Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2016, 08:51
girlgirlx
girlgirlx is offline
hallo mensen die kunnen helpen
dit is me eerste bericht maar hier me probleem
de jonge die ik leuk vind die weet het dus nu en ik en hij waren dus vrienden enzo
en nu die het weet durf ik hem niet aan te kijken. hij praat wel tegen me en doet normaal maar mij lukt het niet meer om normaal te doen. me buik doet dagen zeer dat die het weet misschien als ik met hem praat dat de pijn weg gaat maar waarom voel ik me niet goed dat die het weet ik vertrouw hem en hij doet aardig als altijd en ik kan echt niet meer tegen die lucht bel ofzo in me buik en ik schaam me zo erg dat die het weet.en adem halen lukt ook echt niet meer normaal soort van. want ik zit altijd vlakbij hem in de les enzo. sorry dat ik zoveel typ maar als ik eenmaal schrijf kan ik niet stoppen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2016, 10:14
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Praat er even over met hem. Hoe staat hij erin, en war doet dit met jullie huidige vriendschap. Niks zeggen gaat niet helpen...
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 11:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat fijn dat hij gewoon normaal tegen je doet! Dat geeft hoop voor een normaal en open gesprek, volgensmij kun je dat met hem prima bespreken. Jullie zijn toch vrienden?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 16:14
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Wat fijn dat hij gewoon normaal tegen je doet! Dat geeft hoop voor een normaal en open gesprek, volgensmij kun je dat met hem prima bespreken. Jullie zijn toch vrienden?
ja we zijn vrienden zou ik hem een bericht sturen of we kunnen praten. ik woord echt gek eten doet zeer want voel me vol van de zenuwen hele tijd. ik wil zo graag dat het bespreken want de dag dat die het hoorde van me vriendin die me naast me zat die zij het. en ik durfde niks te zeggen en ik zei ligt het aan mij of is het warm en toen zei hij je woord warm van mij maar dan echt zij het echt zo van bruh serieus moest je dat zeggen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 16:14
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Wat fijn dat hij gewoon normaal tegen je doet! Dat geeft hoop voor een normaal en open gesprek, volgensmij kun je dat met hem prima bespreken. Jullie zijn toch vrienden?

Ik wou het proberen maar hij was te laat en ik heb geen anders lessen meer met hem om te vragen of we kunnen praten en morgen vrij enzo ik zou hem kunnen appen maar ik ben echt een bangerik ofzo verlegen om precies te zijn
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 20:09
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon even appen of hij een keer met je praten. In persoon. Niet via de app. En zeg dan Hoe je over hem denkt. En vraag hoe hij erin staat.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 20:40
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Gewoon even appen of hij een keer met je praten. In persoon. Niet via de app. En zeg dan Hoe je over hem denkt. En vraag hoe hij erin staat.
ik heb net een bericht gestuurd maar ben zo bang. en ik wil dat die snel reageerd enzo. ik weet niet wat ik moet doen zou hij willen afspreken om over het te praten of gaat die nee zeggen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2016, 05:33
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Dat weet niemand. Alleen hij. Je hoeft niet zo bang en zenuwachtig te zijn. Hij is toch een vriend van je? Tuurlijk wil hij dan met je afspreken om even te praten....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2016, 09:50
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Dat weet niemand. Alleen hij. Je hoeft niet zo bang en zenuwachtig te zijn. Hij is toch een vriend van je? Tuurlijk wil hij dan met je afspreken om even te praten....
Ja we zijn vrienden maar waarom heb ik de hele tijd buikpijn als ik aan hem denk hele tijd die flashback van die dag en dan hele tijd buikpijn en hele tijd veel lucht blazen en ik heb geen honger. Ik was effe afgeleid toen ik met een vriendin hadt afgesproken toen was de buikpijn weg en toen ik weer aan hem dacht kwam het weer
Met citaat reageren
Oud 24-12-2016, 07:31
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Omdat je verliefd bent, en jij niet weet hoe hij over jou denkt. Daarom moet je met hem gaan praten
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2016, 23:58
P172
P172 is offline
Dit heb ik ook alleen ik heb nog nooit tegen hem gepraat (hij in tegendeel wel maar ik was te nerveus)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2016, 12:11
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Omdat je verliefd bent, en jij niet weet hoe hij over jou denkt. Daarom moet je met hem gaan praten

Hij heeft bericht gezien maar reageerd niet wat nu ik woord nu echt een beetje gek in me hoofd
Met citaat reageren
Oud 26-12-2016, 13:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja ga dan face to face met hem praten
Met citaat reageren
Oud 26-12-2016, 13:37
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Ja ga dan face to face met hem praten

Wil ik ook doen maar hij reageerd niet op me bericht
Met citaat reageren
Oud 26-12-2016, 14:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kom je hem nooit ergens tegen?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2016, 16:00
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Kom je hem nooit ergens tegen?
Ja maar dat is pas na de kerstvakantie
Met citaat reageren
Oud 27-12-2016, 07:33
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Kun je niet naar hem fietsen en dan vragen?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2016, 14:07
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Kun je niet naar hem fietsen en dan vragen?

ik kan wel naar hem toe maar ik weet niet welke nummer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-12-2016, 07:34
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Nou ja dan blijft bellen en afspreken over. Gewoon een beetje durven. Als hij dan niet opneemt, of niet met je wil afspreken is hij duidelijk niet zo geïnteresseerd
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2016, 20:55
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Nou ja dan blijft bellen en afspreken over. Gewoon een beetje durven. Als hij dan niet opneemt, of niet met je wil afspreken is hij duidelijk niet zo geïnteresseerd
hij heeft een bericht gestuurd maar durf het niet te openen precies vandaag op oud en nieuw
hij denkt dat ik hem niet wil spreken hij kan echt niet lezen maar ik heb niet op het hele bericht gedrukt

Laatst gewijzigd op 31-12-2016 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 08:29
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Bel hem. Dat is duidelijker dan heen en weer appen. Dan kun je elkaar direct uitleggen wat je bedoelde
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 10:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Lees het hele bericht. Je kunt het in Whatsapp altijd weer op ongelezen terugzetten. Een half bericht aan info maakt je alleen maar onrustig, een heel bericht geeft context en duidelijkheid. Als je wil kan je ook terugsturen "Hoi, met mijn vorige berichtje bedoelde ik eigenlijk..." en dan zelf duidelijker zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2017, 22:00
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Bel hem. Dat is duidelijker dan heen en weer appen. Dan kun je elkaar direct uitleggen wat je bedoelde
het probleem is dat ik zijn oude nummer heb en nieuwe nummer niet maar we praten op mesenger en hij heeft gereageerd dus we praten maar ik heb nagedacht en heb mezelf weer gevonden dus ik ben weer rustig
Met citaat reageren
Oud 07-01-2017, 21:12
blaches
blaches is offline
Waarom niet gewoon laten hoe het is?

Als hij weet dat jij hem leuk vind is het zijn zet. Doet hij niks, vind hij je blijkbaar niet interessant genoeg. Maakt hij een move, dan weet jij hoe het zit. Als hij nou na een maandje niks heeft gedaan kan je verder kijken.

Om hem nu gaan te belasten met opbellen, fietsen en awkward doen staat hij volgens mij niet op te wachten. (oke belasten klinkt wel heel hard maar heb in de zelfde situatie gezeten).
Met citaat reageren
Oud 09-01-2017, 17:30
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Waarom niet gewoon laten hoe het is?

Als hij weet dat jij hem leuk vind is het zijn zet. Doet hij niks, vind hij je blijkbaar niet interessant genoeg. Maakt hij een move, dan weet jij hoe het zit. Als hij nou na een maandje niks heeft gedaan kan je verder kijken.

Om hem nu gaan te belasten met opbellen, fietsen en awkward doen staat hij volgens mij niet op te wachten. (oke belasten klinkt wel heel hard maar heb in de zelfde situatie gezeten).
ja ik vind het zelf nu ook dom want was mezelf kwijt geraakt al heel lang zelf maar heb nagedacht en heb mezelf gevonden.plus hij zit nog naast me praat gewoon en daar ben ik blij mee ik zou niet meer willen denk ik want heb liever dat we vrienden blijven dan dat hij mij ook zo leuk vind als ik hem geen idee mis te bang dat iemand mij kan leuk vinden idk. maar ik heb mezelf weer gevonden en die ga ik niet weer kwijt raken de vrolijke girl ik ben blij met wie ik ben en dankje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2017, 19:17
blaches
blaches is offline
Ja ik zou het gewoon even laten hoe het is. Zoals ik had vermeld, als hij het weet is het gewoon zijn zet. Om het nog even drie keer duidelijk te maken is gewoon geen optie.

Als hij nou over een maandje of twee nog geen actie heeft ondernomen kan je verder kijken of je misschien wat "hints" moet laten vallen.

Voor de rest, laat gewoon zien wat voor toffe meid je bent en wees voor al jezelf.

Succes verder
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vertellen dat ik iemand leuk vind?
Oezem
11 26-01-2013 12:13
Liefde & Relatie wat moet ik doen?
lilian123456789
6 13-01-2010 16:14
Liefde & Relatie Hoe tonen dat ik hem ECHT leuk vind?
Caramba
11 18-11-2009 21:45
Liefde & Relatie Hoe kan ik weten of hij mij ook leuk vind ?
tartaarsaus
5 14-01-2009 16:37
Liefde & Relatie wat moet ik doen?! :'(
nathalie1994
53 17-11-2008 21:03
Liefde & Relatie een vriend voor hem zijn, of vertellen dat ik hem leuk vind?
kleutertje
5 24-01-2002 12:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.