Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Vandaag 2 jaar samen
Gefeliciteerd!
Advertentie
Oud 01-09-2010, 13:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb gisteren afscheid genomen van een goede vriend en vriendin die een half jaar naar het buitenland gaan. Ik weet dat het maar een half jaar is en dat vast voorbij vliegt, maar toch werd ik er een beetje emo van. Ik heb eigenlijk zin om mijn vriendje te knuffelen, maar volgens mij is dit weer één van die weken dat we volledig langs elkaar heen leven door verschillende 'roosters'.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-09-2010, 13:33
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
@pipeloen: Gefeliciteerd^^

OT: Zaterdag heeft m'n ex het uitgemaakt en gisteravond vraagt J aan mij of ik met haar een relatie wil. Ik heb toegestemd omdat het gewoon goed voelt. Ergens is het wel heel erg snel, maar ja, ik had er dan ook weinig last van dat me ex het heeft uitgemaakt.
Maar nu lekker in de fase van veel knuffelen en zoenen en gigantisch klef en plakken en doet voelt wel fijn, omdat het voor mij erg lang geleden is dat ik me zo bij iemand heb gevoeld^^
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 01-09-2010, 14:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kan de laatste tijd echt weer van kleine dingetjes van hem genieten. Vind het leuk om dingen met hem te doen, hoe rot ook, en gewoon samen te zijn.
Oud 01-09-2010, 15:53
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Bah, nu mis ik het wel dat hij zo ver weg woont. Ik kan echt wel een knuffel gebruiken. Maarja.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 01-09-2010, 16:37
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Blegh, Ik krijg steeds het gevoel dat hij me verantwoordelijk stelt voor dingen die toch echt zijn eigen verantwoordelijkheid zijn, zoals je op tijd inschrijven voor je studiejaar. Mijn eigen zaakjes heb ik al weken op orde en hij is zo ongeorganiseerd dat ik er af en toe gek van word

en niet helemaal ot, maar ik word af en toe wel een beetje ziek van het gebrek aan communicatie en organisatie op mijn faculteit. Roosters die veel te laat bekend zijn, docenten die altijd maar overal op de wereld zijn behalve in groningen en dus nooit bereikbaar zijn en college hebben in zwolle, terwijl niemand ons vertelt waar in zwolle dat college dan wel niet is. Het is weer typisch een begin van een studiejaar voor mij....
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 01-09-2010, 16:49
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hij verraste me vandaag nogal. Normaal is hij altijd degene die heel veel zin heeft om meteen een bed in te duiken (met name in een leeg huis) en dan hoeft het van mij niet per se, maar vandaag was het andersom. Blijkt dat hij ongeveer met hetzelfde zit als ik. Ik denk dat we elkaar wat teveel zien en elkaar niet zo veel meer op prijs stellen en ons maar wat vervelen. Hij werkt me steeds op m'n zenuwen als hij bijvoorbeeld zijn spullen in mijn huis niet opruimt of als hij niet luistert naar wat ik zeg. Maar ik vond het gister vooral heel vervelend dat we samen televisie gingen kijken en hij volkomen opging in zijn email lezen op zijn mobiel. Als hij geen televisie wil kijken moet ie dat maar gewoon zeggen, dan doen we wel wat anders. Hij zegt ook niet wat hij echt wil, lijkt het. Hij vind juist dat we elkaar niet zo veel te zeggen hebben en dat hij allemaal dingen wilde regelen deze week en er opeens zoveel tijd opgaat in afspreken met mij. In plaats van dat hij dan gewoon zegt dat hij neit zo veel zin heeft om af te spreken omdat hij dat lullig vindt, terwijl hij blijkbaar toch echt wel weet dat het niet zo goed is om elkaar praktisch elke dag te zien. Hij is er gewoon niet duidelijk over. En dan stel ik voor, nou misschien moeten we dan in elk geval tot we college hebben wat minder met elkaar afspreken, maar dat vindt hij dan weer te geforceerd. Het gaat toch ook gewoon niet vanzelf? Soms moet je dingen gewoon even een duwtje geven zodat er weer iets verandert. Hij had het over een sleur, maar die doorbreek je toch ook niet zomaar vanzelf?

Gelukkig beginnen maandag onze studies en dan zien we elkaar vast weer iets minder en hebben we ook weer meer te vertellen. Ik hoop dat we dan misschien een beetje terugkeren naar hoe het hiervoor was en niet alleen maar uit elkaar groeien. Of dat we meer op elkaars zenuwen gaan werken, zoals het nu lijkt te gaan.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 01-09-2010, 19:44
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
In mijn hoofd maak ik het zwaarder dan het is.
Zij gaat bij een oude geliefde langs, verder niks bijzonders wat daar gaat gebeuren.
Ze heeft al heel vaak laten merken dat zij mij alleen wil.
En toch zie ik soms van die nare filmbeelden...You know what I mean.

Echt irritant!! Voor de rest doe ik er ook niet moeilijk over naar haar toe, meer naar mijzelf.

Laatst gewijzigd op 01-09-2010 om 19:49.
Oud 01-09-2010, 22:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik was zo verschrikkelijk boos/verdrietig dit weekend. En ik kan het hem maar niet duidelijk maken. Hoe wat er gebeurde op mij overkomt, en wat dat met mijn hoofd doet. Dat dat niet werkt, dat ik dan vast loop, mijn hoofd niet meer verder kan. En dat escaleerde nogal. Helaas ook nog eens bij zijn zus&zwager thuis, waardoor iedereen ineens helemaal van slag was omdat ik naar huis wilde. Ik heb wel tig keer uit proberen te leggen dat het niet aan hun lag, maar dat ik rust/veiligheid/bekende omgeving nodig had, maar het kwam niet over. Dus me maar erbij neergelegd, en daar tegen wil en dank de nacht gebleven.. Volgende dag helemaal apathisch, gewoon omdat mijn hoofd zo vol was dat ik niet kon en wilde reageren op wat er om mij heen gebeurde. Ook de volgende dagen nog met hem erover gepraat en het geprobeerd uit te leggen, maar het hielp niet echt. En voor hem is het dan klaar met een "het geeft niet schat, kan gebeuren", maar voor mij niet.. Zucht. Moet het echt allemaal zo moeilijk zijn?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-09-2010, 06:47
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd. écht verliefd
Oud 02-09-2010, 07:55
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Omg het is zon lieve lieve schat echt Ik moest vanochtend vroeg op om te werken, dus ik zuchtend en steunend mezelf naar de douche gesleept. Kom ik terug heeft ie al een kop koffie voor me gezet <3.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 02-09-2010, 08:48
Verwijderd
Woeh, nog maar even voordattie hier is! Ik zie er echt naar uit, heb ook ontzettende zin in de weken nadat ik thuis ben, waarschijnlijk worden dat weken vol geklef en veel in bed liggen en lekker kletsen. Nu al zo'n zin in! Ik ben blij met hem, want ook als ik in een keer in paniek raak dat het misschien allemaal wel niet meer zo lekker loopt en dat ik het maar spannend vind, weet hij me gerust te stellen door aan te geven dat het echt allemaal niet uitmaakt en dattie me alle ruimte wil geven die ik nodig heb, net zolang tot het week lekker loopt. En dat is echt heel fijn <3
Ik had hem gisteren even aan de telefoon over een bevriend stel. Zij is mijn beste vriendinnetje en hij is een neef waar ik echt heel erg goed contact mee heb. Hij zit niet zo goed in zijn vel en vraagt ontzettend veel aandacht, zij weigert een zorgvriendin te zijn en denkt erover om het uit te maken. Ik zei hem dat ik het stiekem wel heel bijzonder vond om te merken dat het bij hen uitgaat en dat wij, ondanks een moeilijk jaar, er nog steeds zijn. Toen zei hij: 'Ja maar bij ons is het samenzijn ook nooit een probleem geweest. Het was allemaal maar stom en moeilijk, maar 'wij' speelde nooit een rol, dat was heel duidelijk en het hoorde gewoon zo.' En daar had hij gelijk in en ik vond het lief <3

Verder wil ik even een applaus voor mijn heldenzusje, ze is zo lief! Ik krijg bijna dagelijks een smsje, met daarin heel kleine dingen (hoera, we spelen sweet caroline bij de kapel!!!!) tot en met dingen die voor haar echt wel belangrijk zijn ('en dan zie je in een keer een jongen met een ander meisje zoenen' of 'Kutoren. Alweer oorontsteking aan allebei de kanten en ik heb het gehad'). Ik heb besloten dat ze volgend jaar meegaat naar LowLands en dat word volgens mij echt een heldenfestival, dan!
Oud 02-09-2010, 09:17
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Hoe gaan jullie er mee om als een vriend/vriendin met een ex afspreekt? Ook met de gevoelens van de andere partij? Maken jullie daar afspraken over? Of hoe kan je het beste met dat ''nare'' gevoel omgaan? Ik vind dat heel lastig, want rationeel is er geen enkele reden om bezorgd te zijn.
In mij zit ook een tikkeltje onzekerheid. Ik ben lang geleden wel eens vaker bedrogen. Misschien speelt dat mee. Het is ook een situatie waar ik aan moet wennen, lijkt het. Dat heeft tijd nodig.


Ot: was vanochtend echt duf en niet zo gezellig. Ook mede door hier boven. Later even rustig teruggebeld en gezegd dat ik niet zo leuk tegen haar deed en sorry gezegd. Ze voelde zich door vanochtend een beetje schuldig dat ze was geweest. Daarover even gehad. Ik ben blij dat gelijk gebeld had, want het voelde niet zo goed hoe het gesprek eerst ging. Ik vind ook goed van mezelf dat ik mijn gedrag benoemde.
Net onverwachts een lief smsje gekregen. Stiekem voelt dat toch wel erg fijn.
Vanavond ga ik eens een lekkere massage geven als ze zich wat beter voelt!
Oud 02-09-2010, 09:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoe gaan jullie er mee om als een vriend/vriendin met een ex afspreekt? Ook met de gevoelens van de andere partij? Maken jullie daar afspraken over? Of hoe kan je het beste met dat ''nare'' gevoel omgaan? Ik vind dat heel lastig, want rationeel is er geen enkele reden om bezorgd te zijn.
In mij zit ook een tikkeltje onzekerheid. Ik ben lang geleden wel eens vaker bedrogen. Misschien speelt dat mee. Het is ook een situatie waar ik aan moet wennen, lijkt het. Dat heeft tijd nodig.
Dat zou bij mij heel erg van de situatie afhangen. Hoe lang het al uit is, hoe het in onze relatie gaat, hoe hij(of zij) over z'n exen praat, etc.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-09-2010, 09:57
Verwijderd
^Ik heb er nooit zo'n moeite mee gehad, eigenlijk. Alhoewel, bij mijn ex wel, want zijn ex was nog ontzettend gek op hem en ze spraken regelmatig nog af. In het begin ben ik daar wel eens bang voor geweest, maar aan de andere kant bedacht ik me dan altijd 'Hij is niet voor niks met mij, het is niet voor niks uitgegaan en mocht er iets gebeuren, weet ik meteen waar ik sta.' En daar liet ik het dan altijd bij.
Mijn huidige vriendje heeft nog ontzettend goed contact met de ex waar hij twee jaar mee heeft samengewoond. Ze is zijn beste vriendin. In het begin vond ik dat ook wel eens raar, maar toen ik haar eenmaal gezien had en had gezien hoe ze met elkaar omgaan, had ik ook wel in de gaten dat het niks meer dan een hele goede vriendschap was.... Bij mij baat het in dat soort situaties altijd als 'De Ex' een gezicht krijgt en ik kan zien hoe ze op elkaar reageren... Als het een jongens is waar ze regelmaltig mee om gaat, is het misschien een idee om voor te stellen een keer met z'n allen af te spreken? Dan kun je zelf zien het het zit en word het misschien makkelijker...
In ieder geval, sterkte!
Oud 02-09-2010, 10:14
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Thanks voor de reacties.
Rationeel snap ik het helemaal. Dat is absoluut niet het probleem.

Maar mijn instinct waarschuwt mij gewoon op één of andere manier. Mijn gevoel en lichaam geeft een signaal af.
Kort gezegd: mijn gevoel klopt niet wat er in mijn hoofd omgaat.
En daar zit een beetje ook de onmacht in mij.
Voor de rest ken ik die ex ook niet echt. Heb daar geen goed beeld over hoe hij werkelijk is.
En ja, dan is dit wel belangrijk:
Citaat:
In het begin vond ik dat ook wel eens raar, maar toen ik haar eenmaal gezien had en had gezien hoe ze met elkaar omgaan, had ik ook wel in de gaten dat het niks meer dan een hele goede vriendschap was.... Bij mij baat het in dat soort situaties altijd als 'De Ex' een gezicht krijgt en ik kan zien hoe ze op elkaar reageren... Als het een jongens is waar ze regelmaltig mee om gaat, is het misschien een idee om voor te stellen een keer met z'n allen af te spreken?
Oud 02-09-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
ik ben voor het eerst in mijn leven heel lange tijd zó verliefd. écht verliefd
En dat heeft verder niks met Rationeel te maken.
Oud 02-09-2010, 13:59
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat de fuck, wat is er aan het gebeuren? Gistermiddag gingen we nog redelijk gezellig samen winkelen en toen opeens hadden we een heel stom msn-gesprek en ik vind het zo kut allemaal. Omdat we elkaar zoveel hebben gezien deze zomer lijkt het niet zo bijzonder meer om bij elkaar te zijn, vonden we allebei. Dus besloten we om maar even een paar dagen niet af te spreken. En om de een of andere reden liep dat niet lekker en toen moest ik de hele avond aan hem denken omdat ik dacht dat hij boos op me was. Hij moest veel aan mij denken en ging naar een vriend om afleiding te zoeken. Ik smste hem 'savonds nog dat ik echt van hem hou en daar smste hij niks op terug dus dacht ik helemaal dat hij boos was en me negeerde. Ik sprak hem net pas weer op msn en hij leek nog steeds afstandelijk maar zei dat hij niet boos was, maar 'geirriteerd door dat hele gedoe'. En dat hij niet had teruggesmst omdat hij moe was en laat thuis kwam en het niet als eerste in hem opkwam en eigenlijk niet zo'n zin had enzo. Terwijl ik het zo vreselijk vond om niks van hem te horen op zo'n moment, helemaal geen geruststelling of wat dan ook.
Enzovoort en toen vroeg ik hoe het nou kwam dat een simpel besluit om elkaar een paar dagen niet te zien opeens voelt alsof we half uit elkaar gaan, waarop hij zei dat dat misschien wel gebeurt, weet hij veel.
Wat de fuck. Echt. Hij zei steeds hoeveel hij van me houdt en nu opeens gaan we misschien uit elkaar? Wat is er gebeurd? Waarom kunnen we niet gewoon nu terug? Ik mis hem nu al en ik wil het helemaal niet uitmaken en ik wil al helemaal niet dat hij zegt dat we het misschien wel uitmaken in plaats van vastbesloten zijn om het bij te leggen. Godverdomme. Morgen spreken we af om met elkaar te praten. Ik ben heel bang. Ik wil het echt gewoon bijleggen, dit gaat echt nergens over. Hij begint dingen te roepen als dat hij tijd voor zichzelf nodig heeft en het niet zo goed meer weet enzo. Ahhhh.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 02-09-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Wat de fuck, wat is er aan het gebeuren? Gistermiddag gingen we nog redelijk gezellig samen winkelen en toen opeens hadden we een heel stom msn-gesprek en ik vind het zo kut allemaal. Omdat we elkaar zoveel hebben gezien deze zomer lijkt het niet zo bijzonder meer om bij elkaar te zijn, vonden we allebei. Dus besloten we om maar even een paar dagen niet af te spreken. En om de een of andere reden liep dat niet lekker en toen moest ik de hele avond aan hem denken omdat ik dacht dat hij boos op me was. Hij moest veel aan mij denken en ging naar een vriend om afleiding te zoeken. Ik smste hem 'savonds nog dat ik echt van hem hou en daar smste hij niks op terug dus dacht ik helemaal dat hij boos was en me negeerde. Ik sprak hem net pas weer op msn en hij leek nog steeds afstandelijk maar zei dat hij niet boos was, maar 'geirriteerd door dat hele gedoe'. En dat hij niet had teruggesmst omdat hij moe was en laat thuis kwam en het niet als eerste in hem opkwam en eigenlijk niet zo'n zin had enzo. Terwijl ik het zo vreselijk vond om niks van hem te horen op zo'n moment, helemaal geen geruststelling of wat dan ook.
Enzovoort en toen vroeg ik hoe het nou kwam dat een simpel besluit om elkaar een paar dagen niet te zien opeens voelt alsof we half uit elkaar gaan, waarop hij zei dat dat misschien wel gebeurt, weet hij veel.
Wat de fuck. Echt. Hij zei steeds hoeveel hij van me houdt en nu opeens gaan we misschien uit elkaar? Wat is er gebeurd? Waarom kunnen we niet gewoon nu terug? Ik mis hem nu al en ik wil het helemaal niet uitmaken en ik wil al helemaal niet dat hij zegt dat we het misschien wel uitmaken in plaats van vastbesloten zijn om het bij te leggen. Godverdomme. Morgen spreken we af om met elkaar te praten. Ik ben heel bang. Ik wil het echt gewoon bijleggen, dit gaat echt nergens over. Hij begint dingen te roepen als dat hij tijd voor zichzelf nodig heeft en het niet zo goed meer weet enzo. Ahhhh.
Knuffel en sterkte, ik las net je topic. Succes
Oud 02-09-2010, 15:05
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Jeetje Cherry Springs, ik hoop dat het meevalt.. dat soort dingen gebeuren zo snel.. ti is zo apart..
iig sterkte morgen en knuffel.

ot: ik zie hem vanavond weer, en ik heb heel erg veel zin om hem weer te zien.
Toch ben ik ergens ook wel bang dat het bij ons ook misgaat.. weet op dit moment niet goed meer of ie twijfelt al denk ik wel dat het hem nog bezig houdt.
Hoop dat we elkaar dit weekend wel weer veel zien net als elk weekend ^^

Ga zaterdag naar theaterstuk van de vader van mn ex.. had hem dat beloofd en die belofte ga ik ook houden.
Mijn ex komt me om half 8 ophalen, en we gaan daar dan samen heen vind wel lief dat ie me alsnog meevroeg.
Hij smste ook dat ie me miste.. maar ja ik mis hem ook wel.. alleen niet meer zo erg.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-09-2010, 20:17
Verwijderd
Ouch... nou ja, is het mijn twijfel, is het de onzekerheid? Maar enigszins msn-flirterig doen kan toch geen kwaad? Wel weet ik nu dat die ene mij wel leuk vindt. En hij is een beetje zoals ik, ook zo'n onzeker typje.

Zucht, dit heeft geen toekomst, wie hou ik voor de gek, maar ik zie hem zo graag! En hij laat niks weten, ik weet niet eens wat er van het weekend gaat gebeuren.
Oud 03-09-2010, 07:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
knuffel @ mutant.
Ik mail je vanmiddag wel even

ot: volgens mij is zn twijfel over.. maar zeker ben ik er niet van.
Zie hem iig vandaag na stage weer en dan zie ik wel hoe de rest van het weekend gaat
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 03-09-2010, 16:44
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb vandaag met hem gesproken. Lang verhaal, kan ook in mijn nieuwigheid-topic gelezen worden. In elk geval gaan we ervan uit dat het beter wordt als de colleges beginnen en ik ook weer een beetje een leven kan krijgen. Het is echt stuitend soms als ik kijk wat ik nou helemaal doe op een dag. Praktisch niks, eigenlijk. En hij juist best wel veel.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 03-09-2010, 18:21
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik flirt met jonge jochjes, wtf.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 03-09-2010, 19:26
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik baal! over van alles en nog wat!
Oud 03-09-2010, 20:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind hem lief en ik houd van hem maar soms vind ik sommige dingen toch wel eng

Woensdag zou hij eigenlijk hierheen komen maar laat in de middag smste hij dat ie donderdagmiddag kwam omdat ie onverwachts moest werken tot 's nachts en dan niet meer naar mij kon komen. Of hij dan donderdag de boodschappen moest halen die hij eigenlijk woensdag zou halen. Lief bedoeld maar als hij niet komt heb ik zelf toch ook nog iets nodig om te eten

Donderdag zijn we van een bon die we nog hadden die hij lang geleden van vrienden gehad had voor zijn verjaardag ('om iets alleen of samen mee te doen') gaan eten op de Tapasboot in Rotterdam. Eten was niet geweldig maar boottocht was leuk en het was gewoon supertof om zoiets samen te doen. Voor de zomer zei hij dat hij elke maand een keertje 'zomaar' met me uit eten wilde, en dan echt alleen met mij. Vond dat wel heel tof

Later op de avond vertelde hij over een artikel wat hij in de Intermediair had gelezen. Er is daar altijd zo'n reportage over een man en vrouw die allebei werken en hoe ze het dan doen samen met werk, huishouden, eventueel, kinderen, etc. Daarin stond dat die man het wel fijn vond dat zijn vrouw elke dag het eten maakte en het huishouden deed maar dat hij dat ook wel van haar verwachtte. Toen zei mijn vriend 'maar jij vindt het ook wel fijn om thuis te komen en aan te kunnen schuiven aan tafel dus je hoeft niet altijd te koken hoor'. Zo lief, sowieso doet m'n vriend doordeweek dus altijd de boodschappen omdat ik er een hekel aan heb om met een hongerige maag na het werk nog naar de supermarkt te moeten en hij vindt het niet erg en komt er langs en ik eet zo af en toe doordeweek bij m'n schoonouders en dan vind ik het heerlijk om gewoon aan tafel te gaan zitten en wel te zien wat we eten. Vond het zo lief dat hij dat zei en dat wel van plan was.

Hij begint nu aan het laatste jaar van z'n studie en daarna als hij gaat werken willen we toch wel graag een eigen huisje samen. Nu is dat financieel nog niet mogelijk maar zijn we al erg veel samen in mijn tweekamerappartementje wat op zich ook goed gaat maar niet voor echt samenwonen. Vanaf die boot ook weer een beetje zitten kijken naar appartementen langs de Maas enzo. We vinden Rotterdam toch allebei wel heel erg gaaf. Hij wil komend studiejaar ook vier dagen doordeweek bij mij zijn, daar stond ik wel ff van te kijken. Vind het ergens ook wel eng om zoveel samen te zijn, straks misschien samen een huisje te hebben ook al willen we wel eerst graag wat huren en niet gelijk wat kopen zonder dat we echt-echt samengewoond hebben. Ik weet niet. Misschien is het wel voor de rest van je leven. Kan dat me zo moeilijk voorstellen, raar. Voor de mensen die al samenwonen: zagen jullie dat ook zo? Is dat vanzelf goedgekomen? Ik geniet nu nog maar van m'n avondje alleen op de bank met dekentje en laptop en muziek en cola en nootjes voor hij straks elke avond hier is
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-09-2010, 22:24
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
@Daantje: ik woon samen maar die avondjes alleen heb ik nog hoor, mijn vriendje werkt soms 's avonds, die van jou toch ook? Ook al lijkt t van tevoren alsof je geen tijd meer voor jezelf hebt, dat valt best mee is mijn ervaring.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 03-09-2010, 23:02
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Volgens mij krijg ik nu al ontwenningsverschijnselen. Hij gaat morgen oppassen en ik moet niet aanbieden om hem gezelschap te komen houden. Hij kan dit weekend misschien niet meer afspreken en dan zie ik hem pas veel later deze week weer. Ik wil hem nu weer vast kunnen houden! Ik wil niet meteen dagen achtereen in mijn grote bed bij mijn vader alleen slapen!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 03-09-2010, 23:27
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Just need a girlfriend, ik denk dat ik teveel tijd over heb.
Oud 04-09-2010, 06:18
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
@Daantje_0705: Ik heb er geen moment bij stilgestaan toen ik ging samenwonen. Het voelde goed en dat is het altijd blijven doen. Het is echt niet zo dat je als je samenwoont altijd bij elkaar zit. Je moet nog steeds tijd voor elkaar vrij maken. Of misschien zelfs wel meer dan eerst, bij elkaar in hetzelfde huis wonen is heel iets anders dan samen dingen doen. Mijn ervaring is dat samen wonen kei leuk is en je echt nog wel genoeg tijd alleen voor jezelf hebt.
Oud 04-09-2010, 07:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als mijn werk HEEL lief is, zie ik mijn vriendje nog vier keer dit jaar: twee keer een weekend en een week in de herfstvakantie en een week in de kerstvakantie. Als mijn werk niet lief is, zie ik hem alleen een halve week in de herfstvakantie en een halve week in de kerstvakantie. Jezus christus.
Maar dat is dan ook het enige wat niet helemaal perfect is aan onze relatie. Hij is geweldig!! <3
Oud 04-09-2010, 09:30
Bright Blue
Bright Blue is offline
Het is fijn om complimentjes te krijgen van jongens.
__________________
mijn handtekening
Oud 04-09-2010, 09:35
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Voor de mensen die al samenwonen: zagen jullie dat ook zo? Is dat vanzelf goedgekomen? Ik geniet nu nog maar van m'n avondje alleen op de bank met dekentje en laptop en muziek en cola en nootjes voor hij straks elke avond hier is
Wij gingen van allebei bij onze ouders wonen direct naar samenwonen in een koopappartement. Is prima gegaan. Toen we niet samenwoonden, voelden we ons vaak 'verplicht' (ik bedoel het niet helemaal zo, maar ik weet niet hoe ik het uit moet leggen) om onze tijd samen ook samen te besteden. Nu is het ook al prima als we allebei thuis zijn, maar ons eigen ding doen, omdat we dan toch bij elkaar in de buurt zijn. Wat dat betreft vind ik het alleen maar fijner geworden.
We doen (ook 's avonds) allebei onze eigen dingen, waardoor we allebei genoeg mogelijkheden hebben om in ons eentje met een dekentje op de bank te zitten . Maar op de andere avonden is het dan juist erg fijn om samen te zijn.
Oud 04-09-2010, 09:44
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Met mijn studie had ik gisteren een afwijzing voor het versnellingstraject. Dat was an sich gegrond. Toch ga ik beroep aantekenen, omdat ik zeker ook gegronde redenen heb. Dus ik heb na gisteren weer de spirit.
Misschien kan iemand voor mij hier een leuke referentie doen dat ik een geweldige leerkracht ben!! haha.

ot:
Mijn vriendin deed wel beetje stom.
Toen ik het nieuws vertelde over de afwijzing, deed ze anders. ''Ja het wordt laat'', en uiteindelijk kwam het er op neer dat ze baalde daarvan. Gewoon stom dat ze erom heen draaide, bleh.
We hebben elkaar amper gezien deze week. Baalde ik ook echt van.
En nu is ze ook nog eens ziek geworden. Straks gaan we toch proberen om te afspreken. Even maar een fruitmandje halen. Positief blijven dan maar?
Oud 04-09-2010, 10:16
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Als mijn werk HEEL lief is, zie ik mijn vriendje nog vier keer dit jaar: twee keer een weekend en een week in de herfstvakantie en een week in de kerstvakantie. Als mijn werk niet lief is, zie ik hem alleen een halve week in de herfstvakantie en een halve week in de kerstvakantie. Jezus christus.
Maar dat is dan ook het enige wat niet helemaal perfect is aan onze relatie. Hij is geweldig!! <3
Oké, jij wint. *aai*
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 04-09-2010, 11:28
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Als mijn werk HEEL lief is, zie ik mijn vriendje nog vier keer dit jaar: twee keer een weekend en een week in de herfstvakantie en een week in de kerstvakantie. Als mijn werk niet lief is, zie ik hem alleen een halve week in de herfstvakantie en een halve week in de kerstvakantie. Jezus christus.
Maar dat is dan ook het enige wat niet helemaal perfect is aan onze relatie. Hij is geweldig!! <3
Hebben jullie dan serieus geen dag vrij doordeweeks en een OV jaarkaart waarmee je elkaar toch kunt zien? Ik vind het wel een hele aparte relatie als je beide in Nederland woont en je elkaar zo weinig ziet. Sommige stellen met een buitenlandverwegrelatie zien elkaar nog meer!

ot: vanaaf zie ik m weerrr
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 04-09-2010, 14:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hebben jullie dan serieus geen dag vrij doordeweeks en een OV jaarkaart waarmee je elkaar toch kunt zien? Ik vind het wel een hele aparte relatie als je beide in Nederland woont en je elkaar zo weinig ziet. Sommige stellen met een buitenlandverwegrelatie zien elkaar nog meer!

ot: vanaaf zie ik m weerrr
Hij woont volgens mij niet in Nederland, toch? Maar dan nog.. als-ie in Duitsland zit (zoals ik dacht?) dan moet je toch af en toe heen en weer kunnen met de trein of auto.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-09-2010, 20:29
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Heb m'n vriend bijna 1.5 week niet gezien, omdat hij bij z'n ouders (aan de andere kant van het land) was, maar gisteren is hij weer hierheen gekomen. Alleen is ook een vriend van hem hier op bezoek, waardoor ze nu met z'n tweeen nu een weekend weg zijn, terwijl ik saai aan het werk was en nu een avond tv-kijken voor de boeg heb omdat bijna al mijn vrienden nog op vakantie zijn... (maar gelukkig staat er wel een chocolade taart in de ijskast op me te wachten )

Nouja, volgende week hebben we allebei vrij, dus dan zal er meer dan genoeg tijd zijn om samen door te brengen.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 04-09-2010, 21:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Medeia schreef:

Rationeel schreef:
ik ben voor het eerst in heel lange tijd zó verliefd. écht verliefd


En dat heeft verder niks met Rationeel te maken.
Voor mij geldt dit ook, maar heeft het wel met Rationeel te maken
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-09-2010, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Just need a girlfriend, ik denk dat ik teveel tijd over heb.
Got the same problem .
Oud 05-09-2010, 10:16
Verwijderd
Bluh, waarom hoor ik niks van hem Vandeweek heb ik hem moeten bellen om online te komen. Dan zegt ie dat ie van het weekend niet buiten mag, maar het toch gaat proberen bij de begeleiding en dan hoor ik niks. Gisteren poefte hij offline toen ik online kwam Niet goed voor mijn zelfvertrouwen.

Ik heb hem in het begin toch gezegd dat ik iemand ben die bevestiging nodig heeft, anders gaat het knagen aan me. En ik doe zo mijn best om het niet te laten gebeuren, gewoon te blijven doen, niet te emotioneel reageren, omdat ik het niet wil verpesten, maar dit haalt gewoon de grond onder mijn voeten weg. Ik weet niet wat ik moet .
Oud 05-09-2010, 11:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hebben jullie dan serieus geen dag vrij doordeweeks en een OV jaarkaart waarmee je elkaar toch kunt zien? Ik vind het wel een hele aparte relatie als je beide in Nederland woont en je elkaar zo weinig ziet. Sommige stellen met een buitenlandverwegrelatie zien elkaar nog meer!

ot: vanaaf zie ik m weerrr
Nee, hij woont niet in Nederland. Ik kan gratis reizen doordeweeks ja, in het binnenland tenminste, maar ik heb geen dag vrij van mijn studie en werk elke avond en ik moet buiten mijn studie om ook intensief studeren en bovendien zit hij in zijn examenjaar en heeft hij 6 dagen per week school. Vrij van mijn werk moet ik 4 weken van tevoren aanvragen. Dus dit is echt het maximum.
Oud 05-09-2010, 12:38
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister smste hij en heb ik na het uitgaan bij hem geslapen en dat was weer leuk was wel beetje dronken en ik begon er over dat hij echt alleen lief moet doen als hij het meent (omdat hij altijd super lief doet als we samen zijn maar als we niet samen zijn laat hij niet heeel veel van zich horen), hij snapte het niet helemaal, maar volgens mij was ik ook niet echt duidelijk haha. Hij zei iig dat hij het altijd meent als hij lief tegen me doet blabla, ow en dat hij nog niks met iemand anders gedaan heeft sinds hij mij kent! Vond ik wel leuk om te horen. Zucht, ookal past hij helemaal niet bij mij en weet ik ook wel dat het niks gaat worden, toch ga ik hem wel steeds leuker vinden geloof ik.. Hij moet meer smsen!
Deze week ook een date met de sexy jongen van feestje, ben benieuwd.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 05-09-2010, 13:26
Verwijderd
Morgen komt mijn vriendjeeeeeeeeee <3 Vind het stiekem wel echt heel spannend, want we hebben elkaar wel even vier maanden niet gezien. Ik denk dat ik echt weer even moet wennen aan het samenzijn. Het is wel fijn dat hij dat snapt en niet erg vind enzo.

Verder weet ik niet zo goed wat ik met een vriend aan moet. Ik zit vier maanden in zuidfrankrijk en ik heb een mailtje van m gehad en misschien twee smsjes uit zichzelf. Nou verwacht ik echt niet elke week een mailtje met alle belevenissen, maar een beetje meer had wel gekund. Het punt is dat hij écht heel slecht is in contact houden, daar hebben we al vaker een discussie over gehad en nou zegtie weer 'Ja, ik ben daar gewoon echt heel erg slecht in'. En ik weet dat dat zo is, maar ergens steekt dat wel een beetje. Aan de ene kant heb ik zoiets van 'Ach, kom op, stel je niet aan, je weet dat hij er is op momenten dat het nodig is en als jullie bij elkaar zijn, is t hartstikke gezellig en daar gaat t toch om? Aan de andere kant vind ik het van hem een vrij slap excuus om te zeggen 'Ik ben er gewoon heel slecht in', zo moeilijk kan het toch niet zijn om even een smsje te sturen? Daarnaast verwacht hij dat ik me wel aan pas tov zijn ontzettend directe, botte, lompe en onbeleefde vriendin, maar is het blijkbaar heel moeilijk om mij een smsje te sturen... Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, tips?
Oud 05-09-2010, 14:04
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Zoals altijd na een periode van sociale droogte, heb ik nu weer erg zin om sociaal en hipperdepip te doen. Ik krijg onderdelen van mijn vriendengroep daar alleen nog niet zo in mee. Gelukkig krijg ik nooit genoeg van mijn vriend en kan ik bij hem plakken tot de rest ontwaakt en inziet hoe tof samen dingen doen wel niet is.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 05-09-2010, 15:01
Verwijderd
Miljaar, ik wil dit niet. Dan zie je iemand graag, maar het lijkt, buiten de momenten dat je samen bent, alleen maar van jouw kant te komen. Ik wil niet smeken om een kusje ofzo, ik wil niet smeken om een mailtje of iets van hem te horen. Ik wil niet dat ie me negeert als ie down is, ik wil helpen, maar daar reageert ie maar lauw op...

Shit. Waarom loopt het ene zo goed en is het andere zo teleurstellend. Waarom kan ik nooit het hele pakketje in één krijgen?

En er is niemand online om tegen aan te janken/praten/ranten/nadenken.
Oud 05-09-2010, 19:32
Verwijderd
*spam*

ik heb hem net gebeld, ik wilde nadere uitleg over een aantal dingen en we hebben uiteindelijk zitten overleggen en besloten dat dit, nu, op deze manier niet werkt. Hij zit met een shitload aan persoonlijke problemen en ik trek die afstand die hij daardoor inbouwt niet. We blijven/zijn gewoon vrienden, liever dat dan niets, en hij gaat mee naar het Schots Weekend enzo, maar relatiegewijs kan het nu even niet. En hij kwam nog met 'het ligt aan mij' wat het ook werkelijk doet, maar hij was blij dat ik niet op tilt sloeg met die woorden. Maar het is ook dat ik erover begon en niet dat hij kwam met 'we moeten praten' ofzo. Ik denk dat ik van hem hou, op allerlei manieren, maar dat ik voor mezelf wel een juiste beslissing heb gemaakt. Ik hou ook van anderen op allerlei manieren, zonder dat daar een relatie aan kan vasthangen, dus hier moet ik mee leven. En als het meant to be is, dan komt dat ooit wel goed. En zoniet, dan heb ik op tijd mezelf verdedigd.
Oud 05-09-2010, 19:50
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Goed van je, mutant!

Hij kwam gisteravond nog langs en is tot het eind van de middag bij me gebleven. Ik was wel heel blij dat hij nog hierheen kon komen voor het einde van de vakantie. We hebben gewoon geknuffeld en dat soort dingen, het is echt heel fijn om bij hem te zijn maar ik verheug me er nu wel op om een week druk te zijn en dan daarna in zijn armen te liggen in het weekend. Heerlijk, lijkt me dat. En dan heel veel te vertellen hebben. Ik maakte lunch voor hem vanmiddag en het is echt zo lief als hij dan me daarna knuffelt omdat ie dat zo lief vindt. En hij mijn tosti zo lekker vond. En mijn kwarktaart. Hij is echt lief. Hij ging daarna zelf nog een tosti maken om te delen met mij. Ik ben heel blij dat ik hem bij me kan houden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 05-09-2010, 20:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dapper Mutant! Ik ben heel blij voor je dat je die beslissing hebt weten te nemen
Oud 05-09-2010, 20:14
Verwijderd
Ja Maar dat betekent niet dat het geen pijn doet *jankmoment ingelast heeft*

Maar merci.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.