Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 11:56
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Hier een topic voor iedereen die herexamen heeft gedaan. Vermeld even welk niveau je doet en welk vak je hebt herkanst..
Advertentie
Oud 18-06-2003, 12:02
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Snufje schreef op 18-06-2003 @ 12:56:
Hier een topic voor iedereen die herexamen heeft gedaan. Vermeld even welk niveau je doet en welk vak je hebt herkanst..
Ben benieuwd wie de snelste is.. btw zijn alle herexamens vandaag?
__________________
Hetzij zo...
Oud 18-06-2003, 12:04
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Ja, geloof het wel.. Alleen andere tijden voor de vakken..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 18-06-2003, 12:08
densis
densis is offline
ben nog bezig met gewone examens!!!! (belgie)
m'n gewone examens trekken tot nu toe op niet veel dus dit zullen herexamens worden voor mij in augustus (28augustus)
Zijn die herexamens in nederland nu al? raar...

anyawy, succes iedereen
__________________
-=I'm so ugly, but that's owkey, 'cause so are you!=-
Oud 18-06-2003, 12:19
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Kwiriet schreef op 18-06-2003 @ 13:08:
ben nog bezig met gewone examens!!!! (belgie)
m'n gewone examens trekken tot nu toe op niet veel dus dit zullen herexamens worden voor mij in augustus (28augustus)
Zijn die herexamens in nederland nu al? raar...

anyawy, succes iedereen
jah wij hebben de eindexamens gehad vanaf half mei tot eind mei, en de uitslag vorige week donderdag. Vandaag zijn alle herexamens. Lijkt me wel klote als je pas eind augustus herexamen mag doen...
Maja Belgische scholen zijn nu eenmaal anders dan Nederlandse...
Ik heb al vakantie!! (Geen her gedaan...)
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 18-06-2003, 12:28
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
hoi allemaal,
Ik heb net tekenen herkanst, en volgens mij ging het wel goed...maja tis afwachte nu he!!!
Suc6 aan de genen die nog hun her moeten doen!!!
Groetjes!
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje
Oud 18-06-2003, 12:29
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Tekenen? Wat moest je maken dan?
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 18-06-2003, 12:44
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Heb Net Geschiedenis gehad...en 't Ging wel...Heb 10x Na gekeken en Ik moet nu wel geslaagd zijN!!!!!!!!!!! Nu nog een week wachten op die rot uitslag!!!
Oud 18-06-2003, 12:47
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
vwo Duits1,2
't Ging voor mijn gevoel beter dan de vorige keer. Heb t net nagekeken en waarschijnlijk heb ik t ook beter gemaakt.
Oud 18-06-2003, 12:58
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Ik kan alleen maar de antwoorden van duits havo op internet vinden en niet de examens (tekstboekje&vragen) weet iemand waar ik die kan vinden?!
Oud 18-06-2003, 13:52
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
heb je eindexamen.nu al geprobeerd?
__________________
"ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun"
Oud 18-06-2003, 13:56
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef op 18-06-2003 @ 14:52:
heb je eindexamen.nu al geprobeerd?
Ik zie daar ook alleen maar antwoorden
Oud 18-06-2003, 16:02
Verwijderd
wiskunde B12
havo

het ging nog slechter dan het eerste examen

maar t is niet heel erg, ik was namelijk al geslaagd
Oud 18-06-2003, 16:04
Earwen
Earwen is offline
ik heb nederlands her gehad ( havo) hij ging wel ik vond de smanevatting makkelijker had eerst te veel woorden 500 i.p.v 200 dus wat werd nog ff strepen. DE eerste tekst vond ik onwijs saai over het gedoogbeleid had er me spreekbeurt al over gehad en d8 nooit meer gedoogbeleid met skoll maar helaas ach ik hoop dat ik een 4,8 heb * duim duim*
__________________
one day i fly away
Oud 18-06-2003, 16:04
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Ik heb net herexamen in Engels (havo) gedaan, het ging niet supper ofzo. Mjah ben toch al geslaagd, dus het is geen ramp.

Ik kan trouwens nergens de antwoorden vinden!?!
__________________
..:::Turn your lights down low:::..
Oud 18-06-2003, 16:14
mariekegirl
mariekegirl is offline
damn, ik wil eco1,2 nakijken
maar kan nergens antwoorden vinden
waahhhh ik word gek,
kan iemand me helpen?
Oud 18-06-2003, 16:17
Karin18
Karin18 is offline
www.eindexamen.nu
Oud 18-06-2003, 16:37
lil_jj
lil_jj is offline
heb net economie 1,2 herkanst maar ging niet zo goed hij was veel moeilijker als de vorige en weer zón vage vraagstelling snapte er nikx van zit tussen de 4,5 en 5 en moet een 5 halen
__________________
.:: (¯`¸.»»» Do YoU LiKe GaMeS?? It'S TimE To TaKe A ChAnCe ..So DaNcE WiTh mE «.¸´¯) ::.
Ads door Google
Oud 18-06-2003, 17:17
saartje
saartje is offline
Ik heb wiskunde B1 herkanst. Ik vond hem vet makkelijk. Weet nu haast zeker dat ik geslaagd ben!
__________________
SHUT UP!
Oud 18-06-2003, 17:44
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
VWO Wa1...

Ik heb 1 vraag van de 21 ingevuld, had een totale blackout...raar dat me dat steeds bij Wiskunde gebeurd...
Mja toen had ik al zoiets van verrek maar ...ben dus na een uurtje pleite gegaan...

Het enige minpunt nu is dat ik het volgend jaar erbij moet doen, maar niet alle toetsen en kan mijn behaalde cijfers meenemen ...maar was toch wel fijn geweest als ik er van af was...helaas...
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 18-06-2003, 17:49
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Als ik het nu zo nakijk...weet ik zeker dat ik meer dan de helft goed zou hebben, als ik niet zo'n blackout had ofzo...
Kweet niet wat het is maar dan zit je daar, je hebt je goed voorbereid en dan ploep, alles kwijt bij vraag 1...tsja schiet niet op...

Het was niet eens zo moeilijk
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 18-06-2003, 17:55
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik was al geslaagd (Vmbo) en ik probeerde wiskunde te herkansen.... had ik niet hoeven te proberen, 't ging 10 keer zo slecht als de vorige keer. Ik heb voor dit examen waarschijnlijk iets van een 3,5 ofzo..nog lager als het vorige examen!! ik had beter thuis kunnen blijven
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 18-06-2003, 19:04
Harrie
Avatar van Harrie
Harrie is offline
ik ook.. had engels.. 13.30 zat ik, maar om 14.00 liep Harrie al vrolijk over de gangen..

maar ik ben al geslaagd, dus who cares
Oud 18-06-2003, 19:42
Verwijderd
[VWO, economie 1,2]

Ik was al geslaagd, maar als ik mijn punt van het CE met 4 tienden op zou halen zou ik een 8 staan (Vind ik leuk aangezien ik Algemene Economie ga studeren).

Het ging heel goed! Ik denk zeker wel dat ik die 4 tienden erbij heb, en misschien zelfs wel meer!

Jippie
Oud 18-06-2003, 21:12
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ja ik zie ook nergens opgaveboekjes.. Ik zoek die van de herkansing Havo nieuwe stijl eco 1,2
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Advertentie
Oud 19-06-2003, 08:08
karamba
karamba is offline
Herkansing Engels VMBO TL. Zo zenuwachtig ben ik nog nooit geweest. Ik had zoiets van: NU OF NOOOOOIT. Maar ik voel me zeker niet kansloos met 6,1 als uitgangspunt!!!
Oud 19-06-2003, 08:18
wouterdvries
wouterdvries is offline
Ik heb Havo Wisk, A1,2 herkanst

Wist niks heb 2 vragen gemaakt

MAarja was toch al geslaagd
__________________
Helemaal niets in Amsterdam!
Oud 19-06-2003, 08:21
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 18-06-2003 @ 18:44:
VWO Wa1...

Ik heb 1 vraag van de 21 ingevuld, had een totale blackout...raar dat me dat steeds bij Wiskunde gebeurd...
Mja toen had ik al zoiets van verrek maar ...ben dus na een uurtje pleite gegaan...

Het enige minpunt nu is dat ik het volgend jaar erbij moet doen, maar niet alle toetsen en kan mijn behaalde cijfers meenemen ...maar was toch wel fijn geweest als ik er van af was...helaas...
Ik heb em ook herkanst (was al wel geslaagd maar moest 0.4 punt erbij voor een 8 ). Ik vond em veel moeilijker dan de vorige en alle vorige examens die wij als proefexamen gemaakt hebben... Ik heb geen flauw idee hoe 'k t gemaakt heb maar ik vrees dat ik die 8 wel kan vergeten

Moppie
Oud 19-06-2003, 09:02
sk888er
sk888er is offline
kutzooi ik d8 dat die pas vandaag waren dus ik word zo uit mn bed gebeld
__________________
hi i'm da sk888er
Oud 19-06-2003, 14:41
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
vwo ge2

was veel makkelijker dan het eerste examen. Maar dan zal de normering ook wel lager zijn. Maar ik zie wel, er hangt niets van af bij mij, hoop alleen 2 tienden hoger te hebben zodat ik een 8 sta (echt een luxe probleem...)
Oud 19-06-2003, 15:24
MASTerr
MASTerr is offline
damnnn mensen zijn gierig hier voor een hogere cijfer ik moest herkansen maar niet voor me lol. Vwo Nederlands moest een 5.8 halen dus heb 25 punten nodig en ik k om op 23 a 24 dussss gierige mensennnnnn ga buiten spelen met je luxeprobleem
__________________
Hmzzzz
Oud 19-06-2003, 15:36
odysseus
odysseus is offline
Citaat:
sublime schreef op 19-06-2003 @ 15:41:
vwo ge2

was veel makkelijker dan het eerste examen. Maar dan zal de normering ook wel lager zijn. Maar ik zie wel, er hangt niets van af bij mij, hoop alleen 2 tienden hoger te hebben zodat ik een 8 sta (echt een luxe probleem...)
De normering is voor zover ik weet bij een herkansing per definitie hetzelfde als bij het examen uit de eerste periode. Het zou ook lastig zijn om een goede andere normering te bedenken, omdat je natuurlijk een andere groep kandidaten hebt (die het gemiddeld slechter zullen maken, maar waarvan je niet weet hoeveel slechter).

Zelf heb ik Latijn herkanst (was de enige zeven op mijn eindlijst) en ik zou niet durven zeggen of ik een 7,8 gehaald heb...vorige keer gingen de vragen wel goed en de vertaling belabberd, nu was het andersom denk ik. Kan er ook mee te maken hebben gehad dat ik in geen twee weken fatsoenlijk geslapen had en de dag voor het herexamen nog terugkwam van een nachtelijk reisje Euro Disney met school . Ik ben in ieder geval geslaagd, dus kan er niet heel warm of koud meer van worden als ik geen acht sta .
Oud 19-06-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
MASTerr schreef op 19-06-2003 @ 16:24:
damnnn mensen zijn gierig hier voor een hogere cijfer ik moest herkansen maar niet voor me lol. Vwo Nederlands moest een 5.8 halen dus heb 25 punten nodig en ik k om op 23 a 24 dussss gierige mensennnnnn ga buiten spelen met je luxeprobleem
Beter je best doen voor de gewone examens is ook een optie. Bovendien heb je recht op een herkansing, dus waarom niet? Als je al geslaagd bent, kan het alleen maar beter worden. Dat heeft niets met gierigheid te maken, maar met je best doen.
Oud 19-06-2003, 15:48
densis
densis is offline
dit systeem snap ik niet echt, maken jullie werkelijk herexamens als jullie erdoor zijn?????????
NUT? kbedoel, erdoor is erdoor, maakt toch niet uit met hoeveel? ben content dak in belgie woon :-p

hier in belgie zouden we dit zien als streven, en geef toe, het is streven...
__________________
-=I'm so ugly, but that's owkey, 'cause so are you!=-
Oud 19-06-2003, 15:56
riejanne
riejanne is offline
Citaat:
Kwiriet schreef op 19-06-2003 @ 16:48:
dit systeem snap ik niet echt, maken jullie werkelijk herexamens als jullie erdoor zijn?????????
NUT? kbedoel, erdoor is erdoor, maakt toch niet uit met hoeveel? ben content dak in belgie woon :-p

hier in belgie zouden we dit zien als streven, en geef toe, het is streven...
kan hier een boel uitmaken of je bv een 8 gemiddeld staat in verband met lotingen is het het best zo hoog mogelijk te staan hoe hoger je gemiddelde eindcijfer hoe hoger de lotingsgroep waar je in komt hoe groter de kans dat je word toegelaten tot de opleiding die jij wil het is dus niet alleen streven heeft ook degeliijk nut
Oud 19-06-2003, 16:31
densis
densis is offline
Citaat:
riejanne schreef op 19-06-2003 @ 16:56:
kan hier een boel uitmaken of je bv een 8 gemiddeld staat in verband met lotingen is het het best zo hoog mogelijk te staan hoe hoger je gemiddelde eindcijfer hoe hoger de lotingsgroep waar je in komt hoe groter de kans dat je word toegelaten tot de opleiding die jij wil het is dus niet alleen streven heeft ook degeliijk nut
hmm, nogal raar en onfair systeem vindek, nu ja...
damn, it's great to be a belgian
__________________
-=I'm so ugly, but that's owkey, 'cause so are you!=-
Ads door Google
Oud 21-06-2003, 20:41
lil devil
Avatar van lil devil
lil devil is offline
Uuuuu-huuuuu!!!
Verneukt dus. Ik had een her van geschiedenis, en voor mn gevoel ga ik het ECHT NIET halen. Kl*tezooi dus. Als ik het niet haal dan ga ik gewoon de avondschool doen. Mja makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ga bidden man...
Suc-6 voor mijn mede lotgenoten...
Oud 22-06-2003, 08:12
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Ik duim ook al voor je
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Oud 22-06-2003, 19:35
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
vind het wel een beetje eigenaardig dat jullie in nederland jullie herexamens zo vroeg hebben, ik weet maar dinsdag mijn resultaat en de herexamens zijn maar eind augustus ...
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Oud 22-06-2003, 19:37
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Citaat:
Kwiriet schreef op 19-06-2003 @ 16:48:
dit systeem snap ik niet echt, maken jullie werkelijk herexamens als jullie erdoor zijn?????????
NUT? kbedoel, erdoor is erdoor, maakt toch niet uit met hoeveel? ben content dak in belgie woon :-p

hier in belgie zouden we dit zien als streven, en geef toe, het is streven...
als je dat maar weet, ben ik even content daddek in België woon en dat de herexamens maar zo laat vallen...
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Oud 23-06-2003, 13:19
*Littleme*
*Littleme* is offline
Heb n HER voor geschiedenis gehad (HAVO)...Volgens mij heb ik het wel gehaald..K moest n 5.3 halen..
Oud 23-06-2003, 13:23
Dominique24!
Avatar van Dominique24!
Dominique24! is offline
Scheikunde (VWO), ging voor geen meter !
__________________
Love is a drug (Brian Ferry)
Oud 23-06-2003, 15:24
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Kwiriet schreef op 19-06-2003 @ 16:48:
dit systeem snap ik niet echt, maken jullie werkelijk herexamens als jullie erdoor zijn?????????
NUT? kbedoel, erdoor is erdoor, maakt toch niet uit met hoeveel? ben content dak in belgie woon :-p

hier in belgie zouden we dit zien als streven, en geef toe, het is streven...
Echt nuttig is het ook niet, maar geef toe: een 8 op je eindlijst ziet er toch mooier uit dan een 7? Of stel nou dat je geslaagd bent met 1 onvoldoende, dan springt die 4 of die 5 er wel uit. Waarom zou je dan niet herkansen?

Verder kan het idd makkelijker zijn met lotingen ed.

Overigens heeft het niet zoveel te maken met het verschil Belgie-Nederland als wel met het verschil tussen personen. Ikzelf heb een herkansing overwogen voor Duits, zodat ik een 8 zou staan. Heb het niet gedaan omdat ik er geen zin aan had. Er zijn minstens zoveel Nederlanders die wel hun cijfer willen verbeteren als dat er mensen zijn die het 'wel prima vinden'.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 23-06-2003, 16:51
nogmaals
Avatar van nogmaals
nogmaals is offline
ik heb duits herkanst , havo, ging redelijk .... ik keek na op internet.. en toen had ik tussen... 5.4 en een 6
hopelijk klopt dit...
ik vind het vreemd dat mensen die al geslaagd zijn herren... mja... ze hebben toch nix te verliezen..... maar toch....
__________________
signatuursignatuur... natuurinsignatuurinsigt ..:)
Oud 23-06-2003, 20:54
Verwijderd
heb eco 1,2 herkanst (havo) moest 5,3 halen om een voldoende te staan> maar was al geslaagd...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen
ThaFox
196 18-11-2003 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.