Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2008, 16:21
Sven19
Sven19 is offline
Hey mensen

Ik heb nu anderhalve maand een relatie met een ontzettend lieve en mooie meid. Ik ben 19 en zij is 17. Nou zijn we nog niet verder gegaan dan zoenen, behalve een beetje voelen en strelen en woensdag kwam die tweede stap bijna, maar uiteindelijk twijfelde ze nog erg veel. Ik hou van haar en bereid te wachten totdat zij eraan toe is om verder te gaan en dat weet zij ook! Nu kreeg ik gister een smsje waarin ze uitlegde dat ze erg onzeker is, en waarin ze ook vraagt of ik al meer ervaring heb op dit gebied. Nou heb ik toen ik 15 was (4 jaar terug dus) op vakantie sex gehad met iemand. Verder heb ik ook nog niks gedaan. Ik ben bang dat als ik dit vertel zij dit heel stom en raar vindt? Wat zijn jullie adviezen?

Sven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2008, 16:36
<br>
Avatar van <br>
<br> is offline
Citaat:
Ik ben bang dat als ik dit vertel zij dit heel stom en raar vindt? Wat zijn jullie adviezen?
Waarom denk je dat?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 16:40
Sven19
Sven19 is offline
Omdat 15 wel een jonge leeftijd is.. en om het dan zomaar opeens op vakantie met iemand te doen die je dan dus pas net kent. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat misschien niet had verwacht of haar bedenkingen krijgt..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 16:45
Verwijderd
Care?

Als zij bedenkingen krijgt moet ze dat zelf weten. Jij vertelt gewoon eerlijk wat kebeurt, ze is niet in de positie om daar moeilijk over te doen en zowel dan is dat haar probleem.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 16:50
Nyawa
De kans dat je vriend van negentien al een keer seks met iemand gehad heeft is groot en zij zal ook wel zo realistisch zijn om daar rekening mee te houden. Vijftien is aan de jonge kant, maar er zijn er wel meer. En het is niet alsof je jarenlang telkens zomaar met meisjes in bed bent gedoken, het is maar één keer gebeurd. Ik denk dat je gewoon heel open tegen haar moet zijn, net zoals je hier doet. Dat zou bij mij in ieder geval het meeste mijn onzekerheid wegnemen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 17:42
Verwijderd
Ik zou haar gewoon even opbellen of langs gaan en het er met haar over hebben. Als ze dat raar vindt is dat haar probleem..het is namelijk inderdaad helemaal niet raar dat iemand van 19 al een keer seks heeft gehad, en zo ontzettend abnormaal is seks op je 15e ook niet.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 19:06
Labster
Avatar van Labster
Labster is offline
Maak van die 15 een 16 of een 17 in je verhaal, problem solved. Aangezien je geen verkeerde intenties hebt maakt dit verder niets uit.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 20:08
Verwijderd
Het enige wat jij moet doen is vooral eerlijk tegen haar zijn! Als jij al seks hebt gehad is dat toch helemaal niet erg? Zij vraagt jou alleen of jij meer ervaring hebt. Misschien is zij wel heel bij om te horen dat het voor jou niet de eerste keer is. En het enige wat telt in een relatie is dat je eerlijk tegen elkaar bent, anders is je relatie zo naar de knoppen. Vertel haar gewoon de waarheid, want het is niets om je voor te schamen ook al is 15 vrij jong. Vertel haar ook dat je bereid bent te wacht tot zij eraan toe is en weer gewoon eerlijk over alles. Eerlijkheid duurt altijd het langst!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Maak van die 15 een 16 of een 17 in je verhaal, problem solved. Aangezien je geen verkeerde intenties hebt maakt dit verder niets uit.
Waarom zou je? Moeilijkdoenerij om niets.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 12:18
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Hey mensen

Ik heb nu anderhalve maand een relatie met een ontzettend lieve en mooie meid. Ik ben 19 en zij is 17. Nou zijn we nog niet verder gegaan dan zoenen, behalve een beetje voelen en strelen en woensdag kwam die tweede stap bijna, maar uiteindelijk twijfelde ze nog erg veel. Ik hou van haar en bereid te wachten totdat zij eraan toe is om verder te gaan en dat weet zij ook! Nu kreeg ik gister een smsje waarin ze uitlegde dat ze erg onzeker is, en waarin ze ook vraagt of ik al meer ervaring heb op dit gebied. Nou heb ik toen ik 15 was (4 jaar terug dus) op vakantie sex gehad met iemand. Verder heb ik ook nog niks gedaan. Ik ben bang dat als ik dit vertel zij dit heel stom en raar vindt? Wat zijn jullie adviezen?

Sven

Gewoon je mond houden over je eventuele ervaring. Dat komt later wel. Zoen haar gewoon eerst. Ze zal het fijn vinden als je de leiding neemt en de spanning doorbreekt.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 14:45
Verwijderd
Waarom zou ze dat stom vinden? Ze weet dat jij dus ook vrijwel geen ervaring hebt, dus het zou er alleen maar ontspannener om moeten worden?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 15:42
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Zoenen is toch allang gebeurd?

Zeg het nou maar gewoon, dat je geen maagd meer bent is echt geen probleem of zo. Niet liegen dus, ook niet een jaartje erbij, want stel dat ze daar achter komt, dan zou ik me als vriendin alleen maar afvragen waarom je hebt gelogen en denken dat er dus meer aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 18:40
Verwijderd
ik zie geen probleem!?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 20:30
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gewoon vertellen. Zoals gezegd is het niet raar dat jij al wat ervaring hebt gezien je leeftijd. En tja, we doen allemaal dingen die achteraf niet echt handig waren, dus wat dat betreft...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 17:24
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ja, ik zou ook keihard uitfreaken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 17:37
Verwijderd
Gewoon eerlijk vertellen.

Als ze het raar vindt, jammer dan. Je was toen 15 en dat zegt weinig over hoe je nu bent. Het feit dat je je hier zorgen over maakt, zegt ook iets over je eigen mening erover.. dus die kun je ook ter verdediging opvoeren wanneer nodig.

The truth shall set you free
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 09:34
Verwijderd
Je kan ook zeggen dat je inderdaad wel al eerder sex hebt gehad, maar dat je absoluut nog geen/weinig ervaring hebt. Verder gaat haar toch niet aan?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 10:37
Verwijderd
Je kan er toch ook bij zeggen hoe jij je daar nu bij voelt? Als jij het achteraf ook liever niet had gedaan, of een beetje raar vindt dat je het gedaan hebt, dan kan je dat gewoon zeggen. Ik zou me er niet te druk over maken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-02-2008, 11:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Daar hoef je je echt geen zonrgen over te maken lijkt mij.
Als je erover liegt denk ik dat je een veel groter probleem hebt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 18:53
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Daar hoef je je echt geen zonrgen over te maken lijkt mij.
Als je erover liegt denk ik dat je een veel groter probleem hebt.
Ja, precies... Als ze er dan achterkomt hebt je misschien een groter probleem. En nee niet omdat je al eerder seks hebt gehad met een andere meid, maar omdat je gelogen hebt.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 21:00
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Hey, just be honest. Precies wat je hier heb gezegd. Dat je haar leuk vindt, en dat je op je 5tiende sex heb gehad (vertel geen detailles alsje) en dan nix meer. En ook erbij zeggen dat je bang van haar reactie was.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 08:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Alles is hierboven al gezegd
Vijftien is helemaal niet jong om het al gedaan te hebben, genoeg leeftijdsgenoten die in hetzelfde schuitje zitten! Bovendien kun je tegen haar vertellen, wat je hier nu post. Dat je al sexervaring hebt, maar dat je jezelf eigenlijk te jong vond en verder geen ervaringen meer hebt opgedaan.
Zij wil gewoon de waarheid weten, hierover liegen zou echt stom zijn. Je zou er meer mee beschadigen dan beschermen.

Bovendien, waar ben je bang voor? Alsof zij niets meer met je te maken zou willen hebben omdat je al sexuele ervaringen hebt? Dat zou pas stom zijn.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 08:49
Verwijderd
Ja, je hoeft toch niet in detail te treden? Je kunt haar gewoon vertellen dat je geen maagd meer bent, maar dat je alsnog weinig ervaring hebt en het spannend vindt en alles graag rustig aan met haar wilt ontdekken, omdat je er niet eerder zulke gevoelens bij hebt gehad of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, je hoeft toch niet in detail te treden? Je kunt haar gewoon vertellen dat je geen maagd meer bent, maar dat je alsnog weinig ervaring hebt en het spannend vindt en alles graag rustig aan met haar wilt ontdekken, omdat je er niet eerder zulke gevoelens bij hebt gehad of iets dergelijks.
dit!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 01:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Lijkt me dat je prima aan haar kunt uitleggen dat je het zelf ook een beetje stom vindt dat je ontmaagding niet binnenkort, maar al jaren geleden geschied is. We hebben allemaal onze zonden begaan in 't verleden.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2008, 04:22
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
omdat je er niet eerder zulke gevoelens bij hebt gehad of iets dergelijks.
"Ja ehh, ik neukte altijd wijven als ik ketszat was, voor de lol. Maar jou vind ik wel echt leuk. Echt. !!11"
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 10:23
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hee!!!!! dat kan wel hoor...
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 10:24
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Gewoon vertellen, leg dr desnoods uit hoe en wat...

Jij bent jij, en als ze daar problemen mee heeft is de relatie bij voorbaat al gedoemd te mislukken Dan ben je beter af single zodat je iemand kan vinden die je wel accepteert voor wie je bent.

Maar zo ver zal het wel niet komen denk ik...
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 16:43
Verwijderd
Citaat:
"Ja ehh, ik neukte altijd wijven als ik ketszat was, voor de lol. Maar jou vind ik wel echt leuk. Echt. !!11"
Ik vind je af en toe best grappig/gevat, maar nou toch niet...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 20:16
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ze vraagt het niet voor niets en zal dus heus wel weten dat de kans dat jij al seks hebt gehad aanwezig is. Wees eerlijk tegen haar, dat is wel het meest respectvol. (ze vraagt er nu om, dus het is niet dat jij aan het opscheppen bent oid)
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 22:23
Alex111
Alex111 is offline
Je moet beloven dat je voorzichtig met haar doet. En verder zul je haar wensen moeten respecteren, je kunt haar nergens toe dwingen.
Je kan ook wachten totdat ze wat ouder is?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 23:33
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Je moet beloven dat je voorzichtig met haar doet. En verder zul je haar wensen moeten respecteren, je kunt haar nergens toe dwingen.
Je kan ook wachten totdat ze wat ouder is?
....wat?
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 00:04
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Nu kreeg ik gister een smsje waarin ze uitlegde dat ze erg onzeker is, en waarin ze ook vraagt of ik al meer ervaring heb op dit gebied.
Zij stelt je 'n vraag en jij hoort eerlijk antwoord te geven daarop, vind ik. Je zegt dat je van haar houd, dan wil je toch eerlijk zijn tegenover haar?

Als je er eenmaal voor kiest om 't voor haar te verbergen, zul je dat ook je hele relatie door moeten volhouden. Ik denk dat je spijt zou krijgen en haar niet meer recht in de ogen zou kunnen kijken.

Eerlijkheid duurt 't langst .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 20:44
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
....wat?
Wat nu, wat..?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:35
nikitaa
nikitaa is offline
ik heb dat problee m van dat meisje ook gehad die jongen heeft me toen gewoon rustig verteld dat hij het al eerder had gedaan en dat hij rustig aan wou doen en als ik iets neit wou moest ik dat gewoon zeggen
dan zou hij het niet doen stel je gewoon voor de mogelijkheden op
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 18:44
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Heeft die dude in de tussentijd niet allang een goed gesprek met zijn meisje gehad? Het is nu al zo lang geleden dat hij dat smsje kreeg...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2008, 20:19
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Wat nu, wat..?
Je praat rare onzin?
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 20:53
jiesju
Avatar van jiesju
jiesju is offline
Citaat:
Ik ben bang dat als ik dit vertel zij dit heel stom en raar vindt? Wat zijn jullie adviezen?

Heej Sven,,

Als ze echt echt van je houdt komt alles goed dan zal ze je vergeven. K weet hoe erg het voor haar kan zijn maar ze zal het begrijpen.

(K)

Laatst gewijzigd op 13-03-2008 om 13:42.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Heej Sven,,

Als ze echt echt van je houdt komt alles goed dan zal ze je vergeven. K weet hoe erg het voor haar kan zijn (mijn vriend is alleen niet zo ver gegaan) maar ze zal het begrijpen.

(K)
Hoe ERG het voor haar kan zijn dat haar vriend een keer op vakantie een meisje heeft gehad? Hem VERGEVEN dat hij 'n meisje heeft gehad? Come on! stel je niet aan.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Heej Sven,,

Als ze echt echt van je houdt komt alles goed dan zal ze je vergeven. K weet hoe erg het voor haar kan zijn (mijn vriend is alleen niet zo ver gegaan) maar ze zal het begrijpen.

(K)
Lol wtf eng mens.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 13:44
jiesju
Avatar van jiesju
jiesju is offline
Citaat:
Hoe ERG het voor haar kan zijn dat haar vriend een keer op vakantie een meisje heeft gehad? Hem VERGEVEN dat hij 'n meisje heeft gehad? Come on! stel je niet aan.
Citaat:
Lol wtf eng mens.
Dat hij een fout heeft gemaakt daar kon hij op het moment miss niks aan doen maar als zijn vriendin zal ze het hem moeten vergeven (ik bedoel het hem niet aanrekenen omdat het is gebert) zoiets heet liefde
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 14:09
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Dat hij een fout heeft gemaakt daar kon hij op het moment miss niks aan doen maar als zijn vriendin zal ze het hem moeten vergeven (ik bedoel het hem niet aanrekenen omdat het is gebert) zoiets heet liefde
oh ja want het is fout om eerder een keer seks te hebben gehad
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Dat hij een fout heeft gemaakt daar kon hij op het moment miss niks aan doen maar als zijn vriendin zal ze het hem moeten vergeven (ik bedoel het hem niet aanrekenen omdat het is gebert) zoiets heet liefde
Wat heeft hij fout gedaan dan
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 16:56
Verwijderd
Ik moet maar snel mijn excuses aan mijn vriend gaan aanbieden dan
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 16:56
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Dat hij een fout heeft gemaakt daar kon hij op het moment miss niks aan doen maar als zijn vriendin zal ze het hem moeten vergeven (ik bedoel het hem niet aanrekenen omdat het is gebert) zoiets heet liefde
Of denk jij dat hij is vreemdgegaan ofzo...?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:43
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Dat hij een fout heeft gemaakt daar kon hij op het moment miss niks aan doen maar als zijn vriendin zal ze het hem moeten vergeven (ik bedoel het hem niet aanrekenen omdat het is gebert) zoiets heet liefde
Ik heb mijn God gevonden.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:34
Verwijderd
shit wat voor bedevaartstocht moet ik dan wel niet gaan ondernemen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 19:01
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
als het echt liefde is, vergeeft ze je!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 22:02
crazycat
crazycat is offline
vertel haar gewoon dayt je ook maagd bent? of plak er een jaartje aan ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 22:17
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Wat valt er te vergeven?
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vertel ik dit aan mijn ouders ?
bo1603
5 13-11-2016 08:03
Liefde & Relatie Hoe pak ik dit aan?!
Mandii--xx
11 08-04-2011 12:04
Liefde & Relatie Hoe moet ik dit aanpakken?
Bootleg
9 09-02-2008 12:55
Liefde & Relatie hoe moet ik dit mijn ouders vertellen?????
myrtjuh13
28 04-05-2005 12:27
Liefde & Relatie Hoe hebben jullie het je ouders verteld?
Girl With Faith
19 09-04-2005 22:47
Liefde & Relatie hoe moet ik het uitmaken
iamsad
17 07-03-2003 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.