Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2006, 15:42
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Hé allemaal!
Ik heb een uitnodiging gekregen om een dagje mee te rijden met de dierenambulance om te kijken hoe het er aan toe gaat.. Maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen..

Iemand ervaring wat je zoal mee kan maken op een dagje...?


Ben benieuwd, het lijkt mij interessant om mee te maken..

Liefs, Inge
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2006, 19:56
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Een vriendin van mij die ook op het forum zit heeft een tijd bij de dierenambulance geholpen, misschien kun je haar pm-en. Haar forumnaam is Eend.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 08:16
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
dat doe ik dan als ik terug ben van vakantie
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 16:36
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Ik ben zelf nu twee jaar vrijwilliger bij de dierenambulance in Nijmegen. Ik zit zelf niet op de wagen, maar in de verzorging van alles wat binnenkomt.
Ik zou het gewoon een keertje doen, er zijn natuurlijk ook veel nare dingen die je kunt tegenkomen..
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 18:28
OwL
Avatar van OwL
OwL is offline
Ik kende een vrouw die dat een half jaartje had gedaan, maar ze was ermee opgehouden, omdat het voornamelijk dode dieren van de weg afschrapen was
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:24
Krynn
Krynn is offline
Hmz...niet zelf meegereden...maar:

Ik vond een keer een eend die in een relatief diep betonnen gat tussen een brug was geraakt. Ik hoorde en zag het half gebeuren, hij lag op z'n rug een beetje te luchtfietsen toen ik ging kijken. Ik die eend eruit gevist...beest had een wond op de kop en was helemaal groggy. Kon 'm op tafel zetten en dan bleef hij stom zitten.

Dierenambulance gebeld...

...week later telefoontje gekregen dat eend weer ok was en schaterend en wel weer uitgezet was. Lichte hersenschudding, ofzo.

Tis dus niet alleen maar doois van de weg schrapen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 13:28
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Nee, zeker niet! Maar als je een dag mee wilt lopen, is het toch wel handig om je een beetje voor te bereiden.
Misschien is het ook handig om even op de site van de dierenambulance van je woonplaats te kijken? Bij ons worden ook boekjes uitgegeven en daar staan ook verhalen in wat er zo'n beetje op een dag gebeurd.
Afgelopen zaterdag waren er vooral duiven binnengebracht, er zat een uil vast in een schuur die er niet meer uit wilde. Ook een hoestende egel en een zwerfhond. Er werd ook een negatieve kat langs de weg gevonden.
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 18:58
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Citaat:
*dreamallica* schreef op 08-08-2006 @ 13:28 :
Nee, zeker niet! Maar als je een dag mee wilt lopen, is het toch wel handig om je een beetje voor te bereiden.
Misschien is het ook handig om even op de site van de dierenambulance van je woonplaats te kijken? Bij ons worden ook boekjes uitgegeven en daar staan ook verhalen in wat er zo'n beetje op een dag gebeurd.
Afgelopen zaterdag waren er vooral duiven binnengebracht, er zat een uil vast in een schuur die er niet meer uit wilde. Ook een hoestende egel en een zwerfhond. Er werd ook een negatieve kat langs de weg gevonden.
een negatieve kat = dood ofzo??
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 01:19
Chester90
Chester90 is offline
Ik zou het zeker doen! Ik ga er stage lopen. Natuurlijk zal je minder leuke dingen zien.. Maar dat hoord er helaas bij. Als je het niet leuk vind kun je toch nog altijd weg gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 13:29
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Bedankt voor jullie reactie.

Ik ga waarschijnlijk volgende week donderdag een dagje mee om te kijken hoe het is.

Het is, voor mij, puur voor de ervaringen.. om te kijken hoe dit mij ligt..


Ik weet dat je allerlei verschillende en ook extreme situaties mee kunt maken. Maar het lijkt mij gewoon erg leerzaam en interessant dit eens mee te maken.


Ze hebben hier in de buurt geen boekjes over de dierenambulance, maar ik zal nog eens goed kijken op de website..

Dankjewel voor de tips
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:51
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Spacemonkey schreef op 08-08-2006 @ 19:58 :
een negatieve kat = dood ofzo??
staat erg rood

(creditkat)
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek SIMPLE-ART-topic
Verwijderd
500 24-12-2007 18:46
Flora & Fauna vrijwilliger bij de dierenambulance!
sjaan banaan
1 25-01-2006 19:03
ARTistiek Wie houd er zich hier bezig met street-art?
Pay Per View
94 30-08-2005 20:42
Flora & Fauna Ik heb mn aangereden kat moeten afstaan omdat ik geen 600 euro voor zijn operatie heb
Verwijderd
75 03-11-2004 11:37
Flora & Fauna Weten mensen hier van een dierenambulance af?
Eend
62 20-07-2004 19:52
Films, TV & Radio Het leuke/lekkere-acteurs/actrices-foto-topic
Verwijderd
410 19-08-2003 22:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.