Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 20:09
shuriken
shuriken is offline
Ik zit behoorlijk met het volgende:
vanaf half oktober heb ik wat met mijn vriendin. De maand januari is het uitgeweest maar het is nu weer aan tussen ons.
Al in een van de eerste maanden dat ze mn vriendin was kwam eruit dat ze nog wel eens belde met haar ex. Met hem was het inmiddels een half jaar uit, maar vlak voordat het met mij aanging had ze nog wel sex met hem gehad. Daar voelde ik me ontzettend klote over. En daar hebben we over gepraat, en ze zei dat ze zou zeggen dat ze ('voorlopig') geen contact meer met hem zou hebben. Een tijdje later, wanneer weet ik niet, begon hij haar toch weer te bellen enzo, ongeveer om de 2 weken volgens haar, en gewoon om te kletsen. -Ohja ze hebben wel 2 jaar met elkaar gehad, dus dat speelt wel mee- In ieder geval, dat kreeg ik later pas te horen, en vandaag hoorde ik dat ze met hem had afgesproken toen het uit was(alleen praten, maar dat geloof ik wel), maar het meest vervelende is dus dat ze nog steeds met hem belt(ok, hij belt haar maar goed), en dat ze dus wel met hem wil AFSPREKEN. ze zegt wel dat ze absoluut niet vreemd zou gaan, en ik geloof ook wel dat ze dat niet gauw doet, maar toch, ik voel me er zwaar klote onder. en ik heb het daar met dr over gehad vandaag, en dat ik haar niet vertrouw als ik alles pas later hoor, en ze zal me voortaan alles vertellen. Dat afspreken, daar zit ik gewoon heel erg mee. Ik geloof wel dat ze niet snel wat zal doen, en dat ze mij niet kwijt wil, maar ik voel me er zwaar kut onder. Ze weet niet precies waarom ze wil afspreken, heb ik al meerdere keren gevraagd, vooral om te weten hoe het met hem gaat.

Als ze met hem gaat afspreken voel ik me echt zwaar zwaar klote. Maak ik me druk om niks? Dat gevoel krijg ik steeds, alsof ik me teveel druk maak, en er geen punt van moet maken. En wat de **** moet ik hiermee..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2003, 20:12
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
hmmz
kkrijg hier n raar gevoel bij
alsof ze misschien nog tijd nodig heeft om over haar ex heen te komen
en ik denk dat ze je ONBEDOELD
weleens heel veel pijn zou kunnen doen...

kwenie
moeilijk

kzou t denk toch uitmaken,
omdat je hier heel erg onder lijdt
en zij geen rekening houdt met jou gevoelens...
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 20:20
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Kun je niet voorstellen dat jullie met zn 3en afspreken dan? Naar de bios, of ergens wat drinken ofzo. Dan kun je hem eens onmoeten én houd je er nog een leuke avond aan over!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 20:38
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
hmmzz ik weet wat je meemaakt dat had ik ook op het begin met mijn toenmalige vriend zijn ex belde ook de hele tidj en naar baalde ik ook van.... dus ik snap echt wel wat je voelt ik zou het er echt vaak over praten met je vriendin en als ze echt veel van jouw houdt en rekening met jouw houdt zou ze niet met hem gaan afspreken of wat dan ook ik vindt dat je nix bij je ex te zoeken heb...suc-6

Miss Morena hoopt dat je hieruit komt
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:21
Miss. Tandenborstel
Avatar van Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Ik begrijp je gevoel heel goed!
Mijn vriend zat vanmiddag ook bij zn ex.. en maar tegen mij vertellen hoe leuk het wel niet was *KOTS*

Maarjah ze heeft tog voor jou gekozen? Als ze der ex echt leuker vond dan had ze het tog allang uitmaakt? denk ik dan!!

sorry kan je niet echt helpen
__________________
*Whieeeeeeeeeee*
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:20
zonnebloemke
zonnebloemke is offline
dit is echt wel kloten voor je ja!! Kan me goed voorstellen. Ik denk ook dat ze nog niet over haar ex heen is. Wie heeft het bijvoorbeeld uitgemaakt, waarom? Denk als het wel goed voor je is om daar meer over te weten te komen. En hieruit kun je ook beter conclusies trekken over hoe het nu is tussen hun zeg maar, en wat zij dan denkt. Zelf heb ik ook nog geregeld contact met mijn ex, maar dat omdat ik hem nooit tegen kom hier in de buurt, en ja..heb ook bijna 2 jaar met hem gehad. Dus een beetje contact met haar ex voorkom je gewoon niet. Maar dat ze vlak voor jou nog sex met hem heeft gehad veranderd het verhaal toch wel een beetje. Ik ben blij dat je haar wel kunt vertrouwen! En waarom is het bij jullie de vorige x uitgegaan? Was het wel goed om weer terug te keren (sorry, klinkt allemaal negatief, maar zelf deze dingen meegemaakt, en achterafgezien is gewoon stom dat ik weer met ex nam, allerlei dingen worden beloofd wat toch niet waargemaakt word) Maar goed..ik denk dat het heel belangrijk is om er goed met haar over te praten, want op deze manier kan het natuurlijk niet langer. Een relatie moet voor jullie allebei fijn voelen! Ik hoop dat jullie er samen uit komen!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 13:15
poppeke
poppeke is offline
je moet jezelf misschien eens in haar plaats zetten? stel dat het nou uitgeraakt met je vriendin,dan zou je toch ook nog wel eens afspreken met elkaar?ze waren 2 jaar samen,je kan ook niet verwachten dat ze hem zomaar vergeet...en dan bedoel ik niet als liefde,maar gewoon als een vriend... maar ik begrijp dat je je klote voelt,zeg haar gewoon hoe je je voelt,als ze er geen begrip voor heeft,zou ik haar wat afstand geven,en kijken of ze je mist.... misschien beseft ze dan hoe belangrijk je voor haar bent?
__________________
--> I LoVe YoU NoT bEcAuSe oF WhO YoU r,bUt bEcAuSe Of WhO i Am WhEn I'm wItH yOu<--
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:28
Verwijderd
Er werd al gezegd: ze heeft toch voor jou gekozen? Dan vindt ze jou dus leuker
Als ze twee jaar iets met hem heeft gehad, dan is hij erg belangrijk voor haar geweest. Het spreekt vanzelf dat ze om die reden het contact met elkaar niet willen verliezen, en elkaar opbellen is dan een goede manier. Ook een afspraak, daar is niets mis mee. Mag je vriendin met andere jongens praten? Ja toch? Waarom dan niet met haar ex-vriend? Juist met hem is de kans dat er iets gebeurt klein - het is immers niet voor niets uitgegaan. Als je er toch mee zit, ga dan gewoon lekker ook mee.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ze heeft twee jaar met die jongen gehad, dus ze heeft een erg bijzondere band met hem die ze waarschijnlijk niet wil verbreken. Ik vind het erg goed dat je gezegd hebt dat je haar pas kan vertrouwen als ze alles meteen vertelt en niet achteraf. Maar als ze je alles meteen vertelt, moet je haar vertrouwen. Het is niet voor niets uitgegaan tussen die twee en ze heeft nu niet voor niets met jou een relatie. Wees niet te onzeker, dring er op aan dat jullie hier open over praten.
Ikzelf ga ook nog regelmatig met mn ex om en spreek ook met hem af om een film te kijken of iets dergelijks. Dit zeg ik wel altijd tegen mn vriend. Hij vertrouwt mij daarom ook volledig. Mijn ex is een vriend van me geworden, maar ik zal nooit meer gevoelens voor hem kunnen hebben. Zoals ik hierboven ook al over jou zei: ik heb niet voor niets voor mijn vriend gekozen...!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 16:08
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
ze hebben twee jaar wat met elkaar gehad, dus ze hebben wel wat bijzonders gehad. maar hij is niet voor niks haar ex. ik denk dat je je er bij neer moet leggen.
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 15:45
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik denk dat je je zorgen maakt om niks.
Ik heb ook een relatie gehad van bijna 2 jaar. En ik spreek haar zo nu en dan ook wel eens over MSN, ik kom daar soms ook nog wel eens langs (alleen da's eigenlijk altijd voor d'r ouders, want daar heb ik een speciale band mee), en dat heeft ook totaal geen bij bedoelingen.
Dat wat ik toen voor haar voelde, dat is compleet weg, ik heb nu een vriendin waar ik zielsveel om geef en echt heel veel van hou.

Ik denk dat het in jouw geval het zelfde is hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:15
Daphne16
Daphne16 is offline
ik begrijp je heel goed...je geeft nou eenmaal veel om haar en bent bang om haar kwijt te raken. Maar als zij egt van je houd hoef je daar natuurlijk niet bang voor te zijn...sterkte in jullie relatie...KuSs
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:17
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 25-04-2003 @ 21:20:
Kun je niet voorstellen dat jullie met zn 3en afspreken dan? Naar de bios, of ergens wat drinken ofzo. Dan kun je hem eens onmoeten én houd je er nog een leuke avond aan over!
Dat zou ik niet doen..ik heb een beetje hetzelfde probleem met mijn vriendje en ik kan zijn ex wel afschieten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie Jongen is met mij vreemdgegaan
Verwijderd
20 10-08-2007 10:22
Liefde & Relatie Speelt ze met mij, of ben ik te achterdochtig?
Dotcom
24 21-01-2005 18:27
Psychologie mijn familie en ik...
ilse
8 23-02-2004 12:34
Algemene schoolzaken mijn familie en ik...
ilse
7 21-02-2004 22:54
Liefde & Relatie [liefde]Verliefd op mijn ex
Verwijderd
12 11-06-2003 18:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.