Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie van homo's lesbi's of bi's?
Hartstikke Normaal 164 77.73%
Niks tegen ze, maar wil ze ook niet kennen 22 10.43%
't is gewoon een ziekte! 25 11.85%
Aantal stemmers: 211. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2008, 09:43
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
ik vind homos vies maar ja als hun het zijn laatr ze het lekker zijn !
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 19-07-2008, 10:51
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
...

en evolutionair gezien, ok dat begrijp ik, maar weetje hoe ik het dan zie?
sommige religieuse mensen zeggen dat het volgens god fout is,
dus van een religieus perspectief, als het fout is, waarom heeft god homo's dan gemaakt?

...
Omdat God (volgens mij) niet bestaat

Ik heb niets tegen homo's/lesbiennes; het zijn vaak ontzettend aardige/sociale mensen. Iedereen is voor zover ik weet (hier in Nederland) vrij om te doen wat hij/zij wil.

Sommige mensen trouwen wel, maar nemen geen kinderen. Zit bij die mensen dan ook een steekje los?
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 19-07-2008, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Evolutie heeft geen doel.
Errr, what? Natuurlijk heeft het een doel! Advancement of a species?
Oud 19-07-2008, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Errr, what? Natuurlijk heeft het een doel! Advancement of a species?
Oh, je bedoelt dat de Natuur of God de evolutie zo gemaakt heeft dat dieren verbeteren, wat dat ook moge betekenen?
Oud 19-07-2008, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Oh, je bedoelt dat de Natuur of God de evolutie zo gemaakt heeft dat dieren verbeteren, wat dat ook moge betekenen?
Natural selection, evolution lets a species adapt and change over time to its environment. Ik vind dat wel een doel eigenlijk...
Oud 19-07-2008, 17:13
Verwijderd
eerder een middel
Oud 19-07-2008, 17:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Natural selection, evolution lets a species adapt and change over time to its environment. Ik vind dat wel een doel eigenlijk...
Da's een proces, geen doel.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 19-07-2008, 18:09
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Hm, als je er nou even zonder vooroordelen naar zou kijken, zou je zien dat het net zo goed een mond en een tong is, daar verschilt weinig aan. Stoppels, ja, die zijn er bij, maar die zijn ook niet 'vies'. Je wordt er niet opgewonden van, maar dat is wat anders.

Maar goed, de meeste jongens zijn niet in staat hun vooroordelen op die manier uit te schakelen. Gelukkig ken ik er wel genoeg
Tja, hondenvlees eten is ook niet veel anders dan rundvlees eten toch? Toch krijg je er rare neigingen bij. Ik blijf erbij dat hetero mannen er niet aan moeten denken met een andere man te doen. En dat vrouwen wat dat betreft veel makkelijker mee omgaan (bv. met mekaar zoenen op hun elfde om te zien hoe het is). Ook in de praktijk zie je dat meer. Vrouwen die zeggen dat ze hetero zijn. Maar toch die biseks deur op een kiertje hebben als de tijd daar voor is. Mannen hebben daar een rem op, hetero vrouwen blijkbaar niet. En het heeft volgens mij niet te maken met een verstandelijk inzicht, maar meer een gevoelsmatig (natuurlijk en aangeboren) inzicht die je niet treft bij hetero mannen wat biseks betreft. Je kan alles altijd wel helemaal uit zn verband rukken en zeggen dat boven ook onder kan zijn (typisch nederlands trekje overigens), toch kom je in de praktijk nauwelijks elf-jarige jongens tegen die met mekaar gaan zoenen alleen om te zien hoe het voelt. Ik blijf er nogsteeds bij dat het voor het gevoel van meisjes gewoon veel makkelijker gaat. Nou kun je wel van alles zeggen en zeggen wat anderen zeggen. Of ms. iets nieuws beweren. Bv. dat meisjes bij geboorte al bi-curieus (niet biseskueel) zijn ingesteld en die rem dus niet hebben itt. hetero mannen.
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Oud 19-07-2008, 18:14
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Tja, hondenvlees eten is ook niet veel anders dan rundvlees eten toch? Toch krijg je er rare neigingen bij.
O ja?

Citaat:
toch kom je in de praktijk nauwelijks elf-jarige jongens tegen die met mekaar gaan zoenen alleen om te zien hoe het b voelt
- Ik kom ook niet vaak elf-jarige hetero's tegen die openbaar zoenen.
- Misschien zijn ze allemaal al hier geweest.
- Misschien zijn mannen gewoon lafaards.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 19-07-2008, 18:18
Verwijderd
Citaat:
En het heeft volgens mij niet te maken met een verstandelijk inzicht, maar meer een gevoelsmatig (natuurlijk en aangeboren) inzicht die je niet treft bij hetero mannen wat biseks betreft.
Dat klopt niet, het is iets van deze tijd. In het oude Rome was het eerder uitzondering dan regel om exclusief hetero te zijn. Vooral keizer Hadrianus hield wel van jonge jongens!
Oud 19-07-2008, 18:22
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Was dat dan vooral volwassenen met jonge jongetjes of ook volwassenen onderling?
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 19-07-2008, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt niet, het is iets van deze tijd. In het oude Rome was het eerder uitzondering dan regel om exclusief hetero te zijn. Vooral keizer Hadrianus hield wel van jonge jongens!
hmm dat is onzin

wel waar is het dat homosexualiteit geen taboe was in de oudheid
Oud 19-07-2008, 18:23
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Is dat niet een beetje raar, om te zeggen dat je dat 'persoonlijk zo ziet'? Als je er nu jarenlang gedegen onderzoek naar had gedaan, oké, maar nu vind ik het eigenlijk nogal een raar verhaal.

Ik heb geen speciale mening over homoseksuelen in het algemeen.
Ja persoonlijk, dat betekent zoals ik dat zie, en wat ik om mij heen zie en merk.
Dat jarenlang gedegen onderzoek heeft geen zin. Er zijn een aantal factoren die onderzoek naar biseksualiteit bij vrouwen bemoeilijkt. De belemmernde factor zijn meisjes zelf en hoe zij reageren op vragen mbt. bi-seksualiteit. Namelijk met het verstand en altijd heel genuanceerd en politiek correct. Maar die antwoorden hoeven de waarheid bij lange na nog niet te benaderen. Ik las laatst iets, weet niet meer vanwaar, een vrouw deed ism. met verschillende onderzoeks-centra over de gehele wereld onderzoek naar precies "biseksualiteit" bij vrouwen. Dat onderzoek duurde 20 (!) jaar, voordat zij ook maar iets voorzichtig kon zeggen. Zo fucking moeilijk is het dus gewoon. Waste of time als je het mij vraagt. Grijze haren krijg je. En haar conclusie komt overeen met de mijne Heeft ze 20 jaar over gedaan.. Weet ik veel hoeveel vragenlijsten, analyses en vrouwen ze heeft bestudeerd, hetero, lesbi, bi... in groepjes, individueel.. christus.. Talking about a waste of time!
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Oud 19-07-2008, 18:35
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
O ja?
Jij niet dan?

Citaat:
- Ik kom ook niet vaak elf-jarige hetero's tegen die openbaar zoenen.
- Misschien zijn ze allemaal al hier geweest.
- Misschien zijn mannen gewoon lafaards.
Tja, das ok het moeilijke eraan. Ik weet voor mezelf dat ik het vrijwel bij het rechte eind heb. Voor elk argument kun je makkelijk een tegen-argument verzinnen als je iemand lekker wilt dwarszitten. En zeker ook omdat ik toch al een 'rare' reputatie heb op dit forum. Is het natuurlijk leuk. Je geeft mijn ideen, dat hetero vrouwen per geboorte bicurieus zijn ingesteld, nieteens de kans. Je loopt liever achter meute aan, want die komen met mooiere aannemelijkere zinnen. Betekent niet dat ze het bij het wel bij rechte eind hoeven te hebben.
Wat zij zeggen klinkt alleen beter.

Vraagje: zou jij vroeger voordat je ooit met een meisje had gezoend het met een jongen of je beste vriendje willen proberen (zoenen)?
Nu moeten alle mannen die dit lezen eens eerlijk voor zichzelf gaan beantwoorden. Antwoord hoef je niet te posten. Voor meisjes geldt hetzelfde eigenlijk. Ik wed dat er meer meisjes geneigd zijn het wel te doen dan jongens.

Heeft niks te maken met discriminatie of het niet erkennen van de gelijkheid tussen man en vrouw. Maar meer de erkenning van wat de ware aard en natuur is en wellicht de verschillen in het gevoelsleven tussen beiden. Daar gaat iedereen denk ik erg aan voorbij.
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Oud 19-07-2008, 18:36
Verwijderd
miss weegt het taboe zwaarder dan de evt lusten
Oud 19-07-2008, 18:40
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Dat klopt niet, het is iets van deze tijd. In het oude Rome was het eerder uitzondering dan regel om exclusief hetero te zijn. Vooral keizer Hadrianus hield wel van jonge jongens!
Ik dacht vnl. dat het krijgers in training waren die geen sex mochten hebben met vrouwen En het dan toch maar deden met kleine knaapjes. Omdat die toch het dichst bij vrouwlijkheid kwamen. Zo werd mij dat verteld bij GS op de middelbare school, verzin ik dus niet.
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Oud 19-07-2008, 18:43
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
miss weegt het taboe zwaarder dan de evt lusten
Iedereen hamert er maar op dat het maar taboe vs. lusten is. Ik geloof dat niet zo. Geef het wel een kans, maar vind dat te makkelijk gesteld.

Want als je zegt dat het taboe zwaarder weegt op mannelijke homoseksualiteit en dus daarom... Dan is daarmee de kous af. Kun je het aannemen voor waar en is de vraag opgelost. Maar dat weet je dus niet zeker. Maar de meesten denken dus van wel dat het zeker is. Ik zet daar vraagtekens bij. Anders is het een doodlopende steeg als niemand meer vraagtekens zet omdat er al een aannemelijk antwoord voor de vraag bestaat. en niemand meer het nut ziet van verder onderzoek. Erg jammer.
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Oud 19-07-2008, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Iedereen hamert er maar op dat het maar taboe vs. lusten is. Ik geloof dat niet zo. Geef het wel een kans, maar vind dat te makkelijk gesteld.

Want als je zegt dat het taboe zwaarder weegt op mannelijke homoseksualiteit en dus daarom... Dan is daarmee de kous af. Kun je het aannemen voor waar en is de vraag opgelost. Maar dat weet je dus niet zeker. Maar de meesten denken dus van wel dat het zeker is. Ik zet daar vraagtekens bij. Anders is het een doodlopende steeg als niemand meer vraagtekens zet omdat er al een aannemelijk antwoord voor de vraag bestaat. en niemand meer het nut ziet van verder onderzoek. Erg jammer.
grappig dat je eerst een onderzoek van twintig jaar loopt af te kraken en vervolgens het gaat betreuren dat niemand het nut inziet van verder onderzoek (wat ik overigens waag te betwijfelen)
Oud 19-07-2008, 19:07
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
En haar conclusie komt overeen met de mijne
Grote verschil is dat haar conclusies wel serieus worden genomen, gek he?
Citaat:
Jij niet dan?
Nee.
Citaat:
Tja, das ok het moeilijke eraan. Ik weet voor mezelf dat ik het vrijwel bij het rechte eind heb. Voor elk argument kun je makkelijk een tegen-argument verzinnen als je iemand lekker wilt dwarszitten. En zeker ook omdat ik toch al een 'rare' reputatie heb op dit forum. Is het natuurlijk leuk. Je geeft mijn ideen, dat hetero vrouwen per geboorte bicurieus zijn ingesteld, nieteens de kans. Je loopt liever achter meute aan, want die komen met mooiere aannemelijkere zinnen. Betekent niet dat ze het bij het wel bij rechte eind hoeven te hebben.
Wat zij zeggen klinkt alleen beter.
Ik geef je ideeen geen kans omdat:
- je ze met persoonlijke argumenten wil ondersteunen
- empirisch onderzoek links laat liggen zonder dat te verklaren
- ze op een incoherente (en vervelende) wijze uiteengezet worden

Ik loop dan ook niet achter een meute aan (anders had ik wel hetzelfde gestemd als de meerderheid) maar ik wil je laten zien dat je argumenten nonsens zijn en dus je stelling onhoudbaar is.
Citaat:
Vraagje: zou jij vroeger voordat je ooit met een meisje had gezoend het met een jongen of je beste vriendje willen proberen (zoenen)?
Nee, maar erna wel. En nu?
Citaat:
Heeft niks te maken met discriminatie of het niet erkennen van de gelijkheid tussen man en vrouw. Maar meer de erkenning van wat de ware aard en natuur is en wellicht de verschillen in het gevoelsleven tussen beiden. Daar gaat iedereen denk ik erg aan voorbij.
In het overgrote deel van de natuur komt homoseks vooral bij mannen voor, dus ik weet niet precies wat je hiermee wilt zeggen?
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 19-07-2008, 19:19
Verwijderd
Ik ken meer dan genoeg jongens die wel es met jongens hebben gezoend, gewoon om te kijken hoe het was?
Oud 19-07-2008, 19:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
grappig dat je eerst een onderzoek van twintig jaar loopt af te kraken en vervolgens het gaat betreuren dat niemand het nut inziet van verder onderzoek (wat ik overigens waag te betwijfelen)
Ik vind onderzoek naar dit soort dingen niet heel nuttig omdat het bepaalde groeperingen zou kunnen ondersteunen in hun idee dat het te 'verhelpen' is. Waarschijnlijk is het dat ook wel, maar dat is niet echt wenselijk lijkt mij.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 19-07-2008, 19:40
Verwijderd
ik weet ook niet of ik er het nut van inzie aangezien ik aan welke uitkomst dan ook geen conclusies wil/ ga verbinden, ik wees hem echter alleen op een tegenstrijdigheid in zijn argumentatie.
Oud 19-07-2008, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ken meer dan genoeg jongens die wel es met jongens hebben gezoend, gewoon om te kijken hoe het was?
ik niet
Oud 19-07-2008, 21:26
Verwijderd
Moet je meer met alto's omgaan
Oud 19-07-2008, 22:12
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Grote verschil is dat haar conclusies wel serieus worden genomen, gek he?
Nee.

Ik geef je ideeen geen kans omdat:
- je ze met persoonlijke argumenten wil ondersteunen
- empirisch onderzoek links laat liggen zonder dat te verklaren
- ze op een incoherente (en vervelende) wijze uiteengezet worden

Ik loop dan ook niet achter een meute aan (anders had ik wel hetzelfde gestemd als de meerderheid) maar ik wil je laten zien dat je argumenten nonsens zijn en dus je stelling onhoudbaar is.
Nee, maar erna wel. En nu?
In het overgrote deel van de natuur komt homoseks vooral bij mannen voor, dus ik weet niet precies wat je hiermee wilt zeggen?
Het enige wat ik nog wil zeggen is dat nederlanders erg goed zijn in dwarsliggen, vinden ze leuk. voor de rest. Heeft het geen zin om met mensen te praten die een ander originele perspectief helemaal geen kans geven. Het gaat vooral om de kans geven aan andere ideen. Of ze wetenschappelijk onderbouwd of anderszijds mooi verwoord en daarom aannemelijker maakt nog niet zoveel uit. Zelfs in de wetenschap halen ze eerdere conclusies onderuit met nieuwe. Denk eens buiten de grenzen van indoctrines. Want dat is wat ik vooral merk.
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.

Laatst gewijzigd op 19-07-2008 om 22:18.
Oud 19-07-2008, 22:15
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Moet je meer met alto's omgaan
Ik denk dat je lult uit je nek, zeker wat altos betreft. Ik kom in Purmerend heel veel Altos tegen. Onder altos *heerst* geen homoseksualiteit onder mannen, das een steretype. Ik denk dat je vooral in de war bent met het stereotype beeld van de "emos"
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Oud 19-07-2008, 22:28
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
grappig dat je eerst een onderzoek van twintig jaar loopt af te kraken en vervolgens het gaat betreuren dat niemand het nut inziet van verder onderzoek (wat ik overigens waag te betwijfelen)

Ik kraakte dat onderzoek niet af, ik wilde alleen aangeven dat onderzoek naar homo, bi, hetero-sesksualiteit erg moeilijk is. Pas na 20 jaar onderzoek durven ze nu pas voorzichtig mijn vermoedens te bevestigen. Als de standaard indoctrine blijft heersen dat mannelije homoseksualiteit niet gemeengoed is enkelt door "taboe", en dat mannelijke homoseksualiteit bwv. evenveel is als vrouwelijke.
Dan zijn er geen mensen die zich afvragen of dat wel juist is omdat de vraag al een aannemelijk antwoord heeft, dus een doodlopende steeg. Niemand denkt er verder meer over na. Jammer.

Ontopic:

Ik heb niets tegen homos. Ben het zelf alleen niet. Relnichten kan ik dan minder goed verdragen, maar vorlgens mij zijn het die types ook om de aandacht te doen.
Ik ken homos en daar zie je het echt niet direct aan.
Voor de rest vermoed ik dat mannelijke homoseksualiteit wezenlijk anders is dan vrouwelijke. En dat mannelijke homos echt homos per geboorte moeten zijn, en vrouwen per definitie al bi-curieus zijn ingesteld (dus veelal bi ipv echt hetero zoals hetero mannen.)
Tijd zal het uitwijzen. Hoop dat ik gelijk heb. Kan ik wijzen naar al die threads op fora waar ik prompt velen tegen mij kreeg omdat ik anders dacht. Zie je maar weer dat mensen vooral hele subjectieve wezens zijn, al worden hun argumenten nog zo goed en wetenschappelijk onderbouwd. Een indoctrine is dus heel hardnekkig
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.

Laatst gewijzigd op 19-07-2008 om 22:38.
Oud 20-07-2008, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Moet je meer met alto's omgaan
het trekt me nou niet direct over de streep
Oud 20-07-2008, 11:56
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Het enige wat ik nog wil zeggen is dat nederlanders erg goed zijn in dwarsliggen, vinden ze leuk. voor de rest. Heeft het geen zin om met mensen te praten die een ander originele perspectief helemaal geen kans geven. Het gaat vooral om de kans geven aan andere ideen. Of ze wetenschappelijk onderbouwd of anderszijds mooi verwoord en daarom aannemelijker maakt nog niet zoveel uit.
Dus je geeft geen antwoord op mijn vragen maar in plaats daarvan produceer je een vreemd breiwerk van steekwoorden en korte zinnen die ogenschijnlijk niet al te veel met elkaar te maken hebben. Misschien moet je een dagboek beginnen
Citaat:
Zelfs in de wetenschap halen ze eerdere conclusies onderuit met nieuwe. Denk eens buiten de grenzen van indoctrines. Want dat is wat ik vooral merk.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 20-07-2008, 11:57
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik denk dat je lult uit je nek, zeker wat altos betreft. Ik kom in Purmerend heel veel Altos tegen. Onder altos *heerst* geen homoseksualiteit onder mannen, das een steretype. Ik denk dat je vooral in de war bent met het stereotype beeld van de "emos"
Joh, in Purmerend nog wel? Dat is ook wel de standaard wat altogedrag betreft
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 20-07-2008, 12:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik denk dat je lult uit je nek, zeker wat altos betreft. Ik kom in Purmerend heel veel Altos tegen. Onder altos *heerst* geen homoseksualiteit onder mannen, das een steretype. Ik denk dat je vooral in de war bent met het stereotype beeld van de "emos"
Er heerst in ieder geval het idee dat het hip is om biseksueel te zijn. Er wordt dan ook tussen alles en iedereen wat afgezoend in die subcultuur, ook zat onder jongens.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-07-2008, 16:31
Verwijderd
Oh homoseksualiteit heerst? Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat onder de meer alternatieve mensen in mijn omgeving, de heren niet zo bang zijn om voor homo versleten te worden alleen omdat ze uit nieuwsgierigheid een keertje gezoend hebben met een jongen. En vervolgens doen ze dat dus ook gewoon. Zal deels heus wel dwarsliggerij zijn, maar dat neemt niet weg dat je opeens heteromannen hebt die het allemaal níet zo vies vinden.

Euh wat Juice dus zegt.
Oud 20-07-2008, 20:19
crazycat
crazycat is offline
als ze daar blij van woorden laat ze toch? ik vind zelf dat je gewoon mag kiezen op welke sex je valt, als 2 gaste elkaar leuk vinde laat ze dan toch? ik zie mense homo's uitschelden maar dat kan toch gewoon niet? je gaat toch ook geen normaal steletje uitschelde zomaar dus waarom hun wel?
Oud 28-07-2008, 10:21
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ok, vanaf waar de discussie ongeveer minder leuk werd verwijderd (excuses Vice, je sloeg de spijker op zijn kop, maar als "onderdeel van" toch meeverwijderd). En nu graag weer een beetje ontopic, ik vond het tot op een bepaald punt best interessant.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 28-07-2008, 12:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ok, vanaf waar de discussie ongeveer minder leuk werd verwijderd (excuses Vice, je sloeg de spijker op zijn kop, maar als "onderdeel van" toch meeverwijderd). En nu graag weer een beetje ontopic, ik vond het tot op een bepaald punt best interessant.


OT: Homos zijn ook mensen en als hun homo willen zijn is dat prima!1!!
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 28-07-2008, 17:58
Verwijderd
"Ik vind homoseksualiteit een ziekelijke ziekte voor hen met een zieke geest en ik vind het ziekmakend dat het niets anders doet dan rectaal enge ziektes verspreiden." Antwoord drie dus.
Oud 29-07-2008, 10:13
Verwijderd
Ik dacht dat jij zelf homo was, Soija?
Oud 29-07-2008, 10:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Soija weet het toch niet (zeker)?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-07-2008, 10:19
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
"Ik vind homoseksualiteit een ziekelijke ziekte voor hen met een zieke geest en ik vind het ziekmakend dat het niets anders doet dan rectaal enge ziektes verspreiden." Antwoord drie dus.

Zoiets?

"Gay people, well, gay people are EVIL, evil right down to their cold black hearts which pump not blood like yours or mine, but rather a thick, vomitous oil that oozes through their rotten veins and clots in their pea-sized brains which becomes the cause of their Nazi-esque patterns of violent behavior."
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 29-07-2008, 11:45
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Niks tegen ze, maar wil ze ook niet kennen.

Waarom? Geen idee, gewoon iets waar ik niets van wil hebben, maar ieder moet zijn eigen ding doen.
Oud 29-07-2008, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Niks tegen ze, maar wil ze ook niet kennen.

Waarom? Geen idee, gewoon iets waar ik niets van wil hebben, maar ieder moet zijn eigen ding doen.
"Ik ben geen racist, maar..."
Oud 29-07-2008, 17:19
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
"Ik ben geen racist, maar..."
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-07-2008, 17:54
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Oud 29-07-2008, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat jij zelf homo was, Soija?
Oud 29-07-2008, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Niks tegen ze, maar wil ze ook niet kennen.

Waarom? Geen idee, gewoon iets waar ik niets van wil hebben, maar ieder moet zijn eigen ding doen.
Ik haat allochtonen.
Oud 29-07-2008, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Errr, what? Natuurlijk heeft het een doel! Advancement of a species?
Natuurlijk niet

Diegene die het best aangepast is aan zijn omgeving overleeft. Een glimworm legt het echt af tegen een olifant, maar gooi een olifant eens in zo'n grot in Mexico....
Oud 29-07-2008, 22:58
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Ik haat allochtonen.
Cool.
Oud 29-07-2008, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk niet

Diegene die het best aangepast is aan zijn omgeving overleeft. Een glimworm legt het echt af tegen een olifant, maar gooi een olifant eens in zo'n grot in Mexico....

overleven is het doel
Oud 29-07-2008, 23:15
Verwijderd
Citaat:
overleven is het doel
Nee.
Oud 30-07-2008, 19:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Evolutie heeft geen bedoeling, het is een proces zonder bewustzijn of doel. Mijn bedoeling is overleven, dat is de uitkomst van dit proces.
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De functie van mutaties
Inanis
21 19-11-2008 01:41
Seksualiteit Homo, Bi ???
GiovsGio
331 04-05-2007 18:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bibliotheek leent behalve boeken ook homo's, zigeuners en islamieten uit.
Hydrogen
95 14-09-2005 19:22
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Wat vinden jullie van Homoseksualiteit in het algemeen?
February
8 28-10-2004 18:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
Seksualiteit Houding tegenover homo's
JurG
54 14-02-2002 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.