Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2013, 20:25
Verwijderd
zz
Advertentie
Oud 28-12-2013, 20:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-12-2013, 20:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik had gewoon een verhuisservice ingehuurd. Hier, je hebt voor twee tientjes al een sterke man die je mag rondcommanderen.
Tsja, dat zei ik ook tegen m'n vader, maar zoals ik al zei is hij stronteigenwijs en wil hij alles zelf doen en het moet dan ook meteen. Ik mag ook amper helpen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-12-2013, 20:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Trimm, heb je nu wel al iemand die je komt helpen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2013, 20:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, heb je nu wel al iemand die je komt helpen?
M'n vader heeft 't meeste dus al gedaan, want hij wou niet wachten tot mijn vrienden es wat van zich lieten horen. Dus we hebben vandaag de hele dag gesjouwd en heen en weer gereden.
Nog een paar dingen, maar dat komt van de week.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-12-2013, 20:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nouja, je bent in ieder geval bijna over
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-12-2013, 20:41
Verwijderd
Mijn ziekenkas vergoedt ook iets van 30 euro per jaar voor inschrijving bij een sportvereniging/fitnesscentrum. Weegt niet op tegen wat zo'n grap (fintessabonnement) kost, maar alle beetjes zijn welkom natuurlijk.
Oud 28-12-2013, 20:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nouja, je bent in ieder geval bijna over
yeah!
Wel gek hoor, een ander huis.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-12-2013, 20:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij de titel denk ik de hele tijd aan 'versierservice', en ik weet niet zeker is of datveen service is om je huis of kerstboom te versieren, of hulp bij het versieren van potentiele partners.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-12-2013, 20:56
Verwijderd
Een versaaiservice is als het ergens te leuk is en 't wat saaier moet.
Oud 28-12-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Tsja, dat zei ik ook tegen m'n vader, maar zoals ik al zei is hij stronteigenwijs en wil hij alles zelf doen en het moet dan ook meteen. Ik mag ook amper helpen.
Gewoon alsnog doen. Of nouja, nu is het al te laat natuurlijk, maar de volgende keer wellicht.
Oud 28-12-2013, 21:23
Verwijderd
Zo, we hebben 3 jaar M&M goed gevierd, met iets te veel Choufjes, en daarna ook iets te veel eten bij restaurant De Bourgondiër. Oei
Oud 28-12-2013, 21:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
M'n vader heeft 't meeste dus al gedaan, want hij wou niet wachten tot mijn vrienden es wat van zich lieten horen. Dus we hebben vandaag de hele dag gesjouwd en heen en weer gereden.
Nog een paar dingen, maar dat komt van de week.
Dit is herkenbaar. Bij mij kwamen mensen helpen waar ik het helemaal niet van had verwacht en die ik ook bijna nooit (meer) zie, en mensen die ik vrijwel elke week zie, zijn nu nog steeds niet geweest.

Als je gaat verhuizen, merk je echt wie je vrienden zijn en wie niet hoor, helaas.

Mijn beste vriend had Facebook een tijdje niet gelezen en voelde zich vet schuldig dat hij me niet was komen helpen (maar hij woont in Amsterdam, dus ik had hem ook niet gebeld om een middagje te komen ofzo) en toen heeft hij om het goed te maken de bank van mijn moeder met me hierheen verhuisd en een salontafel voor me gekocht
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-12-2013, 21:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ja, helpen verhuizen is inderdaad de pure kern van vriendschap
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-12-2013, 21:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aww, dat is lief.

Mijn vrienden wonen allemaal niet in de buurt en een stel van hun is nu in het buitenland, dus dat is ook niet handig. Maar ik vind het wel jammer dat die vriend met het busje niet meer reageerde,bterwijl hij zelf eerst had aangeboden om te helpen. Oh well...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-12-2013, 21:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, helpen verhuizen is inderdaad de pure kern van vriendschap
Nee, maar het laat wel zien wie een middagje kankerwerk voor je wil doen en wie niet. Een vriend van mij liet het afweten omdat het 'moeilijk werd met vervoer'. Een half uurtje met het OV, met 1 overstap. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te komen, jezus.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-12-2013, 21:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, maar het laat wel zien wie een middagje kankerwerk voor je wil doen en wie niet. Een vriend van mij liet het afweten omdat het 'moeilijk werd met vervoer'. Een half uurtje met het OV, met 1 overstap. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te komen, jezus.
Daar heb je dan wel gelijk in.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-12-2013, 21:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Effe heel wat anders: een Engels meisje dat ik ken van tumblr en uit Edinburgh post net op facebook dat ze net naar de dokter is geweest en dat ze zwanger blijkt te zijn. Dit is echt de grootste wtf van het jaar, want ze is aseksueel en heeft naar mijn weten nog nooit seks gehad.
Wel is ze heel onwetend over seks en haar lichaam, dus misschien dat ze iets heeft gedaan waarvan ze niet wist dat ze er zwanger van kan worden. Maar echt...wtf. Ze is ook net 18 en lichtelijk autistisch en ze is zo kinderlijk en onzeker en dit klopt gewoon niet...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Ads door Google
Oud 28-12-2013, 21:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
En toen?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-12-2013, 21:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Effe heel wat anders: een Engels meisje dat ik ken van tumblr en uit Edinburgh post net op facebook dat ze net naar de dokter is geweest en dat ze zwanger blijkt te zijn. Dit is echt de grootste wtf van het jaar, want ze is aseksueel en heeft naar mijn weten nog nooit seks gehad.
Wel is ze heel onwetend over seks en haar lichaam, dus misschien dat ze iets heeft gedaan waarvan ze niet wist dat ze er zwanger van kan worden. Maar echt...wtf. Ze is ook net 18 en lichtelijk autistisch en ze is zo kinderlijk en onzeker en dit klopt gewoon niet...
De enige reactie die je dan kan geven is: "How? What? How?"
("Three excellent questions.")(Kusjes voor wie dit herkent.)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-12-2013, 21:48
Verwijderd
Citaat:
misschien dat ze iets heeft gedaan waarvan ze niet wist dat ze er zwanger van kan worden.
Zoals toch seks?

Maar wel een wtf'je, ja. Hoe heet ze op Tumblr?
Oud 28-12-2013, 21:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zoals toch seks?

Maar wel een wtf'je, ja. Hoe heet ze op Tumblr?
Nou ja, of bepaalde hand en spandiensten waarna er iets aan d'r hand bleef kleven ofzo, ik noem maar wat. Ze kan niet eens tampons gebruiken omdat ze dat te pijnlijk en eng vindt, dus ik denk niet dat er dan wel een piemel in kan.
En ik stuur je effe een pm.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-12-2013, 22:03
Verwijderd
Als ze echt zo clueless is en fysiek niet echt in staat tot penetratie dan is 't waarschijnlijkst dat ze gewoon de zwangerschapstest verkeerd heeft gelezen, denk ik.
Oud 28-12-2013, 22:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ze is bij de dokter geweest, zei ze, dus die spreekwoordelijke vlieger gaat ook niet op.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-12-2013, 22:08
Verwijderd
Hmmm, oei.
Advertentie
Oud 28-12-2013, 22:08
Verwijderd
En nu?
Oud 28-12-2013, 22:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Niet om lullig te doen, maar als ze er al geen tampon inkrijgt, hoe verwacht ze een mens eruit te krijgen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-12-2013, 22:13
Verwijderd
nou, LP, we staan dus voor een raadsel.

Met m'n mobiel kan ik het forum niet op want daar staat dat m'n ip geband is. Maar ik heb dus geen ban
Oud 28-12-2013, 22:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb Marco een pm gestuurd en net nog een, dus ik neem aan dat hij wel wat bedenkt ik kan niks vinden in je duizenden ipadressen in ieder geval.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-12-2013, 22:16
Verwijderd
ik heb ook nooit iemand met mijn tellie laten forumen. Maar ja m@rco is hier de allesweter dus hij zal het wel vertellen! Thanks.
Oud 28-12-2013, 22:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En nu?
Geen idee. Ze vroeg of mensen haar willen steunen en dat ze gaat bedenken wat ze gaat doen.
Ik hoop dat 't een slechte grap is, want ik snap 't nog steeds niet.
Citaat:
Niet om lullig te doen, maar als ze er al geen tampon inkrijgt, hoe verwacht ze een mens eruit te krijgen?
Ik denk dat ze dat niet had verwacht.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-12-2013, 22:23
Verwijderd
Als ze nog post hoe 't precies is gebeurd hoop ik op een update in WSZ, Trimm.
Oud 28-12-2013, 22:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als ze nog post hoe 't precies is gebeurd hoop ik op een update in WSZ, Trimm.
Deal.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-12-2013, 22:29
Verwijderd
Over baby's gesproken: ik denk dat mijn meest controversiele mening is dat zulk soort kindjes van mij gewoon door de vleesvermaler mogen. Nouja, of zachtjes inslapen als er niet direct adoptieouders beschikbaar zijn, humaan en alles. Baby's zijn toch superdom, het is minder erg dan een volwassen hond die een spuitje krijgt.

Anders moet je dus je hele leven opgroeien in overheidsinstanties. Hoogstwaarschijnlijk sowieso affectie missen in de cruciale eerste 1,5 jaar, met ontwikkelingsproblemen als gevolg. Later ook weinig stabiliteit en aandacht, laat staan een gunstige omgeving. Puberteit wordt een hel want dat is wanneer je je zo'n beetje gaat realiseren dat je biologische ouders je midden in de winter hebben achtergelaten op een stoepje. En dan mag je tot je dertigste nog uitgebreid kampen met alle hechtingsissues die daaruit voortkomen. Dat is in het gunstigste geval, dus als je succesvol aan zelfreflectie doet, slim bent, niet drugsverslaafd raakt, niet in de gevangenis belandt en geen borderline of iets dergelijks oploopt door je verrotte jeugd.

M.a.w. voor het kind is het kut en voor 'ons' is het ook kut want met 't geld dat we erin stoppen krijgen we alleen maar lijden en jeugddelinquentie terug. Waarom? Stuur gewoon naar de kattenvoerfabriek samen met alle hogere levensvormen die we ook probleemloos laten doodgaan.
Oud 28-12-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook nooit iemand met mijn tellie laten forumen. Maar ja m@rco is hier de allesweter dus hij zal het wel vertellen! Thanks.
Ik werd ook al ingeschakeld via whatsapp, maar ik lag mobiel te wezen. Maar het is opgelost hoor ik net.
Oud 28-12-2013, 22:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb Marco wel bespammededed met PM's, dus wie weet kan hij uitvogelen hoe het zo ineens kwam
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 28-12-2013, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Over baby's gesproken: ik denk dat mijn meest controversiele mening is dat zulk soort kindjes van mij gewoon door de vleesvermaler mogen. Nouja, of zachtjes inslapen als er niet direct adoptieouders beschikbaar zijn, humaan en alles. Baby's zijn toch superdom, het is minder erg dan een volwassen hond die een spuitje krijgt.

Anders moet je dus je hele leven opgroeien in overheidsinstanties. Hoogstwaarschijnlijk sowieso affectie missen in de cruciale eerste 1,5 jaar, met ontwikkelingsproblemen als gevolg. Later ook weinig stabiliteit en aandacht, laat staan een gunstige omgeving. Puberteit wordt een hel want dat is wanneer je je zo'n beetje gaat realiseren dat je biologische ouders je midden in de winter hebben achtergelaten op een stoepje. En dan mag je tot je dertigste nog uitgebreid kampen met alle hechtingsissues die daaruit voortkomen. Dat is in het gunstigste geval, dus als je succesvol aan zelfreflectie doet, slim bent, niet drugsverslaafd raakt, niet in de gevangenis belandt en geen borderline of iets dergelijks oploopt door je verrotte jeugd.

M.a.w. voor het kind is het kut en voor 'ons' is het ook kut want met 't geld dat we erin stoppen krijgen we alleen maar lijden en jeugddelinquentie terug. Waarom? Stuur gewoon naar de kattenvoerfabriek samen met alle hogere levensvormen die we ook probleemloos laten doodgaan.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Echt heel zielig als je leven zo al begint. En wat je zegt is waar denk ik, dat kan alleen maar slechter worden. Maar toch hoeft dat in dit geval niet per se zo te zijn. Het is geen mongool en hij is nog maar 1 dag oud, dus er zullen heus geschikte adoptie ouders zijn. Als die slim zijn wachten ze heel lang met vertellen dat hij voor een stoep is gezet. Misschien is er dan niet veel aan de hand. Jij schetst hier het worstkaas scenario, wat niet onrealistisch is maar het hoeft niet per se zo te gaan.
Wat je zegt vind ik per definitie wel voor mongolen gelden trouwens.
Citaat:
Ik werd ook al ingeschakeld via whatsapp, maar ik lag mobiel te wezen. Maar het is opgelost hoor ik net.
Citaat:
Ik heb Marco wel bespammededed met PM's, dus wie weet kan hij uitvogelen hoe het zo ineens kwam
ja thanks a lattee dames, het is een mysterie maar het is in elk geval opgelost
Oud 28-12-2013, 22:51
Verwijderd
ik heb een legging aan. Hij is zo mooi en het maakt me nog a-typischer dan ik al ben.
Oud 28-12-2013, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Echt heel zielig als je leven zo al begint. En wat je zegt is waar denk ik, dat kan alleen maar slechter worden. Maar toch hoeft dat in dit geval niet per se zo te zijn. Het is geen mongool en hij is nog maar 1 dag oud, dus er zullen heus geschikte adoptie ouders zijn. Als die slim zijn wachten ze heel lang met vertellen dat hij voor een stoep is gezet. Misschien is er dan niet veel aan de hand. Jij schetst hier het worstkaas scenario, wat niet onrealistisch is maar het hoeft niet per se zo te gaan.
Ja, als ze snel adoptieouders vinden mag 'ie van mij blijven leven en is er niet zoveel aan de hand.

Citaat:
Wat je zegt vind ik per definitie wel voor mongolen gelden trouwens.
Ik ook, maar bij mongolen is het lastiger, omdat ik tegelijkertijd vind dat de ouders 't mogen zeggen.
Oud 28-12-2013, 22:56
Verwijderd
Citaat:
ik heb een legging aan. Hij is zo mooi en het maakt me nog a-typischer dan ik al ben.
Waarom is het zo'n atypische legging?
Oud 28-12-2013, 23:20
Verwijderd
Omdat hij hip hop achtig is maar ik mezelf er heel erg groen linkserig in voelde.
Bijkomend ding was dat ik er veel sjans mee kreeg van andere soorten mannen dan normaal.
Oud 29-12-2013, 00:39
Hazel
Hazel is offline
Ik wil een foto zien van die legging met jou erin
Oud 29-12-2013, 01:07
Verwijderd
Ik whatsapp het!
Oud 29-12-2013, 01:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pip, Marco denkt dat je mobiel een geband ipadres toegewezen hebt gekregen en dat het bannen en unbannen het gefikst heeft omdat het ip dan ook geunbanned is. Volgende keer is er een makkelijker trucje voor en dat weet ik nu dan ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-12-2013, 02:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kat <3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-12-2013, 02:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bizar verhaal overigens is niks meer tmi sinds de verhalen van mijn zus hoor.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-12-2013, 02:52
Verwijderd
Ik wilde ook nog zeggen dat het ene 't andere niet per se uitsluit, inderdaad.
Oud 29-12-2013, 02:53
Verwijderd
Tevens vind ik het niet bizar en ook niet TMI, maar weghalen kan natuurlijk altijd.
Oud 29-12-2013, 06:24
Verwijderd
Oud 29-12-2013, 11:53
Hazel
Hazel is offline
Is er iets weggehaald of bedoel je nu dat babyverhaal?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.