Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2004, 17:32
shameonme
Avatar van shameonme
shameonme is offline
Wat ga je doen in het uur/uren dat je gebelt kan worden met de uitslag van je examen?

Ga je een uur lang naar de telefoon staren, of ga je rondjes door het huis lopen? Ga je slapen, of ga je zelfs gewoon weg/ naar je werk..?

En neem je zelf de telefoon op, of laat je dat aan je ouders over..?

Ik was hier wel benieuwd naar eigenlijk

Zelf weet ik het nog niet, ik zorg wel dat ik bezig blijf. anders word ik helemaal gek

Ik neem btw. zelf de telefoon op.
__________________
Dus...
Advertentie
Oud 15-06-2004, 17:41
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik zit niet zo in over de uitslag, dus ik ga niks bijzonders doen. Mn loting overigens is een ander verhaal. Het lastige is dat ik dan op vakantie ben. IN SPANJE!!! (wistikveel dat dat slecht getimed was). Maar hopen dat ik door ben, want vanuit het buitenland is het lastig wat anders te regelen.
__________________
Recht voor je raapje!
Oud 15-06-2004, 18:12
mosterd
Avatar van mosterd
mosterd is offline
gewoon beetje forummen.. en kijken of andere zijn geslaagd enzo
Oud 15-06-2004, 18:29
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Uhm.. neem in ieder geval zelf op (als het dan iemand anders is kan ik die snel afkappen ) Verder ga ik lopen zenuwen door de kamer heen en heb ik overal kriebels. Ga meestal mijn kat extra aandacht geven of met mijn vriend knuffelen (als die in de buurt is)
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 15-06-2004, 18:31
Verwijderd
potje xboxen
Oud 15-06-2004, 18:35
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Ben waarschijnlijk niet eens thuis, aangezien het 99,9%(stel dat de 2e corrector in een sadistische bui is) zeker is dat ik geslaagd ben.
__________________
█████████████████████99%
Oud 15-06-2004, 18:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik denk dat ik even naar de stad ga ofzo.
Weet het nog niet.
Een spelletje spelen anders als ik thuis blijf.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-06-2004, 19:44
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
xie wel intereseert me allemaal nix meer hoor... kheb een vermoeden dat ik moet herkansen en daar heb ik dus geen zin in of wie weet wel gezakt
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Oud 15-06-2004, 20:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat ik tv ga kijken, ga msnen of ga forummen. Ik neem iig wel zelf de telefoon op want mijn moeder wil het niet doen. Ik ben alleen bang dat mijn mentor me vergeet te bellen of mijn klasgenootje belt als ik gezakt bent want hij is zo vergeetachtig en haalt ons het hele jaar al door elkaar Ik ga denk ik na zes uur maar even zelf de school bellen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-06-2004, 20:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-06-2004 @ 21:33 :
Ik denk dat ik tv ga kijken, ga msnen of ga forummen. Ik neem iig wel zelf de telefoon op want mijn moeder wil het niet doen. Ik ben alleen bang dat mijn mentor me vergeet te bellen of mijn klasgenootje belt als ik gezakt bent want hij is zo vergeetachtig en haalt ons het hele jaar al door elkaar Ik ga denk ik na zes uur maar even zelf de school bellen.
als ik jou was zou ik zorgen dat je leuke films in huis hebt.
Als je toch al gespannen bent en je overdag tv wil gaan kijken, dan denk ik dat je binnen 5 minuten aan het zappen bent aangezien er niks op is... En dan duren die uren lang!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-06-2004, 20:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-06-2004 @ 21:34 :
als ik jou was zou ik zorgen dat je leuke films in huis hebt.
Als je toch al gespannen bent en je overdag tv wil gaan kijken, dan denk ik dat je binnen 5 minuten aan het zappen bent aangezien er niks op is... En dan duren die uren lang!
Dat is wel waar maar het is nu van drie tot vier windkracht 10 op Belgie dus dat kijk ik iig en ik neem ook ER op omdat dat onder de voetbal is dus die kan ik ook wel bewaren voor die tijd.

Brr, het begint wel te kriebelen nu hoor bij mij, het komt zo dichtbij
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-06-2004, 20:41
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Uhm.. goede vraag
tussen 4 en 6 krijg ik de uitslag en ze komen dan langs.. nja ik weet niet mijn pc staat boven vind het ook zo stom als dan de bel gaat ik naar beneden moet rennen ofzo dan heb ik liever dat ik een auto zie stoppenvoor het huis

Maar ik ga eerst als ik wakker wordt naar de normen kijken... kijken hoe ze zijn... en ja maybe ga ik maar tussen 4 en 6 beetje tv kijken, dvd'tje kijken ofzo?
Oud 15-06-2004, 20:42
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-06-2004 @ 21:39 :
Dat is wel waar maar het is nu van drie tot vier windkracht 10 op Belgie dus dat kijk ik iig en ik neem ook ER op omdat dat onder de voetbal is dus die kan ik ook wel bewaren voor die tijd.

Brr, het begint wel te kriebelen nu hoor bij mij, het komt zo dichtbij
slim.. had CSI wel op kunnen nemen
Oud 15-06-2004, 20:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gaan jullie trouwens 's ochtends naar de normen kijken?

Ik ben zelf van plan van niet, ik weet toch al of ik het gehaald heb omdat het met een norm van 0,5 al zo is of dat ik het niet gehaald heb omdat een norm van 2.0 nog niet genoeg is en van de andere vakken weet ik mijn punten niet. Maar ik kan natuurlijk nog van mening veranderen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-06-2004, 21:03
Slettelina *
Slettelina * is offline
Eerst beetje internetten. Er is niemand thuis dus me moeder vroeg ik smiddags met haar wou lunchen dus dat ga ik doen. Daarna met me beste vriend en nog meer vriendjes ergens in de stad hangen en om half vijf naar school. Ik schakel onze huistelefoon door naar me mobiel :>.. Bluh was het maar al voorbij *zenuwachtig voor morgen*
__________________
New York City, Dance or die
Oud 15-06-2004, 21:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als ik me verveel en m'n computer staat aan zal ik automatisch toch wel even www.eindexamen.nu intypen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Maar voor hetzelfde geld ben ik in de stad en heb ik geen computer bij de hand. Dan kijk ik dus niet.
Het is dus geen must ofzo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-06-2004, 21:55
Verwijderd
achter mn pc, in mn bed, op de bank, rondlopend, kortom: zo zenuwachtig mogelijk. en ofcourse neem ik alle telefoontjes aan die er in die tijd gepleegd worden.

en ik begin me nu toch zenuwachtig te voelen...
Oud 15-06-2004, 22:20
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
jemig, de slapenloze nachten begonnen gister al, en dat terwijl er toch niks meer aan te veranderen valt.

om antwoord te geven op de vragen

- ik blijf thuis, ga denk een leuke dvd huren of anders forummen/msn-en maar door dat msn maakt iedereen elkaar alleen maar gek dus daar zal ik me wel snel afmelden

- ik neem zelf de telefoon op. idd, als het iemand anders is kan ik snel afkappen.

- ik check van te voren wat de normen zijn.

xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Ads door Google
Oud 15-06-2004, 23:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
En voor de twijfelaars onder ons: Kijk of er in huis een telefoon is met nummer weergave en ga daarbij zitten / hou die bij je.
En zoek van te voren het nummer van school op.
Ik denk dat er in elke klas wel van die grappenmakers zijn die expres mensen gaan bellen, dus dan ben je daarop voorbereid en slaat je hart niet op hol zodra die telefoon gaat
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-06-2004, 08:07
Verwijderd
ik ben echt super zenuwachtig al...
maari k ga denk morgen overdag gewoon alles zoals anders proberen te doen. niet dat ik veel doe op een dag. maar viool spelen, computeren enz. miss overdag mn moeder op school helpen, zodat ik niet thuis hoef te wachten. en dan vanaf 16.30 uur ehm tv kijken ofzo, denk dat ik een film aan zet.
ehm ja ik blijf dus thuis met de uitslag, neem ook zelf de telefoon op.
ik denk dat ik wel ff naar de normen kijk. niet dat het veel uitmaakt want ik weet toch niet meer hoeveel punten ik had voor elk vak.
Oud 16-06-2004, 08:53
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Mjah... ik ga wel kijken naar de normen hoor
en ik heb geen last van telefoon opnemen
Oud 16-06-2004, 09:01
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wij zouden na 10 uur s ochtends gebeld worden, en ik was van plan iig niet voor 10 uur op te staan. Nou ja... ik lag dus in m'n bed (te lezen): ging de telefoon. Ik had zoiets van: dit kunnen ze toch niet zijn, dus m'n moeder nam op. Hoor ik dr ineens gillen Toen had ik echt zoiets van: is dit een goed teken?
Maar ik was dus wel geslaagd
__________________
Tsja
Oud 16-06-2004, 09:09
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-06-2004 @ 00:24 :
En voor de twijfelaars onder ons: Kijk of er in huis een telefoon is met nummer weergave en ga daarbij zitten / hou die bij je.
En zoek van te voren het nummer van school op.
Ik denk dat er in elke klas wel van die grappenmakers zijn die expres mensen gaan bellen, dus dan ben je daarop voorbereid en slaat je hart niet op hol zodra die telefoon gaat
ik zie opeens de voordelen van langskomen in
telefoon kan je veilig opnemen.. en komen ze aan de deur dan zie je ze al wel stoppen, dan is de 1e shock al voorbij
Oud 16-06-2004, 09:14
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik ben zo blij dat wij een nummermelder hebben, zodat ik kan zien wie er belt... Ik ben nu al ontzettend gespannen en heb geen id wat ik morgen ga doen. 2 jaar geleden ben ik naar een vriendin gegaan, maar nu trekt mn huis me meer aan. Daarbij komt dat ik redelijk vooraan in het alfabet zit (D) dus hoef ik ws niet zo heel lang te wachten als ik gebeld word.... Ik weet het niet
Oud 16-06-2004, 11:24
beesdje
Avatar van beesdje
beesdje is offline
ikke krijg vandaag de uitslag maar ik weet eg nie wak moe doen ik moe nu nog 2 uur wachten enik word helemaal gek!!
Advertentie
Oud 16-06-2004, 11:30
Verwijderd
staan de normen ook op internet? Verrek, da's waar ook!
Oud 16-06-2004, 11:32
hi
hi is offline
gewoon lekker gaan werken of iets anders doen! Je geeft gewoon je mobiele nummer door. Hoef je ook niet in spanning te zitten . Dat deed ik vorig jaar ook. Je bent geslaagd ok en dan gewoon weer verder werken. Het is tenslotte maar je examen als ik me daar al druk over moet maken.
Oud 16-06-2004, 11:40
Nebula
Nebula is offline
Ik ga van 13.30 tot 16.30 gezellig met mijn vader mens-erger-je-nieten.

Oud 16-06-2004, 11:49
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik word gebeld vanaf 12 uur (geen idee tot hoelaat) en ik ga gelijk sochtends naar de normeringen kijken, als ze erg laag zijn dan zal ik waarschijnlijk in de stress zitten (kijk maar naar de normeringen van het vmbo, die zijn echt zooo laag ) en als je hoog zijn dan zal k vast wel een beetje rustiger worden (of juist niet)

alleen het kutte is, dat ik niet weet of ze eerst de gezakten bellen of gewoon gelijk iedereen... vage school
__________________
hoii
Oud 16-06-2004, 11:53
mosterd
Avatar van mosterd
mosterd is offline
Citaat:
beesdje schreef op 16-06-2004 @ 12:24 :
ikke krijg vandaag de uitslag maar ik weet eg nie wak moe doen ik moe nu nog 2 uur wachten enik word helemaal gek!!
enuh gefeliciteerd
Oud 16-06-2004, 11:54
Verwijderd
Ik kan van 1 tot 6 gebeld worden
Ze bellen de mensen die geslaagd zijn en niet geslaagd
En dat is best fucked
Hoop dat ze beetje optijd bellen
En niet pas op het laatst
Oud 16-06-2004, 13:14
XsharonX
Avatar van XsharonX
XsharonX is offline
Ik kan tussen 10 en 12 gebeld worden. Ik denk dat ik zo lang mogelijk in bed blijf liggen. De telefoon neem ik denk ik niet zelf op want me zus krijgt ook te horen of ze geslaagd is. En ik heb geen zin om haar mentor aan de lijn te krijgen!
Oud 16-06-2004, 13:25
angel-nieke
angel-nieke is offline
's ochtends eerst scheikunde cursus... voor volgend jaar... dan naar huis en dan mag me vriend me gaan afleiden... k neem zelf de tel op... weet je tenminste meteen wie er aan de lijn is...
Oud 16-06-2004, 13:51
Liews
Liews is offline
Lang uitslape (lukt niet ben toch al 6 uur wakker ofzow) dan maar films kijken, beetje opruimen enzow...
ze bellen bij ons 's ochtends, das wel beterrrr...
Oud 16-06-2004, 14:04
Verwijderd
Ik word tussen 12.00 en 13.00 gebeld als ik gezakt ben of een herkansing heb.
Ik heb de afgelopen dagen eens opgelet, en we worden op dat tijdstip gemiddeld 2 keer gebeld
Vanavond heb ik een feestje, dan lig ik laat in bed. Ik hoop dat ik morgen dus een beetje door kan slapen en niet, zoals op mijn verjaardag, al om half zes wakker ben... Tussen 12.00 en 13.00 ga ik denk ik de krant lezen, beetje msnen met medeslachtoffers en ik zet een favoriete cd aan die een uur duurt, zodat de tijd nog enigszins positief verloopt. Als de cd afgelopen is is het uur ook om

Maar de zenuwen beginnen wel te komen ja...
Oud 16-06-2004, 14:40
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 16-06-2004 @ 15:04 :
Ik word tussen 12.00 en 13.00 gebeld als ik gezakt ben of een herkansing heb.
Een uur spanning valt opzich nog wel mee. Bij ons op school kun je in een tijdsspanne van 3 uur gebeld worden en op sommige scholen zo'n beetje de hele dag geloof ik. Dat lijkt me echt minder.
Ads door Google
Oud 16-06-2004, 15:00
heavinly
heavinly is offline
Ik ben echt fucking zenuwachtig.

Ik ga vanavond zo lang mogelijk Friends en films kijken, zo laat mogelijk slapen om maar zo laat mogelijk wakker te worden en dan zie ik 't wel. (Er komt een vriendin films kijken en logeren, ter afleiding, echt lief. )
Oud 16-06-2004, 15:21
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
ik ben geslaagd!!!

Ik ben de hele dag met een vriendin geweest, en we waren net bezig met "knutselen " en toen hadden ze al gebeld voor die vriendin! En later werd ik gebeld, maar ik was niet echt zenuwachtig want ik wist het toch wel al een beetje zeker

ben gelslaagd met 3 7ens en 3 8en
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 16-06-2004, 15:38
Liana
Avatar van Liana
Liana is offline
Ik heb geen idee wanneer je gebeld kan worden... Maar ik ben morgen jarig dus ik ga even goed vroeg mijn bed uit en dus maar de hele verjaardag zenuwen bij de telefoon denk ik.
__________________
» What on earth am I meant to do, in this crowded place there is only you.. «
Oud 16-06-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Liana schreef op 16-06-2004 @ 16:38 :
Ik heb geen idee wanneer je gebeld kan worden... Maar ik ben morgen jarig dus ik ga even goed vroeg mijn bed uit en dus maar de hele verjaardag zenuwen bij de telefoon denk ik.
lekker dan, word je de ganze dag gebeld door vergeetachtige familieleden om je te feliciteren en bij elk telefoontje vrees je t ergste
Oud 16-06-2004, 16:00
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Ik heb ook geen idee hoe laat ik gebeld kan worden
Maar heb vanavond examenfeest dus eerst morgne lekekr lang uitslapen (slaap bij een vriendin) en dan eens naar huis. Ben ik toch al groot deel van de dag weg.
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Oud 16-06-2004, 16:07
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Mijn tante belde godver net..
om 5 over 5..

" ben je al geslaagd ?? "

" STOMME DOOS, wil je dat nooit meer doen...?! "

damn..


brr..
Oud 16-06-2004, 16:12
L1
Avatar van L1
L1 is offline
misschien heb ik rijles. Ik vind het prima
__________________
No intensity, no victory
Oud 16-06-2004, 16:12
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
hmm ik moet er ff achterkomen hoelaat e mavo vandaag bij ons uitslag kreeg... want dat staat nu al op de school site...
dus als die tussen 4 en 6 uitslag kregen, dan kijk ik morgen ook op i-net..
Oud 16-06-2004, 16:41
Ygdrassil
Ygdrassil is offline
Ik krijg de uitslag vrijdag.

Als ik tussen kwart over 10 en 11 niet gebeld ben ben ik geslaagd.

Alleen vrijdag duurt nog zo lang en ik vrees met de minuut meer hoewel ik toch wel het idee had dat ik geslaagd zou zijn...
Oud 16-06-2004, 16:59
mimima
mimima is offline
hahah fearless heb je dat echt tegen je tante gezegd???
Oud 16-06-2004, 17:46
Verwijderd
er komt een vriendin morgen om me bezig te houden tussen 4 en 6 wordt er gebeld als je gezakt bent.
Oud 16-06-2004, 18:52
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Wanneer staat de normering op internet? (Te lui om het op te zoeken )
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 16-06-2004, 18:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik word gebeld tussen 15u en 17u (of ik nou geslaagd ben of niet) en om 17u moet ik dan mn cijferlijst ophalen.
En ik ga boodschappen doen, ramenlappen en mijn kamer opruimen. Ik heb geen zenuwen op de een of andere manier. Morgen missschien wel En ik ga zelf de telefoon aannemen, daarna meteen mijn vriendje bellen en de vlag buiten hangen (bij een positieve uitkomst that is)
__________________
look back and laugh
Oud 16-06-2004, 18:55
mosterd
Avatar van mosterd
mosterd is offline
http://www2.citogroep.nl/vo/ce/havov...fr_nogniet.htm
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd [WK] Groep H (Spanje, Zwitserland, Honduras, Chili)
WolterB
21 25-06-2010 17:15
Liefde & Relatie wat zegt spanning?
Sangria
12 07-12-2005 21:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Spanje laat duizenden illegalen toe.
Verwijderd
65 08-02-2005 22:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Spanningen tussen allochtone studenten ROC Hengelo
Martin
3 27-11-2003 07:55
ARTistiek spanning [3D]
Verwijderd
16 22-05-2003 21:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Marokko vs Spanje
Gatara
37 30-07-2002 06:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.