Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2009 / HAVO
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2009, 16:38
kevah
kevah is offline
Wat een drama examen, veel te weinig tijd.
De vraagstellingen waren puur voor Professoren in de Nederlandse taal.

Mag hopen dat het Laks de examencommissie zover kan krijgen om de beoordeling zo soepel mogelijk te maken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2009, 18:16
kwondoo
kwondoo is offline
ja egt he, vet moeilijk
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 19:39
kubb
kubb is offline
Massaal klagen. En je klacht goed onderbouwen. Dan word de normering misschien net als voorgaande jaren 1.6
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 19:39
kubb
kubb is offline
En aan iedereen doorgeven dat ze het ook moeten doen ook al ging hij bij hun wel goed! Gewoon zo veel mogelijk klagen!!!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 20:36
liisetjj
Avatar van liisetjj
liisetjj is offline
Ik heb ook al geklaagd, meteen om kwart voor 5 al, het was echt niet normaal moeilijk!.
ik heb examentraining gedaan, maar die heeft bij deze toets weinig geholpen voor me gevoel...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 20:51
ceren1991
ceren1991 is offline
de examen van wiskunde B was echt moeijlijk. het leek helemaal niet op de examens van voorgaande jaren. we hebben vaak geoefend met oefenexamens waarbij ik altijd hele goeie cijfers haalde maar dat gaat nu niet lukken. de oefenexamens hebben blijkbaar helemaal niet geholpen voor de examens van 2009 voor wiskunde B. veel te veel (onnodige) tekst waardoor je wordt verwardt. ik hoop dat ze de normering verhogen naar een 1,7. dan sta ik tenminste goed. ik had eerlijk gezegd niet zo'n moeijlijke examen verwacht, omdat ik zoveel had geoefend met de oefenexamens.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 20:58
kevah
kevah is offline
ik hoop normering van 2.0 anders heb ik serieus gewoon een 3...
ik heb veel geld uitgegeven aan bijlessen en heb er nog geen fuck aan gehad...
ik stress me nu fkkng dood voor geschiedenis... ik heb toen ik thuis kwam eerst 1.5 uur liggen janken zowat omdat ik zwaar bang ben dat het geen zin meer heeft wat ik nu ook ga leren...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [HTML] problemen.
TIGEK
13 09-03-2003 13:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.