Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2005, 21:02
*Bellissima*
*Bellissima* is offline
Is er hier iemand die dat doet of wil gaan doen?

Mij lijkt deze studie heel leuk, ik vind het alleen jammer dat ie alleen in Amsterdam is.
Ik weet dat er ook een engelstalige variant is in Maastricht, maar is deze hetzelfde? Ik heb nl op de sites van de opleidingen gekeken, maar volgens mij leer je in Maastricht geen vreemde taal (Behalve engels natuurlijk) en dat is voor mij wel een reden om deze studie misschien te gaan doen.
En is het moeilijk om een hele studie in het Engels te hebben?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2005, 22:17
Sylver-Myst
Avatar van Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Hele studie in het Engels doen valt reuze mee volgens mij. En verder moet je maar ff zoeken, want ik heb al eerder een stukje over deze studie geschreven.
__________________
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are all the same...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 12:42
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
*Bellissima* schreef op 06-10-2005 @ 22:02 :
Ik weet dat er ook een engelstalige variant is in Maastricht, maar is deze hetzelfde? Ik heb nl op de sites van de opleidingen gekeken, maar volgens mij leer je in Maastricht geen vreemde taal (Behalve engels natuurlijk) en dat is voor mij wel een reden om deze studie misschien te gaan doen.
Misschien is het handig als je de folder aanvraagt, daar staat namelijk duidelijk in vermeld dat je minimaal één vreemde taal (naast Engels) krijgt.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:45
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik had me ingeschreven voor Europese Studies in Amsterdam, maar heb op het laatst weer uitgeschreven omdat ik besloot een jaar te werken/op reis te gaan. Ik ben blij dat ik het niet ben gaan studeren, want ik heb gehoord van een collega die het doet dat het wel een leuke studie is, maar dat je eigenlijk niet echt iets leert doordat je van alles wat krijgt. Dit heb ik ook van andere mensen gehoord die het doen/gedaan hebben, ook dat er nauwelijks werk in te vinden is.
Nee, ik ben blij dat ik nog een jaartje de tijd heb om een studie te vinden die wel nuttig is.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 12:08
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik studeer Europese studies (variant Pools)
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 09-10-2005 @ 19:45 :
Nee, ik ben blij dat ik nog een jaartje de tijd heb om een studie te vinden die wel nuttig is.
Bedenk dan wel, dat er dan véél studies af zullen vallen.

Ik heb er overigens ook over gedacht het te gaan studeren. Ik wilde liever ook niet naar Amsterdam, maar dat had ik er dan wel voor over gehad. Ben zelfs nog naar een opendag geweest.
Achteraf tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk toch niks voor mij was. Ben nu 4e-jaars Klassieke talen Heel wat anders.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 20:54
welle
Avatar van welle
welle is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 20-10-2005 @ 19:09 :
Bedenk dan wel, dat er dan véél studies af zullen vallen.

Ik heb er overigens ook over gedacht het te gaan studeren. Ik wilde liever ook niet naar Amsterdam, maar dat had ik er dan wel voor over gehad. Ben zelfs nog naar een opendag geweest.
Achteraf tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk toch niks voor mij was. Ben nu 4e-jaars Klassieke talen Heel wat anders.
Aan welke universiteit?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 16:59
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 20-10-2005 @ 19:09 :
Bedenk dan wel, dat er dan véél studies af zullen vallen
I know
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 18:17
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
ik ben ook bezig geweest met Europese studies, en dan vooral omdat de internationale kant mij heel erg aantrok. Ik heb daarom ook over Internationale Organisaties en Betrekkingen in Groningen gehad. Een relatief nieuwe opleiding die in korte tijd heel veel studenten heeft gekregen, ik kreeg het gevoel dat je daar een soort nummer was. Uitendelijk studeer ik nu politicologie in Leiden, wat me erg goed bevalt. Ook erg internationaal ingesteld en de politiek heeft mij eigenlijk ook altijd al geïnteresseerd.
__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 14:27
Verwijderd
Ik studeer nu European Studies in Maastricht.

Ik twijfelde best toen ik begon. Vooral het Engels vond ik erg spannend.

Ik ben nu 2 maanden verder en het Engels is me ontzettend meegevallen. Als er iets géén probleem is, dan is het dat wel. Je leert het zo ontzettend snel. In het 2e jaar kies je ook een extra vreemde taal overigens, dus dat zit er zeker wel bij inbegrepen.

Toch wil ik (misschien) gaan stoppen met deze opleiding. Maar dat is een persoonlijke keuze, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 22:13
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
welle schreef op 20-10-2005 @ 21:54 :
Aan welke universiteit?
Groningen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 18:51
Ef
Avatar van Ef
Ef is offline
Interessant topic, ik wil dit misschien ook gaan studeren in Amsterdam aan de Uva.
En dan variant recht, met misschien Duits er bij.

Ik blijf het volgen!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 19:01
Verwijderd
Succes met het volgen van een topic van anderhalf jaar oud.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 19:01
Ef
Avatar van Ef
Ef is offline
Oh ho, foutje! Ik was éven vergeten te kijken hoe oud het topic was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Europese studies of ...
Verwijderd
8 31-05-2008 13:14
Studeren Europese Studies UvA
Ef
2 04-07-2007 18:59
Algemene schoolzaken Stoppen met studie na halfjaar
Ramble On
18 22-07-2005 12:19
Studeren geschiedenis
lizet
36 17-06-2005 10:33
Studeren Geschiedenis (WO)
Riantje
43 08-02-2005 18:29
Algemene schoolzaken Europese Studies
Dennit
1 06-11-2002 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.