Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 12:51
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
op het station
Dit topic is helemaal niet rascistisch bedoelt en ik wil daar ook even geen opmerkingen over krijgen svp,

maar het valt me gewoon op dat als ik over Rotterdam CS loop dat er bij de ingang van het stationsplein ALTIJD tientallen jongeren staan. Sommigen staan in groepjes, sommigen staan gewoon alleen. Ze staan er voor zover ik weet ook niet op een vast tijdstip, gewoon de hele dag ofzo.. als ik er om 1 uur 's avonds doordeweeks toevallig langskom staat het ook helemaal vol.

Iemand die er een zinnige verklaring voor kan geven? Mensen die zelf graag op het station hangen en mij kunnen uitleggen wat er leuk aan is?

Ik breek er elke keer mijn hoofd over.. waarom gaan ze niet in een cafe of coffeeshop hangen?
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2002, 12:54
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
wat doen ze in het toilet?!?!?

dat is de rvaga die mij dwarszit. Alle marokaanse en Turkse meisjes houden zich in de pauze op in het toilet. Nu vraga ik me af of ze zich daar doodspimpel thuisvoelen of dat er een andere obscure samenzweringstheorie aan de gang is....

__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 12:56
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
beuk schreef:
Iemand die er een zinnige verklaring voor kan geven? Mensen die zelf graag op het station hangen en mij kunnen uitleggen wat er leuk aan is?

in Helmond en in Eindhoven is het net zo. Misschien wachten ze op een familielid dat overkomt ( zoals je misshcien al weet zijn die families groot dus dat verklaart waarom ze er iedere dag staan)

verder kan ik hier niet serieus op ingaan, omdat men mij dan zeker zal betoichten van vooroordelen en rascisme
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 12:57
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
ehehe kep eerlijk gezegd geen idee
zijn kennelijke grote, hechte families ofzo...

__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:08
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Op Gouda CS heb je het ook..en die ingangen zijn al niet zo groot, dus als je er net door moet.. Niet dat ik zozeer bang ben voor buitenlanders, maar mensen over het algemeen die je heel lang aanstaren en je al vanaf de verte aan zien komen geven me de rillingen. En dat doen zij nogal.
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:09
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
UUUUHM, denk dat ze op zoek zijn naar treinen
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:10
@pie
@pie is offline
Citaat:
Optima schreef:
in Helmond en in Eindhoven is het net zo. Misschien wachten ze op een familielid dat overkomt ( zoals je misshcien al weet zijn die families groot dus dat verklaart waarom ze er iedere dag staan)
dan vind ik het in eindhoven nog erg meevallen (helmond ken ik niet).. alleen de banken voor dat hermes-hok en bij de trappen aan de centrumzijde staan meestal veel mensen.. in rotterdam is het inderdaad ECHT erg...

Citaat:
Optima schreef:
verder kan ik hier niet serieus op ingaan, omdat men mij dan zeker zal betoichten van vooroordelen en rascisme
je kunt het ze natuurlijk ook gaan vragen

[Dit bericht is aangepast door @pie (21-03-2002).]
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:10
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik waag me er toch aan

- drugs dealen
- stelen
- samenkluwen ( en dus niet integreren)
- werkeloos zijn
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:11
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Optima schreef:
ik waag me er toch aan

- drugs dealen
- stelen
- samenkluwen ( en dus niet integreren)
- werkeloos zijn
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:11
Verwijderd
misschien is dat voor hen normaal, zit het in hun cultuur. wij zijn het niet zo gewend en kijken er dus raar tegenaan.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:12
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
Milk schreef:
misschien is dat voor hen normaal, zit het in hun cultuur. wij zijn het niet zo gewend en kijken er dus raar tegenaan.

Maar waarom dan op het station ?
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:14
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Op station Zaandam staan er ook een hoop.
ze staan daar gewoon te nietsen en te rond te hangen. Misschien wachten ze wel op een soort Messias, die met de trein komt
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:16
DrFreeman
DrFreeman is offline
het is niet alleen het station hoor, in culemborg hangen ze gewoon overal. maar dan ook echt *overal!*
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:16
mad operator
Avatar van mad operator
mad operator is offline
er is simpelweg niks voor jongere... blanke jongere hange thuis.. allochtone jongere zoeken elkaar op en dan moet het maar op een station???
__________________
Iedereen moet ergens in geloven-Ik geloof dat ik nog een biertje neem
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:18
@pie
@pie is offline
Citaat:
mad operator schreef:
er is simpelweg niks voor jongere... blanke jongere hange thuis.. allochtone jongere zoeken elkaar op en dan moet het maar op een station???
maar waarom de hele dag??
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:19
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
mad operator schreef:
er is simpelweg niks voor jongere... blanke jongere hange thuis.. allochtone jongere zoeken elkaar op en dan moet het maar op een station???
Dat je op een station afspreekt,oke, kan ik inkomen, maar waarom ga je dan niet daarna naar een cafeetje, of een beetje door de stad slenteren, of naar de bioscoop, of of of,..

Waarom op het station blijven staan??
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Monica schreef:
Maar waarom dan op het station ?
dè hangplek... euh.. staat stoer?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:23
mad operator
Avatar van mad operator
mad operator is offline
Citaat:
beuk schreef:
Dat je op een station afspreekt,oke, kan ik inkomen, maar waarom ga je dan niet daarna naar een cafeetje, of een beetje door de stad slenteren, of naar de bioscoop, of of of,..

Waarom op het station blijven staan??
geen geld??

__________________
Iedereen moet ergens in geloven-Ik geloof dat ik nog een biertje neem
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2002, 13:26
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Optima schreef:
wat doen ze in het toilet?!?!?

dat is de rvaga die mij dwarszit. Alle marokaanse en Turkse meisjes houden zich in de pauze op in het toilet. Nu vraga ik me af of ze zich daar doodspimpel thuisvoelen of dat er een andere obscure samenzweringstheorie aan de gang is....

omg, en jou noemen ze dan slim? sorry hoor, het is misschien raar dat ze dat doen, maar nederlandse meisjes doen dat ook.

waar maak je je in godsnaam druk om?

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:26
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
Milk schreef:
dè hangplek... euh.. staat stoer?

ik vind het er eerder goor en er is niks irritanter dan trillende vloeren en hoge harde geluiden door remmende of denderende treinen :/
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Dutchy15 schreef:
omg, en jou noemen ze dan slim? sorry hoor, het is misschien raar dat ze dat doen, maar nederlandse meisjes doen dat ook.

waar maak je je in godsnaam druk om?


ik zie dat ook in Amerikaanse films en series dus.. misschien daaruit overgenomen?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:27
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Optima schreef:
ik waag me er toch aan

- drugs dealen
- stelen
- samenkluwen ( en dus niet integreren)
- werkeloos zijn
dus elke allochtoon doet dat? whahaha
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:28
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Monica schreef:
ik vind het er eerder goor en er is niks irritanter dan trillende vloeren en hoge harde geluiden door remmende of denderende treinen :/
misschien is dat het juist? lekker luidruchtig, omdat het in de meeste landen waar ze vandaan komen het lekker druk is op straat enzo, zoals amerika en daarom van druk houden
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:29
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Dat je op een station afspreekt,oke, kan ik inkomen, maar waarom ga je dan niet daarna naar een cafeetje, of een beetje door de stad slenteren, of naar de bioscoop, of of of,..

Waarom op het station blijven staan??

niet iedereen is hetzelfde, en ja, ik vind het ook raar maar ik maak me er echt niet druk om, heb wel wat betere dingen te doen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:30
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Milk schreef:

ik zie dat ook in Amerikaanse films en series dus.. misschien daaruit overgenomen?


cultuur.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2002, 13:31
mad operator
Avatar van mad operator
mad operator is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

niet iedereen is hetzelfde, en ja, ik vind het ook raar maar ik maak me er echt niet druk om, heb wel wat betere dingen te doen



Juist!! laat ze lekker hange.. als ze daar nou behoeft aan hebbe.. je hebt er toch geen last van?
__________________
Iedereen moet ergens in geloven-Ik geloof dat ik nog een biertje neem
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:32
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
op het station
Dit topic is helemaal niet rascistisch bedoelt en ik wil daar ook even geen opmerkingen over krijgen svp,

maar het valt me gewoon op dat als ik over Rotterdam CS loop dat er bij de ingang van het stationsplein ALTIJD tientallen jongeren staan. Sommigen staan in groepjes, sommigen staan gewoon alleen. Ze staan er voor zover ik weet ook niet op een vast tijdstip, gewoon de hele dag ofzo.. als ik er om 1 uur 's avonds doordeweeks toevallig langskom staat het ook helemaal vol.

Iemand die er een zinnige verklaring voor kan geven? Mensen die zelf graag op het station hangen en mij kunnen uitleggen wat er leuk aan is?

Ik breek er elke keer mijn hoofd over.. waarom gaan ze niet in een cafe of coffeeshop hangen?

Pff, in rotterdam wonen veel allochtonen, en die stad is ook redelijk smerig, veel drugsmannetjes, zwervers, daklozen etc.
Wat maakt t jou uit of ze dat leuk vinden? Als jij t niet leuk vind, doe je het toch niet.
Als iemand wandelen leuk vind en fietsen maar nix vind, maak je je dan ook druk om mensen die gaan fietsen ipv wandelen??
Omdat ze daar niet binnenkomen? Omdat het station hun hangplekje is?

Waar maak je je in godsnaam druk om? Verveel je je? Er zijn wel ergere dingen dan ''mensen die in het station staan''...
Damn, of kan je soms niet langs de deuren ofzo?


BOEIE!


Owjah, je bent wel ERG generaliserend bezig en daar houd ik eerlijk gezegd helemaal niet van!
Post dan wat serieuzer, en ga praten over bepaalde groepen, waarom die zich daar bevinden.

Maar jij komt aan met, wat al die allochtonen daar nou doen. En dan wil je geen gezeik? Yeah right Open dan ook een normaal topic.
------------------
goed voor jezelf zorgen is het beste geschenk dat je anderen kunt geven!

[Dit bericht is aangepast door Dutchy15 (21-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:34
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
mad operator schreef:

Juist!! laat ze lekker hange.. als ze daar nou behoeft aan hebbe.. je hebt er toch geen last van?
Idd, en als je er last van hebt, tja, ik heb ook wel es last van spoorbomen die vaak dicht zijn, moeten we die dingen dan ook maar weghalen ofzo? Die dingen gaan toch maar de hele dag alleen maar op en neer

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:38
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Wat maakt t jou uit of ze dat leuk vinden? Als jij t niet leuk vind, doe je het toch niet.
Als iemand wandelen leuk vind en fietsen maar nix vind, maak je je dan ook druk om mensen die gaan fietsen ipv wandelen??
Omdat ze daar niet binnenkomen? Omdat het station hun hangplekje is?

Waar maak je je in godsnaam druk om? Verveel je je? Er zijn wel ergere dingen dan ''mensen die in het station staan''...
Damn, of kan je soms niet langs de deuren ofzo?


BOEIE!

Je hebt nu in dit topic een stuk of 4 keer gereageerd met 'wat maakt jou dat nou uit'.. Ik snap niet hoezo je je zo aangevallen voelt

Wat is er zo erg aan dat ik een stukje begrip probeer op te brengen, dat ik me probeer in te leven in hun wereldje, dat ik probeer om de stationshangers te snappen?

Ze zijn zelf ZO prominent aanwezig dat ik ze moeilijk kan negeren, en dat is wat jij wilt dat ik doe..

Als ze nou de hele dag ergens thuis gingen hangen, zou niemand het opmerken.. maar nu komen er dagelijks duizenden mensen langs, en ik zou niet mogen weten wat ze doen?

Het enige wat ik me afvraag is: het station is zo'n onlogische hangplek, het is er druk, niet gezellig, het tocht er, je kan er niet zitten, er is niets te beleven, de winkeltjes en het eten is er duur, waarom ga je dan net daar zitten?
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:41
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Owjah, je bent wel ERG generaliserend bezig en daar houd ik eerlijk gezegd helemaal niet van!
Post dan wat serieuzer, en ga praten over bepaalde groepen, waarom die zich daar bevinden.

Maar jij komt aan met, wat al die allochtonen daar nou doen. En dan wil je geen gezeik? Yeah right Open dan ook een normaal topic.
Onzin, ik ben serieus. Ik zou niet weten of het steeds andere mensen zijn die elkaar steeds afwisselen, of dat het slechts een klein groepje van steeds dezelfde mensen is dat altijd aanwezig is..

Tot nu toe ben je de eerste die zich aangevallen voelt, en je lijkt je emoties niet helemaal de baas te kunnen. Zoals je ziet vragen meerdere mensen het zich af, dus jammer dat je niet wat inzicht kan verschaffen..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:42
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
dus elke allochtoon doet dat? whahaha

Conclusies trekken is zeker niet je sterkste kant, ik kan er met m'n verstand niet bij hoe je dit uit haar opmerking haalt.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:43
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Je hebt nu in dit topic een stuk of 4 keer gereageerd met 'wat maakt jou dat nou uit'.. Ik snap niet hoezo je je zo aangevallen voelt

Wat is er zo erg aan dat ik een stukje begrip probeer op te brengen, dat ik me probeer in te leven in hun wereldje, dat ik probeer om de stationshangers te snappen?

Ze zijn zelf ZO prominent aanwezig dat ik ze moeilijk kan negeren, en dat is wat jij wilt dat ik doe..

Als ze nou de hele dag ergens thuis gingen hangen, zou niemand het opmerken.. maar nu komen er dagelijks duizenden mensen langs, en ik zou niet mogen weten wat ze doen?

Het enige wat ik me afvraag is: het station is zo'n onlogische hangplek, het is er druk, niet gezellig, het tocht er, je kan er niet zitten, er is niets te beleven, de winkeltjes en het eten is er duur, waarom ga je dan net daar zitten?

Ik zelf, persoonlijk, voel me helemaal niet aangevallen. Ik vraag me alleen af waar je je druk om maakt, er zijn toch wel ergere dingen waar je je druk over zou kunnem maken.
Er zijn toch ook zwervers, die kun jetoch ook negeren..
Waarom thuis? Jij bepaalt niet wat die mensen doen, waar ze staan ofzo..
Volgens die cultuur van DAT groepje, is dat wel leuk, lekker druk, levendig, luidruchtig.
Niet saai, zoals het savonds in een woonwijkje is, nee het moet es lekker levendig worden op straat. lekker sfeertje.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:44
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Onzin, ik ben serieus. Ik zou niet weten of het steeds andere mensen zijn die elkaar steeds afwisselen, of dat het slechts een klein groepje van steeds dezelfde mensen is dat altijd aanwezig is..
Nou, dat is anderes TOTAAL niet te merken in je 1e post.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:46
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Ik zelf, persoonlijk, voel me helemaal niet aangevallen. Ik vraag me alleen af waar je je druk om maakt, er zijn toch wel ergere dingen waar je je druk over zou kunnem maken.
Er zijn toch ook zwervers, die kun jetoch ook negeren..
Een zwerver heeft geen keuze.. nouja eigenlijk wel, maar dat is een andere discussie.
Citaat:
Waarom thuis? Jij bepaalt niet wat die mensen doen, waar ze staan ofzo..
Ik zie mezelf ook nergens zeggen dat ze weg moeten gaan ofzo..
Citaat:
Volgens die cultuur van DAT groepje, is dat wel leuk, lekker druk, levendig, luidruchtig.
Niet saai, zoals het savonds in een woonwijkje is, nee het moet es lekker levendig worden op straat. lekker sfeertje.
En dat was nou mijn vraag. Wat is er leuk aan het station. Oke, het is er druk en levendig ja..
maar dat is het op andere plaatsen in de stad toch ook? Bij uitgaansgebieden, winkelcentra, dat skateparkgebeuren..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:46
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Conclusies trekken is zeker niet je sterkste kant, ik kan er met m'n verstand niet bij hoe je dit uit haar opmerking haalt.

Omg, ben jij scheel ofzo?
Ze noemt zo maar een paar punten die zich in elke bevolkingsgroep voordoen, voor de rest zegt ze er nix bij en heeft ze t over alle allochtonen! En aangezien ze zich ook druk maakt om mensen in toiletten ofzo, alsof ze allemaal in de WC zitten, en zij niet dr make up kan doen ofzo denk ik dat ze erg generaliserend bezig is ja.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:49
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Ik zelf, persoonlijk, voel me helemaal niet aangevallen. Ik vraag me alleen af waar je je druk om maakt, er zijn toch wel ergere dingen waar je je druk over zou kunnem maken.
Er zijn toch ook zwervers, die kun jetoch ook negeren..
Een zwerver heeft geen keuze.. nouja eigenlijk wel, maar dat is een andere discussie.
Citaat:
Waarom thuis? Jij bepaalt niet wat die mensen doen, waar ze staan ofzo..
Ik zie mezelf ook nergens zeggen dat ze weg moeten gaan ofzo..
Citaat:
Volgens die cultuur van DAT groepje, is dat wel leuk, lekker druk, levendig, luidruchtig.
Niet saai, zoals het savonds in een woonwijkje is, nee het moet es lekker levendig worden op straat. lekker sfeertje.
En dat was nou mijn vraag. Wat is er leuk aan het station. Oke, het is er druk en levendig ja..
maar dat is het op andere plaatsen in de stad toch ook? Bij uitgaansgebieden, winkelcentra, dat skateparkgebeuren..
Een zwerver kan toch ook lekker op straat lopen? Of kan dat niet meer ofzo?
Iedereen mag dat, het hoeft niet, en als ze op t station willen staan, nou leuk, boeie.

Jij maakt je er anders wel druk om dat ze daar staan, en je wilt liever dat ze daar niet staan, nou sorry, maar dat maakt ieder mens wel zelf uit.

Ze staan toch ook bij uitgaansgebieden? Ze staan ook in de stad en allochtonen zijn niet echte skaters..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2002, 13:50
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Ze noemt zo maar een paar punten die zich in elke bevolkingsgroep voordoen, voor de rest zegt ze er nix bij en heeft ze t over alle allochtonen!
Daar ga je de mist in, want bij haar post zegt ze dus echt niet dat ze het over alle allochtonen heeft. Aangezien dit topic over de stationhangjongeren gaat is het niet meer dan logisch dat de de stationhangjongeren hiervan verdenkt.
Citaat:
En aangezien ze zich ook druk maakt om mensen in toiletten ofzo, alsof ze allemaal in de WC zitten, en zij niet dr make up kan doen ofzo denk ik dat ze erg generaliserend bezig is ja.
O. Logisch hoor.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:54
Alet
Alet is offline
In het buitenland zie je zowiezo meer hangende mensen, jongeren en ouderen.
Ze hebben geloof ik niet zo de neiging om nuttig bezig te zijn, of iig de suggestie te wekken.
In Groningen zie je vaak allochtonen in de Herestraat staan, btje kijken naar alle mensen die langskomen. Dit zullen ze ook wel doen op het station, je komt er alle soorten mensen tegen. Mensen kijken is best leuk, en ze zullen waarschijnlijk geen zin hebben een terrassie te pikken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:54
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Een zwerver kan toch ook lekker op straat lopen? Of kan dat niet meer ofzo?
Iedereen mag dat, het hoeft niet, en als ze op t station willen staan, nou leuk, boeie.
Ja, dat mogen ze. Als ze daar behoefte aan hebben moeten ze dat vooral doen.
Citaat:
Jij maakt je er anders wel druk om dat ze daar staan, en je wilt liever dat ze daar niet staan, nou sorry, maar dat maakt ieder mens wel zelf uit.
Kun je nog even quoten waar ik zeg dat ik ze liever weg wil hebben? Ik geloof dat ik dement wordt, ik kan het niet meer terugvinden!

__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:55
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Daar ga je de mist in, want bij haar post zegt ze dus echt niet dat ze het over alle allochtonen heeft. Aangezien dit topic over de stationhangjongeren gaat is het niet meer dan logisch dat de de stationhangjongeren hiervan verdenkt.
Citaat:
En aangezien ze zich ook druk maakt om mensen in toiletten ofzo, alsof ze allemaal in de WC zitten, en zij niet dr make up kan doen ofzo denk ik dat ze erg generaliserend bezig is ja.
O. Logisch hoor.
Ze praat alsof alle allochtonen op het station hangen, drugs dealen, stelen, samenkluwen en niet werken.
Bovendien is het HELEMAAL NIET ZO dat allochtonen op het station 1 van deze dingen doen, ze kunnen toch ook gewoon praten over van alles en nog wat, net zoals jij op school doet met je groepje ofzo?
Hangjongeren station =NIET -drugs dealen
-stelen
-samenkluwen
-werkloos zijn

Dat slaat nergens op.


Je snapt de nog niet volgens mij.. en idd het is niet logisch, dat zei ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:57
Kiddie
Kiddie is offline
Citaat:
beuk schreef:
of naar de bioscoop, of of of,..

Waarom op het station blijven staan??
Omdat ze overal al rotzooi getrapt hebben en bijvoorbeeld al een bioscoopverbod hebben.

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:57
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Alet schreef:
In het buitenland zie je zowiezo meer hangende mensen, jongeren en ouderen.
Ze hebben geloof ik niet zo de neiging om nuttig bezig te zijn, of iig de suggestie te wekken.
In Groningen zie je vaak allochtonen in de Herestraat staan, btje kijken naar alle mensen die langskomen. Dit zullen ze ook wel doen op het station, je komt er alle soorten mensen tegen. Mensen kijken is best leuk, en ze zullen waarschijnlijk geen zin hebben een terrassie te pikken.

Ik zie altijd nederlanders bij skatebanen staan, betekent dit dat alle nederlanders skatebanen bezoeken?
En idd, dat kan ja, dat ze daar geen zin hebben en dat ze het station gewoon leuk vinden? Is dat raar ofzo? Daar maak je je toch niet druk om?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:58
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Kiddie schreef:
Citaat:
beuk schreef:
of naar de bioscoop, of of of,..

Waarom op het station blijven staan??
Omdat ze overal al rotzooi getrapt hebben en bijvoorbeeld al een bioscoopverbod hebben.

Damn, post nuttig of ga lekker naar Onzin.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:58
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Ze staan denk ik de hele dag te wachten op de trein naar Marokko.
Weten zij veel dat de NS niet over zee rijdt...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:59
@pie
@pie is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Ze praat alsof alle allochtonen op het station hangen, drugs dealen, stelen, samenkluwen en niet werken.
Bovendien is het HELEMAAL NIET ZO dat allochtonen op het station 1 van deze dingen doen, ze kunnen toch ook gewoon praten over van alles en nog wat, net zoals jij op school doet met je groepje ofzo?
Hangjongeren station =NIET -drugs dealen
-stelen
-samenkluwen
-werkloos zijn

Dat slaat nergens op.


Je snapt de nog niet volgens mij.. en idd het is niet logisch, dat zei ik ook niet.

zie jij ze OOIT praten?

enige wat ik zie is dat ze tegen een muur hangen en iedereen een beetje aan zitten te kijken.. en inderdaad: daar erger ik me aan..

en je maakt mij niet wijs dat jij het gezellig vind om waar dan ook te zijn met mensen die je alleen maar guur aankijken


maar je draait er telkens omheen; WAT doen ze daar, WAAROM doen ze dat van 's ochtends VROEG tot 's avonds LAAT, en WAAROM alleen maar (blijkbaar) allochtonen

[Dit bericht is aangepast door @pie (21-03-2002).]
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:59
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Dutchy15
Kun je alsjeblieft naar Onzin verhuizen. Je raaskalt, legt verkeerde verbanden, legt ons woorden in de mond, beschuldigt me onterecht en snapt er uberhaupt niets van en weigert te luisteren. Je verziekt het hele topic.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:01
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
beuk schreef:
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Een zwerver kan toch ook lekker op straat lopen? Of kan dat niet meer ofzo?
Iedereen mag dat, het hoeft niet, en als ze op t station willen staan, nou leuk, boeie.
Ja, dat mogen ze. Als ze daar behoefte aan hebben moeten ze dat vooral doen.
Citaat:
Jij maakt je er anders wel druk om dat ze daar staan, en je wilt liever dat ze daar niet staan, nou sorry, maar dat maakt ieder mens wel zelf uit.
Kun je nog even quoten waar ik zeg dat ik ze liever weg wil hebben? Ik geloof dat ik dement wordt, ik kan het niet meer terugvinden!
Grappig
Ik zeg niet dat je dat gezegd hebt, ik zeg alleen dat je zo overkomt aangezien je je elke x je hoofd erover breekt, dus je vind het irritant dat ze daar staan? of iig niet leuk ofzo, iig niet positief, toch?
Helaas bestaat het leven niet alleen uit positieve dingen en niet alles is zoals jij het wilt.
Gezien je reacties heb je liever dat ze daar niet hangen, omdat jij daar toevallig vaak langsloopt ofzo? Jij wilt liever dat ze in een coffeeshop of in de weetikveel MAC gaan hangen ofzo, en dan komt daar strax iemand die zich afvraagt waarom ze nou altijd in de MAC zitten, dat ze maar lekker naar t station toegaan ofzo..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:04
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
@pie schreef:
zie jij ze OOIT praten?

enige wat ik zie is dat ze tegen een muur hangen en iedereen een beetje aan zitten te kijken.. en inderdaad: daar erger ik me aan..

en je maakt mij niet wijs dat jij het gezellig vind om waar dan ook te zijn met mensen die je alleen maar guur aankijken


maar je draait er telkens omheen; WAT doen ze daar, WAAROM doen ze dat van 's ochtends VROEG tot 's avonds LAAT, en WAAROM alleen maar (blijkbaar) allochtonen
Idd, ik loop dan gewoon door, niet dat ik ervan doodga dat ik een paar seconden door een stel mensen aangekeken wordt, ieder mens kijkt wel es naar andere mensen..
Wat ze daar doen? geen idee, vraag het ze? als het zo interessant vindt..
Omdat ze nix beters te doen hebben? Geen sociale leven, geen werk, weinig naar school?(niet allemaal natuurlijk!, maar een deel wel)
Waarom allochtonen? omdat ze zoals ik al zei, ritme missen in hun leven en maar wat gaan doen, je moet toch wat..


Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:05
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
..en je wilt liever dat ze daar niet staan, nou sorry, maar dat maakt ieder mens wel zelf uit.
Citaat:
Grappig
Ik zeg niet dat je dat gezegd hebt,
Bespeur ik hier een contradictie?

Citaat:
ik zeg alleen dat je zo overkomt aangezien je je elke x je hoofd erover breekt, dus je vind het irritant dat ze daar staan?
Sinds wanneer is nieuwsgierigheid gelijk aan irritatie?
Citaat:
of iig niet leuk ofzo, iig niet positief, toch?
Sinds wanneer staat nieuwsgierigheid gelijk aan negatieve gevoelens?

Citaat:
Helaas bestaat het leven niet alleen uit positieve dingen en niet alles is zoals jij het wilt.
eye-opener..

Citaat:
Gezien je reacties heb je liever dat ze daar niet hangen, omdat jij daar toevallig vaak langsloopt ofzo?
Kun je even onderbouwen waar jij dit verband legt, liefst met quotes van mij erbij en een diepgaande analyse, ik ben benieuwd.
Citaat:
Jij wilt liever dat ze in een coffeeshop of in de weetikveel MAC gaan hangen ofzo, en dan komt daar strax iemand die zich afvraagt waarom ze nou altijd in de MAC zitten, dat ze maar lekker naar t station toegaan ofzo..
het zal me jeuken waar ze uithangen, ik snap alleen hun voorkeur voor het station niet.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:06
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Omdat ze nix beters te doen hebben? Geen sociale leven, geen werk, weinig naar school?(niet allemaal natuurlijk!, maar een deel wel)
Waarom allochtonen? omdat ze zoals ik al zei, ritme missen in hun leven en maar wat gaan doen, je moet toch wat..
Huh, Optima zei dit net ook, en toen werd ze notabene door JOU beschuldigd van generalisatie
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag?
Gatara
230 21-11-2006 00:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Schietpartij op Haagse school
Sky Jewel
500 16-01-2004 08:35
De Kantine pim fortuin een jaar dood..
punkyfun
223 11-05-2003 16:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap plannen minister Nawijn
NN
251 13-09-2002 14:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Fortuyn scoort ook bij allochtonen
Verwijderd
3 27-03-2002 13:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap stel: fortuyn is een rascist.. wat is dit dan?
@pie
17 20-03-2002 11:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.