vriendin? Bummer. Waarom kust ie me dan niet gewoon netjes op mn wang? Dat maakt me in de war ja

Ga hem wel toevoegen denk... over een paar dagen.
Oud 18-03-2010, 14:10
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
De moeder van een vriend van mij heeft zelfmoord gepleegd. Die vriend en ik staan niet helemaal op goeie voet met elkaar. Maar ik wil wel steun betuigen en naar de begrafenis gaan. Wat vinden jullie? Kan dat gewoon?
Oud 18-03-2010, 14:30
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
De moeder van een vriend van mij heeft zelfmoord gepleegd. Die vriend en ik staan niet helemaal op goeie voet met elkaar. Maar ik wil wel steun betuigen en naar de begrafenis gaan. Wat vinden jullie? Kan dat gewoon?
zolang jullie laatste keer dat jullie elkaar zagen niet op de vuist zijn gegaan denk ik dat je wel gewoon kan gaan
hoe bedoel je precies, 'niet helemaal op goeie voet' ?
het blijft een vriend, en het blijft een kutsituatie, en als vriendin hoor je hem je steun te betuigen, dus tenzij het echt een onoverkomelijk geschil is geweest ...
Oud 18-03-2010, 14:42
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
zolang jullie laatste keer dat jullie elkaar zagen niet op de vuist zijn gegaan denk ik dat je wel gewoon kan gaan
hoe bedoel je precies, 'niet helemaal op goeie voet' ?
het blijft een vriend, en het blijft een kutsituatie, en als vriendin hoor je hem je steun te betuigen, dus tenzij het echt een onoverkomelijk geschil is geweest ...
De laatste keer dat ik hem zag was met oud en nieuw. Maar toen hebben we elkaar gewoon ontweken. Wel effe naar elkaar knikken maar verder hebbe we geen contact gehad en zijn gewoon verder gegaan met oud en nieuw vieren zonder echt aandacht aan elkaar te besteden.
Ik denk dat ik wel ga. Ik wil echt graag gaan. Ik vind het heel rot voor hem.
Oud 18-03-2010, 14:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik zou gaan, het is vast druk op die begrafenis, je hoeft niet meteen hele gesprekken met hem te voeren, maar dan laat je gewoon even zien dat je er bent, dat je het verrot vindt.

OT: Op vriendschappelijk gebied is het nogal stil nu mijn beste vriendin in Vietnam zit, hmpf.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-03-2010, 14:50
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
De laatste keer dat ik hem zag was met oud en nieuw. Maar toen hebben we elkaar gewoon ontweken. Wel effe naar elkaar knikken maar verder hebbe we geen contact gehad en zijn gewoon verder gegaan met oud en nieuw vieren zonder echt aandacht aan elkaar te besteden.
Ik denk dat ik wel ga. Ik wil echt graag gaan. Ik vind het heel rot voor hem.
als je elkaar gewoon niet zo vaak ziet maar er verder geen negatieve gevoelens bij te pas komen, zou ik zeker gaan. het is juist fijn om te merken dat ook vrienden-van-vroeger die je nu zo vaak niet meer ziet tóch aan je denken en met je meeleven.
het is pas als je écht knallende ruzie hebt gehad dat je moet overwegen om niet te gaan
Oud 18-03-2010, 14:55
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Bedankt. Jullie woorden geven me toch een steuntje in de rug. Ik ga
Oud 18-03-2010, 15:03
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Hmm, een vriendin van mij had vorig jaar een relatie met een jongen die uiteindelijk ook een vriend van mij is geworden. Het is alweer bijna 9 maanden uit tussen hun, maar ze hebben nog wel contact met elkaar. Nu hoorde ik gisteren dat hij een nieuwe vriendin heeft. Weet niet of ik dat nieuws voor me moet houden, of dat ik het aan die vriendin van mij zal vertellen.

Aan de ene kant heb ik het gevoel dat het niet aan mij is om te vertellen, aan de andere kant voelt niet vertellen alsof ik iets voor haar achterhoud...

Verder: mijn vriend is nog steeds ziek, zometeen voor de 2e keer naar de dokter om te kijken wat het zou kunnen zijn. Vind het zo lullig voor hem, want hij voelt zich echt ongelofelijk belabberd. Probeer er dan ook zoveel mogelijk voor hem te zijn (voor/na mijn werk/uni), maar merk dat ik er zelf ook enigzins uitgeput van raak... Nouja, hopelijk is hij snel weer beter en kunnen we weer gewoon leuke dingen gaan doen
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 18-03-2010, 15:38
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Breg: hmmm, ik snap je dilemma, maar misschien dat je het kan laten vallen als: ik zag die en die laatst samen, volgens mij hebben die wat. Wie weet valt haar reactie mee... Weet niet of ze al over 'm heen is? Je hoort wel vaker dingen via via

OT: Wel fijn, zometeen weekend en dan veel samen met hem. En veel leuke plannen dit weekend
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 18-03-2010, 16:52
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Bedankt. Jullie woorden geven me toch een steuntje in de rug. Ik ga
Bovendien ga je wanneer je zoiets vreselijks overkomt dingen ook relativeren en kan de afstand tussen jullie hem waarschijnlijk echt niks schelen op dat moment. Dus gewoon gaan

ot: Hij vroeg hoe laat we morgen afspreken en ik heb de afspraak maar gewoon laten staan. Ik weet niet of ik wel wil, maar niet gaan is ook weer zo'n statement. Het gaat in ieder geval wel ongemakkelijk worden. En ik ben nog steeds boos. En nou zegt hij net dat hij langs is geweest om voor morgen af te spreken, maar jemig ik ben blij dat ik er niet was. Pfff, klotesituatie.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 18-03-2010, 19:26
Verwijderd
@ICU: (als reactie op je vorige berichtje nog ) Ik denk ook dat we redelijk sterk zijn samen, en daarom redden we het ook wel. Maar sinds kort is bekend dat het met hem ook niet zo goed gaat en hij is bezig met hulp daarvoor. Ontzettend fijn natuurlijk, maar ik ben er ook (nog) niet goed aan en ben daarnaast ontzettend gespannen voor Frankrijk. Ik heb af en toe (de laatste week wat meer dan af en toe, omdat afgelopen weekend duidelijk werd dat het met ons allebei écht nog niet goed gaat) van die momenten dat ik gewoon heel bang ben dat het zijn terugslag gaat hebben op onze relatie...

@Mutant: Ik pm je komend weekend even, hoop dat het met jou allemaal goed gaat

ot: Vriendje zie ik dit weekend niet en verder heb ik morgen afgesproken met beste vriend. Ik ben benieuwd...
Oud 18-03-2010, 19:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Da's mooi fizzle klinkt hoopvol ^^

ot: 16 april maar vrij gevraagd van stage, zodat mocht hij willen ik hem uit kan zwaaien/weg kan brengen ergens heen/whatever.
En zo niet dan ga ik gewoon extra vroeg op weg naar vriendin, om een weekendje lol te hebben terwijl hij aan de andere kant van de wereld hangt.. (ik realiseer me dat dit heel fout klinkt, maar ik bedoel gewoon lol op de films, lekkers, dansen, lachen en feesten manier )
Waarom lijkt het erger om iemand een weekendje niet te zien als ie zo ver weg zit
Oei, waar gaat hij helemaal heen dan?
Oud 18-03-2010, 19:50
Trinity
Trinity is offline
vanavond spannende date in het donker!

__________________
0001010100010101010101111010110101010101011010101011110101101011110101 001010101001010101101010101010101010101111101001000101010101010101111100101
Oud 18-03-2010, 20:47
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Pff, het is ondertussen alweer een jaar geleden. Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Ik baal er nog steeds van hoe het gelopen is, ook al ben ik enorm blij en gelukkig met m'n huidige vriend. Het is en blijft gewoon een dubbel gevoel.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 18-03-2010, 21:17
Verwijderd
SA: pri,a hoor, weet alleen niet of ik snel terug kan pmen bij gebrek aan een pc

En WAAROM vat ze het nou niet??? Ik bedoel, als je al een week tevergeefs probeert te bellen, geef je het dan niet op?
Weet niet of ik het al had gezegd, maar die ene kerel heb ik afgescheept met dat ik geen game hal ben en geen tijd heb. Die laat me nu gelukkig met rust. Mijn moeder begon al over een ander nummer nemen...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #108
Qimm
4 16-03-2010 06:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.