Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2013, 15:39
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
ik ga truffels bestellen en ik moet ze vrijdag hebben, alleen kan ik ze niet bij mij thuis laten bezorgen door ouders etc

ik heb gehoord dat t ook bij de supermarkt kan of zoiets maar heb geen idee hoe.
kan iemand het uitleggen?

bvd
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2013, 15:40
Verwijderd
Ligt aan de leveringsmogelijkheden van de website. Sommige websites leveren bij AH (Bol.com bijvoorbeeld), anderen werken met Kialapunten. Dan kun je het bijvoorbeeld bij een supermarkt of postkantoor laten afleveren en ophalen, maar dat ligt compleet aan waar je ze gaat bestellen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 15:44
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
die site heeft alleen de optie om gewoon via postnl te verzenden dus zou t ook niet weten?
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 16:21
Verwijderd
Dan enkel naar een gewoon adres. Of je moet al afspreken met iemand ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 16:22
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
denk je dat als ik naar een random een mans winkeltje ga dat ik t dan kan fixen?
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 17:00
Verwijderd
Nee. Zeg nou zelf, als er een wildvreemde jongen op je afkomt die vraagt of ie iets op jouw adres mag laten leveren, zou jij daar om staan te springen?

Proberen kan natuurlijk altijd, maar ik vrees ervoor.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 17:05
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
ja daar heb je wel een punt, maar heb je helemaal geen idee verder wat ik kan doen?
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 17:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je geen vrienden in de buurt wonen? Buren die je een beetje goed kent waaraan je kunt vragen of je iets op hun adres mag laten bezorgen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 18:33
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
hmmm tja, zou kunnen maar buren dat is een beetje raar omdat die dan ook zien dat er iets niet klopt zeg maar en voor vrienden is t ook een beetje moeilijk met hun ouders, maar ik denk dat ik maar een beroep op mn oma moet doen
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 10:34
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
hmmm tja, zou kunnen maar buren dat is een beetje raar omdat die dan ook zien dat er iets niet klopt zeg maar en voor vrienden is t ook een beetje moeilijk met hun ouders, maar ik denk dat ik maar een beroep op mn oma moet doen
zie het al helemaal voor me dat je oma het pakketje openmaakt en denkt ow champignonnen laat ik daar lekker soep van maken ;P
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 12:04
Verwijderd
Of je gaat even langs een smartshop?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 12:08
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
18-
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 15:47
Verwijderd
Je kent toch wel iemand die ouder is dan 18 om dat voor je te halen?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 20:40
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
ja dat wel alleen er is waar ik woon geen smartshop, maar ik heb t al besteld
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 12:45
pj eilander
pj eilander is offline
Welke heb je besteld? Ga je het voor het eerst doen? Waar ga je het doen? Ik heb net weer wat tripreports gelezen en ik heb er helemaal zin in, ik ga volgende week dinsdag aan de slag

Veel plezier in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 19:54
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
tampanensis, voor het eerst, buiten, vrijdag as en idd de tripreports zijn echt zo vet, super veel zin in. jij ook veel plezier zal je wel ff schrijven hoe het was zaterdag
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 21:07
Verwijderd
Buiten? Neem warme jas en plu mee.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 21:44
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
Hoop dat t weer meevalt ja
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2013, 15:40
pj eilander
pj eilander is offline
Wow, dat zou ik ook echt niet doen. Mijn ervaring is dat je toch echt wel 5-6 uur in je trip zit, dan raak je onderkoeld man in dit weer... Doen jullie het buiten om dat er bij iedereen ouders thuis zitten?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 16:29
Verwijderd
Ik kan het ook sterk afraden om in de regen en wind te gaan trippen. Als je het zo nodig wilt doen zou ik het lekker ergens binnen doen, wanneer iemands ouders op vakantie zijn oid.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 18:18
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
we hebben een plek die overdekt is en later als we het willen gaan we de kroeg in, of we gaan zitten spacen bij de mac ofzo
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 18:20
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
we hebben wel afgesproken dat als iemand iets niet wil dat we met ze allen het niet doen
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 18:42
Verwijderd
Daar gaat het niet om.

Je hebt het nog nooit gedaan en opeens besluit je met wat vrienden zomaar truffels te gaan doen. Nu ben ik de laatste die dat zou afraden, maar zonder enige ervaring ergens "overdekt" zo'n drug te nemen met als backup plan "naar de mac gaan" is nou niet bepaald een ideale situatie voor je eerste ervaring met een toch wel tamelijk sterke drug met hallucinerende effecten. Nú is het makkelijk praten maar als jullie zometeen keihard aan het trippen zijn is het een heel andere ballgame.

Truffels klinken wellicht speels, maar het is een heel ander verhaal dan een jointje of een snuifje. Als het dan ook nog eens je eerste keer lijkt het bijna alsof je op zoek bent naar problemen.

Ik zou het lekker allemaal afblazen en gewoon een keer doen als een van je vrienden het huis voor zichzelf heeft. Zeker voor een minderjarig, onervaren en enigszins naïef jochie is een veilige, warme en rustige omgeving een veel betere plaats om truffels te voor de eerste keer te doen.

Ik heb het diverse malen gedaan en ik doe liever truffels/paddo's voor de neus van mijn ouders dan buiten in herfstweer of in de mac.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Daar gaat het niet om.

Je hebt het nog nooit gedaan en opeens besluit je met wat vrienden zomaar truffels te gaan doen. Nu ben ik de laatste die dat zou afraden, maar zonder enige ervaring ergens "overdekt" zo'n drug te nemen met als backup plan "naar de mac gaan" is nou niet bepaald een ideale situatie voor je eerste ervaring met een toch wel tamelijk sterke drug met hallucinerende effecten. Nú is het makkelijk praten maar als jullie zometeen keihard aan het trippen zijn is het een heel andere ballgame.

Truffels klinken wellicht speels, maar het is een heel ander verhaal dan een jointje of een snuifje. Als het dan ook nog eens je eerste keer lijkt het bijna alsof je op zoek bent naar problemen.

Ik zou het lekker allemaal afblazen en gewoon een keer doen als een van je vrienden het huis voor zichzelf heeft. Zeker voor een minderjarig, onervaren en enigszins naïef jochie is een veilige, warme en rustige omgeving een veel betere plaats om truffels te voor de eerste keer te doen.

Ik heb het diverse malen gedaan en ik doe liever truffels/paddo's voor de neus van mijn ouders dan buiten in herfstweer of in de mac.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 19:47
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
nou ik denk dat je t verkeerd begreep, met overdekt bedoelde ik eigenlijk binnen en het plan was om dus naar buiten te gaan, maar als ik dit zo hoor kunnen we het best binnen blijven en als we (eventueel) zin hebben om naar buiten te gaan dat alsnog doen.
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2013, 10:39
Verwijderd
Lees jezelf even in over set en setting
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 16:54
Verwijderd
Een plek die overdekt is klinkt als in in elkaar geflanste (boom)hut.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 18:13
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
Klonk inderdaad wat raar realiseer ik me nu haha maarja we doen t dus binnen, super veel zin in
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2013, 08:37
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
Tripreport

Na dat we het genomen hadden gingen we naar buiten, omdat het redelijk mooi weer was, we hadden allemaal 8,5 gram tampanensis op en het begon bij mij na een half uurtje te werken ongeveer. Als ik naar een boom keek gingen er groepen blaadjes in tegengestelde richting draaien enzo. Het was een apart gevoel, maar totaal anders dan verwacht. Ik had jammer genoeg geen visuals, of nauwelijks. de maan was erg mooi om naar te kijken en het leek alsof alle wolken leden naar dat punt,
Intussen hoorde ik van 2 mensen dat ze nog helemaal niks voelden, dit vond ik voor hun echt heel kut.

Toen gingen we naar de kroeg en daar was t gelukkig heel rustig, was echt een leuke plaats om te zijn, hier was het volgens mij op zijn hoogte punt want ik kreeg toen ik mn ogen sloot licht t gevoel dat ik aan t vliegen was, vond ik erg leuk en toen de barman zag dat ik iets gebruikt had en de laserlampjes aanzette werd het 1 groot feest voor me, die lampjes zagen er super vet uit

Er waren ook redelijk wat nare dingen, die vooral door de setting bepaald werden, elke kroeg (behalve de eerste) die ik in liep kreeg ik een heel ongemakkelijk gevoel (had ik wel verwacht) alsof iedereen me aankeek. En toen we naar een andere kroeg liepen kwam er zon aso gabber op ons aflopen waar mijn hardslag echt 3x zo hoog werd voor mn gevoel. Ook in de volgende kroeg was het heel ongemakkelijk. Veel mensen waren lam en grepen naar elkaars keel, om vervolgens te zeggen heee hoe is het. Dt was echt een mindfuck voor mij.

Het lopen naar de kroegen was het leuks omdat ik keiharde dubstep opzette wat echt wel fijn was. Verder had ik echt zon gevoel dat dit een leven was anders dan normaal, alsof ik normaal een leven heb met school en werk en met truffels totaal andere wereld, ik maakte echt onderscheid tussen die twee.

We vonden et echt kut dat inmiddels 1 iemand helemaal niks voelde (andere was weggegaan) en hebben afgesproken volgende keer een sterkere te nemen, en ook niet meer naar de kroeg te gaan, omdat iedereen dat als redelijk kut en een tripverzieker ervaarde al met al vind ik dit echt een super leuke drug maar je moet echt nadenken over de setting of je moet zoals ons gewoon anticiperen er op, wat redelijk goed te doen is, deze drug maakt je echt nadenkende over alles en nog wat, ik vond het alleen jammer dat ik geen echte hallucinaties waren

Volgende keer doen we een sterkere en willen we echt keihard trippen
Niet dat deze keer totaal niet leuk was, integendeel. Maar we hadden iets meer verwacht ervan.
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 10:53
pj eilander
pj eilander is offline
Jammer dat het niet zo geweldig was, volgende keer écht in iemands huis doen waar je je chill voelt. Trippen in een kroeg of op een groot feest is echt niet fijn. Juist een ruimte waar je de prikkels kan beheersen is veel lekkerder, dat je zelf kan kiezen of je meer of minder wil zien.

Ik deed de eerste keer mexicana, echt zo´n beginners truffel en ik had het meeste plezier als ik helemaal onder een wit laken lag. Juist wanneer de tv aan ging oid en er meer prikkels kwamen, had ik veel minder trip. In het plafond, in het laken en aan de binnenkant van m´n ogen zag ik de vetste dingen.

Dus volgende keer op een betere plek doen hoor!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 12:01
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
ja ik wil het sowieso een keer thuis doen en alleen, niemand die me afleid enzo, t was wel een prima eerste keer hoor
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 19:03
pj eilander
pj eilander is offline
Haha, tja ik vind het gewoon een beetje schraal klinken in vergelijking met mijn ervaringen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 08:08
misterakelow
misterakelow is offline
Heb je geen vrienden in de buurt wonen? Buren die je een beetje goed kent waaraan je kunt vragen of je iets op hun adres mag laten bezorgen?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen vrienden in de buurt wonen? Buren die je een beetje goed kent waaraan je kunt vragen of je iets op hun adres mag laten bezorgen?
Je hebt gemist dat er al een tripreport is gepost?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2013, 14:54
ImperialWorlds
ImperialWorlds is offline
Ik weet dat het te laat is voor deze reactie, maar het kan misschien wel nog ooit van pas komen.
Toen ik 16 was en ik bestelde truffels liet ik het gewoon in een anonieme envelop leveren, met de naam van een vriend van me er op. Ik zei dan tegen mijn ouders: Hij is er deze week niet dus laat hij het pakketje hier bezorgen.
Zo wist ik zeker dat ze niet in het pakketje zouden kijken.
Ik koos wel een vriend uit die ze alleen bij naam kenden, anders zou de kans van falen groot zijn.
Btw: De truffels heetten iets met (dacht ik) atlantis. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij waren ze sterker dan de tampanensis
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 10:01
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
Dankje voor de tip, volgende keer doen we hollandia. Is de sterkste
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Welke drugs heb jij allemaal gebruikt?
Prospect
126 11-11-2015 00:56
Drugs & Alcohol Paddo's beginnen.
MikeyMo
122 13-05-2012 02:33
De Kantine Saainn en haar vriendinnen <3 #1310
Verwijderd
500 12-02-2011 19:35
Drugs & Alcohol Waar kopen jullie je truffels?
BartC
13 04-04-2010 08:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.