Oud 01-07-2005, 20:59
Verwijderd
Oke, het is een onmogelijke liefde, maar... je bent wel verliefd.

Wat doe je? Geniet je van het fijne gevoel van verliefd zijn, ga je lopen analyseren waarom het niet kan of voel je je misschien wel onnoemelijk stom dat je ooit zoiets voor DIE persoon kan voelen.
Zou jij er, ondanks allerlei bezwaren (in sociaal of maatschappelijk opzicht etc.), misschien tegen beter weten in toch werk van maken of blokkeer je het en denk je: 'dit kan niet, dit mag niet, klaar uit'

Kortom, hoe ga jij om met zogenaamde onmogelijke liefdes?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2005, 21:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat is 'onmogelijk'? Mag/kan het niet, of is die persoon gewoon onbereikbaar voor je?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:03
Verwijderd
Ik bedoel 'onmogelijk' volgens je eigen standaarden: ik vind een liefde tussen iemand van 18 en 35 bijvoorbeeld behoorlijk onmogelijk, maar er zullen vast mensen zijn die dat niet met me eens zijn. (al noem ik nu zomaar gewoon wat)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-07-2005 @ 22:01 :
Wat is 'onmogelijk'? Mag/kan het niet, of is die persoon gewoon onbereikbaar voor je?
Dat vraag k me ook af....

Citaat:
Meisje Vlek schreef op 01-07-2005 @ 22:03 :
Ik bedoel 'onmogelijk' volgens je eigen standaarden: ik vind een liefde tussen iemand van 18 en 35 bijvoorbeeld behoorlijk onmogelijk, maar er zullen vast mensen zijn die dat niet met me eens zijn. (al noem ik nu zomaar gewoon wat)
Dat leeftijdsverschil is wel errug groot . Gelukkig ben k nog nooit "onmogelijk vlief" geworde
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:09
Verwijderd
Zo snel mogelijk vergeten. Waarom gaan zitten smachten en treuren om iemand die je niet kan krijgen?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:12
Verwijderd
@secret agent: het was maar een voorbeeld hoor

Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 01-07-2005 @ 22:03 :
Ik bedoel 'onmogelijk' volgens je eigen standaarden: ik vind een liefde tussen iemand van 18 en 35 bijvoorbeeld behoorlijk onmogelijk, maar er zullen vast mensen zijn die dat niet met me eens zijn. (al noem ik nu zomaar gewoon wat)
Oh, nee, dan... Nee, ik doe niet aan onmogelijke verliefdheden. Alleen onbereikbare.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:15
Kimisa
Avatar van Kimisa
Kimisa is offline
Ik word nooit 'onmogelijk' verliefd. Alleen onbereikbaar. Niet dat dat beter is.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Tja, ik probeer diegene dan uit mijn hoofd te zetten. Ik hou niet van zinloze liefdes, omdat het me meestal meer last bezorgd dan wat plezier, echt genieten van dat gevoel is alleen in het prille begin het geval, daarna houdt het op.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:48
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik zou helemaal niet genieten van 't verliefde gevoel, ik zou huilen

Oh, ik zou me ook helemaal dood analyseren
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:49
Verwijderd
ik ben eens onmogelijk verlieft geweest(klinkt dom haha)

maar goed gewoon verder gaan met je leven en dan komt het uiteindelijk wel goed!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 21:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Proberen het onmogelijke mogelijk te laten worden

En kwa leeftijdsverschil ben ik nog nooit op iemand gevallen die schrikbaren ouder of jonger was dan ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 22:07
ScRaN
Avatar van ScRaN
ScRaN is offline
Ik vind verliefd zijn veel te leuk, dus ik zou't gewoon zijn gang laten gaan, tot het pijn begint te doen, en dan verdergaan met je leven.
__________________
Laat naar je borsten kijken!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 22:37
Verwijderd
Een tijdje erin zwelgen en dan proberen te vergeten.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 01:30
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 01-07-2005 @ 22:48 :
Oh, ik zou me ook helemaal dood analyseren
Ditto. Been there, done that.

Trouwens, leeftijd is voor mij geen factor in 'onbereikbare liefde', maar andere omstandigheden wel, zoals: hij is getrouwd, heeft kinderen, dat soort dingen. Maar een man mag van mij rustig 30 jaar ouder zijn dan mij.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 01:34
Estar
Estar is offline
Er of iets aan doen, dat het maatschappelijk geaccepteerd wordt zou mij dan niks uitmaken, misschien wel een extra stimulatie zijn omdat dat het spannender maakt...

Of ik zou het verdringen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 08:00
Verwijderd
Wachten tot het gevoel weer over is
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 13:06
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
WolterB schreef op 01-07-2005 @ 22:54 :
Proberen het onmogelijke mogelijk te laten worden
Soms is dat onmogelijk.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2005, 14:10
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-07-2005 @ 09:00 :
Wachten tot het gevoel weer over is
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 14:44
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
als hij mij ook wil ga ik gewoon wat met hem beginnen om het vervolgens kapot te zien gaan omdat het toch onmogelijk is. maar dan heb ik het wel geprobeerd.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 14:57
Verwijderd
Er eerst maanden achteraan blijven lopen met in mijn hoofd 'Niets is onmogelijk', dan de realiteit in mn gezicht gedrukt krijgen, daarna pijnlijk wegstoppen en doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 15:21
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Ik had een onmogelijke liefde, nouja als je het liefde kon noemen.

Hij had/heeft een vriendin, maar van donderdagavond tot vrijdag was hij van mij, en ik van hem. De rest van de dagen bestonden we niet voor elkaar.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 16:40
Ostentation
Avatar van Ostentation
Ostentation is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 01-07-2005 @ 21:59 :
Oke, het is een onmogelijke liefde, maar... je bent wel verliefd.

Wat doe je? Geniet je van het fijne gevoel van verliefd zijn, ga je lopen analyseren waarom het niet kan of voel je je misschien wel onnoemelijk stom dat je ooit zoiets voor DIE persoon kan voelen.
Zou jij er, ondanks allerlei bezwaren (in sociaal of maatschappelijk opzicht etc.), misschien tegen beter weten in toch werk van maken of blokkeer je het en denk je: 'dit kan niet, dit mag niet, klaar uit'

Kortom, hoe ga jij om met zogenaamde onmogelijke liefdes?
Ik geniet van het gevoel. Ooit verliefd geweest op een amerikaanse acteur/actrice? onbereikbaar, maar het blijft leuk om te fantaseren. In jouw geval zal ik dus ook gewoon blijven fantaseren, het gevoel gaat op ten duur wel over.. succes liefs
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Blondien schreef op 02-07-2005 @ 17:40 :
Ik geniet van het gevoel. Ooit verliefd geweest op een amerikaanse acteur/actrice? onbereikbaar, maar het blijft leuk om te fantaseren. In jouw geval zal ik dus ook gewoon blijven fantaseren, het gevoel gaat op ten duur wel over.. succes liefs
Ik heb er geen last van hoor
Ik vroeg het me gewoon af
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 18:36
Verwijderd
Ik geniet er stiekem van en doe tegenover anderen alsof er niets aan de hand is. *verbergt Angel posters onder bed*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2005, 19:31
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik ben op tig onbereikbare mensen gevallen, maar ondanks dat ik wist dat het nooit iets kon worden bleef ik toch stiekem altijd een beetje hopen. Tsja. Het houdt je van de straat.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 13:09
Estar
Estar is offline
Citaat:
Optima schreef op 02-07-2005 @ 16:21 :
Ik had een onmogelijke liefde, nouja als je het liefde kon noemen.

Hij had/heeft een vriendin, maar van donderdagavond tot vrijdag was hij van mij, en ik van hem. De rest van de dagen bestonden we niet voor elkaar.
Hoe vond jij het om de minnares te zijn?

hier heb ik namelijk nog weinig over gehoord enz.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 14:45
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Kimisa schreef op 01-07-2005 @ 22:15 :
Ik word nooit 'onmogelijk' verliefd. Alleen onbereikbaar. Niet dat dat beter is.
En dan doe ik er alles aan om het onbereikbare bereikbaar te maken, dan droom ik en geniet ik van de verliefdheid

En dan... krijg ik het deksel op de neus
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 15:27
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 02-07-2005 @ 15:57 :
Er eerst maanden achteraan blijven lopen met in mijn hoofd 'Niets is onmogelijk', dan de realiteit in mn gezicht gedrukt krijgen, daarna pijnlijk wegstoppen en doorgaan.
Dit.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:02
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik vind onmogelijk, juist heel interresant. Hele vervelende eigenschap, maar als ik iemand niet kan krijgen om leeftijdverschil, om dat hij een vriendin heeft, omdat hij me niet ziet staan, dan vind ik het alleen maar leuker en wordt die verliefdheid alleen maar heftiger
Meestal zie ik na een aantal maanden in dat het kansloos is en druip ik dan af.
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:11
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Ja, steeds analyseren of course en denken "misschien betekende dat dan toch iets".

Dan wanner je begint te beseffen dat her verloren is, verdrinken in je verdriet

Daarna proberen te vergeten...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:47
Verwijderd
Mijn liefdes zijn tot nu toe allemaal onmogelijk en toekomstloos geweest.

De eerste paar jaar vond ik dat nog erg, maar zo langzamerhand heb ik zoiets van "what the hell"... Als ik er bij voorbaat al niet in geloof, kan het ook niet meer zo veel kwaad om gewoon lekker te genieten en te fantaseren.

En eerlijk is eerlijk; ver in je achterhoofd is het toch nog altijd balen dat het iedere keer weer niks kan worden.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:52
SkAtEr_ChIcK
Avatar van SkAtEr_ChIcK
SkAtEr_ChIcK is offline
ik ben nu verliefd op een onmogelijke liefde. Ik vind het heel k*t, maar ik probeer hem te vergeten
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 10:00
Verwijderd
Mijn vriend WAS een onmogelijke liefde..
Na een paar ontmoetingen werd ik ontzettend verliefd op hem, maar hij had nog een andere vriendin. Op een avond zoenden we, en dat was het begin van 'onze relatie'. Ik zag hem doordeweeks, en in het weekend was hij bij haar, of zij bij hem. (dat was ontzettend moeilijk voor mij!) Na 3 weken maakte hij het gelukkig (voor mij dan) uit met haar en kregen wij echt wat.
Dat is nu al weer meer dan 2,5 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:15
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Pfff.... ik voelde me op die momenten altijd doodongelukkig. Juist als ik die persoon probeerde te vergeten, ging ik me alleen nog maar meer realiseren hoe verliefd ik was en dat ik hem niet KON vergeten.
Heeft misschien ook wel een beetje met de pubertijd te maken.
Ik ben er nu gelukkig overheen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 11:33
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik voelde me altijd verschillend door een onbereikbare liefde; aan de ene kant is het gevoel van verliefdheid heerlijk, maar aan de andere kant weet je dat die persoon onbereikbaar is en dat het niks kan worden, dus daar wordt je ook niet gelukkiger van. ik kwam op een bepaald moment altijd tot inkeer en dan kon ik het helemaal van me af zetten en had ik er geen last meer van (hoewel t soms toch wat moeizaam ging)
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-07-2005, 11:34
Verwijderd
Veel masturberen natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 13:41
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Estar schreef op 03-07-2005 @ 14:09 :
Hoe vond jij het om de minnares te zijn?

hier heb ik namelijk nog weinig over gehoord enz.
In het begin kreeg ik wat ik wilde, maar daarna ga je toch gevoelens ontwikkelen, en hoewel je die kunt rationaliseren blijft dat toch een beetje bijten. Ik bedoel, je vindt het toch leuk als je je eens met hem in het openbaar kunt begeven zonder eerst de gehele paramter te verkennen op bekenden. Voor de rest heb ik totaal geen schuldgevoel tegenover zijn vriendin. Hij ging al sinds hun relatie vreemd, dus ik ben slechts een van de vele schakels. Maar ik begin in de toekomst nooit meer een affaire met een bezette man, waarvan de relatie geen aflopende zaak is ( in dit geval is het dat natuurlijk ook wel, maar hij is te laf om dat onder ogen te zien).
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 14:20
Estar
Estar is offline
Citaat:
Optima schreef op 06-07-2005 @ 14:41 :
In het begin kreeg ik wat ik wilde, maar daarna ga je toch gevoelens ontwikkelen, en hoewel je die kunt rationaliseren blijft dat toch een beetje bijten. Ik bedoel, je vindt het toch leuk als je je eens met hem in het openbaar kunt begeven zonder eerst de gehele paramter te verkennen op bekenden. Voor de rest heb ik totaal geen schuldgevoel tegenover zijn vriendin. Hij ging al sinds hun relatie vreemd, dus ik ben slechts een van de vele schakels. Maar ik begin in de toekomst nooit meer een affaire met een bezette man, waarvan de relatie geen aflopende zaak is ( in dit geval is het dat natuurlijk ook wel, maar hij is te laf om dat onder ogen te zien).
Weet zijn vriendin dat jij tijdelijk zijn speeltje was? en zo ja hoe reageerde ze hierop?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 14:44
Ostentation
Avatar van Ostentation
Ostentation is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 02-07-2005 @ 17:52 :
Ik heb er geen last van hoor
Ik vroeg het me gewoon af
ik dacht zoiets van, een hypothetische vraag ofzo


Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 15:23
Saarah
Saarah is offline
'k Heb zo'n onmogelijke liefde . Ten eerste is er een groot leeftijdsverschil, ten tweede is hij geen vrijgezel meer.
Mja, eerst probeerde ik hem natuurlijk uit mijn hoofd te zetten, totdat we wat "meer" kregen. Geen serieuze relatie, dat kan niet en zal nooit kunnen, maar... Wel meer dan gewoon vriendschap . En hoe het nu verder gaat gaan, who knows...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 16:47
nivava
Avatar van nivava
nivava is offline
onmogelijke liefdes...
tja..jij gaf al het leeftijdsverschil aan...
maar wanneer de vrouw 21 en de jongen 16....onmogelijk?
__________________
Thank you I'm a rockstar, Sinaasappel Queen 2001, ik was erelid
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:48
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Gebeurt me niet zo vaak ben ik veel te nuchter voor.
En als het is voor gevallen dan dag droom ik een beetje en dan is het ook weer over na enkele dagen.
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 18:10
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Estar schreef op 06-07-2005 @ 15:20 :
Weet zijn vriendin dat jij tijdelijk zijn speeltje was? en zo ja hoe reageerde ze hierop?
nee, en van al die anderen ook niet. Maar als ze dr achter zou komen, zou het me niets verbazen dat ze, na een zenuwinzinking, hem terug zou nemen. Die twee hebben een zeer vreemde afhankelijkheidsrelatie, waarin zijn ontrouw door de vingers wordt gezien, en haar...tja...saaiheid?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 18:15
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb nooit een onmogelijke liefde gehad, dus ik weet ook niet hoe ik hierop zou reageren.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:43
Lintjuh
Lintjuh is offline
Ik heb altijd het idee dat de jongens die ik leuk vind . Onmogelijk zijn om te krijgen . Ik ben gewoon niet zo spontaan naar jongens die ik leuk vind. Dan klap ik gewoon dicht.
En als ik een jongen leuk vind die een vriendin heeft ( maar waar ik in die tijd daarvoor wel ooit mee heb gezoend ) Denk ik daar gewoon aan . Aan de leuke momenten.
Ik vond een jongen laatst leuk wel mee gezoend ( nu een vriendin ) Denk gewoon aan de leuke momenten tuurlijk baal ik ook wel eens ervan . maarja niks aan te doen . Ik ben geen stoker tussen relaties.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 13:59
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Gewoon doorgaan met je leven als je er niet 100% achter staat.
Sta je dat wel en je omgeving ook, ik bedoel nu de leeftijden.. dan kan je er voor gaan..

Maar ik zou zelf geen vriendje willen die weet ik hoeveel tig jaar ouder is..

Als iets onmogelijk is kan je wel door gaan lopen zeuren en doen, maar wat schiet je er mee op?

Ga dan door met genieten van het leven op een andere manier, liefde komt wel
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 14:56
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik ben wel es onmogelijk verliefd geweest, en dat heb ik een jaar volgehouden.
mja, ik vond het wel leuk op de momenten dat ik hem zag. en dan flirtte ik een beetje, en ik had het idee dat hij dat wel leuk vond, en hij deed ook wel mee.
Maar voor de rest was het niet leuk en wilde ik dat het weg ging maar dat lukte niet.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 14:57
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 01-07-2005 @ 21:59 :
Oke, het is een onmogelijke liefde, maar... je bent wel verliefd.

Wat doe je? Geniet je van het fijne gevoel van verliefd zijn, ga je lopen analyseren waarom het niet kan of voel je je misschien wel onnoemelijk stom dat je ooit zoiets voor DIE persoon kan voelen.
Zou jij er, ondanks allerlei bezwaren (in sociaal of maatschappelijk opzicht etc.), misschien tegen beter weten in toch werk van maken of blokkeer je het en denk je: 'dit kan niet, dit mag niet, klaar uit'

Kortom, hoe ga jij om met zogenaamde onmogelijke liefdes?
ligt eraan hóe onmogelijk iets is.
ik dacht ook dat iets onmogelijk zou zijn, maar niet dus
het ligt er dus aan wat de reden van de onmogelijkheid is.
Woont hij bijvoorbeeld ver weg en zie je hem alleen in vakantie? is hij je leidinggevende op je werk? Is hij 40 jaar ouder? Is hij al bezet?

in sommige gevallen is er iets aan de situatie te doen zodat je toch iets met diegene kunt beginnen. als het bijv. niet kan vanwege dat je met elkaar werkt en de een boven de ander staat kan één van de twee een overplaatsing aanvragen.
Wanneer iemand bezet is zou ik dat niet kapot gaan maken. ik zou diegene minder gaan zien en hopen dat mijn gevoel minder wordt. idem voor als diegene 40 jaar ouder is bij wijze van... maar dat kan voor jou heel anders zijn. bij elkaar intrekken is een mogelijkheid als jullie een aantal km te ver uit elkaar wonen enzo

ik zou dus kijken wat er aan de situatie te veranderen is zodat het toch kan. is er niks te veranderen aan de situatie. dan wil ik de persoon minder gaan zien en hopen dat het gevoel minder wordt. verliefdheid is niet fijn als je weet dat het onbeantwoord blijft. Voor mij tenminste.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 17:02
Q
Avatar van Q
Q is offline
Proberen weg te stoppen he.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Onmogelijke liefdes
Man of Chrome
64 28-08-2004 19:01
Liefde & Relatie Onmogelijke liefde?
SiemdeCyper
38 26-06-2004 11:18
Levensbeschouwing & Filosofie Elementen van de onmogelijke liefde.
Severus
15 27-05-2004 21:10
Verhalen & Gedichten Onmogelijke Liefde
Starley
2 10-02-2004 21:24
Liefde & Relatie Onmogelijke liefde??
wietsie
33 07-04-2003 15:24
Verhalen & Gedichten onmogelijke liefde?!
The one who I am
7 29-11-2001 17:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.