Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 13:11
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Heerlijk nostalgisch met een bord broeder in de oude koeienstal zitten. Buiten lopen de schaapjes en de koetjes boe-oe-boe, binnen genieten van de spinnen die in het vierkant zitten.

Het jaar van de boerderij. Geweldig.

Maar goed om even tot een boeiend topic te komen; wat vind jij van boerderijen? Zou je er zelf in willen wonen, woon je er al in? Vind je dat die dingen te veel ruimte in beslag nemen en ze maar plaats moeten maken voor een stel architectonisch verantwoorde blokkendozen?



__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 13:15
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik wil later ook een huis met een groot land eromheen. Maar geen boerderij. Verder vind ik het best.

Ik ben echter wel tegen het houden van dieren.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:16
Verwijderd
Geloof dat ons huis vroeger ook als boerderij heeft gediend..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:25
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik kom uit de Achterhoek, dus iederereen denkt al dat ik in een boerderij woon
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:26
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Even voor de duidelijkheid: dat doe ik dus niet, en wil het ook niet.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:26
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 14-05-2003 @ 14:26:
Even voor de duidelijkheid: dat doe ik dus niet, en wil het ook niet.
Waarom niet?
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:29
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Gewoon: de meeste boerderijen liggen zo achteraf. Ze zien er wel gezellig uit ofzo, maar een vriendin van me woont ook op een woonboerderij, en da's echt niet geweldig. Altijd in je eentje (tenzij je broertjes of zusjes hebt met wie je fijn mag spelen ) Maar nee, is gewoon lastig...
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:33
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 14-05-2003 @ 14:29:
Gewoon: de meeste boerderijen liggen zo achteraf. Ze zien er wel gezellig uit ofzo, maar een vriendin van me woont ook op een woonboerderij, en da's echt niet geweldig. Altijd in je eentje (tenzij je broertjes of zusjes hebt met wie je fijn mag spelen ) Maar nee, is gewoon lastig...

Dat klopt. Kwoon ook in een boerderij. Aan 't einde van een doodlopende weggetje, aan de rand van een natuurgebied. Hartstikke mooi hoor, maar het heeft idd ook een andere kant..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:36
Verwijderd
Als ik het geld er voor had, zou ik best in een boerderij willen wonen. Geen last van irritante buren, muziek zo hard als je zelf zin hebt, feestjes alom (als ze het kunnen vinden in the middle of nowhere ), maar dan wel modern ingericht, en zonder dieren. De voormalige stallen maak ik wel een danszaal van of zo.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:41
Verwijderd
Platwalsen en asfalt erover heen. Voorwaarts met de economie!
Flauwe grap.

Dit plaatje geeft mij een enorm rottig en onprettig gevoel. Moeilijk uit te leggen. Nee, ik zou er nooit kunnen wonen. Verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:49
Verwijderd
Soms ben ik zo blij dat ik (ik zal jullie voor zijn) zo een 'arrogante' amsterdammer ben!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Poser4life schreef op 14-05-2003 @ 14:49:
Soms ben ik zo blij dat ik (ik zal jullie voor zijn) zo een 'arrogante' amsterdammer ben!
Goed volk. Goed volk.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:52
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Geef mij maar een kasteel ( ) ... wel rustig/afgelegen, maar toch een andere sfeer. Ik heb het niet zo op boerderijen en ik moet er niet aan denken om er te woneen. Een vriendin van mij woonde op een boerderij, nou ik zou daar na 2 dagen helemaal doordraaien. niks voor mij...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:56
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
een meisje in mijn klas woont op een boerderij, laatst werd ze opgehaald van school door haar vader met een paardentram...

dat wil ik ook wel
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:56
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 14-05-2003 @ 14:49:
Soms ben ik zo blij dat ik (ik zal jullie voor zijn) zo een 'arrogante' amsterdammer ben!

Ah lang leven de vooroordelen.

Want ja wanneer je op het platteland woont, eet je iedere vrijdag vis, wast moeders op maandag, woensdag gehaktdag. Iedereen leeft in een grote/kleine gemeenschap en deelt alles met elkaar. Kermis is het hoogtepunt natuurlijk. Lang leven de klompen en brommers kieken, bier zuipen natuurlijk.

Wanneer je in de stad woont ben je arrogant, denk je alleen maar aan luxe, ben je asociaal, en zowieso intelligent.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 14-05-2003 @ 14:56:
Ah lang leven de vooroordelen.

Want ja wanneer je op het platteland woont, eet je iedere vrijdag vis, wast moeders op maandag, woensdag gehaktdag. Iedereen leeft in een grote/kleine gemeenschap en deelt alles met elkaar. Kermis is het hoogtepunt natuurlijk. Lang leven de klompen en brommers kieken, bier zuipen natuurlijk.

Wanneer je in de stad woont ben je arrogant, denk je alleen maar aan luxe, ben je asociaal, en zowieso intelligent.
uiteraard!

maar heb het idee dat je iets meer bevooroordeeld bent over het platteland als ik de lijst zo eens bekijk!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:02
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 14-05-2003 @ 14:41:


Dit plaatje geeft mij een enorm rottig en onprettig gevoel. Moeilijk uit te leggen. Nee, ik zou er nooit kunnen wonen. Verschrikkelijk.
Nee!Dat bovenste plaatje geeft mij juist zo een gezellig gevoel?
Een mooi groot huis met veeel veldjes errond heen,heerlijk.
Liefst in zuid frankrijk.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:17
soske
Avatar van soske
soske is offline
Ik heb vroeger ook in een oude boerderij gewoond. Geweldig, mooie grote tuin en supergroot huis. Rieten dak, lag aan een meer, weilandje ernaast, veel fruitbomen in de tuin en een echt landweggetje waar af en toe een tractor voorbij kwam. Woonde in die tijd ook nogal in een klein 'boerendorp' maar we woonden eigenlijk heel dichtbij de 'bewoonde wereld'. Later wil ik weer in zo'n boerderij wonen, net buiten Amsterdam, want ik hou ook van grote steden. (dat ga ik dus nooooooit vinden)
__________________
Een goede Nederlandse vertaling voor 'airbag' is 'botsballon'.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2003, 15:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb er nix mee.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 15:21
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 14-05-2003 @ 14:59:
uiteraard!

maar heb het idee dat je iets meer bevooroordeeld bent over het platteland als ik de lijst zo eens bekijk!

Als je eerst 10 jaar in een vrij grote stad woont en daarna in eens tussen 'de boeren' dan mag dat
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 15:24
Verwijderd
Ik wil op zich wel een keer een oude boerderij kraken en er dan alleen maar feesten geven
Maar er echt lang wonen nee dat niet
ben te veel een stadsmens denk ik
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 14-05-2003 @ 15:02:
Nee!Dat bovenste plaatje geeft mij juist zo een gezellig gevoel?
Een mooi groot huis met veeel veldjes errond heen,heerlijk.
Liefst in zuid frankrijk.
Dat is alweer heel wat anders, Frankrijk. Maar dan nog. Zou je dat echt kunnen. Ervan uitgaande dat je echt in de 'leegte' woont. Ik zou dan helemaal gek worden, in ieder geval na een week. In een stad of groot dorp heb je tenminste alles binnen handbereik. Dat idee geeft al een fijn en prettig gevoel. Maar dat is weer mijn mening
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:03
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 14-05-2003 @ 16:21:
Als je eerst 10 jaar in een vrij grote stad woont en daarna in eens tussen 'de boeren' dan mag dat
HAHAHA ja, ik ben het natuurlijk ook met je eens, maar ik kom dan ook uit de stad!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 14-05-2003 @ 16:21:
Als je eerst 10 jaar in een vrij grote stad woont en daarna in eens tussen 'de boeren' dan mag dat
Serieus? Vanwaar die stap? Ouders? En totaal geen problemen mee gehad?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:09
Rocksaan
Rocksaan is offline
vind iig dat ze niet gesloopt moeten worden voor nieuwbouw, ons wijk is om de boerderijen heen gebouwd, dus hier en daar staat er opeens een boerderij tussen nogal architectische huizen, heeft wel een appart effect
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 16:14
Verwijderd
Een boerderij als tweede huis ergens in Frankrijk dat lijkt me wel wat. Maar ik zou niet mijn hele leven lang op het plattelang willen wonen. Dat lijkt me echt verschikkelijk
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:26
Verwijderd
Wij wonen tussen boerderijen, wij hebben wel een normaal huis, maar er is hier best veel ruimte en velden en naast ons is een giga wei met herten.
De ruimte en de bossen zijn wel leuk, ook dat je feestjes kunt geven zondar dat de buren zeiken over het lawaai, mijn muziek kan zo hard staan als ie wil, je kunt sterren kijken en topless zonnen (nee zelf doe ik dat niet ik zon eigenlijk nooit, maar de mogelijkheid is er ).
Nadeel: de dichtsbijzijnde winkel is een dorpswinkeltje, dat erg duur en beperkt is, de supermarkt is 5 km verder, er komt maar om de 2 uur een bus voorbij (de Belgische dan nog, die rijdt tot het dorp en vandaaruit moet je dan de Nederlandse bus naar Breda/Tilburg nemen), we zitten wel aan een doorgangsweg, vrij druk dus, de bomen naast de weg zijn dodelijk voor hardrijders, maar je zit gewoon afgelegen.
En die gezelligheid van buren is ver te zoeken, hier wonen alleen maar associalen die of een villa kunnen betalen of een oude boerderij kunnen betalen, sommigen vinden het erg prettig om om 4 uur 's morgens op straat heftig tegen elkaar te gaan schelden. Lootjes verkopen is ook een hel: allemaal hoge hekken of grote honden.
Maar in een rijtjeshuis zou ik ook niet willen wonen.
Al zouden ze de boeren die buiten het mestseizoen rijden of die niet impregneren maar de zeik gewoon bovenop het veld gooien moeten afschieten!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:33
Verwijderd
Wat ik van een boerderij vind..
Vraag maar over 4 maanden opnieuw, dan woon ik erin..

(ja, in een woonboerderij gewoon in een straat)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:34
Verwijderd
Op zich heb ik niks tegen boerderijen maar ze zijn inderdaad vaak zo afgelegen en in the middle of nowhere. Ik zou best in een boerderij willen wonen, mits verbouwd tot woonboerderij (wat heb ik aan koeienstallen ) en het gewoon in de randstad is. Ik weet een boerderij die je perfect kan verbouwen, vlakbij een nieuwe woonwijk (maar die zie je niet) en dus bij allerlei voorzieningen, + ontzettend dichtbij verschillende sportfaciliteiten en een open verbinding naar de kagerplassen (= een meer) best een unieke plaats voor Noordwijk.

Conclusie: ik wil best een boerderij wonen... maar het niet al die nadelen te hebben die het nu heeft
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 14-05-2003 @ 17:26:
*verhaal*
Ik bedoel maar. Word je dan niet contactgestoord? Het lijkt mij echt zo hels. Dan belt een goede vriend bijvoorbeeld op om te vragen of je even langskomt. En vervolgens moet je eerst een wereldreis maken om 'even langs te komen'.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:38
Verwijderd
Ik zou er absoluut nooit willen wonen. Ik kan niet tegen eenzaamheid in ruime zin: ik wil niet in een dunbevolkt gebied wonen. Er moeten huizen om me heen zijn, mensen, beweging, leven en een station waar minstens een sneltrein stopt.

Nee, geef mij maar een mooi groot grachtenpand in Amsterdam, een herenhuis in Den Haag of een ruim pand buiten Rotterdam.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef op 14-05-2003 @ 17:36:
Ik bedoel maar. Word je dan niet contactgestoord? Het lijkt mij echt zo hels. Dan belt een goede vriend bijvoorbeeld op om te vragen of je even langskomt. En vervolgens moet je eerst een wereldreis maken om 'even langs te komen'.
Ik heb jaren op internaat gezeten en al mijn vrienden bevonden zich dan ook mijlenver van hier, hier uit het dorp kende ik niemand. Toen heb ik mijn vriend leren kennen en ondertussen heb ik hier ook al goeie vrienden, niet veel, maar het zijn er .
En ja eerst werd ik hier helemaal gek, maar nu heb ik mijn rijbewijs en dat is een hele opluchting. Mijn beste vrienden wonen verspreid over Nederland en België, mijn verjaardagen zijn dan eigenlijk best leuk, allemaal mensen die elkaar niet kennen en die van ver komen en die dus mogen blijven slapen .
Maar daarbij heb ik internet he (helaas geen adsl want daar is ons dorp weer te klein voor.... GROM )
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 14-05-2003 @ 17:42:
Ik heb jaren op internaat gezeten en al mijn vrienden bevonden zich dan ook mijlenver van hier, hier uit het dorp kende ik niemand. Toen heb ik mijn vriend leren kennen en ondertussen heb ik hier ook al goeie vrienden, niet veel, maar het zijn er .
En ja eerst werd ik hier helemaal gek, maar nu heb ik mijn rijbewijs en dat is een hele opluchting. Mijn beste vrienden wonen verspreid over Nederland en België, mijn verjaardagen zijn dan eigenlijk best leuk, allemaal mensen die elkaar niet kennen en die van ver komen en die dus mogen blijven slapen .
Maar daarbij heb ik internet he (helaas geen adsl want daar is ons dorp weer te klein voor.... GROM )
Wederom: ik bedoel maar. Je kan pas goed contact hebben wil je je rijbewijs hebben
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:19
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 14-05-2003 @ 17:05:
Serieus? Vanwaar die stap? Ouders? En totaal geen problemen mee gehad?

Vanwege hobbie *paarden houden in de stad is onbetaalbaar*, en vanwege de baan van m'n ouders.

Ja problemen absoluut. Het soort mensen is totaal anders. En de vooroordelen kloppen voor een groot deel en dat is moeilijk
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 19:55
Verwijderd
't stinkt
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 14-05-2003 @ 20:55:
't stinkt
zoals ik al zei: boeren afschieten die niet impregneren zoals die eikel achter ons altijd poogt te doen en als wij dan dreigen de politie in te lichten, snijdt ie stiekem onze pompoenen stuk (maar dat kan ook de linkerbuurman zijn geweest, die is gewoon aso )
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2003, 21:52
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ALS ik dan op de buiten zou wonen, zou ik idd liever in een boerderijtje wonen. Met van die groene luikjes met hartjes-gaten in. En mijn kudde schapen en kiekskes overal in het rond, en een ezeltje, en geitjes voor de geitenmelk.

Maar ik zou de stad missen, misschien boerderijtje als buitenverblijf?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:33
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 14-05-2003 @ 22:52:
kiekskes
wtf???
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:47
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 14-05-2003 @ 23:33:
wtf???
kippen, kippetjes
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:50
BBEM
BBEM is offline
boerderijen zijn geweldig alle ruimte, je hebt geen buren alleen bijkomend nadeel is dat je vaak boer bent dat is wel een stuk minder.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 01:05
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef op 14-05-2003 @ 23:50:
boerderijen zijn geweldig alle ruimte, je hebt geen buren alleen bijkomend nadeel is dat je vaak boer bent dat is wel een stuk minder.
Je kunt ook stinkende arrogante randstedeling zijn die op z'n ouwe dag het ons-kent-ons-dorpsleven op het platteland even komt vergallen. dat soort mensen koopt ook nog wel 'ns boerderijen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 07:51
Verwijderd
Ja, lijkt me geweldig. Of iig een groot huis met veel land en een stal
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 08:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-05-2003 @ 02:05:
Je kunt ook stinkende arrogante randstedeling zijn die op z'n ouwe dag het ons-kent-ons-dorpsleven op het platteland even komt vergallen. dat soort mensen koopt ook nog wel 'ns boerderijen
Ghehe dat soort lui heb je dus veel te veel.
Overigens -ons huis, ooit een boerderij geweest- staat gewoon in een dorp (ehr, met stadsrechten, maar toch) ..persoonlijk zou ik het helemaal niet zo erg vinden om net iets buitenaf te wonen..kilometertje of 3 ofzo.. dan gewoon een mooie oude boederij opknappen.. heerlijk wonen lijkt me dat..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:26
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Glow schreef op 15-05-2003 @ 09:07:
Ghehe dat soort lui heb je dus veel te veel.
Overigens -ons huis, ooit een boerderij geweest- staat gewoon in een dorp (ehr, met stadsrechten, maar toch) ..persoonlijk zou ik het helemaal niet zo erg vinden om net iets buitenaf te wonen..kilometertje of 3 ofzo.. dan gewoon een mooie oude boederij opknappen.. heerlijk wonen lijkt me dat..

Precies net buiten de stad, zodat je a. het comfort van ruimte hebt, en b. het comfort van een stad
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 10:13
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 14-05-2003 @ 19:19:
Vanwege hobbie *paarden houden in de stad is onbetaalbaar*, en vanwege de baan van m'n ouders.

Ja problemen absoluut. Het soort mensen is totaal anders. En de vooroordelen kloppen voor een groot deel en dat is moeilijk
Je woont in Hoorn (Noord Holland natuurlijk?)? Ik dacht aan een of ander gat in Drenthe. Dat maakt toch wel een wereld van verschil hoor. Je woont nog relatief dicht in de buurt van Alkmaar, en zelfs Amsterdam is nog te doen zo af en toe.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 13:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb ongeveer 10 jaar in 3 verschillende (verbouwde) boerderijen gewoond en nee dat wil ik nooit meer.
Ik vind boerderijen namelijk niet mooi, ik houd erg van oude gebouwen maar niet van boerderijen, geef mij maar een herenhuis of een kasteel ofzo, over het algemeen (de rijke groningse boeren daargelaten) hadden die mensen ook meer geld en betere smaak (naar mijn idee). Bovendien liggen boerderijen vaak afgelegen en als ze niet verbouwd zijn tocht het hele huis ed.
Ik heb maar 1 X in een fatsoenlijke boerderij gewoond en dat kwam omdat die helemaal opnieuw gebouwd was naar onze wensen en alleen het voorhuis met de bedstedes ed origineel was. Het hele gebouw erachter is namelijk toch schuur dus dat zat geen mooigheidje aan. Bovendien houdt ik ook nog eens niet van het nederlandse landschap dus een boerderij in nederland wil ik al helemaal niet en in friesland is wel helemaal een hel voor mij.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 14:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-05-2003 @ 02:05:
Je kunt ook stinkende arrogante randstedeling zijn die op z'n ouwe dag het ons-kent-ons-dorpsleven op het platteland even komt vergallen. dat soort mensen koopt ook nog wel 'ns boerderijen
ja en dat terwijl de agrariërs over het algemeen zo ontzettend open minded zijn en je heel snel opnemen in hun gemeenschap!!!

hahaha hou maar op de verschillen tussen de stad en platteland zijn behoorlijk groot daar is niks aan te doen, persoonlijk moet ik er niet aan denken om op het platteland te gaan wonen ik woon nu aan de rand van Amsterdam(nog net binnen) en dat bevalt me prima!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 14-05-2003 @ 14:52:
Geef mij maar een kasteel ( ) ... wel rustig/afgelegen, maar toch een andere sfeer.
jaaaaaa
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 14:52
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 14-05-2003 @ 23:33:
wtf???
kippetjes
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:04
Vaach
Vaach is offline
kvind het verschrikkelijk
tijdje terug met de hele familie in een woonboerderij ergens in de achterhoek ''vakantie'' gevierd
dat was alles behalve leuk
ik werd helemaal gestoord daar..
ik zou liever in de stad wonen, alles lekker dichtbij enzo *lui *
en ik hou ook niet zo van dieren dus dan schiet het ook niet op
boerderijen..leuk voor de mensjes die dr willen wonen maar ik moet er niet aan denken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De Ronde Kamer [Vervolgverhaal]
Eztherz
0 21-03-2006 16:01
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De onvergetelijke treinreis.
Ieke
0 07-08-2005 13:46
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tjebbe: bedenkingen van een simpele ziel
Krips
7 05-10-2004 22:14
Verhalen & Gedichten Memoires van een veeteler
Raffie
4 07-06-2004 21:18
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Verhalen & Gedichten de geurpsychose (vervolg)
edgaar5000
0 20-03-2003 14:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.