Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2006, 23:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Omdat ik me niet kon beheersen om deel 41 te sluiten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 23-08-2006, 23:10
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
ja phoe je ging flink te keer
__________________
less is more
Oud 24-08-2006, 06:21
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb aandacht nodig .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 24-08-2006, 07:56
farai
Avatar van farai
farai is offline
ik voel me behoorlijk klote
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 24-08-2006, 08:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
woeh! Hij komt vandaag thuis! Ik hoop dat we het gewoon leuk gaan hebben samen, daar heb ik echt wel weer zin in
(maar meneer was wel dom: hij zei dat ie om half 11 aankomt en t is half 12 )
__________________
Tsja
Oud 24-08-2006, 09:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
We gaan zaterdag samen naar de Efteling
__________________
<):o)
Oud 24-08-2006, 10:07
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik wilde deze openen.




Goed.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 24-08-2006, 10:29
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Woehoe, vanavond na werken komt hij weer en dan samen in slaap vallen om vervolgens morgenochtend samen een lang weekend weg te gaan met zijn nieuwe auto .

Echt zo gigantisch veel zin in! We hebben een superleuk hotelletje geboekt .
Oud 24-08-2006, 11:06
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Wat is er zo leuk aan een nieuwe topic te openen?

Niet teveel offline gaan, dan raakt ie zo snel vol. Ik vind het namelijk nog altijd leuk om te lezen, maar dat gezeur mag wel weg.

OT: Het gaat goed, langzaam gaat alles goed komen. Of ja, het begint er op te lijken. Ik wil niet weer op mijn bek gaan, daarom doe ik het maar rustig aan, ik wil niks overhaasten.
Ik heb trouwens ook de beste goeie vrienden.
Oud 24-08-2006, 11:12
Verwijderd
Ik ben nu gewoon vrolijk. Dat had ik niet verwacht, ik had een eindeloze rouwperiode verwacht. Eindelijk is dat wazige gevoel een beetje weg Dus dit was iets goeds.
Oud 24-08-2006, 11:38
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik dacht altijd dat als je met een 1 vriendin uit was (dus met zn 2en) en je vriend is er ook dat je dan niet echt bij je vriend kon staan omdat dan je vriendin alleen stond. Dus toen dat tijdje geleden zo was heb ik heel weinig bij mn vriend gestaan voor mn vriendin, en als mn vriend dan even naar me toen kwam ging mn vriendin beetje er tussen staan, aan me trekken enzo. Toen heb ik echt ónwijze ruzie met mn vriend gekregen omdat hij haar irritant vond (wat ze ook wel was) en hij mij niet kon begrijpen dat ik haar niet even alleen kon laten. Daar heb ik nu echt spijt van, want gister ging dezelfde vriendin ook regelmatig naar haar vriend en liet mij alleen.
Ik heb echt spijt van die ruzie, want mn vriend had eigenlijk gewoon gelijk, maar ik bleef het maar opnemen voor mn vriendin.
Maargoed, ik zie hem vanavond gelukkig weer
Oud 24-08-2006, 11:48
Verwijderd
Gisteren eerste stagedag gehad, was heel erg vermoeiend. Maar volgens mij komt dit wel in de buurt van wat ik wil.

Verder heb ik zin in vrijdagavond, al hoop ik alleen dat ik dan nog een beetje leef.
En zondag naar het strand. Lekker uitwaaien en een beetje tegen hem aanzeuren. Ben ik aantoe!
Oud 24-08-2006, 11:54
Verwijderd
goooed
geef zoveel om hem
Oud 24-08-2006, 12:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Tsja, mn ex is een sukkel
Oud 24-08-2006, 13:17
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm heb m net gesproken en ik merk dat ik me laatste tijd wel sneller aan hem erger. Daarom doe ik ook wat minder lief tegen hem. Ik weet alleen niet of het komt doordat ik hem minder leuk vind, of door de vervelende gebeurtenissen van de laatste tijd..
Hm.
Nouja vanavond wordt vast wel leuk.
Oud 24-08-2006, 13:18
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
ja ik ben verliefd!
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 24-08-2006, 13:52
Verwijderd
het wordt een beetje té normaal, ofzo. ik hou van hem, maar weet soms echt niet wat ik precies wil..
Oud 24-08-2006, 16:11
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Geweldig! Wel jammer dat die stomme school weer begonnen is, was zo leuk om 24/7 bij elkaar te zijn.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Ads door Google
Oud 24-08-2006, 16:15
Verwijderd
op relationeel gebied gaat het niet zo best... ik ben al een 2 maanden bezig mijn ex te vergeten en het wil nog opschieten. Maar goed...

ik hoop dat het snel goedkomt!!! IK WIL VRIENDJE!
Oud 24-08-2006, 16:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Goed! Hij besloot vanacht bij me te blijven toen ik het eventjes niet meer zag zitten, en bang was om alleen thuis te zijn door de omstandigheden daar. Samen in slaap gevallen, en dat voelde fijn net als van de week. Ja, ik ben gek op hem... En ik hoop dat we die stomme tijd van de afgelopen paar weken en/of maanden nu eindelijk een beetje achter ons kunnen laten.

Al wilde ik dit eigenlijk al veel eerder, maar soms is dat niet met woorden duidelijk te maken helaas. </3

Mis jou...
__________________
<3 Everyday I love you more....

Laatst gewijzigd op 24-08-2006 om 16:28.
Oud 24-08-2006, 16:29
Verwijderd
Hij kan me zo lief troosten als ik zit te huilen om niks. Vandaag gaat 't weer goed.
Oud 24-08-2006, 16:32
Crimson
Crimson is offline
Hahaha, de reactie van Trimm op Orpheo.
Oud 24-08-2006, 18:35
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hij is veel te lief voor me en ik doe veel te stom tegen hem.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 24-08-2006, 19:21
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Gister bleef hij bij mij slapen.

We hebben beide een vervelende tijd achter de rug thuis, die vergelijkbaar is. Alleen is het bij hem kut afgesloten en zit ik er nog midden in maar gaat het wel de goede kant op. vage beschrijving I know...

Maar daar hebben we gister dus echt uren over gesproken, daarna ook nog over leuke dingen, en toen was het opeens half 7

We hadden beide echt zo'n vlaag van liefde over ons heen, zo moet het zijn.







<3
Oud 24-08-2006, 19:23
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Oud 24-08-2006, 19:30
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
__________________
Guitarred and feathered
Oud 24-08-2006, 19:49
Verwijderd
Geen 24 uur meer *dans*
Oud 24-08-2006, 20:09
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hmm het enige wat momenteel verandert zijn mijn gedachten over de situatie (gemiddeld elke twee dagen), niet de situatie zelf.
Dus waarom ik er überhaupt nog gedachten aan verspil.. Moeilijk om mee op te houden.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 24-08-2006, 20:38
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik mis m al veel te lang..zie m nu nog een week niet ofzo.:boos:
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 24-08-2006, 20:41
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Gisteravond sliep ik al en kwam hij naar boven. Toen zei hij ja ik kom er maar bij liggen want ik misde je...

Dat vond ik zoooo lief
Oud 24-08-2006, 20:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-08-2006 @ 13:42 :
Tsja, mn ex is een sukkel
Heee, de mijne ook. De enige goede term voor hem is 'a stupid fucking cunt!' Heuuj!

En verder is mijn relationele gebied non-existent. Ik wil morgenavond toch echt een dronken engelsman aan de haak slaan hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-08-2006, 20:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Yeeej weekend Weer alle tijd voor mijn vriendje, helaas is hij soort van ziek en kunnen we dus niet echt leuke dingen doen *pout*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-08-2006, 21:29
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
damn, ik moet weer eens een goeie chocotaart in elkaar draaien ik heb al 2 jaar lang niet meer in de keuken gestaan
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 24-08-2006, 21:30
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 24-08-2006 @ 21:46 :
Heee, de mijne ook. De enige goede term voor hem is 'a stupid fucking cunt!' Heuuj!
En mijne ook. Eikel. Maar het gaat al een stuk beter met me . (Ja oké, ik word nog steeds misselijk als ik hem zie en zo, maar als ik hem niet zie, denk ik ook nauwelijks aan hem. Toch goed dat we het "uitgepraat" [voor zover dat kon] hebben.)

Verder... tsja. Het gaat. Ik ken mijn klas totaal niet, al mijn oude klasgenoten zijn wél overgegaan en ik mis de hechtheid, het close zijn met mensen. Maar ja. Het komt allemaal wel goed .
Oud 24-08-2006, 21:37
Verwijderd
Heb hem opgehaald na het werk zodat we in de auto eindelijk weer eens lekker konden praten. En een gesprek met hem was wel nodig ook, want jeetje, wat was ik chagarijnig na mijn werk. Gelukkig kan ik dan gewoon mijn verhaal kwijt en begrijpt hij me ook helemaal, waardoor ik me dan een stuk beter voel.

Nu nog even maandag vrijhouden allebei, dan gaan we er weer lekker een dag tussenuit * hoopt *
Oud 25-08-2006, 00:38
Estar
Estar is offline
Ziek en zwak zijn bij hem is lekker

Ik begin het zalig te vinden om te horen dat ie me echt nooit kwijt wil en dat ie me diep aankijkt en zegt dat ie kinderen van me wil
Ads door Google
Oud 25-08-2006, 01:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
*is wel een beetje verliefd geloof ik *
nu zij nog
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 25-08-2006, 02:11
vedetje
vedetje is offline
waw, uiteindelijk na een half jaar hem te kennen leer ik hem wat beter kennen, maar op zijn msn-profiel staat dat ie een relatie heeft, ik vraag me af?

en dan die andere kerel, die bezet is, maar het zelf soms lijkt te vergeten, was hij maar niet bezet, dan zou het plezierig worden tussen ons, niets serieus, maar wel fijn...
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 25-08-2006, 04:26
Verwijderd
Hahaha ik ben zo verward en doe allemaal gekke dingen
Oud 25-08-2006, 08:08
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
We gaan zo lekker een weekendje naar Oostende. Afgezien van mijn oorontsteking en het weer gaan we het vast wel leuk hebben!
Oud 25-08-2006, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 25-08-2006 @ 01:38 :
en zegt dat ie kinderen van me wil
Ik zou héél hard beginnen rennen en niet meer omkijken

Soezen, hier nog een oorontsteking. Heel erg fijn .

*telt af* Nog 8 uur .
Oud 25-08-2006, 09:54
iwamoto
Avatar van iwamoto
iwamoto is offline
hier gaat het niet zo goed, ik heb een muziek obsessie en volgens mij kan ik echt niemand vinden die daar mee om kan gaan
mijn ex vroeg zelfs dingen als "van wie houd je meer, mij of je gitaar?"
maar ik ga echt niet kappen met muziek maken voor een relatie!
__________________
u speelt geen gitaar? dat verklaart een hoop, ga maar weer naar huis!
Oud 25-08-2006, 10:19
Verwijderd
Is nog altijd beter dan een fantasie . Mijn ex vond zijn larp-character (in een fantasiewereld) belangrijker dan zijn vriendin . Hij vond de verzonnen sex belangrijker dan dat hij mij niet zou kwetsen.

Overigens is stoppen met muziek wel veel gevraagd, maar ik kan me voorstellen dat ze misschien wat meer aandacht zouden willen. En een vriendin die zelf met muziek bezig is?
Oud 25-08-2006, 10:50
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Ik voel me als Hero in dat afschuwelijk lied van hem. Alhoewel, je kunt het nog best lekker meebleren.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 25-08-2006, 11:06
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Goh, ik maar denken dat ik niet kon flirten, maar blijkbaar gaat me dat nog best gemakkelijk af

Eurekaweek was errug leuk, gezellige groep, elke avond op stap geweest. Leuke mensen leren kennen, 't was gewoon echt leuk! Ben nu wel goed gaar, maar ach... Dat overleef ik ook wel weer.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 25-08-2006, 12:29
Nyawa
Vandaag komt 'ie weer thuis! *vreugdedansje*
Oud 25-08-2006, 12:48
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Liefde is raar. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

En nu kan ik na het weekend hier pas weer lezen, dus dan zullen er wel weer 4 pagina's vol gespamd zijn?

Citaat:
iwamoto schreef op 25-08-2006 @ 10:54 :
maar ik ga echt niet kappen met muziek maken voor een relatie!
Waarom zou je moeten kiezen? Ik vind alleen dat je wel tijd voor je relatie moet maken, ga anders geen relatie aan.
Ik denk niet dat veel mensen graag tweede keus willen zijn, hoe erg ze de ander ook iets gunnen.
Oud 25-08-2006, 12:52
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 25-08-2006 @ 13:48 :
Liefde is raar. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

En nu kan ik na het weekend hier pas weer lezen, dus dan zullen er wel weer 4 pagina's vol gespamd zijn?



Waarom zou je moeten kiezen? Ik vind alleen dat je wel tijd voor je relatie moet maken, ga anders geen relatie aan.
Ik denk niet dat veel mensen graag tweede keus willen zijn, hoe erg ze de ander ook iets gunnen.
volgens mij zat t zo zoals t bij mij zat. je zit bijna de hele dag door op elkaars lip en dan wil je HEEL even mentaal ontslakken door gitaar te spelen. en dan doet je vriendin alsof het een enorme geslachtsziekte is waarbij de pus uit je plasbuis druipt. ze snapt dus niet dat t NODIG is voor hem (en ook voor mij). en dan aan komen kakken met nutteloze hints 'ja doe die maar, want die is zo mooi'. ja maar schat, dat is een stagg, das brandhout! neem 'm toch maar, ik vind'm zo mooi!


AAAHHHHHHHH *trekt haren uit hoofd* daar krijg je spontaan gordelroos van.

iwa, zo zat t toch? in ieder geval wel bij mij!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-08-2006, 12:54
Estar
Estar is offline
Citaat:
Mutant schreef op 25-08-2006 @ 10:19 :
Ik zou héél hard beginnen rennen en niet meer omkijken

Die tijd heb ik achter me gelaten.

Mijn biologische klok begint stilletjes aan weer op gang te komen
Oud 25-08-2006, 13:19
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik merk nu dat het misschien beter is om hem niet (zo veel) te spreken .
Maar ook saaier en leger.
__________________
All that is solid melts into air.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.