Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2013, 23:14
Catch
Catch is offline
Aargh. Ik houd mezelf in, vraagt hij me hoe het gaat, loop je weer een uur te kletsen. Boven alles flap ik er dan ook nog uit dat ik wel wil koffie drinken terwijl ik dat helemaal eigenlijk niet wil, merk ik nu. Waar moet dit heen jongenssss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2013, 18:54
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Die menstruatieperikelen zijn niet heel bevorderlijk voor mijn humeur (lees: ik gedraag me als een labiele huisvrouw), maar gelukkig heeft hij veel geduld met me.
Het is zo leuk tussen ons
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 19:44
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik weet nog steeds niet waarom ik zo vaak alleen moet zijn, hoe leuk het ook met mijn vriend is.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 20:24
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Aargh. Ik houd mezelf in, vraagt hij me hoe het gaat, loop je weer een uur te kletsen. Boven alles flap ik er dan ook nog uit dat ik wel wil koffie drinken terwijl ik dat helemaal eigenlijk niet wil, merk ik nu. Waar moet dit heen jongenssss
Uit je verhaal maak ik op dat het wel richting de Starbucks zal moeten...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 22:07
Mati
Avatar van Mati
Mati is offline
Ik voel mij ineens super eenzaam op relationeel vlak. Ik zie iedereen een leuk iemand vinden terwijl ik erbij zit van 'Dat is mooie muur. Jep een hele mooie.' omdat ik zelf niet tegen het meisje waar ik op ben wil zeggen wat ik voor haar voel. Gewoon omdat ik bang ben om afgewezen te worden. Ik heb echt het gevoel dat ik forever alone ben...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 22:21
Verwijderd
^daar is maar een ding aan te doen. Haar zeggen dat je haar leuk vindt. Als ze je niet leuk vindt, weet je dat en kun je verder. Als ze je wel leuk vindt -want die kans is er ook- heb je geluk. Er is niemand die jou bij je muur weg komt halen. Dat moet je zelf doen! Kop op jong!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 08:03
Verwijderd
Citaat:
^daar is maar een ding aan te doen. Haar zeggen dat je haar leuk vindt. Als ze je niet leuk vindt, weet je dat en kun je verder. Als ze je wel leuk vindt -want die kans is er ook- heb je geluk. Er is niemand die jou bij je muur weg komt halen. Dat moet je zelf doen! Kop op jong!
Inderdaad.

En lol, in de week dat ik denk van, oh misschien blijf ik wel bewust vrijgezel, dit is wel lekker zo, opeens bij iemand denken dat hij best wel leuk is ^^ Maar ach, 'best wel leuk' wil niks zeggen natuurlijk en ik ben gewoon tevreden. Wat komt, dat komt en anders blijft het weg
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 11:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Nog steeds heel goed en inmiddels samenwonend
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 12:14
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Alle relaties gaan kapot, januari is nog niet voorbij en 5 stellen die al best lang samen waren zijn uit elkaar.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 10:13
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Pff mn vriendje is gestresst en het gaat volgens mij niet zo goed met zn studie, en ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan. Ik blijf gewoon lief maar het lijkt net alsof hij er geen behoefte aan heeft. Het liefste wil ik er met hem over praten maar daar staat zn hoofd nu absoluut niet naar, en ik zie hem voorlopig ook niet.. Nouja, volgende keer als ik m zie toch maar even over hebben.
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 13:48
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik wilde zeggen St*r, als je niet eens zeker weet of het goed gaat met z'n studie, wordt het misschien tijd om er eens naar te vragen hoe het zit? Succes ermee iig .

OT: goed .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 21:36
Verwijderd
Niet erg veel

Laatst gewijzigd op 06-02-2013 om 12:39.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 09:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een prima weekend achter de rug Filmavondje en high tea met lieve vriendinnen en toen ik thuis kwam (laat), lag mijn vriendje in bed op me te wachten <3 Ze zijn allemaal zo lief!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 00:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
We zien elkaar de laatste tijd niet zoveel. Of nouja, we zien elkaar natuurlijk wel want zelfde huis en alles, maar door werk/school/sociale dingen is er weinig echt tijd voor elkaar. Ik studeer tot laat, hij werkt vroeg dus slaapt ook al vroeg. En dan is het toch fijn om te merken dat als ik naast m in bed kruip en hij al in een diepe slaap is, hij toch even ruimte maakt voor me. En de kriebels in mn buik als ik naar m kijk, woei. Ik zit al tijden slecht in mn vel, maar hem maakt het niet uit. Ja, tuurlijk zou hij willen dat hij het beter kon maken, maar hij weet ook dat ik hier zelf door moet. En hij houdt er niet minder van mij om. Hij is zo'n rustpunt, zo'n stabiele factor dat ik door alles soms gewoon over het hoofd zie dat mijn gevoel voor hem niet verandert is. Ik hou van hem, en omg aan het einde van het jaar ben ik gewoon getrouwd! ♥
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 13:59
Verwijderd
Prima de bima. Laatst heel voorzichtig over de toekomst gehad, een onderwerp dat we normaal niet echt bespreken. Hij vroeg zich af in hoeverre hij zou moeten investeren in een nieuwe vloer etc, en naar aanleiding daarvan weten we nu dat we niet heel binnenkort willen samenwonen, maar dat het er wel eens van gaat komen, en dat het dan in Amsterdam gaat zijn en niet in Den Haag.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 10:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Qua liefde nog steeds hetzelfde Heb er nu ook geen tijd voor al zou ik het willen.

Naast de chemo's van mn moeder haar vriend heeft mijn moeder haar enkel dubbel gebroken, ze word morgen geopereerd maar letterlijk alles komt op mij neer de komende weken.
Gelukkig heb ik niet veel, maar wel de liefste vrienden ter wereld. Ze willen me helpen en zijn superlief voor me <3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 14:58
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik ben niet verliefd. Maar wel in een relatie. Die gaat dus binnenkort helaas uit. het komt ook nooit goed met mij heb ik het idee.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 15:04
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Waarom ben je die relatie dan aangegaan?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 15:14
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Waarom ben je die relatie dan aangegaan?
Omdat ik in de war was/ben. Ik dacht dat ik het wel was maar eerder een soort van bindingsangst heb waardoor ik me niet helemaal kan loslaten met iemand. Met deze jongen voelt alles zo fijn, leuk em veilig samen dat we het maar hebben gewaagd. Het is nu ineens meer een soort van vriend geworden, en ik mis hem niet als we met vrienden zijn en ik kijk nog steeds naar andere jongens.
Ik word gek van mezelf.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 15:20
Verwijderd
Goed
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 12:10
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
en omg aan het einde van het jaar ben ik gewoon getrouwd! ♥
Oww ik ben jaloers, ik wou dat ik dat kon zeggen! Ik heb vannacht gedroomd dat we gingen trouwen en het was zo'n leuke droom!
Het gaat echt weer helemaal goed en we hebben zo veel lol samen! Ik vind 'ons' echt heel erg leuk
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 20:55
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ennnnn het is weer uit. Ik ben weer single en gelukkig.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 20:58
Verwijderd
^Wat jammer! Wat is er gebeurd?

Wij hadden zon fijne dag vandaag! Lang uitgeslapen, ontbijt op bed, naar de bios en nu samen carnavalsnummers meeblèren.Hij zit nu zijn eigen carnavalsjas te maken en het is zo mooi om te zien hoe trots hij daar op is en hoe gefocust hij daarmee bezig is. Zo fijn
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 22:30
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Ennnnn het is weer uit. Ik ben weer single en gelukkig.
As long as you're happy! Das 't belangrijkste
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 22:59
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
As long as you're happy! Das 't belangrijkste
Vrijgezel weer gelukkig. Gelukkig weer vrijgezel.

Ik was niet verliefd meer. Het was allemaal van korte duur. Ik denk ook dat de jongen gewoon een beetje saai was, we zijn allebei namelijk introvert (hij nog veel meer dan ik en dat zegt wat). Na een tijdje hadden we elkaar niks meer te zeggen.
En oh ja, hij heeft een keer Ketamine genomen terwijl ik bij hem sliep en dat ging niet helemaal goed waardoor hij ontzettend kwaad op zichzelf was en de stoel door de kamer smeet. Ik werd er een beetje bang van en vond deze combinatie van zichzelf niet in controle hebben kunnen houden een zware afknapper.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 10:29
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Ketamine nemen en daar dan agressief van worden? Apart, dat zou je toch juist tot rust moeten brengen dacht ik. Dan kun je wel stellend dat 't niet helemaal goed ging :x

Dat je allebei introvert bent hoeft natuurlijk niet altijd een probleem te zijn, sommige mensen houden er juist van als het zo rustig en stil om hen heen is Maar als je toch wel graag wat aanspraak hebt, dan is 't wel lastig als de ander verder ook niet zoveel verteld, ja.. Nu maar gewoon genieten van het vrijgezellige leven
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 10:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oww ik ben jaloers, ik wou dat ik dat kon zeggen! Ik heb vannacht gedroomd dat we gingen trouwen en het was zo'n leuke droom!
Wat houdt je tegen, neem het initiatief.


We hebben een ontzettend fijne zondag samen gehad.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 21:29
Verwijderd
Waarom word ik nog altijd geraakt door de kleine zeemeermin? Ja, de Disney-tekenfilm
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 12:11
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik hou van hem, en omg aan het einde van het jaar ben ik gewoon getrouwd! ♥
Wat leuk, gefeliciteerd
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Waarom word ik nog altijd geraakt door de kleine zeemeermin? Ja, de Disney-tekenfilm
voornamelijk bij dit stukje?


Ik ook. En zie de comments
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 12:56
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Laatst een super heftig gesprek gehad over iets waar hij al heel lang mee zat. Waarom hij het er nooit eerder over gehad heeft.. Goed over gepraat en daarna was het heel romantisch en leuk. Helaas vanmorgen was er weer iets waarvan hij vond dat het daar ook mee te maken had (vind ik achteraf ook), dus weer een beetje gedoe. Pff ik had gehoopt dat het gewoon in 1 keer beter zou gaan, maarja dat kan misschien ook wel niet. Nu beter op letten van mijn kant. En dan komen we er vast en zeker uit want dat moet want hij horen bij elkaar!
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 13:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Er is geen relationeel gebied meer.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 10:47
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
En toen zaten we alweer op negen jaar. Bizar lang maar heel erg prima, ik heb het leukste vriendje .

En ik blijf het hier posten al zijn we niet erg actief meer op het forum (vriend helemaal niet meer), tenslotte zijn wij officieel ook een forumstelletje.
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 08:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Dan ben ik eigenlijk wel heel benieuwd welke forumer dat is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 14:47
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Sommige mensen hebben echt een betonnen muur voor hun kop.

Bij mijn studie is er een jongen/man die mij echt al een half jaar probeert te versieren en op een of andere manier komt het NIET bij hem binnen dat ik niks van hem wil.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 17:15
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Er is geen relationeel gebied meer.
Ahh

Hm het ging eerst weer wat beter dacht ik, maar nu gaat het helemaal niet meer goed.. We zitten in een vicieuze cirkel hoe we op elkaar reageren. Het is ook echt vervelend dat hij niet goed wil/kan praten over waar hij mee zit. Ow god dit moet wel echt goedkomen want ik wil echt nooit zonder hem Net aan de telefoon zei hij nog dat hij wel nog steeds heel erg verliefd op me is, ik ben ook nog super verliefd op hem en ik werd er eigenlijk heel erg verdrietig van omdat dat dus blijkbaar niet altijd genoeg is
Pff ik hoop zo dat ik hem vanavond kan zien..
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 17:47
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Citaat:
En donderdag komt mijn vriend, hij komt speciaal eerder dan gepland voor het geval de wereld vrijdag vergaat, dan zijn we in elk geval nog even bij elkaar <3
Wat een onzin haha.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 09:55
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Wat een onzin haha.
Onzin? Dat was toen ook de reden dat ik op een doordeweekse dag samen kon zijn met mijn vriendin
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 16:12
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister is hij nog langs gekomen, we hebben goed gepraat en het ook heel leuk gehad en nu voelt het gelukkig weer veel beter Nu hopen dat het zo blijft.
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 22:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Te gek. Ik was erg ziek afgelopen week en hij zorgde zo lief voor me, toen ik hem had aangestoken lagen we lekker samen te slapen en films te kijken, we hebben mijn verjaardag fijn rustig gevierd met wat huisgenoten, hij snapt mijn gedoe veel beter en gaat er heel fijn meer om, ik ben zo blij nu! <3
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 21:53
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
toen ik hem had aangestoken...
Dat is echte liefde.
Laatst ook bij mij gebeurd
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 11:11
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Wat is het stil hier!

ot: Na een periode waarin het echt niet goed ging, en ik het af en toe allemaal echt niet meer wist, gaat het nu weer heel goed Ik ben ook een week weg geweest en dat heeft ons ook goed gedaan. Sindsdien kunnen we echt niet van elkaar afblijven en is het allemaal zo ontzettend leuk. Volgens mij zijn we alleen maar sterker geworden door de vervelende periode. Ik heb er in ieder geval veel van geleerd, veel over mezelf en hoe ik ben, en hoe ik met hem om moet gaan.
En toen leefden we nog lang en gelukkig!
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 11:24
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
En ik heb het inmiddels een week geleden uitgemaakt met mijn vriend. Niet dat ik hem kwijt wil, maar zoals de dingen liepen kon het gewoon niet verder. We nemen nu allebei even de tijd om na te denken over wat we willen en dan zien we wel weer verder..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 12:57
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
We hebben allebei een week vrij om onze woonkamer opnieuw te schilderen. Gisteren en vandaag behang gescheurd en nu even een halve dag pauze...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 13:07
Verwijderd
Nog steeds vrijgezel. Bitches met bil mogen zich melden in de PM.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 15:35
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Er hangt een paar weken iets in de lucht.
Dit ondanks het feit dat ik twee dagen geleden allemaal boze, dronken en onaantrekkelijke berichten naar hem had gestuurd, waarop hij die volgende dag niet had geantwoord. Maar inmiddels nam hij spontaan terug contact op zonder het over die sms'en te hebben.

We hebben ook gemerkt dat we allebei van dezelfde muziek houden,
dit bevordert wat tussen ons is
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 09:35
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ach ja.. grote chaos
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 19:12
kuikenpower
kuikenpower is offline
Haha liefde he
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 22:49
MMollie
MMollie is offline
Ik verliefd is
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 08:38
mikey8686
mikey8686 is offline
ehm.. ff een vraagje, ik dacht t past wel hierbij. is t mogelijk om verliefd te zijn op iemand waarmee je alleen gechat hebt?? ik heb nog niet eens een foto gezien of iets maar ik kan niet stoppen met denken aan haar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.