Oud 27-06-2013, 00:13
Eydise
Eydise is offline
Ik vroeg me af, aan wie is er hier allemaal lidmaatschap van de Socrates Honour Society aangeboden? Of zelfs de Socrates Award? :3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2013, 02:44
Shenron
Shenron is offline
Ik heb gisteren tijdens mijn diploma uitreiking een uitnodiging gekregen voor Socrates Honour Society. Alleen weet ik niet precies wat ik er mee moet doen >.<
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 22:47
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ik kreeg gisteren zo'n mooi kokertje maar ben keihard genaaid door mijn school door mij niet aan te geven voor de Socrates Awards terwijl ik wel de beste VWO (gymnasium) leerling was qua cijfergemiddelde :/

Maargoed, vandaag heb ik mezelf aangemeld voor de society

Ben jij je van plan aan te melden, Eydise?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 17:32
Eydise
Eydise is offline
Jup, ik heb me aangemeld. Was echt leuk om na hard zwoegen even in het zonnetje gezet te worden :3 Ik kreeg ook nog eens de Socrates Award van onze school Ben nu officieel een valedictorian!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2013, 13:17
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ik heb afgelopen week de bevestiging van m'n aanmelding binnen gehad. Inderdaad leuk, dat stukje erkenning. Er stond ook nog wat in de plaatselijke krant, haha. Die Socrates Award heb ik op enkele 10'den of 100'sten aan mijn neus voorbij zien gaan naar iemand anders, maargoed, 'k ben al blij genoeg met dat kokertje
Met citaat reageren
Oud 06-07-2013, 13:32
Verwijderd
Ik heb vorig jaar al examen gedaan, maar ik vraag me eigenlijk af wat het praktisch nut is van lidmaatschap. Ik zie dat je bepaalde beurzen kunt krijgen, maar wat doet de Socrates Honours Society verder nog?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2013, 19:43
ThomasJu
ThomasJu is offline
Ik heb ook zo'n mooi certificaat boven liggen van vorig jaar. Ik heb er verder niets mee gedaan. Vorig jaar heb ik wel zitten kijken wat je er allemaal mee zou kunnen. Je zou hiermee inderdaad beurzen kunnen aanvragen* (zeker als je van plan bent om in het buitenland te studeren).

*beurzen aanvragen = kans maken op de mogelijkheid dat je heel misschien wel een beurs aangeboden zou kunnen krijgen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2013, 18:50
Verwijderd
Ik heb idd ook een kokertje gehad
morgen een dagje vrij, dus dan maar even uitzoeken of ik me aan ga melden..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.