Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2013, 10:38
Verwijderd
Ok monsterpostalert vrees ik

Zo te zien gaan veel mensen toch op ArPos stemmen, ergens logisch want veilige keuze. Als alternatief wil ik Deus voordragen en wel hierom:

(Ik weet nooit hoe je moet quoten uit eerder topics dus ik doe het even zo)
Hier grijpt onze beste Deus de eerst mogelijke manier dat iemand inactief is gelijk aan om op te stemmen. Dat is niet raar overigens, daarom begon ik er in de post ervoor over

Vanaf hier gaat ie vol in de aanval op Sadye, makkelijk slachtoffer, geen ervaren speler, dat laat ie wel uit z'n hoofd, want dan zou ie wel eens in the picture kunnen komen te staan (ging nu ook een beetje mis), maar eentje die elk spel onder vuur ligt, makkelijk om eruit te spelen en heuj weer een dorpeling kwijt.
Hier merkt ie op wie nog niet gestemd hebben, maar het is geen reden om dat aan te grijpen om een van hun te kiezen als alternatief. (hier) Met z'n 'oude' rivalen (o.a.Absinthe, .sann, Soija) blijft ie vriendjes of reageert uberhaupt niet en he waar is dat ook alweer herkenbaar van? Oh ja, dat doet ie altijd als ie slecht is, vriendjes zijn met mensen die 't 'm moeilijk kunnen maken.

Oh en z'n eeuwige gehamer over hoe fantastisch ie is, zodat mensen 'm er niet uit gaan stemmen want je wil hem niet kwijt (wil je ook niet als ie aan jouw kant speelt, maar ja ) klik
klik

Wolter begint trouwens over ArPos hier Tuttebel geeft vervolgens aan dat het wel een redenis om op Arpos te stemmen klik Die twee gaan wat mij betreft dus voorlopig nog even vrijuit.

Hiergaat Deus erop in geeft aan dat het een reden is op ArPos te stemmen, maar joh wat jammer een ervaren speler eruit te hebben, je wilde je wolvenvriendje nog even redden he? Vervolgens zegt ie er niks meer over maar begint wel pijlen te richten op EleventhHour, (en later DP) en dan TADAAAA ARPOS IS TERUG EN WAT IS DEUS BLIJJJJ Vervolgens even lekker blij zijn en doen alsof hij en ArPos hetzelfde idee hebben zodat de rest ArPos niet gaat verdenken
(klik)

Hebben we natuurlijk nog de post van TCO waarin ie Deus verdacht noemt, maar wel alle opties open houdt. Waarschijnlijk de reden dat ie wolvenhapje werd terwijl ie verrader was, niet helemaal handig he. TCO reageert met Idiots! wat me doet sterken in het vermoeden dat ie probeerde een wolf te benoemen om zo niet gegeten te worden.

"Huilie huilie ik ben een good guy, kom er nog op terug" klik Doet ie vervolgens nooit, toevallig zeg

Om 20.35 post Deus gister weer, weet dat het gelijkspel is maar hij gaat niet zoals normaal zitten f5'en (nogal raar, het ging tussen hem en Buerp) maar post pas veel veel later weer (22.55). Niks voor Deus, die is veel te fanatiek. Wist dat ie niks te vrezen had of wilde ie bewijzen dat ie geen wolf was omdat ie tenslotte niet online was?
"Onverwacht dat ik nog leef " Zeg je, je vindt het zelf ook een grapje he?

---

Moet nu hardlopen en heb daarna vrij veel te doen en ben vanaf 16.00 tot zondagavond alleen mobiel online. Geen tijd om verdere dingen uit te werken, maar ik vertrouw Ietje voor geen meter en bij Lusi heb ik ook onderbuikgevoelens, als ik tijd heb vanmiddag werk ik dat nog even uit.

Oh ja en ik stem dus op Deus, mocht dat nog niet duidelijk zijn Stem geef ik nu door.
Advertentie
Oud 28-11-2013, 10:43
Verwijderd
Oei, beetje slordige post, sorry.
Oud 28-11-2013, 10:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wow sann.

Goede, duidelijke post.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2013, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Oei, beetje slordige post, sorry.
Citaat:
Wow sann.

Goede, duidelijke post.
Oud 28-11-2013, 10:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja ik vind hem dus wél duidelijk, mevrouw de perfectionist.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2013, 10:47
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik vind het gebash op WolterB best verdacht eigenlijk... Deze mensen staan onder het Deus ex lijstje en, om vorige ronde gelijkspel te hebben gemaakt moeten er hiervan 2 stemmen nep zijn.
Deus Ex
WolterB (5)
Quintiano (6)
Dark Phoenix (8)
Katertje (12)
Neko* (15)
ßuerp (18)
Lieveheersbeest (21)
.sann (24)

Waarom dan alleen dat gefocus op Wolter? Rops zegt het te baseren op bovenstaande stemlijst: waarom worden de andere spelers dan door hem genegeerd?
Lusi's argumenten: loos posten, inactiviteit, stelligheid over wolven, Als we het over inactiviteit hebben kunnen we ook Lieveheerst, Neko, Sann en Katertje hebben. Loos posten maken heel veel mensen zich schuldig aan, en ik kijk vooral nu naar de Arpos spellingsnazi's. Stelligheid over wolven, vind ik meevallen, en maakt Lusi zich nu zelf schuldig aan.

Het valt me echt erg op en hierdoor maken Rops en Lusi zich erg verdacht in mijn ogen. Ik hou jullie in de gaten!
Ik wil ook best op een andere Deus stemmer stemmen, ik weet het ook niet. Heb gewoon een Deus stemmer gekozen. Hij valt me bovendien iets meer op dan de anderen omdat hij mijn argumenten aan de kant schuift en best wel loos post (zoals Lusi zegt).

Hoezo zou het verdacht zijn? Waarom zou een wolf dat eerder doen dan een dorpeling? Leg eens uit dan.
Oud 28-11-2013, 10:51
Verwijderd
Ik vat Deus' gepost dit spel vooral op als verveeld, dorpeling. Slordig posten, weinig gehak behalve wat er voor de hand ligt. Dat idee stamt al sinds de eerste verrader hem noemde en die schat ik niet zo tactisch in dat hij júist een wolf noemt.
Oud 28-11-2013, 10:54
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Sorry met nep bedoel ik niet echt, dus ook wissel-stemmen (heks, ll-verrrader). Ik ging mee met Thor6 zijn post die dit zei, maar heb het zelf niet meer gecheckt inderdaad. Stom van me.. Dus dan is het 7 tegen 8, daar kan veel meer mis zijn inderdaad.
Waarom meervoud conclusies, ik tel er maar 1?
We kunnen er gerust vanuit gaan dat het 6 tegen 8 is (Arpos heeft geen stem), dat is ook wat Thor6 bedoelde neem ik aan.

Als Deus dan ook nog wolf is, zou het 5 tegen 8 worden. Geloof er niks van.
Oud 28-11-2013, 10:57
Verwijderd
Oh en tuttebel, ik heb het niet gehad over inactiviteit en aangezien je argumentatie daarop verder gaat, slaat ie op kutjeprutje.
Oud 28-11-2013, 10:59
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ik wil ook best op een andere Deus stemmer stemmen, ik weet het ook niet. Heb gewoon een Deus stemmer gekozen. Hij valt me bovendien iets meer op dan de anderen omdat hij mijn argumenten aan de kant schuift en best wel loos post (zoals Lusi zegt).

Hoezo zou het verdacht zijn? Waarom zou een wolf dat eerder doen dan een dorpeling? Leg eens uit dan.
Wat ik verdacht vind is gehamer (en dan meer van Lusi dan van jou) op 1 persoon zonder duidelijke argumenten (vind ik, jullie zien dat waarschijnlijk anders).
Ik denk dat dorpelingen voorzichter zijn in hun verdachtmakingen, als weerwolf weet je meer dan een dorpeling dus kun je ook makkelijker zulke beschuldigingen maken.
Maar goed, ik ken iedereen zijn weerwolf-tactieken zoals .sann ze bijv. kent nog niet. Misschien zit ik er wel helemaal naast en is Wolter een wolf, maar ik zie de argumenten nog niet.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-11-2013, 11:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je maakt het me wel lastig overigens. Enerzijds denk ik dat gewoon ArPos eruit pleuren het beste is zodat er niet weer ineens een of andere vreemde twist komt waardoor we een goede functie verliezen. Aan de andere kant vind ik het idee van Lusi om hem bewust in leven te houden tegen de geliefdes best interessant, en ben ik het eens met jouw post over Deus. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag aan hem en ik voorspelde gisteren al dat hij waarschijnlijk stil probeerde te zijn tot na de hangronde. En inderdaad, vlak na half 9 duikt hij ineens op, maar hij blijft weinig zinvols zeggen.

Het probleem is dat ik nog maar zo'n half uur heb en daarna niet meer kan checken. Als ik nu switch dan staan er 3 mensen op ArPos, 3 op WolterB en 3 op Deus ex. En ik weet niet of dat nou zo handig is.

Edit: Ik ga er nog even over nadenken en beslis definitief voor ik weg ga.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2013, 11:03
Verwijderd
Ik ga dood hallo willig mijn laatste wens in

Oke, ik ga nooit hardlopen zo, stom spel, nu echt naar buiten
Oud 28-11-2013, 11:05
Verwijderd
Beginnen over inactiviteit voor de eerste persoon is gehangen? Tot in den treure loos posten, zoeken naar iets om te zeggen? Na veel opmerkingen daarop opeens wervelende posts neerzetten waarbij de leiding wordt genomen? Absoluut in de verkeerde rij staan bij het gelijkspel gisteravond? Wel online zijn maar wachten en alleen popcorn posten tijdens de arpostragedie? Misleidende posts met conclusies over wat arpos is? Hameren nu echt arpos eruit te werken terwijl dat alleen de weerwolven helpt en zij dat verzocht hebben? Nee je ziet her niet tuttebel?
Oud 28-11-2013, 11:12
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Wat ik verdacht vind is gehamer (en dan meer van Lusi dan van jou) op 1 persoon zonder duidelijke argumenten (vind ik, jullie zien dat waarschijnlijk anders).
Ik denk dat dorpelingen voorzichter zijn in hun verdachtmakingen, als weerwolf weet je meer dan een dorpeling dus kun je ook makkelijker zulke beschuldigingen maken.
Ik denk dat het juist andersom is. Een wolf is veel voorzichtiger in zijn verdachtmakingen omdat hij weet dat hij fout zit. Dus als iemand er dan een weerwoord op heeft weet die wolf zich bijna geen raad omdat hij eigenlijk wel weet dat ie fout zit. Een wolf zal ook eerder bang zijn dat degene die hij beschuldigt meteen de bal terug zal kaatsen en hem in de gaten zal houden.

Dat merk ik bij mezelf in ieder geval als ik wolf ben, dan ben ik veel voorzichtiger en weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen omdat ik weet dat ik fout zit als ik iemand beschuldig.
Oud 28-11-2013, 11:14
Verwijderd
Precies, en dat creëert nerveus posten om het posten.
Oud 28-11-2013, 11:18
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Hoe wil je mij inzetten tegen de geliefden?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 28-11-2013, 11:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Omdat er dan altijd nog een wolf in zit, en de geliefden dan nog niet kunnen winnen tenzij ze alle dorpelingen al uitgemoord hebben. En dat duurt iets langer.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 11:21
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Goed plan
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 28-11-2013, 11:22
Verwijderd
Zolang jij leeft kunnen ze niet winnen. Door je in leven te laten kun je vrijelijk op zoek naar overige weerwolven én geliefden, terwijl je zonder die extra veiligheid plots moet opletten niet de laatste wolf te hangen voor de geliefden dood zijn.
Oud 28-11-2013, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Ok monsterpostalert vrees ik

Zo te zien gaan veel mensen toch op ArPos stemmen, ergens logisch want veilige keuze. Als alternatief wil ik Deus voordragen en wel hierom:

(Ik weet nooit hoe je moet quoten uit eerder topics dus ik doe het even zo)
Hier grijpt onze beste Deus de eerst mogelijke manier dat iemand inactief is gelijk aan om op te stemmen. Dat is niet raar overigens, daarom begon ik er in de post ervoor over

Vanaf hier gaat ie vol in de aanval op Sadye, makkelijk slachtoffer, geen ervaren speler, dat laat ie wel uit z'n hoofd, want dan zou ie wel eens in the picture kunnen komen te staan (ging nu ook een beetje mis), maar eentje die elk spel onder vuur ligt, makkelijk om eruit te spelen en heuj weer een dorpeling kwijt.
Hier merkt ie op wie nog niet gestemd hebben, maar het is geen reden om dat aan te grijpen om een van hun te kiezen als alternatief. (hier) Met z'n 'oude' rivalen (o.a.Absinthe, .sann, Soija) blijft ie vriendjes of reageert uberhaupt niet en he waar is dat ook alweer herkenbaar van? Oh ja, dat doet ie altijd als ie slecht is, vriendjes zijn met mensen die 't 'm moeilijk kunnen maken.

Oh en z'n eeuwige gehamer over hoe fantastisch ie is, zodat mensen 'm er niet uit gaan stemmen want je wil hem niet kwijt (wil je ook niet als ie aan jouw kant speelt, maar ja ) klik
klik

Wolter begint trouwens over ArPos hier Tuttebel geeft vervolgens aan dat het wel een redenis om op Arpos te stemmen klik Die twee gaan wat mij betreft dus voorlopig nog even vrijuit.

Hiergaat Deus erop in geeft aan dat het een reden is op ArPos te stemmen, maar joh wat jammer een ervaren speler eruit te hebben, je wilde je wolvenvriendje nog even redden he? Vervolgens zegt ie er niks meer over maar begint wel pijlen te richten op EleventhHour, (en later DP) en dan TADAAAA ARPOS IS TERUG EN WAT IS DEUS BLIJJJJ Vervolgens even lekker blij zijn en doen alsof hij en ArPos hetzelfde idee hebben zodat de rest ArPos niet gaat verdenken
(klik)

Hebben we natuurlijk nog de post van TCO waarin ie Deus verdacht noemt, maar wel alle opties open houdt. Waarschijnlijk de reden dat ie wolvenhapje werd terwijl ie verrader was, niet helemaal handig he. TCO reageert met Idiots! wat me doet sterken in het vermoeden dat ie probeerde een wolf te benoemen om zo niet gegeten te worden.

"Huilie huilie ik ben een good guy, kom er nog op terug" klik Doet ie vervolgens nooit, toevallig zeg

Om 20.35 post Deus gister weer, weet dat het gelijkspel is maar hij gaat niet zoals normaal zitten f5'en (nogal raar, het ging tussen hem en Buerp) maar post pas veel veel later weer (22.55). Niks voor Deus, die is veel te fanatiek. Wist dat ie niks te vrezen had of wilde ie bewijzen dat ie geen wolf was omdat ie tenslotte niet online was?
"Onverwacht dat ik nog leef " Zeg je, je vindt het zelf ook een grapje he?

---

Moet nu hardlopen en heb daarna vrij veel te doen en ben vanaf 16.00 tot zondagavond alleen mobiel online. Geen tijd om verdere dingen uit te werken, maar ik vertrouw Ietje voor geen meter en bij Lusi heb ik ook onderbuikgevoelens, als ik tijd heb vanmiddag werk ik dat nog even uit.

Oh ja en ik stem dus op Deus, mocht dat nog niet duidelijk zijn Stem geef ik nu door.
Ik ben aan het genieten sann. wat een hoop onzin je kunt schrijven en hoe ik je dit na het spel nog zo lang mogelijk ga nadragen wanneer je ziet dat je het fout hebt

Klopt, ik heb ArPos in ronde 1 ''verdedigt'' door hem een kans te laten geven om te posten. Maar dat enkel omdat hij een ervaren, actieve speler is die het weerwolfspel misschien was vergeten en hem de kans wilde laten geven om te posten.
Ik pak er snel wolven uit, maar door iemand eruit te pakken die nog geen een post heeft gemaakt, is zelfs voor mij een brug te ver. Dit kan ik zelfs niet
Nee, ArPos als wolf heb ik niet zien aankomen en ik ben blij dat hij zo'n beginnersfout heeft gemaakt. Want voor mij was hij absoluut nog niet verdacht. Dus kudo's voor jou daar

En weer heb je gelijk sann., ik heb jou, buerp en absinthe absoluut niet op mijn verdachtenlijstje staan. Dus dan kan ik wel jullie aanvallen, maar dan schiet ik mijzelf in de voeten omdat jullie op mijn lijstje als ''goed'' staan. Vandaar dat ik ook continu heb gezegd dat Buerp niet slecht was, hem de hele tijd verdedigt heb, en met tegenzin om mijn eigen hachje te redden op hem heb gestemd.
En wat bleek: Buerp was tovenaar. Ja idiots, lekker meeschapen met de bad guys en met mensen die enkel verkeerde inschattingsfouten maken dat werkt niet nee.

Het zat gewoon niet mee de vorige ronde met mij omdat ik om privéredenen echt niet actief kon zijn. Daarvoor heb ik mijn excuses al aangeboden. Want je kent me, al ben ik goed of slecht, wil je mij hangen dan pak ik je aan. Dat lukte mij nu eenmaal niet omdat ik er domweg geen tijd voor had. Kan ik niet bewijzen nee, maar ik heb niet zo'n zin om de omstandigheden hiervoor op papier te zetten

Dus wat voor redenen heb je om mij te hangen? Ik pak mensen in de eerste ronde hard aan omdat ze verdacht zijn in mijn ogen (Sadye).
Daarnaast heb ik nog niet echt veel kunnen analyseren omdat het in ronde 2 snel is gegaan. En de spelleiders gaan bedenken om mij nog minder tijd te geven door twee rondes bijeen te voegen.

Dus lieve sann, ondanks je aanvalletjes naar mij blijf ik je nog steeds niet verdenken. Evenals ik buerp niet verdacht vond.
Dit even voor nu (ik had een half uurtje de tijd) en ik probeer straks nog wat meer posts te analyseren om zodoende naast ArPos die er toch wle uitvliegt een andere verdachte aan te wijzen.

edit: dit gezegd hebbende ben je voor mij geen bad guy, maar dat zegt natuurlijk niets over de geliefden. Apart dat jij sann., nergens in je post hun benoemd en je nog niet naar hun opzoek bent..
Oud 28-11-2013, 11:37
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Waarom zou Arpos er toch wel uitvliegen? Volgens mij is het nu 3-3-3, dus ik zie de zekerheid niet.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Omdat er dan altijd nog een wolf in zit, en de geliefden dan nog niet kunnen winnen tenzij ze alle dorpelingen al uitgemoord hebben. En dat duurt iets langer.
Citaat:
Zolang jij leeft kunnen ze niet winnen. Door je in leven te laten kun je vrijelijk op zoek naar overige weerwolven én geliefden, terwijl je zonder die extra veiligheid plots moet opletten niet de laatste wolf te hangen voor de geliefden dood zijn.
Dit wilde ik ook al voorstellen, alhoewel ik met al die verdachtmakingen op mij niet echt in de positie was om dit te zeggen.

Met ArPos als zekere wolf hebben we een garantie en zekerheid om rustig de geliefden te zoeken.
Oud 28-11-2013, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou Arpos er toch wel uitvliegen? Volgens mij is het nu 3-3-3, dus ik zie de zekerheid niet.
Omdat ik nadat ik globaal had gelezen dacht dat iedereen op ArPos wilde stemmen. Maar ik vind jou en Lusi's idee over hem als garantie voor de geliefden te behouden omdat we toch wel weten dat ie wolf is een nog beter plan.

Apart trouwens sann, dat jij dit zelf nog niet hebt bedacht

edit: ik ga straks nog wel mijn stem doorgeven en proberen een post te maken waarin ik anderen analyseer. Alleen moet ik helaas nu weer uitloggen omdat ik ook nog moet werken
Oud 28-11-2013, 11:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, ik moet gaan kiezen.

Gezien Deus z'n zwakke posts hierboven en het feit dat hij wederom lekker ontwijkend, nietszeggend speelt, omdat ik het eens ben met Lusi d'r idee om ArPos te behouden tot de geliefdes eruit liggen en omdat ik het eens ben met sann d'r post (en het bijna zeker is dat sann goed is en dus dat ze het oprecht meent en haar stem echt is), switch ik mijn stem naar Deus Ex.

Ik zou liever nog even blijven om het aan te kijken, maar ik moet nu écht gaan, dus ik ga mijn stemwisseling nu doorgeven.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2013, 11:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het is niet mijn idee, thank you very much. Ik legde alleen de achterliggende gedachte uit.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Goed, ik moet gaan kiezen.

Gezien Deus z'n zwakke posts hierboven en het feit dat hij wederom lekker ontwijkend, nietszeggend speelt, omdat ik het eens ben met Lusi d'r idee om ArPos te behouden tot de geliefdes eruit liggen en omdat ik het eens ben met sann d'r post (en het bijna zeker is dat sann goed is en dus dat ze het oprecht meent en haar stem echt is), switch ik mijn stem naar Deus Ex.

Ik zou liever nog even blijven om het aan te kijken, maar ik moet nu écht gaan, dus ik ga mijn stemwisseling nu doorgeven.
Welk gedeelte is zwak eraan? Ik verklaar alles, ik vertel alles en leg het uit. Als je met zo'n term komt graag ook met argumenten behalve het weer half op te schrijven.

Daarnaast heb ik nog niet eens de stemlijstjes hoeven te gebruiken om mijzelf te verdedigen. Want het is onlogisch dat er zoveel wolven, als ik wolf ben, onder Buerp staan.

Laatst gewijzigd op 28-11-2013 om 11:50.
Oud 28-11-2013, 11:45
Verwijderd
Daarnaast dames en heren:

Denk eraan de mensen die bijna uitgesloten zijn voor bad guy (vaak ook terecht) kunnen nog wel de geliefden of cupido zijn!

Heel simpel, als ik cupido zou zijn zou ik mijn geliefden zo lang mogelijk laten leven. En dus ervaren, sterke spelers pakken die er nooit snel uitvliegen.
Oud 28-11-2013, 11:46
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Zolang jij leeft kunnen ze niet winnen. Door je in leven te laten kun je vrijelijk op zoek naar overige weerwolven én geliefden, terwijl je zonder die extra veiligheid plots moet opletten niet de laatste wolf te hangen voor de geliefden dood zijn.
ja behalve dat geliefde een dubbelrol is.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 28-11-2013, 12:00
Verwijderd
Pff, ik stem gewoon op Arpos hoor. Als het hier weer wat rustiger is en er wat minder gekibbeld en gemonsterpost wordt, wil ik wel eens kijken naar wie ik verder verdenk, want volgens mij zijn er nu een paar badguys behoorlijk aan het klooien door gewoon alsnog gelijkspel uit te lokken.
Arpos dus.

Edit: oei, ja, dat idee van Arpos erin houden om de geliefden eerst te lozen, vind ik wel een goede. Voor mij vooralsnog de enige goede reden om nu niet op Arpos te stemmen. Schrap mijn stem op hem maar weer Ik denk er nog even over na...
Oud 28-11-2013, 12:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
arPos in het spel houden is niet eens een heel slecht idee idd met betrekking tot een escape om de geliefden te vinden en andere wolven te ontmaskeren. Maar het ondermijnt de interventie van de spelleider en dat maakt dan weer dat de verhoudingen scheef komen te liggen en het spel op een gegeven moment echt niet meer te volgen is. Dan heb ik liever wat duidelijkheid, zelfs als mij dat op termijn mijn eigen kop kost.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 12:11
Verwijderd
@Archont, nee dat zou mooi worden, mij betichten van bad guy Hou toch op. Je weet dat je daar nooit mee weg komt dus nu gooi je het maar op geliefde? Je wilt me graag weg hebben he schatje? Er is nog geen wolf uit, geliefden begin ik nooit aan voor we een wolf gehangen hebben, dat weet je ook dondersgoed, we hebben al een miljoen keer gespeeld samen.

ArPos erin laten om zo de geliefden te blokkeren vind ik een fantastisch idee trouwens, met als nadeel dat ie wellicht onderdeel is van de geliefden, dat zou een mooie grap zijn.
Oud 28-11-2013, 13:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik vind het idee van een wolf erin laten puur en alleen om de geliefden te blokkeren echt een onzin idee. Het is niet alsof er al 2 wolven uit zijn en de geliefden op punt van winnen staan. Daarbij hebben de wolven al voordeel uit het hele eet+hangronde in 1, en zitten alle andere slechterikken er ook nog in. Maar goed, het zal wel aan mij liggen dat dat een slecht idee is. Blijft het feit staan dat ik uit principe niet op arPos ga stemmen, dus eigenlijk mag ik niets zeggen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 13:51
Verwijderd
Citaat:
arPos in het spel houden is niet eens een heel slecht idee idd met betrekking tot een escape om de geliefden te vinden en andere wolven te ontmaskeren. Maar het ondermijnt de interventie van de spelleider en dat maakt dan weer dat de verhoudingen scheef komen te liggen en het spel op een gegeven moment echt niet meer te volgen is. Dan heb ik liever wat duidelijkheid, zelfs als mij dat op termijn mijn eigen kop kost.
Dit vind ik misschien wel de raarste post in tijden. Je kiest nu de kanten van de spelleiders () en de geliefden.. WTF?

Ik heb nog niet de tijd gehad om iets te analyseren, maar als ik daar niet de tijd voor heb gaat mijn stem naar jou WolterB.

Sterker nog, ik verzend hem vast en als ik niet meer reageer dan staat mijn stem vast op jou.
Oud 28-11-2013, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het idee van een wolf erin laten puur en alleen om de geliefden te blokkeren echt een onzin idee. Het is niet alsof er al 2 wolven uit zijn en de geliefden op punt van winnen staan. Daarbij hebben de wolven al voordeel uit het hele eet+hangronde in 1, en zitten alle andere slechterikken er ook nog in. Maar goed, het zal wel aan mij liggen dat dat een slecht idee is. Blijft het feit staan dat ik uit principe niet op arPos ga stemmen, dus eigenlijk mag ik niets zeggen.
Wel met noot dat als er 2 wolven geliefden zijn ze dus gewonnen hebben. Kans is klein, maar is al ooit gebeurd.
Ik vind het wel een handige verzekering die ArPos.
Oud 28-11-2013, 14:01
Verwijderd
Goed, om de geliefden eruit te kunnen kicken, stem ik dus op iemand anders. Maar ik zie momenteel door de bomen het bos niet meer en de grap is dat ik de verdenkingen richting Deus ook niet erg steun. Ik denk nog steeds dat de verrader naar onschuldige spelers heeft gehint en dat Deus meteen veel te fel speelde voor een wolf. Dus wie dan... ik vind Röps opvallend slecht argumenteren af en toe, zeker voor zijn doen. WolterB's post waarin hij zegt dat we dan de interventie van de spelleiders ondermijnen vind ik vreemd. Zou hij één van de wolven zijn die gisteren aan de spelleiders gevraagd heeft om een extra hangronde vandaag? En wordt nu zijn plan in het honderd geschopt? Mijn stem gaat maar naar hem, bij gebrek aan beter.
Oud 28-11-2013, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet zo veel trek om op arPos te stemmen en mee te gaan met wat min of meer opgelegd wordt. Ben veel meer benieuwd naar de mensen die een nauwe band met hem lijken te hebben. Mijn stem gaat naar of Röps of Deus Ex vandaag, misschien hebben we daar later nog wat aan.
En nu valt me deze post ook ineens op. Eerder zei hij dus het tegenovergestelde van wat ie nu zegt
Oud 28-11-2013, 14:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dit vind ik misschien wel de raarste post in tijden. Je kiest nu de kanten van de spelleiders () en de geliefden.. WTF?

Ik heb nog niet de tijd gehad om iets te analyseren, maar als ik daar niet de tijd voor heb gaat mijn stem naar jou WolterB.

Sterker nog, ik verzend hem vast en als ik niet meer reageer dan staat mijn stem vast op jou.
Ik kies de kant van een spel waarbij niemand voorkennis heeft en een speler in leven gelaten wordt terwijl de spelleiders diegene openlijk hebben opgegeven. Als de wolven straks 'gewoon' .sann opeten en arPos 'gewoon' wordt opgehangen, dan is de spelbalans hersteld en kunnen we met z'n allen prima verder waar we gisteren voor half 9 gebleven waren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 14:15
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Dus wie dan... ik vind Röps opvallend slecht argumenteren af en toe, zeker voor zijn doen.
Daar kan ik me wel in vinden hoor maar leg eens uit dan, waar ben je het niet mee eens? Denk je dat Deus wolf kan zijn, ondanks dat het dan 8-5 in de stemlijstjes is terwijl er gelijkspel was? Denk je dat TCO hem zo opvallend zou noemen? Ben wel benieuwd naar jouw mening, dan.
Oud 28-11-2013, 14:16
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
En nu valt me deze post ook ineens op. Eerder zei hij dus het tegenovergestelde van wat ie nu zegt
LOL
Oud 28-11-2013, 14:17
Verwijderd
Citaat:
En nu valt me deze post ook ineens op. Eerder zei hij dus het tegenovergestelde van wat ie nu zegt
Ja, ik heb al vrij veel posts aan WolterB gewijd en dacht: whatever, niet nóg meer eigen gehamer op hem. Maar ik noemde arpos bewaren al direct na de interventie. Eerste post. Hopla. Toen was het nog de planning dat tegen te spreken, maar inmiddels is het blijkbaar goed mee te schapen, zinloos om het plan van de wolven (snel arpos ditchen) langer te proberen te realiseren.
Oud 28-11-2013, 14:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
En nu valt me deze post ook ineens op. Eerder zei hij dus het tegenovergestelde van wat ie nu zegt
Klopt. Deels een stuk onervarenheid van mijn kant ben ik bang.
Maar vooral omdat ik sowieso wel verwachtte dat iedereen blindelings op arPos zou gaan stemmen en ik mijn stem iets waar wilde laten zijn en het niet eens was (ben) met het ingrijpen in het spel op deze manier. In de loop van de dag heb ik ingezien dat eigenlijk de enige oplossing is om te doen wat de spelleiders voorstellen omdat de spelbalans anders verziekt wordt en ik hecht meer waarde aan een goede spelbalans dan aan een stemlijstje op dit moment, zeker na alles wat over een paar mensen heen wordt gestort nu.

Dat ik dat dan opeens met de dood moet lijken te bekopen is gewoonweg jammer, ik heb totaal geen kwade intentie, maar dat zien jullie wel als ik opgehangen word.


Ik tik dit overigens allemaal tussendoor op het werk en kan gene uren de tijd nemen voor theoriën overdag. Volgende potje toch maar tot 's avonds wachten dat ik thuis ben met reageren denk ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 14:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De wolven lachen zich overigens een breuk als we arPos in leven laten, maar dat terzijde.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 14:44
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Ik heb ooit eens een spel gespeeld met iemand die zei dat iedereen die 'maar goed' zei, verdacht was. En het klopte ook nog iedere keer. Neko stijgt een puntje op het verdachtenlijstje

Nu serieus: ik vind het nog steeds raar dat men denkt dat er twee wolven staan onder ßuerp terwijl dat lijstje korter is. Als daar nog een wolf onder staat, moet er hoe dan ook een switcher (verrader, heks) zitten onder het rijtje Deus én een wolf. Of twee wolven en een verrader of whatever. Hoe dan ook meer bad guys onder het rijtje deus dan onder het rijtje ßuerp. En ik mag dan te veel zeiken en hameren op die rijtjes, dit klopt toch gewoon?
Oud 28-11-2013, 14:48
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Nou ik ben ook geneigd om op WolterB te stemmen, maar dat wordt wel een eenzijdig lang lijstje dan. Maar dat is beter dan Arpos er per ongeluk toch nog uit?
Oud 28-11-2013, 14:52
Verwijderd
Zie eerdere opmerking over gelijkspel in deze bijzondere ronde.
Oud 28-11-2013, 14:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik heb ooit eens een spel gespeeld met iemand die zei dat iedereen die 'maar goed' zei, verdacht was. En het klopte ook nog iedere keer. Neko stijgt een puntje op het verdachtenlijstje
En Tuttebel verdenk je niet, ondanks dat ze precies hetzelfde zegt. Non-argument dan dit of je wilt Neko* verdacht maken en zoekt daar een reden voor.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 15:01
Verwijderd
Ietje, je had toch zo'n hekel aan lijstjes?

Anyhow, ik moet er vandoor, kan niet meer posten voor half 9 (en daarna ook niet waarschijnlijk en tegen de tijd dat het wel weer kan ben ik dronken ) Vind het heerlijk hoe keihard hier van alles gemanipuleerd wordt. Aangezien ik waarschijnlijk wolvenvoedsel ben vanavond: let op Deus, ik ben behoorlijk zeker van mezelf. Lusi en Ietje zijn voorlopig wolf 3 en 4 in mijn hoofd. Gaan jullie niks mee doen, want zodra iemand dood is trekt iedereen lekker z'n eigen plan, maar goed, dan heb ik het iig gezegd

Veel speelplezier nog, ik vond 't leuk

Kusjes.
Oud 28-11-2013, 15:02
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Oh die van Tuttebel had ik niet gezien, maar hangt ook een beetje van de context af. Had ook in een spel waarvan ik de eerste pagina had doorgelezen dat iemand 'maar goed' zei en die was gewoon dorpeling. Dus het zegt ook niet zoveel, het viel me gewoon op.

En ga jij nou iedereen aanvallen die ook maar iets over iemand anders durft te zeggen?
Oud 28-11-2013, 15:03
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
@.sann nee hoor, vind het heerlijk. Ga ze alleen zelf niet maken. En bij jou is nu iedereen verdacht die het voor deus opneemt begrijp ik?
Oud 28-11-2013, 15:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik word toch opgehangen vanavond (en zo niet, dan word ik morgen wel opgegeten ), dus kan net zo goed alles wat me opvalt aan ongefundeerde argumenten van anderen in het topic gooien. Na vanavond kan het niet meer

En misschien zien jullie na vanavond dat je de wolven wel erg in de kaart speelt op de manier hoe het gaat. Verwacht dat het erg lastig gaat worden als er vanavond geen wolf uit het spel gaat.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13
De Kantine Weerwolfspel #95
Verwijderd
242 25-11-2013 20:00
De Kantine Weerwolfspel 40 #2
Martiño
265 11-10-2007 18:46
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 07:25
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.