Oud 02-02-2008, 15:02
Overpowered
Avatar van Overpowered
Overpowered is offline
Vraagje voornamelijk voor de jongens.

Ik heb eerdere relaties nooit gestart met al gelijk het bed in te duiken met de jongen in kwestie. Het standaard verhaal, eerst daten, elkaar leren kennen so on so on. Nou ken ik al een tijdje een jongen, we hebben niks, maar van het één is het ander gekomen en dat heeft dus geleid tot seks. Mijn vraag is wat vinden jongens echt van meisjes die zoiets doen, en zit een serieuze relatie er nog in? Omdat de jongen volgens mij ook kan denken dat hij geen moeite meer hoeft te doen of iets dergelijks. Thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2008, 15:07
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik geloof toch echt dat er weinig verschil is met hoe meisjes daarover denken in een omgekeerde situatie. In ieder geval heeft snel seks hebben niets/weinig te maken met of er daarna nog een relatie kan blijven bestaan; bij lange relaties blijf je na de eerste keer ook nog lang bij elkaar.

Ik denk niet dat je hier seks of manieren van daten bij moet betrekken, eerder gewoon communicatie. Jongens snappen de woorden "ik zou meer met je willen" ook prima.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 15:38
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ze hebben wel nogal de neiging je erin te wrijven dat je niet al te moeilijk te krijgen was, dat vind ik het enige nadeel eraan... Verder heb ik niet het idee dat het uitmaakt (al ben ik dan geen vent )
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 15:43
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Snel seks is op zich goed, seks is gewoon een teken van vertrouwen in de relatie.

Op zich... echter, een jongen, naar mijn idee, wordt wat snel van de wijs gebracht door seks en zal eerder doorgaan met de relatie op dat punt vanwege de seks. Als jullie goed bij elkaar passen, geen probleem, als jullie niet bij elkaar passen wordt het door de seks toch nog een relatie die later mogelijk weer uit gaat waar er zonder seks geen zou zijn geweest.

Ikzelf heb dat misschien gehad met vorige relatie, misschien... in ieder geval ging alles mij te snel maar onder andere vanwege de seks heb ik niet 'op de rem getrapt'. Echter, het zou weinig invloed hebben gehad op het eindresultaat, zonder vroege seks was het waarschijnlijk nog steeds aangegaan, alleen misschien eerder uit.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 16:25
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Gelooft er echt niemand, maar dan ook niemand meer in "Geen sex voor het huwelijk"?
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben wel nogal de neiging je erin te wrijven dat je niet al te moeilijk te krijgen was, dat vind ik het enige nadeel eraan... Verder heb ik niet het idee dat het uitmaakt (al ben ik dan geen vent )
...wat voor jongens ken jij, echt hee
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 16:57
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
...wat voor jongens ken jij, echt hee
Oh zo is mijn vriendje ook hoor, ik zoende hem al voor ik z'n naam wist en daar moet ie nog steeds om lachen
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:00
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
...wat voor jongens ken jij, echt hee
Niet normaal dus? Ik weet niet, de twee vriendjes die ik heb gehad maakten daar wel eens opmerkingen over evenals hun vrienden. Waarschijnlijk realiseerden ze zich echt niet dat me dat ook maar een keer in de twee jaar overkomt ofzo en gaan ze er dan vanuit dat je elk weekend voor iedereen gemakkelijk te krijgen bent. Ik weet het niet, maar leuk is idd iets anders
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:01
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Oh zo is mijn vriendje ook hoor, ik zoende hem al voor ik z'n naam wist en daar moet ie nog steeds om lachen
Om ziuets moet iedereen lachen
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Oh zo is mijn vriendje ook hoor, ik zoende hem al voor ik z'n naam wist en daar moet ie nog steeds om lachen

ik denk dat ze bedoelt dat hij daarna tegen iedereen gaat zeggen dat je makkelijk bent. das best lomp
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:17
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
ik denk dat ze bedoelt dat hij daarna tegen iedereen gaat zeggen dat je makkelijk bent. das best lomp
Ow, zo bedoelde ik het niet, ik hoop iig niet dat t zo ging... Nee maar ik leerde hem kennen terwijl hij uit was met wat vrienden. En daarna werd er wel eens een opmerking over gemaakt. Waarschijnlijk grappig bedoelt, maar wat mij betreft toch met een zekere bijsmaak erbij. En dat vind ik gewoon niet zo tof
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 17:17
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Oh ik zie mezelf daar ook nog best grapjes over maken, alleen tegen de dame zelf though.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 18:41
Verwijderd
Ik heb seks gehad met mijn huidige vriendin op de tweede "date" en we hebben nu 3½ jaar, dus het hoeft geen probleem te zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Oh ik zie mezelf daar ook nog best grapjes over maken, alleen tegen de dame zelf though.
Ja maar de grappen die jij erom zou maken (en ikzelf waarschijnlijk) zijn denk ik van een ander kaliber dan de opmerkingen die metallica bedoelt. Of ik lees het natuurlijk verkeerd... maar eh, hoe hypocriet kun je als zo'n jongen zijn, je bent toch zelf net zo gemakkelijk te krijgen geweest
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 20:33
Verwijderd
Citaat:
maar eh, hoe hypocriet kun je als zo'n jongen zijn, je bent toch zelf net zo gemakkelijk te krijgen geweest
^
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 20:42
Verwijderd
Of een serieuze relatie erin zit hangt meer af van hoe jullie bij elkaar passen en hoe de communicatie is, dan het feit of je meteen seks hebt of even later.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 21:30
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Nou, ik weet dat bij mij in de groep een meisje die makkelijk in bed te krijgen is niet makkelijk bij ons in een relatie valt. Maar het is echt voor elke stel anders. Ik en mijn dushi hadden eerst een fling en daarna een relatie (waar ik nog in zit). Bij mijn ex waren we friends met benefit voor twee jaar eer we samengingen, dus ja, het is altijd mogelijk.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 22:21
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
ik denk dat ze bedoelt dat hij daarna tegen iedereen gaat zeggen dat je makkelijk bent. das best lomp
Dat bedoel ik niet ik bedoel denk ik hetzelfde als Metellica. Als grapje lacht hij er wel eens om dat ik 'wel eens wat meer hard-to-get mocht zijn', gewoon een grapje tussen ons tweeen en (hoop ik) niet iets waar hij mij belachelijk mee maakt in z'n vriendenkring
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-02-2008, 23:04
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
maar eh, hoe hypocriet kun je als zo'n jongen zijn, je bent toch zelf net zo gemakkelijk te krijgen geweest
Juist, ja.

Een serieuze relatie kan er dan nog best inzitten, hoor. Ik had seks met mijn ex op de vierde keer dat ik haar zag, ofzo. Maar we pasten prima bij elkaar, dus er kwam ook een serieuze relatie uit.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 10:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Of een serieuze relatie erin zit hangt meer af van hoe jullie bij elkaar passen en hoe de communicatie is, dan het feit of je meteen seks hebt of even later.
Dit komt heel erg overeen met hoe ik denk.

Het punt van wanneer seks hebben met elkaar maakt in mijn ogen niet heel erg uit. Natuurlijk kan je ermee wachten, maar het kan ook voorkomen dat het gbeurt zonder dat je een relatie hebt en dat er een relatie uitkomt.
Welke van de twee manieren een sterekere relatie voort zal brengen is in elke situatie anders.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 21:01
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb altijd het gevoel dat ik bij potentieel relatiemateriaal best niet direct de nest induik, het is idd wat makkelijk en het is ook wel spannend en leuk om wat te daten en dan zoenen en dan een relatie en dan pas seks... Of het elke keer lukt is iets anders
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 21:12
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik heb altijd het gevoel dat ik bij potentieel relatiemateriaal best niet direct de nest induik, het is idd wat makkelijk en het is ook wel spannend en leuk om wat te daten en dan zoenen en dan een relatie en dan pas seks... Of het elke keer lukt is iets anders
Zolang het maar niet te lang duurt want dan haken we af. Seks op de eerste date is prima; als je elkaar echt leuk vindt zie je elkaar daarna toch weer snel en na een tijdje realiseer je je dat je een relatie hebt. Dat soort dingen gaan vanzelf; en als hij daar moeite mee heeft omdat je't meteen al hebt gedaan dan is't sowieso een slappe zak die je beter links kan laten liggen.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 23:57
Overpowered
Avatar van Overpowered
Overpowered is offline
Citaat:
en als hij daar moeite mee heeft omdat je't meteen al hebt gedaan dan is't sowieso een slappe zak die je beter links kan laten liggen.

Thanks voor de reacties iedereen, aan zijn gedrag te merken zit het volgens mij ook wel goed.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 02:00
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik vind het dan goedkoop en niet aantrekkelijk. Maar als ik haar echt leuk vind zou dat een relatie niet in de weg staan.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 19:25
Anuz
Anuz is offline
Ik zou het niet goedkoop vinden. Ik kan mezelf toch ook moeilijk in houden als ik op iemand geil, vind het dan ook niet gek als zij dat ook niet doet.
Wat jij bedoelt van 'eerst daten, dan keer film kijken en dan pas meer' is meer een principe kwestie.
Aan de andere kant vind ik het wel weer goedkoop als een meisje bij de 1e keer all the way gaat, dan heb ik meer zoiets van dit is een sletje. Bij de 3e of 4e keer dat je elkaar ziet mag er best al het één en vander gebeurt zijn, seks zou ik dan ook niet erg vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2008, 21:51
Lolita
Avatar van Lolita
Lolita is offline
Met mijn laatste vriend heb ik sex gehad op de eerste en date en we zijn daarna ruim 20 maanden samen geweest. Dus volgens mij is het geen probleem.
__________________
Ooit kom ik hier nooit meer
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 22:41
Verwijderd
Dat hangt helemaal van de vrouw in kwestie af. Als alles gewoon in een keer ok is (van beide kanten) zie ik niet in waarom je zou wachten. De vrouw dan meteen afdoen als slet is onzin en zeer kortzichtig.


maar uiteindelijk blijven het toch allemaal hoereh!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 12:04
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik heb niet alle reacties gelezen. Volgens mij maakt dat allemaal niet uit, al heb IK liever iemand die niet meteen het bed in duikt met me. Dan krijg k idd het idee dat ze makkelijk te krijgen is, en dat er voor mij al misschien velen zijn geweest die ff met haar naar bed zijn gegaan.

Nu is het niet zo dat een dergelijke ontmoeting staat voor het mislukken van een relatie, ik zou er alleen mijn twijfels bij krijgen.

Ik heb dus liever eerst elkaar leren kennen, dan sex (al is het niet altijd zo gegaan in vorige relaties).
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 13:00
Verwijderd
Citaat:
ik heb niet alle reacties gelezen. Volgens mij maakt dat allemaal niet uit, al heb IK liever iemand die niet meteen het bed in duikt met me. Dan krijg k idd het idee dat ze makkelijk te krijgen is, en dat er voor mij al misschien velen zijn geweest die ff met haar naar bed zijn gegaan.

Nu is het niet zo dat een dergelijke ontmoeting staat voor het mislukken van een relatie, ik zou er alleen mijn twijfels bij krijgen.

Ik heb dus liever eerst elkaar leren kennen, dan sex (al is het niet altijd zo gegaan in vorige relaties).
MAAR JE DOET HET ZELF OOK *facepalm* Ze kan niet in haar ééntje gemakkelijk lopen te zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 13:16
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
MAAR JE DOET HET ZELF OOK *facepalm* Ze kan niet in haar ééntje gemakkelijk lopen te zijn.

tuurlijk ben ik er zelf ook bij.....maar het gaat zich erom dat het meisje meestal wel aangeeft of ze er klaar voor is. Ik heb dan liever iemand die mij eerst als persoon wilt leren kennen.

Duiken we eerder het bed in: ook oke, maar dan krijg ik toch mijn twijfels erbij zoals ik net al zei.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 13:25
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
tuurlijk ben ik er zelf ook bij.....maar het gaat zich erom dat het meisje meestal wel aangeeft of ze er klaar voor is. Ik heb dan liever iemand die mij eerst als persoon wilt leren kennen.

Duiken we eerder het bed in: ook oke, maar dan krijg ik toch mijn twijfels erbij zoals ik net al zei.
Nee, het gaat er niet om dat je er zelf ook bij bent, maar dat je het zelf ook doet! Waarom krijg jij er twijfels bij als een meisje dat doet terwijl jij het zelf ook doet? Dan ben je dus zelf ook geen relatiemateriaal volgens je eigen standaard?
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Nee, het gaat er niet om dat je er zelf ook bij bent, maar dat je het zelf ook doet! Waarom krijg jij er twijfels bij als een meisje dat doet terwijl jij het zelf ook doet? Dan ben je dus zelf ook geen relatiemateriaal volgens je eigen standaard?
qft
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 13:34
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Overigens is het ook een beetje stom om aan te nemen dat als iemand met jou snel het bed in duikt, ze dat dan met iederéén doet. Ik heb wel eens seks gehad met iemand de eerste keer dat ik m zag, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat met iedereen doe. 99% van de mannen komt écht niet in aanmerking.
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 14:25
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Nee, het gaat er niet om dat je er zelf ook bij bent, maar dat je het zelf ook doet! Waarom krijg jij er twijfels bij als een meisje dat doet terwijl jij het zelf ook doet? Dan ben je dus zelf ook geen relatiemateriaal volgens je eigen standaard?
Inderdaad, het is gewoon hypocriet gelul.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 18:00
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
MAAR JE DOET HET ZELF OOK *facepalm* Ze kan niet in haar ééntje gemakkelijk lopen te zijn.
Dat kan je ook doen omdat je bang bent diegene kwijt te raken, dus dat kan best wat anders zijn.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 12:21
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Nee, het gaat er niet om dat je er zelf ook bij bent, maar dat je het zelf ook doet! Waarom krijg jij er twijfels bij als een meisje dat doet terwijl jij het zelf ook doet? Dan ben je dus zelf ook geen relatiemateriaal volgens je eigen standaard?
Het is in het verleden wel eens gebeurd dat ik gewoon meteen het bed in ben gedoken, dat ontken ik ook niet. Maar die relaties hebben bij mij geen stand gehouden. Met mijn huidige vriendin is het allemaal wat langzamer gegaan en dat vind ik gewoon 1000x prettiger. Dan kennen we elkaar ook al wat beter.....


Citaat:
Dat kan je ook doen omdat je bang bent diegene kwijt te raken, dus dat kan best wat anders zijn.
als dat de relatie in stand moet houden...weet k het ook niet meer
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2008, 13:05
Verwijderd
het is wel zo dat ik minder haast heb om met een meisje het bed in te duiken als ik haar echt heel leuk vind. Het interesseert me dan minder ofzo, maar als het er toch snel van komt heeft dat geen invloed op de toekomst geloof ik
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 15:03
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Het is in het verleden wel eens gebeurd dat ik gewoon meteen het bed in ben gedoken, dat ontken ik ook niet. Maar die relaties hebben bij mij geen stand gehouden. Met mijn huidige vriendin is het allemaal wat langzamer gegaan en dat vind ik gewoon 1000x prettiger. Dan kennen we elkaar ook al wat beter.....




als dat de relatie in stand moet houden...weet k het ook niet meer
Spetterende seks staat tot wel aan de basis van elke gezonde relatie.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 15:09
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Spetterende seks staat tot wel aan de basis van elke gezonde relatie.
ja maar k bedoel t in de trant van: als we nu geen sex hebben vind k je niet meer leuk *kinderachtig*. Je moet toch ook wel een relatie kunnen hebben zonder dat je altijd sex hebt.....
__________________
niet alleen =)

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 16:25.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 15:36
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Dan gebruikt ze jou gewoon.

Kom op...
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 17:10
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
ja maar k bedoel t in de trant van: als we nu geen sex hebben vind k je niet meer leuk *kinderachtig*. Je moet toch ook wel een relatie kunnen hebben zonder dat je altijd sex hebt.....
Dat zeker, maar je kan geen gezonde relatie hebben imo zonder gezond seksleven
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 18:53
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
dat hoor je mij ook niet zeggen....tuurlijk moet je sex hebben. Dat ontken ik ook niet. Maar t is geen vereiste aan het begin van de relatie.

vb. Frits twijfelt tussen Truus en Toos.

Frits zegt tegen beide: '' ik wil sex''.
Toos zegt: '' kom we gaan neuken'' en Truus zegt: ''ik wil niet neuken, ik wil je eerst beter leren kennen en dan eventueel sex hebben als ik het echt wil''
waarop Frits meteen antwoord: ''ow Truus geen sex is geen relatie daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!''

Frits gaat neuken met Toos

einde verhaal
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 20:19
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Waarop ik als ik Frits was zou ik tegen Toos zeggen: Je bent een hoer.
En met Truus verder gaan.

Verder klinken die namen niet echt aantrekkelijk, maar goed.
Ik snap niet waarom iemand meteen met een potentieele partner voor een serieuze relatie in bed wilt duiken.

Oke, die maandenlange verhalen over "elkaar beter leren kennen" komen je op begeven moment ook wel de strot uit maar als ik een dame van een jaar of 20 tegenkom die 4+ bedpartners heeft gehad ga ik me toch eens achter mn oren krabben.. Dat kan modern en normaal zijn, maar het klopt imo gewoon niet.

Maarja, bij mij is die zon zee strand hype nooit zo doorgeslagen naar neuken met 10.000 verschillende wijven dus het zal wel aan mij liggen.

Een jaartje geen sex is voor mij echt geen probleem bijvoorbeeld.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 23:34
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
dat hoor je mij ook niet zeggen....tuurlijk moet je sex hebben. Dat ontken ik ook niet. Maar t is geen vereiste aan het begin van de relatie.

vb. Frits twijfelt tussen Truus en Toos.

Frits zegt tegen beide: '' ik wil sex''.
Toos zegt: '' kom we gaan neuken'' en Truus zegt: ''ik wil niet neuken, ik wil je eerst beter leren kennen en dan eventueel sex hebben als ik het echt wil''
waarop Frits meteen antwoord: ''ow Truus geen sex is geen relatie daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!''

Frits gaat neuken met Toos

einde verhaal
Leuk voorbeeld, maar ik wil toch echt eerst weten of iemand er wat van kan in bed voordat ik besluit voor een langere tijd met iemand wat te gaan doen er daar veel moeite + energie instoppen
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 02:25
Verwijderd
Fuckit, als je seks hebt met iemand die je digt leer je op een gegeven moment haar toch wel aan dat je wat je wel of niet digt. Dat bovenstaande noobs zeggen dat ze kieskeurig zijn moet je negeren want ze hebben totaal geen recht daartoe. Vindt iemand die je leuk lijkt en bal daarmee. Als je lang genoeg bij elkaar blijft leren jullie elkaar echt wel kennen qua neukgewoontes en dan doet 'of hij/zij ervaring heeft' er echt niet meer toe.

Als de jongen denkt dat je een slet bent omdat je ervaring hebt is het gewoon een kansloze nerd met hypocriete principes.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 12:41
JustADreamer
JustADreamer is offline
Mijn vriend en ik kenden elkaar al van de kroeg waar we elke donderdag en vrijdag te vinden waren. Gewoon als headbangmaatjes, beetje kletsen, nooit het idee gekregen dat we elkaar wel leuk konden gaan vinden, sowieso had ik relatie, en vond ik hem met 26 jaartjes te oud...

Uiteindelijk toen het uit was met mijn ex zijn mn huidige vriend en ik keer gaan stappen samen, omdat hij de volgende avond met hele vriendenclub zou uitgaan, waaronder mijn ex erbij, en hij het sneu vond dat ik niet mee kon wegens slaande ruzie met ex en zo... Uiteindelijk in aangeschoten bui met huidige vriend gezoend in de pub, en op weg naar huis seks gehad... En we hebben nu nog steeds

Ligt er denk ik ook aan hoe je jezelf er na gedraagt, dat je laat weten dat het wel serieus was, of gwoon 'zomaar' seks...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend en ik kenden elkaar al van de kroeg waar we elke donderdag en vrijdag te vinden waren. Gewoon als headbangmaatjes, beetje kletsen, nooit het idee gekregen dat we elkaar wel leuk konden gaan vinden, sowieso had ik relatie, en vond ik hem met 26 jaartjes te oud...

Uiteindelijk toen het uit was met mijn ex zijn mn huidige vriend en ik keer gaan stappen samen, omdat hij de volgende avond met hele vriendenclub zou uitgaan, waaronder mijn ex erbij, en hij het sneu vond dat ik niet mee kon wegens slaande ruzie met ex en zo... Uiteindelijk in aangeschoten bui met huidige vriend gezoend in de pub, en op weg naar huis seks gehad... En we hebben nu nog steeds

Ligt er denk ik ook aan hoe je jezelf er na gedraagt, dat je laat weten dat het wel serieus was, of gwoon 'zomaar' seks...
Hahaha, op weg naar huis ook echt Maak ons even nieuwsgierig naar details zeg!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 23:30
MAD-Duckie++
Avatar van MAD-Duckie++
MAD-Duckie++ is offline
Wanneer je te makkelijk bent ben je niet aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 14:03
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Wanneer je te makkelijk bent ben je niet aantrekkelijk.
qft
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 15:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja maar als hij net zo goed seks wil dan is hij net zo makkelijk.
Beetje met 2 maten meten dit.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Meiden die graag jongens in hun kruis trappen
GreyHoundX
104 13-08-2017 02:49
Liefde & Relatie jongens en flirten
mara18
9 08-07-2007 11:23
Seksualiteit voor de jongens; vraagje
Tulpje6
21 04-06-2003 09:20
Liefde & Relatie vraagje voor je jongens/mannen, meiden mogen ook hun mening geven
Violet15
46 18-11-2002 19:20
Liefde & Relatie vraagje voor de jongens hier, bellen jullie wel???
*susol*
16 14-09-2002 08:30
Seksualiteit oke...een vraagje...:)
stefanietje
9 04-03-2002 20:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.