Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2008, 19:27
Verwijderd
Hahahaha omg.

Ik had toen ik negen was een seksboek gevonden bij de oudpapierbak en daar ging ik uit voorlezen tegen andere kinderen, maar alle jongens vonden het niet boeiend en alle meisjes vonden het raar Het was overigens niet eens een Playboy ofzo, maar echt een heel boek, hardcover, geschreven in ouderwets Nederlands. En er stonden ook dingen van Marquis de Sade in. Dat is nog eens seksuele voorlichting

[edit] Ja hoor, moet het weer opeens bovenaan de pagina
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2008, 19:27
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Oh, wat ik ook nog weet: Elise, die kleine slet, toen we een jaar of zeven waren sprak ze tot ons jongens: "Ik ga in de bosjes staan met mijn broek naar beneden en dan mogen jullie takjes en blaadjes in mijn plassertje doen." Ik zei nog letterlijk: "Ach joh, hou je broek toch aan.", maar het mocht niet baten. Er stond al snel een rij jongens in de bosjes, en ik heb het wel gezien, maar er niets ingestopt.

Zo ging dat toen.
Quasi-grappig, maar ook storend.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Quasi-grappig, maar ook storend.
Volgens mij heeft zowat elke kindergroep zo'n meisje. Wij hadden er ook één in de flat, die heeft nog met mijn broertje gezoend toen ze zeven was en hij acht, maar mijn broertje is geestelijk gehandicapt dus the joke's on her.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 19:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik weet eigenlijk helemaal niet zoveel van mij jeugd.

Mijn eerste 5 jaar heb ik in een flatje gewoond. Er was in de buurt niet zoiets als een speeltuin, dus meestal ging ik bij een vriendin spelen. Zij was dan een Pony en ik een Ferrari, omdat ik dat het meest gave automerk vond. Ik kon dan niet vliegen, maar wel toveren.
Als ik met mijn vriendinnen naar school ging, was er altijd wel een wedstrijdtje wie als eerste op een put stond. Het liefst natuurlijk op van die kleintje. De gedachte erachter weet ik niet eens meer.
Thuis liep ik heel vaak met een gele zonnebril zonder glazen. Dat vond ik namelijk gaaf. Ik had geen knuffels, maar wel speelgoedautootjes en daar sliep ik ook mee. Het waren eigenlijk een soort kindjes van me en soms nam ik ze in mijn poppenwagen mee naar buiten. Barbie en My Little Pony vond ik ook mooi spul.

Toen ik bijna 6 jaar was gingen we verhuizen en van die tweede basisschoolperiode weet ik niet veel meer. Het enige wat me goed bijgebleven is, is dat ik in groep 2 gekotst op school had en een klasgenootje mij toen snoepjes gaf, omdat hij me zielig vond.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 23:26
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik kan me herinneren dat ik 4 was en mijn eerste dag op school had zonder mijn moeder (die de peuter juf was) en ik was zo zenuwachtig dat ik misselijk was, maar ik was de naam van juf vergeten. Dus ik stond daar voor haar neus heel hard na te denken hoe ze heette zodat ik kon vertellen dat ik moest overgeven. Ik was te laat en heb over haar heen gekotst en toen moest ik heel hard huilen en mocht ik een dagje terug naar de peuters (mijn moeder)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me herinneren dat ik 4 was en mijn eerste dag op school had zonder mijn moeder (die de peuter juf was) en ik was zo zenuwachtig dat ik misselijk was, maar ik was de naam van juf vergeten. Dus ik stond daar voor haar neus heel hard na te denken hoe ze heette zodat ik kon vertellen dat ik moest overgeven. Ik was te laat en heb over haar heen gekotst en toen moest ik heel hard huilen en mocht ik een dagje terug naar de peuters (mijn moeder)
omg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Uit den Oude Doos] Uitkateren
Tranzzam
6 10-04-2005 22:15
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 16:17
Films, TV & Radio TV programma's uit de oude doos
Fleur
60 31-08-2003 17:47
Verhalen & Gedichten _-=* moest dit posten *=-_
Verwijderd
5 01-05-2002 22:02
Verhalen & Gedichten *-* uit de oude doos *-*
Secreet
6 02-02-2002 10:01
Verhalen & Gedichten ergens in de verte
ratsja
5 16-11-2001 13:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.