Oud 04-02-2014, 16:01
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik ben zenuwachtig en hyper en ik word een beetje gek van mezelf.
Advertentie
Oud 04-02-2014, 16:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Monteur #8 die faalde.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-02-2014, 16:37
Hazel
Hazel is offline
Ik zou me maar schikken in mijn lot als ik jou was, WolterB. Je hebt teveel van het internet gevraagd. Nu is het voor jou uit met de pret.
Oud 04-02-2014, 20:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
UPC heeft me anderhalve maand (kosteloos) te vroeg aangesloten, dus op bellen na kan ik alles weer
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-02-2014, 21:22
Verwijderd
Aan een klasgenoot de vraag stellen: "Hallo, over de presentatie die we samen moeten doen: Ik kan over A vertellen, maar ook over B. Wat is het meest duidelijk, denk je?" en dan terugkrijgen "Denk dat het oko wel handig is als je de bijlage erbij doet, als je die vergeten bent. Haha "

Eh. Dat is niet wat ik vroeg.
Oud 05-02-2014, 01:31
Verwijderd
Bedoelde ze niet dat het handig was als je een uitgewerkte versie van beiden had meegestuurd als bijlage?
Oud 05-02-2014, 15:27
Verwijderd
Dat er een hele zijwand van mijn tand in mij honingdrop bleef steken. Alsof ik vorig jaar nog niet genoeg bij de tandarts heb gezeten. Zucht. Gelukkig kost het me niks.
Oud 05-02-2014, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Aan een klasgenoot de vraag stellen: "Hallo, over de presentatie die we samen moeten doen: Ik kan over A vertellen, maar ook over B. Wat is het meest duidelijk, denk je?" en dan terugkrijgen "Denk dat het oko wel handig is als je de bijlage erbij doet, als je die vergeten bent. Haha "

Eh. Dat is niet wat ik vroeg.
Citaat:
Bedoelde ze niet dat het handig was als je een uitgewerkte versie van beiden had meegestuurd als bijlage?
Ja, ik denk dat zij denkt dat je haar vraagt te kiezen welke van twee dingen het meest duidelijk is, en dan dus die dingen wil zien. Ik zou je vraag ook moeilijk vinden denk ik, wat bedoel je met "duidelijk" als je alleen de onderwerpen noemt
Oud 05-02-2014, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik denk dat zij denkt dat je haar vraagt te kiezen welke van twee dingen het meest duidelijk is, en dan dus die dingen wil zien. Ik zou je vraag ook moeilijk vinden denk ik, wat bedoel je met "duidelijk" als je alleen de onderwerpen noemt
Ik stelde de vraag uiteraard wat anders dan ik hem hier neer plemp, en volgens mij issie niet anders te interpreteren als ik 'm bedoel. Maar goed. Opstapeling van ergernissen enzo.
Oud 06-02-2014, 08:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mijn darmen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-02-2014, 09:22
Verwijderd
Zo naar de tandarts moeten
Oud 06-02-2014, 15:44
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Tweede keer deze week dat ik voor niets naar de apotheek ging en dan nog meer omdat mijn medicijnen nu wel echt op zijn, maar als ik vandaag nog een keer ga dan heb ik geen energie meer voor mijn afspraak vanavond en bovendien hebben ze hoogstwaarschijnlijk niet alles op voorraad en moet ik dus nóg een keer terug. Dus ik denk dat ik morgen ga en dus 1 dosis oversla/later neem. Maar morgen heb ik ook al twee afspraken dus dat wordt een pittig dagje zo. Nu ben ik chagrijnig
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-02-2014, 15:56
Verwijderd
Van cola word je dik en ongezond, representeert Amerika toch prima.
Oud 06-02-2014, 17:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2014, 17:27
Verwijderd
Regen, fiets die kapot en waardoor je dan 40 minuten moet lopen in de regen, voor gym naar de andere kant van stad, bergop
Oud 06-02-2014, 21:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mensen die financieel hun afspraken niet nakomen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-02-2014, 22:51
Verwijderd
Dat echt alles valt en nog stukgaat ook vandaag. En zeker omdat er iets speciaals bij is dat ik al weken voorzichtig van hot naar her verplaats omdat het nergens veilig genoeg stond naar mijn zin.
Oud 07-02-2014, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Mensen die financieel hun afspraken niet nakomen.
Inderdaad zwaar irritant.
Oud 07-02-2014, 17:04
Verwijderd
Dat de enige lerares die fatsoenlijk lesgeeft, wordt afgezeikt door de klas en niemand les van haar wil hebben. Frustrerend.
Oud 07-02-2014, 19:58
Verwijderd
klote fiets, remmen blokkeerden, ik viel en nu ligt mijn knie open
Oud 07-02-2014, 21:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een wondje/blaasje onder mijn tong, helemaal achterin. Wtf. Doet zeer ook met alles
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2014, 10:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Trouwen en kinderen krijgen, gaat het over
Oud 09-02-2014, 22:52
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Mijn hoofd, vermoeidheid en de rest van de wereld.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-02-2014, 08:45
Verwijderd
Zo. Moe.
11 uur achter elkaar geslapen, maar nog steeds kapot.
Oud 10-02-2014, 15:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nutteloze studievaardigheidsopdrachten die tijd vreten, terwijl ik die tijd veel beter voor andere dingen kan gebruiken
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2014, 15:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
2½ uur wachten op een stomme download waar al mijn werk van de komende dagen in zit.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-02-2014, 18:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik las een artikel in het NRC over hoe dakloze jongeren in New York hun best doen om AIDS (niet alleen maar met HIV besmet, dat is niet genoeg) te krijgen, zodat ze in aanmerking komen voor overheidssteun (woonplek en zorgverzekering). Afgelopen weekend zag ik Bowling for Columbine op tv, waarin Michael Moore allerlei bizarre toestanden in de VS aanstipt, van lokale economische rampen door megabedrijven die plots vertrekken tot de compleet doorgeslagen paranoia romdom veiligheid. Wat is het toch een bizar en verziekt land, en wat ben ik intens blij dat ik daar niet woon.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-02-2014, 21:31
Verwijderd
De website waar al mijn studieboeken opstaan, heeft besloten niet meer te functioneren.
Oud 11-02-2014, 21:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik las een artikel in het NRC over hoe dakloze jongeren in New York hun best doen om AIDS (niet alleen maar met HIV besmet, dat is niet genoeg) te krijgen, zodat ze in aanmerking komen voor overheidssteun (woonplek en zorgverzekering). Afgelopen weekend zag ik Bowling for Columbine op tv, waarin Michael Moore allerlei bizarre toestanden in de VS aanstipt, van lokale economische rampen door megabedrijven die plots vertrekken tot de compleet doorgeslagen paranoia romdom veiligheid. Wat is het toch een bizar en verziekt land, en wat ben ik intens blij dat ik daar niet woon.
Ja dat had ik ook meegekregen, behoorlijk absurd. Maar ik gok dat soort dingen gebeuren in andere landen ook wel gebeuren; maar daar hoor je wat minder over
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-02-2014, 22:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, hier niet, en volgens mij in de meeste (west-)Europese landen en andere eerste wereldlanden ook niet. Maar goed, eigenlijk zijn de verenigde staten al heel erg lang geen eerste wereldland meer
__________________
you're not my demographic
Oud 12-02-2014, 14:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Bellen met 'service'-afdelingen van bedrijven, god wat is het toch vermoeiend om een beetje dienstverlening te krijgen en niet constant van het kastje naar de muur te worden verwezen. To add insult to injury moet je ook nog eens extra betalen voor de 'service' die wordt geboden.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-02-2014, 14:43
Verwijderd
Mijn SLB'er vindt me niet zo leuk. Net wilde ik haar zeggen dat ik een belangrijk telefoontje verwaxhtte en riep ze heel hard "wat kom je nu weer zeuren?!"

Laatst gewijzigd op 13-02-2014 om 15:39.
Oud 13-02-2014, 20:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat is een SLB'er?

ot:
Ik waardeerde niet dat het tot 3 keer toe keihard begon te regenen op het moment dat ik naar buiten moest en weer ophield op het moment dat ik net binnen was.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-02-2014, 21:07
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wat is een SLB'er?
Studie loopbaan begeleider (mentor).
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 13-02-2014, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Mijn SLB'er vindt me niet zo leuk. Net wilde ik haar zeggen dat ik een belangrijk telefoontje verwaxhtte en riep ze heel hard "wat kom je nu weer zeuren?!"
Ik vind dit best grappig.
Oud 13-02-2014, 21:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Studie loopbaan begeleider (mentor).
Ah okee. Dan vind ik 't extra raar dat ze zoiets zegt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-02-2014, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit best grappig.
Ik ook.

Maar ik mag ook graag de telefoon opnemen met 'wat nou weer'. Of soms bel ik mensen zelf en als ze opnemen zeg ik 'hallo wat moet je' of 'o ben jij het'.
Oud 13-02-2014, 21:25
Verwijderd
Ik vind het ook best kunnen als je een goede band met iemand hebt en doe dat ook wel met mijn moeder/zussen/vrienden/vriendinnen, maar ik vind het niet kunnen als je als leraar voor de klas staat, een toch al wat gespannen verhouding hebt met de desbetreffende leerling en het dan ook nog uitschreeuwt zodat de rest van de klas kan meegenieten.
Oud 13-02-2014, 21:35
Verwijderd
Jawel, juist dan.

Maar 'grappig' is niet hetzelfde als 'terecht' of 'goed gedrag'.
Oud 13-02-2014, 21:44
Verwijderd
Nou. Ik vond het in ieder geval niet grappig. Maar ik vind het hele mens irritant, dus dat speelt ook wel mee in de mate van niet-waarderen.
Oud 14-02-2014, 11:38
Hazel
Hazel is offline
Dit is echt het smerigste verhaal van het jaar: http://www.spitsnieuws.nl/archives/r...n-vrouw-van-84
Oud 14-02-2014, 12:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit is echt het smerigste verhaal van het jaar: http://www.spitsnieuws.nl/archives/r...n-vrouw-van-84
Ik vind het wel fascinerend, niet smerig.

Dit in de comments vind ik overigens dan weer grappig/pijnlijk:

"en versteend ‘ie = en versteend het.
alfred2011 | 14-02-14 | 11:19 |

*versteent
Veenstra | 14-02-14 | 11:21 |

Kan beiden.
Au contraire | 14-02-14 | 11:43 |
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-02-2014, 15:04
Verwijderd
Imageshack is met zijn nieuwe layout ook betalend geworden:

Citaat:
Does ImageShack cost anything?

A premium subscription is required to upload images, however we do offer a free 30 day trial. We have a variety of different subscription plans available to suit a wide array of users' needs.
Wtf.
Oud 16-02-2014, 18:53
Verwijderd


Citaat:

Tanya Savicheva’s diary, age 11, from her experience during the Siege of Leningrad
Below is the text translated from Russian. 1st row:

1. Jenya died on 28th Dec. at 12.30 PM 1941
2. Grandma died on 25th Jan., 3 PM 1942
3. Leka died on 17th March at 5 AM 1942
4. Uncle Vasya died on 13th Apr. at 2 o'clock after midnight 1942
5. Uncle Lesha on 10th May at 4 PM 1942

2nd row:

1. Mother on 13th May at 7.30 AM 1942
2. Savichevs died.
3. All died.
4. Only Tanya is left.
Treurig. Ook de veranderingen in haar handschrift en schrijfwijze, maar daar krijgen jullie minder van mee.
Oud 16-02-2014, 20:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]




Treurig. Ook de veranderingen in haar handschrift en schrijfwijze, maar daar krijgen jullie minder van mee.
Heel treurig ja.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-02-2014, 17:13
Hazel
Hazel is offline
Niet vandaag, maar zondag: dat Mutant al weg was bij het spontane verrassingsbezoek aan Little Phoebe
Oud 18-02-2014, 17:21
Verwijderd
Had je maar wat moeten zeggen, dan was ik langer gebleven

Al was het nog steeds 2 uur terug daarna, dus ook niet tot een stuk in de nacht.
Oud 18-02-2014, 17:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat de griep maar niet over wil gaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-02-2014, 17:30
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Had je maar wat moeten zeggen, dan was ik langer gebleven

Al was het nog steeds 2 uur terug daarna, dus ook niet tot een stuk in de nacht.
Maar het was een verrassingsbezoek
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 22:01
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 11:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Verhalen & Gedichten Nog geen titel...
CoveredEyes
13 04-10-2003 09:48
Verhalen & Gedichten waargeberud verhaal
karamba
6 19-12-2002 15:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.