Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2014, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Verdomme, heel stuk aan mijn scriptie geschreven bij mama en vergeten het naar mezelf te sturen. Mijn moeder kan het natuurlijk nergens terugvinden op de computer ondanks alle instructies die ik haar stuur en die ze volgensmij niet opvolgt 'nee ik heb OVERAL al gekeken'
Er zijn methoden om de pc over te nemen?
Advertentie
Oud 10-03-2014, 20:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oeffff ze heeft het gevonden!!
Het lukte haar niet om het document vervolgens als attachment te mailen, dus ze heeft de hele tekst gecopypastet maar ik heb in elk geval mijn werk terug
Oud 10-03-2014, 20:46
Verwijderd
Citaat:
oeffff ze heeft het gevonden!!
Het lukte haar niet om het document vervolgens als attachment te mailen, dus ze heeft de hele tekst gecopypastet maar ik heb in elk geval mijn werk terug
Oud 10-03-2014, 21:36
Verwijderd
Als mijn ouders ooit zouden scheiden, dan gebeurt mij dat vast heel vaak.
Oud 10-03-2014, 21:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 10-03-2014, 22:41
Verwijderd
M'n nieuwe hobby is belachelijk dure en luxe Turkse all-inclusive hotels zoeken, en dan reviews vinden van mensen die klagen.

M'n favoriet was iemand die klaagde dat er geen zeepbakje bij de kraan was en daarom een onvoldoende gaf.
Oud 11-03-2014, 01:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
M'n nieuwe hobby is belachelijk dure en luxe Turkse all-inclusive hotels zoeken, en dan reviews vinden van mensen die klagen.

M'n favoriet was iemand die klaagde dat er geen zeepbakje bij de kraan was en daarom een onvoldoende gaf.
Waar moet je anders je zeep leggen? Op de wasbak, als een havenwerker?!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-03-2014, 02:35
Verwijderd
Citaat:
M'n nieuwe hobby is belachelijk dure en luxe Turkse all-inclusive hotels zoeken, en dan reviews vinden van mensen die klagen.

M'n favoriet was iemand die klaagde dat er geen zeepbakje bij de kraan was en daarom een onvoldoende gaf.
Heerlijk.
Oud 11-03-2014, 06:14
Verwijderd
Citaat:
M'n nieuwe hobby is belachelijk dure en luxe Turkse all-inclusive hotels zoeken, en dan reviews vinden van mensen die klagen.

M'n favoriet was iemand die klaagde dat er geen zeepbakje bij de kraan was en daarom een onvoldoende gaf.
Dat lijkt me een leuke bezigheid, die moet ik onthouden voor als ik te lui ben om iets anders te doen dan naar internet te staren
Oud 11-03-2014, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Op de wasbak, als een havenwerker?!
Oud 11-03-2014, 11:24
Verwijderd
Sommige hotels zijn echt geen 500 euro per nacht waard.
Oud 11-03-2014, 11:32
Verwijderd
Maar echt, ik vind het bijzonder hoe dat werkt. Je komt terug uit een paradijselijk oord, waar je 24 uur per dag kan schranzen zoveel je wil, alle faciliteiten aanwezig, zwembaden zo ver het oog reikt, dan ben je weer thuis, je slingert je computer aan, en dan schrijf je:
Citaat:
Net terug van Titanic Deluxe. Het hotel heeft alle ingrediënten in huis, maar het is het toch allemaal net niet. Bij aankomst wordt je niet hartelijk welkom geheten. Er staat een dame met welkomsdrankjes klaar, maar verwelkomt je verder niet en je drankje mag je zelf halen.
ZELF HALEN! Je bent toch godverdomme geen slaaf!
Oud 11-03-2014, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Mijn glas was gebroken in de badkamer voor tanden te poetsen, nooit aangevuld, zelfde als make up remover pads nooit aangevuld, ondanks ik het speciaal gevraagd heb om aan te vullen.
Oud 11-03-2014, 11:39
Verwijderd
Ja want stel je voor dat er een minipinie mascarapuntje naast je oog zot
Oud 11-03-2014, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Laat ontbijt stelt niets voor, als je melk wou in je koffie, moest je die zelf gaan vragen, want machine was al weg, eieren deden ze ook al weg.
Zelfde met late night snack, enkel hot dogs , geen hamburgers of pasta of zo.
Mijn god, Auschwitz is er niets bij.
Oud 11-03-2014, 11:52
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik mag graag op tripadvisor de slechtst beoordeelde hotels van bijv. Amsterdam (of Parijs, New York, moet wel een beetje een flinke stad zijn, anders zijn er niet écht slechte) opzoeken en dan hard lachen om de 'probleempjes' die wij wel eens hebben.
Oud 11-03-2014, 11:56
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik verbleef meerdere jaren geleden in dit hotel maar de ervaring was zo slecht, hetmoet echt beoordeeld worden en mensen moeten gewaarschuwd worden.
We kregen een kamer toegewezen wat zonder twijfel de voormalige bijkeuken was, pal naast de receptie op de eerste verdieping.
Hij was ongeveer 2 meter breed, met 2 eenpersoonsbedden, met een kloof van ongeveer 20cm ertussen - de enige ruimte waar je kon lopen of staan.
Er zat een grote zwarte vlek op het groezelige blauwe tapijt.
De badkamer werd gedeeld, maar was uitzonderlijk onhygiënisch.
Een aantal andere gasten had zichzelf buitengesloten, waardoor ze de hele nacht op de bel drukten om naar binnen te kunnen.
De receptionist was echter stiekem vertrokken die nacht, dus hij was er niet om de gasten binnen te laten!
Uiteindelijk moest ik opstaan en me aankleden om deze mensen zelf open te doen.
Ja, dit is het hotel waar je moet betalen om het werk van het personeel uit te voeren!
Het ontbijt was walgelijk, en we hebben uiteindelijk ons geld teruggevraagd, en hebben in een ander hotel ingecheckt op het Rembrandtplein.
Wees gewaarschuwd, het is een vreselijk hotel dat niet open zou mogen blijven.
Zelfs jaren later kan ik me de ervaring helaas nog steeds met herinneren.
En bovendien geloof ik geen woord van de beoordelaars die het allemaal een 5-sterren beoordeling geven (in diverse talen maar bijna in dezelfde bewoordingen) .
Het is duidelijk dat het werk is van een insider die pogingen doet om de plek aan te prijzen

Van het slechtste hotel van Amsterdam bijvoorbeeld
Oud 11-03-2014, 11:58
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
"Het enige pluspunt waren de blikjes bier die we in de niet schoongemaakte koelkast vonden"

Oud 11-03-2014, 11:59
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En bedwantsen natuurlijk, maar die hebben ze vrij veel in Amsterdam.
Oud 11-03-2014, 12:00
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Sommige hotels zijn echt geen 500 euro per nacht waard.
er zijn maar heel weinig hotels 500 euro per nacht waard.
Oud 11-03-2014, 12:00
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik vond IHHNNG van gister een beetje tegenvallen
Oud 11-03-2014, 12:02
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Citaat:
Maar echt, ik vind het bijzonder hoe dat werkt. Je komt terug uit een paradijselijk oord, waar je 24 uur per dag kan schranzen zoveel je wil, alle faciliteiten aanwezig, zwembaden zo ver het oog reikt, dan ben je weer thuis, je slingert je computer aan, en dan schrijf je:


ZELF HALEN! Je bent toch godverdomme geen slaaf!
Haha deze had ik ook al gelezen ja maar zo heeft dat hotel wel meer van die belachelijke recensies.. Raar volk in mei maar eens testen of het echt zo vreselijk is.
__________________
Oud 11-03-2014, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Ik verbleef meerdere jaren geleden in dit hotel maar de ervaring was zo slecht, hetmoet echt beoordeeld worden en mensen moeten gewaarschuwd worden.
We kregen een kamer toegewezen wat zonder twijfel de voormalige bijkeuken was, pal naast de receptie op de eerste verdieping.
Hij was ongeveer 2 meter breed, met 2 eenpersoonsbedden, met een kloof van ongeveer 20cm ertussen - de enige ruimte waar je kon lopen of staan.
Er zat een grote zwarte vlek op het groezelige blauwe tapijt.
De badkamer werd gedeeld, maar was uitzonderlijk onhygiënisch.
Een aantal andere gasten had zichzelf buitengesloten, waardoor ze de hele nacht op de bel drukten om naar binnen te kunnen.
De receptionist was echter stiekem vertrokken die nacht, dus hij was er niet om de gasten binnen te laten!
Uiteindelijk moest ik opstaan en me aankleden om deze mensen zelf open te doen.
Ja, dit is het hotel waar je moet betalen om het werk van het personeel uit te voeren!
Het ontbijt was walgelijk, en we hebben uiteindelijk ons geld teruggevraagd, en hebben in een ander hotel ingecheckt op het Rembrandtplein.
Wees gewaarschuwd, het is een vreselijk hotel dat niet open zou mogen blijven.
Zelfs jaren later kan ik me de ervaring helaas nog steeds met herinneren.
En bovendien geloof ik geen woord van de beoordelaars die het allemaal een 5-sterren beoordeling geven (in diverse talen maar bijna in dezelfde bewoordingen) .
Het is duidelijk dat het werk is van een insider die pogingen doet om de plek aan te prijzen

Van het slechtste hotel van Amsterdam bijvoorbeeld
Oud 11-03-2014, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Maar echt, ik vind het bijzonder hoe dat werkt. Je komt terug uit een paradijselijk oord, waar je 24 uur per dag kan schranzen zoveel je wil, alle faciliteiten aanwezig, zwembaden zo ver het oog reikt, dan ben je weer thuis, je slingert je computer aan, en dan schrijf je:


ZELF HALEN! Je bent toch godverdomme geen slaaf!
Ik had het er dit weekend nog met Koen over. Over dat vakantie an sich al 'een recht' is geworden. Iedereen moet op vakantie kunnen, of je er nu geld voor hebt of niet, vakantie thuis doorbrengen is uit den boze. En liefst minstens twee keer per jaar. Het is geen extraatje meer en daardoor wordt het precies ook steeds minder gewaardeerd.

Als ik kijk naar mijzelf, als kind had mijn moeder niet echt het geld om met me naar verre oorden te gaan, als tiener, student en daarna had ik het zelf niet, dus eigenlijk ben ik niet vaak ergens geweest. Vorig jaar Gran Canaria was voor mij echt kwijlingwekkend gaaf. Alles willen zien en doen en geniet en gaaf en tof en kijkdatdan, ik heb niet eens aan het zwembad gelegen
Mijn ouders daarentegen hoorde ik niets anders doen dan 'Ja, in Saint Maxime zus en in Marokko dat. En daar was het zo beter en dit konden ze wel anders doen. Oh hier lijkt het wel op weetikveelwaar.'. Op een gegeven moment kreeg ik daar een behoorlijk pesthumeur van, hoe kun je zo nog genieten?

Als ik op vakantie ga, dan moet het wel fatsoenlijk zijn natuurlijk, maar dat gejammer daar krijg ik jeuk van.
Oud 11-03-2014, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik had het er dit weekend nog met Koen over. Over dat vakantie an sich al 'een recht' is geworden. Iedereen moet op vakantie kunnen, of je er nu geld voor hebt of niet, vakantie thuis doorbrengen is uit den boze. En liefst minstens twee keer per jaar. Het is geen extraatje meer en daardoor wordt het precies ook steeds minder gewaardeerd.

Als ik kijk naar mijzelf, als kind had mijn moeder niet echt het geld om met me naar verre oorden te gaan, als tiener, student en daarna had ik het zelf niet, dus eigenlijk ben ik niet vaak ergens geweest. Vorig jaar Gran Canaria was voor mij echt kwijlingwekkend gaaf. Alles willen zien en doen en geniet en gaaf en tof en kijkdatdan, ik heb niet eens aan het zwembad gelegen
Mijn ouders daarentegen hoorde ik niets anders doen dan 'Ja, in Saint Maxime zus en in Marokko dat. En daar was het zo beter en dit konden ze wel anders doen. Oh hier lijkt het wel op weetikveelwaar.'. Op een gegeven moment kreeg ik daar een behoorlijk pesthumeur van, hoe kun je zo nog genieten?

Als ik op vakantie ga, dan moet het wel fatsoenlijk zijn natuurlijk, maar dat gejammer daar krijg ik jeuk van.
Helemaal eens, het is iets dat er hoe dan ook bij moet horen. Mensen die geen geld hebben accepteren dan vaak niet dat het nog altijd een luxe is, die zij zich dan niet kunnen permitteren (niet iedereen natuurlijk).
Oud 11-03-2014, 13:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Vanwege budgettaire redenen denk ik dat wij dit jaar weer noodgedwongen naar Rundumhausen gaan of anders Gardenia. Ach is ook wel mooi !
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-03-2014, 13:17
Verwijderd
Oh ik prefereer Balconia.
Oud 11-03-2014, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Vanwege budgettaire redenen denk ik dat wij dit jaar weer noodgedwongen naar Rundumhausen gaan of anders Gardenia. Ach is ook wel mooi !
Kak, ik snap nu pas wat je ermee bedoelt, ik zat al te googelen op Gardenia
Oud 11-03-2014, 13:21
Verwijderd
Oud 11-03-2014, 13:22
Verwijderd
Citaat:
er zijn maar heel weinig hotels 500 euro per nacht waard.
Weet ik. Ik was bij de bij de hele dure sjieke hotels aan het kijken.
Oud 11-03-2014, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Ik had het er dit weekend nog met Koen over. Over dat vakantie an sich al 'een recht' is geworden. Iedereen moet op vakantie kunnen, of je er nu geld voor hebt of niet, vakantie thuis doorbrengen is uit den boze. En liefst minstens twee keer per jaar. Het is geen extraatje meer en daardoor wordt het precies ook steeds minder gewaardeerd.
Ik denk dat je je behoorlijk vergist in in ieder geval de gemiddelde Nederlander. Groot deel gaat gewoon nog steeds met de huifkar naar Frankrijk, Spanje of Duitsland. En sowieso, als je op vakantie bent dan hoort het gewoon allemaal goed in orde te zijn.

Citaat:
'Ja, in Saint Maxime zus en in Marokko dat. En daar was het zo beter en dit konden ze wel anders doen. Oh hier lijkt het wel op weetikveelwaar.'. Op een gegeven moment kreeg ik daar een behoorlijk pesthumeur van, hoe kun je zo nog genieten?
Dat jij je humeur daar door laat verpesten vind ik op zijn zachtst gezegd vreemd. Je bent op vakantie, waarom zou je je druk maken om domme opmerkingen van een ander.

Citaat:
Als ik op vakantie ga, dan moet het wel fatsoenlijk zijn natuurlijk, maar dat gejammer daar krijg ik jeuk van.
Als ik op vakantie ga hoeft het helemaal niet fatsoenlijk te zijn. Kapotgewaaiden tenten in Slovenië, kapotgestoken worden aan het balatonmeer, uitlaten verliezen bij Brno, kotsen in een fontijn in Madrid, koukleumen in Polen tijdens kerst, de toegang tot Kroatië ontzegd worden na een echt en eng verhoor. MOAR.
Oud 11-03-2014, 13:32
Verwijderd
Ik ben vakantie wel meer gaan waarderen door Anne. Elke vakantie met haar is top. Hoewel ik m'n geld liever in ons huis steek. Vorig jaar zijn we niet geweest en dit jaar is de kans ook erg klein. Heb liever nieuwe voegen in onze muur en een oplossing voor het vochtprobleem.
Oud 11-03-2014, 13:34
Verwijderd
En wat een whiners zeg :') wat stefenootje post...riekt naar zaakjes voor alberto - dat dit kan in nederland - stegeman.
Oud 11-03-2014, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je je behoorlijk vergist in in ieder geval de gemiddelde Nederlander. Groot deel gaat gewoon nog steeds met de huifkar naar Frankrijk, Spanje of Duitsland. En sowieso, als je op vakantie bent dan hoort het gewoon allemaal goed in orde te zijn.
Maar ook dat geeft me nog steeds het idee dat het als een recht wordt gezien. Je moet ergens naartoe. En ook huifkarren kosten geld en de plek waar je die huifkar wil stallen en het voer voor die paarden voor de huifkar...
En tuurlijk moet het in orde zijn, maar vaak is het ook gewoon zeuren/overdrijven/jammeren en dan niet over zaken als die ik in de horrorverhalen zie langskomen bij 'Red mijn vakantie'.

Citaat:
Dat jij je humeur daar door laat verpesten vind ik op zijn zachtst gezegd vreemd. Je bent op vakantie, waarom zou je je druk maken om domme opmerkingen van een ander.
Je weet over wie het hebben, dus ik vind het vreemd dat je het vreemd vindt dat dat invloed heeft op mijn humeur

Citaat:
Als ik op vakantie ga hoeft het helemaal niet fatsoenlijk te zijn. Kapotgewaaiden tenten in Slovenië, kapotgestoken worden aan het balatonmeer, uitlaten verliezen bij Brno, kotsen in een fontijn in Madrid, koukleumen in Polen tijdens kerst, de toegang tot Kroatië ontzegd worden na een echt en eng verhoor. MOAR.
Nou ja, ik zie larp wel een beetje als vakantie. Verder weg kun je toch niet gaan

En een beetje in een tuin zitten of in je eigen huis chillen vind ik ook tof. Voor mij hoeft het niet per se ergens heengaan te zijn. Maakt wel dat ik niet zo avontuurlijk ben dat ik graag geld neer zou tellen voor situaties als de jouwe
Oud 11-03-2014, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Vanwege budgettaire redenen denk ik dat wij dit jaar weer noodgedwongen naar Rundumhausen gaan of anders Gardenia. Ach is ook wel mooi !
Oud 11-03-2014, 14:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pip ik vind het zo gaaf dat je zo'n leuke samenwoonpartner hebt he
Oud 11-03-2014, 14:30
Verwijderd
wij gaan dit jaar met de caravan naar Wenen en misschien trekken we door richting Praag.
Oud 11-03-2014, 14:51
Verwijderd
Ik heb nog nooit zo'n chaotisch Se gehad als vandaag.


Het SE moest in Word worden gemaakt. het bestand met vragen was niet bij elke leerling in de deelmappen. De ict werd erbij gehaald, want de lerares wist niet hoe ze de bestanden bij iedereen tevoorschijn kon toveren. Na 40 minuten klooien met de ict was er nog niks. ze wilde de toetsen gaan uitprinten, maar na 5 minuten kwam ze erachter dat het veel te lang duurde. na 1 lesuur gingen we naar een lokaal met een smartboard, waar ze de toets via het smartboard liet zien. De toets duurde nu maar 15 minuten in plaats van 100

En de vorige keer was datzelfde gezeik, maar dat was bij maar 5 kinderen. Toen hadden we haar gevraagd om het voortaan schriftelijk te laten maken, maar nee. de volgende toets zal vast wel schriftelijk zijn
Oud 11-03-2014, 16:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kak, ik snap nu pas wat je ermee bedoelt, ik zat al te googelen op Gardenia
heel mooi hoor, Gardenia. Alleen geen bergen, ik ben gek op bergen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-03-2014, 16:37
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Bouw een berg in de tuin.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 11-03-2014, 16:52
Verwijderd
Citaat:
En bedwantsen natuurlijk, maar die hebben ze vrij veel in Amsterdam.
Hou op. Stop!

Die beesten zijn zo ranzig. Wij gingen met school naar Rome toe en wij sliepen uiteraard in een cheapass hostel met die beesten. Matrassen werden wel vervangen, mjah, ze lopen er uiteraard nog steeds (als je 4 van de 8 matrassen vervangt werkt het natuurlijk niet eeh)

's Morgens liepen ze zelfs op de muren.

Dus als er iemand klaagt over bedwantsen, ze hebben gelijk. Echt waar.
Oud 11-03-2014, 17:24
Verwijderd
Maar doen bedwantsen dan ook iets, of zijn ze er alleen maar?
Oud 11-03-2014, 17:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ze zuigen bloed.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 11-03-2014, 17:38
Verwijderd
Citaat:
een oplossing voor het vochtprobleem.
Gewoon een kurk in je kut.
Oud 11-03-2014, 17:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bouw een berg in de tuin.
Best een idee, maar lijkt me prijzig
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-03-2014, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Maar ook dat geeft me nog steeds het idee dat het als een recht wordt gezien.
Als je het hele jaar gewerkt hebt dan en je hebt er geld voor dan heb jij het recht om je drie weken te gaan aftrekken op een sekscamping in Frankrijk.

Citaat:
Je moet ergens naartoe. En ook huifkarren kosten geld en de plek waar je die huifkar wil stallen en het voer voor die paarden voor de huifkar...
En tuurlijk moet het in orde zijn, maar vaak is het ook gewoon zeuren/overdrijven/jammeren en dan niet over zaken als die ik in de horrorverhalen zie langskomen bij 'Red mijn vakantie'.
Ik heb die ervaring helemaal niet en hoor bijna alleen maar mensen blij praten over hun vakantie. Wel dat mensen het vergelijken met andere dingen, als ik in de metro in Kopenhagen of Berlijn of Parijs (iedere 45 seconden een nieuwe trein TEH FUCK) zit dan klaag ik over de metro in New York, die op Manhattan na geen reisinformatie (geen vertrekinformatie, zowel in de treinen als op de perrons) heeft en waar het tegen de 50 graden is op de perrons. Als ik in ieder land behalve Japan of Zwitserland ben klaag ik over de frequentie waarmee de treinen rijden, in ieder land boven Italië m.u.v. Nederland smaakt de koffie naar diarree of is het te koud. Dat zijn gewoon klaagzangen en niet zozeer over vorige vakanties maar over dingen.

Citaat:
Je weet over wie het hebben, dus ik vind het vreemd dat je het vreemd vindt dat dat invloed heeft op mijn humeur
Het zou je humeur niet moeten beïnvloeden Je bent op vakantie, laat het van je afglijden.

Citaat:
En een beetje in een tuin zitten of in je eigen huis chillen vind ik ook tof. Voor mij hoeft het niet per se ergens heengaan te zijn. Maakt wel dat ik niet zo avontuurlijk ben dat ik graag geld neer zou tellen voor situaties als de jouwe
Al die pech was helemaal gratis joh! Maar de avonturen en anekdotes die je op verjaardagen kan vertellen zijn het helemaal waard.
Oud 11-03-2014, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Maar doen bedwantsen dan ook iets, of zijn ze er alleen maar?
Citaat:
Ze zuigen bloed.
Ja dit ja, en daarnaast zijn ze vrij vries Ik had gelukkig maar een paar bultjes.

Ik heb er een trauma aan.
Oud 11-03-2014, 18:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
een vriend van me heeft nog ergens een lijstje met de slechtste recensies van Amerikaanse highway motels bloed in de lakens ftw
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-03-2014, 18:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik houd niet van op vakantie gaan, groetjes.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-03-2014, 18:32
Verwijderd
Waarom niet?

De wereld zien is toch leuk.
En daarnaast, vakantie vieren ook toch.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.