Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2013, 23:41
Verwijderd
Sorry hoor
Advertentie
Oud 11-12-2013, 23:42
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Discussies over de goedheid van films en acteerprestaties zijn altijd nuttig en leuk.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-12-2013, 23:43
Verwijderd
Ja, vind ik ook. Maar goed
Oud 11-12-2013, 23:43
Verwijderd
Ja ik was al een beetje bang dat je het verkeerd op zou vatten. Ik bedoel het niet naar dus, maar jij kijkt met je hele achtergrond zo anders naar films en we vinden maar zelden het zelfde goed of leuk of tof dat ik een paar jaar geleden al heb bedacht dat ik het leuker vind om mee te lezen als jij met andere 'kenners' discussieert en ik het lekker met de n00bs doe

Discussieren is in mijn geval dan:
"Toffe film he?"
"Ja goed vermaak, lekker wijf"
"Goeie avond"
Einde.
Oud 11-12-2013, 23:44
Verwijderd
Ok.
Oud 11-12-2013, 23:44
Verwijderd
Of nou ja ook wel "Jeeeezus belachelijk wat een kutfilm" "Ja HILARISCH" "Ja."

Of "Wat een verspilling van m'n tijd"

Maar zulke dingen zeg ik niet over 'gemiddelde' films, die vind ik altijd wel prima.
Oud 11-12-2013, 23:45
Verwijderd
En bonuspunten voor hete wijven dus En als ik moet huilen twee bonuspunten Ik ben zo makkelijk te vermaken.
Oud 11-12-2013, 23:45
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Discussieren is in mijn geval dan:
"Toffe film he?"
"Ja goed vermaak, lekker wijf"
"Goeie avond"
Einde.
Slaat 'lekker wijf' in dit geval op de film of word je zo genoemd door de gesprekspartner?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-12-2013, 23:46
Verwijderd
Maar kun je dan niet gemiddelde films (zoals praktisch alle films waar Jennifer Lawrence in zit ) overgewaardeerd vinden op het moment dat men het ophemelt alsof het weet ik wat voor wonder is?

Dit is een beetje een kromme vraag
Oud 11-12-2013, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Slaat 'lekker wijf' in dit geval op de film of wordt je zo genoemd door de gesprekspartner?
Dat verschilt per geval
Oud 11-12-2013, 23:46
Verwijderd
Ik heb laatst Disconnect gekeken. Best een prima film.
Oud 11-12-2013, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Maar kun je dan niet gemiddelde films (zoals praktisch alle films waar Jennifer Lawrence in zit ) overgewaardeerd vinden op het moment dat men het ophemelt alsof het weet ik wat voor wonder is?

Dit is een beetje een kromme vraag
Ik geloof dat ik nooit mee krijg welke films overgewaardeerd worden De oscars neem ik niet zo serieus want dat vind ik vrij vaak gemiddelde films (silver linings playbook overigens ook hoor, maar, prima vermaak dus)

Ik ben beter in zeiken op overgewaardeerde bands!
Oud 11-12-2013, 23:49
Verwijderd
Citaat:
En bonuspunten voor hete wijven dus En als ik moet huilen twee bonuspunten Ik ben zo makkelijk te vermaken.
Oh, ik soms ook wel hoor. Ik vond Mannenharten heerlijk <3
Maar ik trek het gewoon altijd slecht als middelmatige prestaties te hoog gewaardeerd worden Dus heb ik bijv. een zwak voor Winona Ryder, terwijl ze qua niveau vast vergelijkbaar is met Jennifer Lawrence, maar niemand claimt ook dat ze 'zo'n uitzonderlijk talent' is. Mja. Dus dat.
Oud 11-12-2013, 23:49
Verwijderd
Ik voel me een beetje een ketter in saai nu met m'n "Oscars niet zo serieus nemen" en "Alles gemiddelde films vinden" en dat "Prima, goed vermaak, lekker wijf" vinden.

Oud 11-12-2013, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb laatst Disconnect gekeken. Best een prima film.
Dat vond ik tot ongeveer halverwege ook een prima film
Oud 11-12-2013, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me een beetje een ketter in saai nu met m'n "Oscars niet zo serieus nemen" en "Alles gemiddelde films vinden" en dat "Prima, goed vermaak, lekker wijf" vinden.

Oh, neu hoor
Oud 11-12-2013, 23:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg ondanks dat ik toen pas 4 was, (her)ken ik wel heel veel!
Citaat:
Het probleem is ook dat je soms niet ziet dat er angorawol in een kledingstuk verwerkt is. Dus veel mensen kopen het ook uit onwetendheid.

Over kleding gesproken, kijk wat ik heb besteld

[afbeelding]
Omg zo gaaf!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-12-2013, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me een beetje een ketter in saai nu met m'n "Oscars niet zo serieus nemen" en "Alles gemiddelde films vinden" en dat "Prima, goed vermaak, lekker wijf" vinden.

Ads door Google
Oud 11-12-2013, 23:51
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, ik soms ook wel hoor. Ik vond Mannenharten heerlijk <3
Maar ik trek het gewoon altijd slecht als middelmatige prestaties te hoog gewaardeerd worden
Maar wat bedoel je dan met 'te hoog'? Te hoog voor wat? Wordt er schade aangericht doordat de meerderheid een andere mening heeft dan jij?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-12-2013, 23:52
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik voel me een beetje een ketter in saai nu met m'n "Oscars niet zo serieus nemen" en "Alles gemiddelde films vinden" en dat "Prima, goed vermaak, lekker wijf" vinden.

Niemand buiten de business neemt de Oscars serieus.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-12-2013, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Maar wat bedoel je dan met 'te hoog'? Te hoog voor wat? Wordt er schade aangericht doordat de meerderheid een andere mening heeft dan jij?
Te hoog naar mijn mening

Zo'n Lawrence wordt nu in recensies echt neergezet als een groot aanstormend talent en een wonderkind en wat niet al, terwijl ik echt denk 'wtf doet ze dan zo goed?'
Oud 11-12-2013, 23:54
Verwijderd
Oh, en gevoelsmatig richt dat dus wel een beetje schade aan ja. Omdat ik er een beetje jeuk van krijg
Oud 11-12-2013, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Niemand buiten de business neemt de Oscars serieus.
Oh, oke Waarom is het dan zo boeiend of iemand een Oscar krijgt?
Oud 11-12-2013, 23:56
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, en gevoelsmatig richt dat dus wel een beetje schade aan ja. Omdat ik er een beetje jeuk van krijg
Hmja, ik ken dat gevoel wel, maar ik zou zoiets dan niet snel overgewaardeerd noemen; daarmee suggereer je mijnsinziens over ondiscutabele kennis te beschikken die de rest niet gegund is.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-12-2013, 23:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi allemaal! Wezen shoppen met mijn moeder en buurjongen vandaag
Ik heb eindelijk gordijnen gekocht, voor echt een prikkie een vriendin van mijn moeder vindt het leuk om dingetjes te vermaken en te naaien en alles, dus die wil ze voor me inkorten, ook bonus

En verder heb ik nog een lampje gekocht, omdat een ander lampje de verhuizing niet had overleefd, meer kaarsjes, eindelijk piemeltjes om planken in mijn kledingkast te hangen (en dus kan ik mijn kleding eindelijk uit de tassen halen), een dekbedovertrek, uiteraard een stang om mijn gordijnen aan op te hangen (dat heeft vast een naam waar ik nu even niet kan opkomen), ik heb de kast van een vriend die al weken in de kelder van mijn buurjongen stond hierheen gebracht en in elkaar gezet en superlekkere courgettesoep gegeten bij mijn buurjongen.

Ik moet wel echt een goed kerst en/of verjaardagscadeau voor mijn moeder kopen, want die loopt helemaal leeg met al die dingen voor mijn huis. Niet dat ik geen geld heb of haar dwing ofzo, ze wil het zelf en afslaan doe ik dan natuurlijk ook niet maar dan is het wel zo leuk om al haar gekoop en gesjouw met spullen niet voor niks te maken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 11-12-2013, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Oh, oke Waarom is het dan zo boeiend of iemand een Oscar krijgt?
Mja, wel een beetje boeiend vind ik het. Tuurlijk is het altijd vrij voorspelbaar wie wint en zijn het altijd nogal veilige keuzes, maar ik vond dat de meesten van haar concurrenten het meer verdienden, in elk geval. En uit een oscar spreekt oha in elk geval meer waardering dan de waardering voor een gemiddelde film a la 'prima vermaak'.
Oud 11-12-2013, 23:58
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, oke Waarom is het dan zo boeiend of iemand een Oscar krijgt?
Omdat het binnen de business wel belangrijk is; het is goed voor je carrière en het is een illustratie van wat de autoriteiten in Hollywood als kwaliteit zien en wat voor films ze willen steunen.

Maar als maatstaf voor kwaliteit vindt vrijwel niemand het interessant.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-12-2013, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Hmja, ik ken dat gevoel wel, maar ik zou zoiets dan niet snel overgewaardeerd noemen; daarmee suggereer je mijnsinziens over ondiscutabele kennis te beschikken die de rest niet gegund is.
Dat heb ik toch ook

Nee, nou ja, dan krijgen we weer de is/ikvind-discussie Dat mogen mensen toch verder zelf invullen. Maar over smaak valt best te twisten, vind ik. Acteren is toch ook gewoon een ambacht.
Oud 12-12-2013, 00:03
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat heb ik toch ook

Nee, nou ja, dan krijgen we weer de is/ikvind-discussie Dat mogen mensen toch verder zelf invullen. Maar over smaak valt best te twisten, vind ik. Acteren is toch ook gewoon een ambacht.
Zeker, zeker. Maar ik vind 'ze is overgewaardeerd' toch meer objectiviteit suggereren 'ze is niet zo goed,' omdat je niet alleen iemand kwaliteiten bekritiseert, maar ook de meningen van anderen daarover wegzet als minder waard dan de jouwe.

Wat ze in veel gevallen ook wel zullen zijn, trouwens. Maar dan nóg!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 12-12-2013, 00:10
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Goed, ik duik het bed in. Welterusten!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 12-12-2013, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Zeker, zeker. Maar ik vind 'ze is overgewaardeerd' toch meer objectiviteit suggereren 'ze is niet zo goed,' omdat je niet alleen iemand kwaliteiten bekritiseert, maar ook de meningen van anderen daarover wegzet als minder waard dan de jouwe.

Wat ze in veel gevallen ook wel zullen zijn, trouwens. Maar dan nóg!
Ach, ik vind dat ik soms best een beetje het snobje mag uithangen en daar moeten mensen dan maar lekker mee doen wat ze willen. Ik weet heus ook wel dat ik niet alwetend ben
Vandaar ook dat ik mijn eigen vraag aan sann een kromme vraag vond, want hij spreekt zichzelf tegen
Oud 12-12-2013, 00:15
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ach, ik vind dat ik soms best een beetje het snobje mag uithangen en daar moeten mensen dan maar lekker mee doen wat ze willen.
Sterker, dat is je morele plicht als kenner! Goed, goed, misschien had ik niet moeten zeuren.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 12-12-2013, 00:21
Verwijderd

Ook zeuren moet mogen!
Oud 12-12-2013, 00:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind haar ook overgewaardeerd, ook al heb ik absoluut niks tegen haar. Ik vind haar als mens ook supergrappig en lekker 'zichzelf' enzo, maar ik zag ooit een film met haar en dacht toen 'Oh, is dit nou die geweldige Jennifer Lawrence waar iedereen het over heeft... '

Als iedereen maar roept hoe geweldig iemand is dan valt het in 't echie gewoon veel sneller tegen.
Als ik nooit wat over haar gelezen, of iig wat neutralere dingen dan was mijn eerste reactie op haar vast veel positiever geweest.

Maar nogmaals: Ik vind haar wel een leuk mens.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-12-2013, 00:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
eindelijk piemeltjes om planken in mijn kledingkast te hangen
Sorry, wat?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-12-2013, 00:23
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Mja, ze heeft gewoon nog niet veel gedaan. We moeten nog maar zien hoe 't er over twintig jaar mee is.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Ads door Google
Oud 12-12-2013, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar ook overgewaardeerd, ook al heb ik absoluut niks tegen haar. Ik vind haar als mens ook supergrappig en lekker 'zichzelf' enzo, maar ik zag ooit een film met haar en dacht toen 'Oh, is dit nou die geweldige Jennifer Lawrence waar iedereen het over heeft... '

Als iedereen maar roept hoe geweldig iemand is dan valt het in 't echie gewoon veel sneller tegen.
Als ik nooit wat over haar gelezen, of iig wat neutralere dingen dan was mijn eerste reactie op haar vast veel positiever geweest.

Maar nogmaals: Ik vind haar wel een leuk mens.
Nou, precies dit dus. Al loop ik nog niet zo met haar weg als mens, maar dat is vast omdat ik haar nog niet zoveel als mens gezien heb.
Oud 12-12-2013, 00:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sorry, wat?
Ja, eh, zo heet dat (bij ons althans) van die houten (of metalen) piemeltjes waar je plank op rust.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 00:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik snap wat je bedoelt, maar dat zijn hier dan pieletjes of friemeltjes.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-12-2013, 00:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh nou, iedereen waar ik het tegen zei, begreep precies wat ik bedoelde, dus ik weet dan niet aan wie het ligt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 00:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zag een kast vol afgehakte kleine piemels voor me.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-12-2013, 01:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zag een kast vol afgehakte kleine piemels voor me.
Omg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-12-2013, 02:03
Verwijderd
Ik krijg morgenochtend weer normaal internet maar nu is m'n computer stuk. Bedankt, SKYNET, je hebt me trouw gediend. Al is het door me een beetje te laten schrikken, alle keren dat ik vergat dat ik je zelf zo had genoemd.
Oud 12-12-2013, 07:02
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me een beetje een ketter in saai nu met m'n "Oscars niet zo serieus nemen" en "Alles gemiddelde films vinden" en dat "Prima, goed vermaak, lekker wijf" vinden.

Ach, ik heb nog nooit van Jennifer Lawrence gehoord.
Oud 12-12-2013, 07:06
Verwijderd
Wat Jennifer Lawrence vooral goed doet is allemaal kleine kwinkslagjes maken in interviews waardoor iedereen haar "als mens zo tof" en "lekker zichzelf" vindt.
Als dat geacteerd is, is ze wel goed want dan trapt iedereen erin
Oud 12-12-2013, 08:02
Verwijderd
Over piemels gesproken, ik heb mijn wtf van de dag al gehad.



Uncensored en NSFW hier: http://accidentalbear.com/nsfw-full-...i-corporation/
Oud 12-12-2013, 08:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
.sann, nu moet je natuurlijk wel X-Men: First Class kijken, want daarin is Jennifer voornamelijk alleen bedekt door wat bodypaint . En dan krijg je Michael Fassbender er nog gratis bij!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-12-2013, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Wat Jennifer Lawrence vooral goed doet is allemaal kleine kwinkslagjes maken in interviews waardoor iedereen haar "als mens zo tof" en "lekker zichzelf" vindt.
Als dat geacteerd is, is ze wel goed want dan trapt iedereen erin
Ach, op die manier is de gemiddelde advocaat ook een goede acteur. En ieder manipulerend kutkind in de klas ook. En Michael Boogerd.
Oud 12-12-2013, 09:37
Verwijderd
Oud 12-12-2013, 09:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
even gejat uit het voetbaltopic

Citaat:
HELMOND - Er komt een musical over het leven van Berry van Aerle. Deze wordt volgend jaar tien keer opgevoerd in Theater Speelhuis in Helmond. De première is op tweede kerstdag 2014.
Het is de eerste productie van de nieuwe stichting De Helmondse Musical. 'Berry, de musical' moet het begin zijn van een traditie: elke twee jaar een nieuw geschreven stuk brengen over een Helmonds onderwerp waaraan iedereen kan meedoen, jong en oud, profs en amateurs. Voor deze eerste productie worden op 1 en 2 februari 2014 audities gehouden.
http://www.ed.nl/regio/helmond/music...erle-1.4134912
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.