Oud 13-03-2007, 21:43
Verwijderd
Nee, ik zal nooit meer spammen, beloofd...

Hier vind je het ljh topic van de allerliefste kwast!
Advertentie
Oud 13-03-2007, 21:44
Verwijderd
Begin ik nou verliefd te worden?!
Oud 13-03-2007, 21:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kut kut kut kut kut werk

zo
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-03-2007, 22:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Pff ik ben moe, moet morgen vroeg op. En ik wil hem en hij mij niet. Toen ik vroeg of hij verliefd op haar was, zei hij dat hij haar erg leuk vindt. Dat vroeg ik niet. Maar ja. Morgen gaat hij vragen of ze wat hebben aan z'n havo meisje... ben benieuwd. Ik wil hem en ik wil van hem af. Ik wil van de hoop af.

en hou op met mij hoop geven wil
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 22:41.
Oud 13-03-2007, 22:09
Verwijderd
ik heb zooo lekker getraint en ben zooo op nou
Oud 13-03-2007, 22:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wow, we zitten nu op 1 nieuw topic per week.
Oud 13-03-2007, 22:35
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 13-03-2007 @ 22:29 :
Wow, we zitten nu op 1 nieuw topic per week.
idd
Oud 13-03-2007, 22:36
kroot
kroot is offline
oei vandaag repetities nagekeken. Werd ik wel duf van.
Morgen therapie, doorgaan in openheid.
Oud 13-03-2007, 22:37
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
ben doodop, maar ik moet toch echt ff leren. Het liefste zou ik als een hamster in mn warme bedje kruipen en daar heeel lang blijven liggen (en niet tot half 7, wanneer ik eigenlijk op moet voor school )
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 13-03-2007, 22:42
Verwijderd
ik ben moe en onzeker en een beetje in de war om mezelf, maar het geeft niet zo geloof ik. Ik ga nu zielige liedjes luisteren, maar het is fijn. Ik ben er nog niet, nog lang niet, maar uiteindelijk komt het allemaal wel goed. toch?

Edit: wist ik maar waarom het soms nog zo'n pijn doet. het hoeft niet, het doet er niet toe, ik ben toch gelukkig? waarom kan ik toch zoveel beter ongelukkig zijn, niet altijd, maar toch. soms ineens, dan doet het pijn. dat de mensen waar je van houdt of hebt gehouden niet zo zijn zoals je had gedacht, en dat ik zelfs bij de mensen die van mij houden, waar ik van hou, niet helemaal mezelf kan zijn. waarom ben ik zo bang? waarom ben ik verdomme altijd de sterkste? alleen bij hem kan ik nu eindelijk soms een beetje klein zijn, maar niet altijd, niet altijd genoeg. ik wilde dat ik zo klein was dat ik in een handpalm paste.

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 22:50.
Oud 13-03-2007, 22:50
Verwijderd
oo ik vind het zo erg voor dr
zucht
kunnen mensen hun handen niet gewoon thuis houden.
zuipen, zuipen, zuipen.

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 22:55.
Oud 13-03-2007, 22:51
Verwijderd
IK baal dat ik het zo verpest heb bij M*.
Man zulke leuke meisjes vind je niet zo snel, maarjah ik hoop maar weer snel me type te vinden. Als ik op dat moment niet zoveel aan me hoofd had was het wat geworden.
Maarjah shit happens, en je leert er ook weer van.
Oud 13-03-2007, 22:52
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 13-03-2007 @ 22:29 :
Wow, we zitten nu op 1 nieuw topic per week.
Komt omdat ik nieuw ben.
In de vorige heb ik het meeste gepost.

Noujah
@Iedereen: Kom op !
Oud 13-03-2007, 22:59
Verwijderd
Tomorrow is another day. Het valt me allemaal best mee, gelukkig. En het is zó ongelofelijk fijn. Nu nog even dat gesprek doen.
Oud 13-03-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 13-03-2007 @ 22:59 :
Tomorrow is another day. Het valt me allemaal best mee, gelukkig. En het is zó ongelofelijk fijn. Nu nog even dat gesprek doen.
ha dat klinkt gelukkig al positiever dat je post in het vorige topic knuf
Oud 13-03-2007, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 13-03-2007 @ 23:02 :
ha dat klinkt gelukkig al positiever dat je post in het vorige topic knuf
Ja, heb mijn ouders ook geinformeerd en die reageerden best ok en Roos belde nadat ik het gehoord had en dat was echt heel erg fijn dus het is nu wel weer beter, maar ik baal nog steeds te hard Maargoed, ik ga nu pitten, het komt allemaal goed
Oud 13-03-2007, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 13-03-2007 @ 23:06 :
Ja, heb mijn ouders ook geinformeerd en die reageerden best ok en Roos belde nadat ik het gehoord had en dat was echt heel erg fijn dus het is nu wel weer beter, maar ik baal nog steeds te hard Maargoed, ik ga nu pitten, het komt allemaal goed
school is een bitch soms maar gelukkig is het niet alles. slaap lekker!
Oud 13-03-2007, 23:15
Verwijderd
Iedereen vind dat ik naar de dokter moet, nou jaaa... dan bel ik morgen wel even. Als het niet spontaan over is, tenminste.
Ads door Google
Oud 13-03-2007, 23:52
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Thoughtful: dankjewel voor je reactie
Ik denk dat ik hierover niet echt met m'n studieadviseur kan praten, studentenpsycholoog, ja misschien. Dit speelt ook al heel lang, nog voor die AT, dus last heb ik er wel van en ik zie het ook niet vanzelf over gaan. Ik ga er nog eens even over nadenken en anders maar een afspraak maken, als ze er niks mee kunnen hoor ik dat vanzelf wel.

En leuk dat het zo leuk was op Curaçao! Toen ik 2 weken in Egypte was geweest, moest ik wel echt even wennen toen ik weer terug was in Nederland. Het voelde echt alsof ik weer in de 'stroom van de stress' belandde hier, na een heel ontspannen, niets moeten vakantie. Dat moet jij nu vast ook. Je hebt wel geluk dat het mooi weer is, dat maakt het iets makkelijker om hier weer te acclimatiseren.

OT: Zo slapen, hopelijk ben ik morgen dan wat wakkerder dan vandaag en gister.
Oud 14-03-2007, 00:05
Verwijderd
Ben alweer moe, heb het resultaten-deel van mijn verslag nog niet echt af, maar dat moet morgenochtend nog maar even want ik heb nu geen zin meer (nu maar hopen dat mijn labpartner het LJH-topic niet leest ). Wat zal ik blij zijn als dat verslag klaar is. Dan nog het tentamen doen en dan is het weer weekend en ga ik met mijn allerliefste zus naar Antwerpen. Ja, het weekend wordt tenminste wel leuk.

En er is zoveel dat ik verder nog zou kunnen zeggen, maar het voelt alsof ik zeur als ik die dingen uitspreek, want eigenlijk zijn het ook wel luxe-problemen. Dus eerst maar niet.
Oud 14-03-2007, 00:17
Verwijderd
Of ik wel een beetje op tijd mn bed inging want ik mocht niet ziek worden. Maar goedi k ben eigenwijs en ga mn opdracht afmaken dan kan ik morgen tenminste genieten en ben ik niet de dwarsliggendegroepsgenoot.

En dit topic gaat echt snel zeg
Oud 14-03-2007, 00:55
Verwijderd
De benedenbar is saai zonder alcohol op. Op zich wel goed dat ik niet meer mag drinken van de psych. Op dit moment voel ik me ook redelijk rustig. Waarschijnlijk ook daardoor. Alleen nu moet ik wel nieuwe manieren van lol maken vinden. Dansen kan ik niet zonder drank op, dan ben ik niet los genoeg. Dom lullen doe ik ook minder. En dat dronken mensen soms heel irritant zijn. Het is wennen om niet te drinken. Alcohol is bij m'n lifestyle gaan horen.

Verder was vandaag wel een leuk dagje.
Oud 14-03-2007, 00:55
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 14-03-2007 @ 00:55 :
De alcohol op.
Oud 14-03-2007, 01:01
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
weer twee weken overheen, hallelu.
Oud 14-03-2007, 01:08
Redhair
Redhair is offline
Bijna de hele middag voor het huis gezeten met wat huisgenoten, dat was echt leuk.
Maar aan het begin van de avond daalde mijn humeur. Er gingen wat dingen fout, ik eindigde in een jankbui, vond mezelf weer stom en waardeloos.
Toen kwam er een huisgenoot, die vroeg of we wat coke konden regelen. Er wordt best veel drugs gebruikt hier, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Dus we regelden wat coke. Net als vrijdag ook een lijntje gehad. Op onze kamer wat gehangen met twee huisgenoten, later kwamen wat vrienden langs. Een van hun had pep, daar ook maar een paar lijnen van gehad.
J. slaapt al, ik voel me alleen. Ik voel me kut.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Advertentie
Oud 14-03-2007, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 14-03-2007 @ 00:55 :
Moet je morgen nieuwe kopen.
Oud 14-03-2007, 01:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Serieus wat een kutavond. Het ligt vast aan mij hoor, want de rest vond het wel leuk, maar er hing gewoon een vaag sfeertje. Misschien komt het omdat ik een hekel heb aan alcohol, ik haat het ik haat het zo erg en de werking ervan op mensen al helemaal. Mensen gaan dan vervelend doen en gemeen. En nee, drankspelletjes bah bah bah. En mensen die je dingen gaan opdringen bah. Echt, de hele avond bah. Dit is gewoon niet mijn avond. ;x Maar een vriendin was jarig en dat was wel leuk! Want iedereen had cadeautjes voor haar en ze was blij en verliefd. <3 En ander vriendinnetje is volgens mij ook verliefd aan het worden althans het gaat de goede kant op en dat is ook fijn! Ook al voel ik me daardoor alleen en nutteloos en heb ik het idee dat ik ook altijd alleen ga blijven en dat is stom, want dat gevoel is drie maanden weggeweest. En ik ben stom en en en en ik was bang een paniekaanval te krijgen op de fiets maar het viel mee.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 14-03-2007, 07:43
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ah bah. Ik had vannacht precies dezelfde droom als gisternacht... En ik hoop niet dat dat wat betekent wat is echt een nachtmerrie :i. Daarna durfde ik niet meer te slapen, ik ben nu een zombie en kan zo weer van half 9 tot half 5 naar de uni. En dan morgen om 9 uur tentamen maken. G-E-W-E-L-D-I-G
Oud 14-03-2007, 07:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, kort geslapen, want ik kon gisteren door mijn gepieker niet in slaap komen. Maar Vriendje gaat wel op tijd zijn op zijn afspraak, dus ik heb goed voor hem gezorgd vanochtend.

Ik vind het stom dat gisteren op de site kwam te staan dat je komende zaterdag gedurende 1 uur kaartjes kunt kopen voor de komende 3 opnames van De Lama's... Vriendje en ik zijn allebei niet thuis komende zaterdag. Nou dus maar gokken dat we volgende verkoop-datum wel hier zijn, dan kunnen we in april alsnog naar De Lamas. We wonen tenslotte in de buurt, dan wil ik daar ook wel een keer naar toe. En binnenkort wordt er ook weer meer bekend over de optredens van Cirque du Soleil in Amsterdam... Ik wil daar zo graag heen... Afgelopen augustus was het ook zo gaaf, bij Alegria! Maar het is zo duur, en ik zou niet weten wie ik mee zou moeten nemen... Vorige keer met 2 vriendinnen geweest, maar een van de twee hoeft van mij niet echt mee, want die zie ik alleen als ze me nodig heeft, en Vriendje vindt het te veel geld om mee te gaan terwijl hij niet zo enthousiast is als ik. *zucht*

Dadelijk heb ik dat gesprek, ik ben benieuwd wat ze zegt. En verder ga ik hard werken vandaag.
Oud 14-03-2007, 08:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Omg. Wat een aparte droom vannacht. Ik moest de zieke drummer vervangen van de Arctic Monkeys terwijl ik nog nooit achter een drumstel gezeten had
En toen ging het zo slecht dat ze me maar achter het keyboard hadden gezet waar ik maar een paar noten op hoefde te spelen. LOL.

En ik was ook op vakantie in een heel warm en zonnig land. En toen kwam ik mijn ex tegen en gingen we zoenen omdat we elkaar zo misten (en aan de ene kant voelde het slecht omdat ik nu al twee maanden verder ben en niet terug wil vallen door intieme dingen met hem te doen...)
__________________
<):o)
Oud 14-03-2007, 08:44
Verwijderd
Het is een beetje een vreemd gevoel, het liefst begin ik vandaag in de groep. Eén week wachten, zes nachtjes slapen, het lijkt wel een eeuwigheid. Ik weet het gewoon niet, ik weet niet wat ik met mezelf moet, wat ik moet doen enzo.
Afwachten, gewoon wachten tot het dinsdag is. Ik heb nog genoeg te doen deze week. Het weekend concerten=veel afleiding, werken aan school en stage. Maar pfft, het is veel in mn hoofd.
Oud 14-03-2007, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 14-03-2007 @ 01:32 :
Serieus wat een kutavond. Het ligt vast aan mij hoor, want de rest vond het wel leuk, maar er hing gewoon een vaag sfeertje. Misschien komt het omdat ik een hekel heb aan alcohol, ik haat het ik haat het zo erg en de werking ervan op mensen al helemaal. Mensen gaan dan vervelend doen en gemeen. En nee, drankspelletjes bah bah bah. En mensen die je dingen gaan opdringen bah. Echt, de hele avond bah. Dit is gewoon niet mijn avond. ;x
Volgens mij lag het niet aan jou. Ik vond het ook een baggeravond van niks. Het was ook veel te vol en sommige mensen werden irritant van de drank idd.

Citaat:
Maar een vriendin was jarig en dat was wel leuk! Want iedereen had cadeautjes voor haar en ze was blij en verliefd. <3 En ander vriendinnetje is volgens mij ook verliefd aan het worden althans het gaat de goede kant op en dat is ook fijn! Ook al voel ik me daardoor alleen en nutteloos en heb ik het idee dat ik ook altijd alleen ga blijven en dat is stom, want dat gevoel is drie maanden weggeweest. En ik ben stom en en en en ik was bang een paniekaanval te krijgen op de fiets maar het viel mee.
Je blijft vast niet je hele leven alleen. Daar ben je een veel te leuk iemand voor.

En ze was er niet. Maar ik ben op een gegeven moment wel redelijk doodgeknuffeld door een nieuw lid en dat was lief. Iedereen wil me knuffelen tegenwoordig. Zie ik eruit alsof ik van pluche ben?

Laatst gewijzigd op 14-03-2007 om 09:59.
Oud 14-03-2007, 10:16
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik werd vanmorgen gewoon uit mezelf wakker, vóór de wekker. En toen kon ik gewoon nog blijven liggen Niet dat ik uiteindelijk zo vroeg op was, maar ik ben in elk geval een stuk wakkerder dan de afgelopen twee dagen.
En de zon schijnt weer

Over een half uurtje de trein naar Groningen, aan de studie en op tijd weer terug want ik ga vanavond bij m'n ouders eten en daarna heb ik repetitie.
Oud 14-03-2007, 10:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Zou het mogelijk zijn om ongesteld te zijn zonder het bloed, met alleen maar de pijn? Of is dit enkel de voorbode

Een nacht goed slapen doet een mens echt zoveel goed, ik voel me weer helemaal positief. Maar mijn huiswerk van Turks is wel een stuk meer dan ik dacht. En dat van Literatuurtheorie weer minder, dus dat moet ook maar goedkomen. Ik heb verder toch niets te doen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 14-03-2007, 10:59
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
net een nieuwe identiteitskaart gehaald. Nu nog ff een half uurtje huiswerk en dan naar school. Scheikunde doen en nog meer scheikunde en nog meer scheikunde. . Gelukkig gaan we morgen naar de Dag van de literatuur. Eindelijk eens een dagje rust.
Oud 14-03-2007, 11:24
Verwijderd
Ik heb zin om te schrijven en dat ga ik dan dus maar doen. Over vanalles en over waarover ik nog wilde gaan schrijven. Oh en ik moet ook nog wat huiswerken en straks het gesprek en dan zien we wel verder.

Enen ik wil dat het weekend is!
Ads door Google
Oud 14-03-2007, 12:10
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 14-03-2007 @ 09:55 :
Iedereen wil me knuffelen tegenwoordig. Zie ik eruit alsof ik van pluche ben?
Nee, maar schattig ben je zeker.
Oud 14-03-2007, 12:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 14-03-2007 @ 09:55 :
Volgens mij lag het niet aan jou. Ik vond het ook een baggeravond van niks. Het was ook veel te vol en sommige mensen werden irritant van de drank idd.



Je blijft vast niet je hele leven alleen. Daar ben je een veel te leuk iemand voor.

En ze was er niet. Maar ik ben op een gegeven moment wel redelijk doodgeknuffeld door een nieuw lid en dat was lief. Iedereen wil me knuffelen tegenwoordig. Zie ik eruit alsof ik van pluche ben?
Mja ik ben echt allergisch voor mensen die vervelend gaan doen van drank. En tja, als iedereen drinkt en jezelf niet meedrinkt... Maar ik vond het wel goed van je hoor dat je niet besloten hebt om helemaal niet meer te drinken dan.

En omg welk nieuw lid?

OT: En ik had gisteren gelijk nergens zin meer in, maar nu is dat allemaal wel weer prima want de zon schijnt fijn bij mijn kamer naar binnen. Maar ik wil wel dat die huisbaas belt voor een afspraak, zo snel mogelijk graag.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 14-03-2007, 12:19
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 14-03-2007 @ 01:28 :
Moet je morgen nieuwe kopen.
Hey darkside, waarom reageer je niet op me laatste pm
Oud 14-03-2007, 12:27
Verwijderd
Pff. Een poging tot gezond eten, woohoo. Daar kan ik in ieder geval iets mee.. En eigenlijk wil ik de hele dag in de zon zitten want dan voel ik me ietwat beter, maar dan krijg ik weer van iedereen gezeik dat ik ze kwets, en dat ik thuis niets doe, en weetikhetwat. Grom.
Oud 14-03-2007, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 14-03-2007 @ 12:27 :
Pff. Een poging tot gezond eten, woohoo. Daar kan ik in ieder geval iets mee.. En eigenlijk wil ik de hele dag in de zon zitten want dan voel ik me ietwat beter, maar dan krijg ik weer van iedereen gezeik dat ik ze kwets, en dat ik thuis niets doe, en weetikhetwat. Grom.
Ga er nou weheg! Ik blijf erbij, jij moet zwaar nodig uit huis. Of je je ouders daar nou mee 'kwetst' of niet. Ze zullen vanzelf wel merken dat het op die manier beter is, en al vinden ze dat niet of willen ze dat niet toegeven, dan nog is het voor jou stukken beter. Je moet echt wat meer afstand van je moeder kunnen nemen en een plek echt voor jezelf hebben.

/bemoeizuchtige muts
Oud 14-03-2007, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 14-03-2007 @ 12:13 :
Mja ik ben echt allergisch voor mensen die vervelend gaan doen van drank. En tja, als iedereen drinkt en jezelf niet meedrinkt... Maar ik vond het wel goed van je hoor dat je niet besloten hebt om helemaal niet meer te drinken dan.
Ik heb juist wel besloten helemaal niet meer te drinken En dat ging me gisteravond iig goed af. Drink jij helemaal geen alcohol?

Citaat:
En omg welk nieuw lid?
Helga. Dat is gewoon een lieve meid. Sowieso integreer ik wel aardig met een aantal nieuwe leden volgens mij.

Citaat:
OT: En ik had gisteren gelijk nergens zin meer in, maar nu is dat allemaal wel weer prima want de zon schijnt fijn bij mijn kamer naar binnen. Maar ik wil wel dat die huisbaas belt voor een afspraak, zo snel mogelijk graag.
Fijn dat je je nu beter voelt. Kun je zelf de huisbaas niet bellen voor een afspraak? Wat mankeert er aan je huis?
Oud 14-03-2007, 12:53
Verwijderd
Citaat:
DoraRing schreef op 14-03-2007 @ 12:19 :
Hey darkside, waarom reageer je niet op me laatste pm
Zal ik straks even doen.
Oud 14-03-2007, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 14-03-2007 @ 12:10 :
Nee, maar schattig ben je zeker.
Oud 14-03-2007, 13:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 14-03-2007 @ 12:52 :
Ik heb juist wel besloten helemaal niet meer te drinken En dat ging me gisteravond iig goed af. Drink jij helemaal geen alcohol?



Helga. Dat is gewoon een lieve meid. Sowieso integreer ik wel aardig met een aantal nieuwe leden volgens mij.



Fijn dat je je nu beter voelt. Kun je zelf de huisbaas niet bellen voor een afspraak? Wat mankeert er aan je huis?
Oh dat moest er staan, ik typ zinnen door elkaar heen. En nee ik drink niet. En Helga is wel tof ja. En ik ga verhuizen en de nieuwe huisbaas zei vrijdag dat ie me deze week nog zou bellen om nog een keer langs te komen, maar hij zou het contract ook opsturen naar mijn ouders (ja dat wou hij ik kan net zo goed langskomen om te tekenen) maar dat is ook nog niet aangekomen. Dus dan is er nog niets aan de hand neem ik aan. Maar ik moet er sowieso niet teveel aan denken, want ik ben nogal snel van de kaart door stress.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 14-03-2007, 13:24
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 14-03-2007 @ 12:53 :
Oud 14-03-2007, 13:26
Verwijderd
Ik heb een docent gemaild over dat ik ga stoppen met z'n cursus, en ik moest hardop lachen om zijn reactie:

Citaat:
Hallo Andrea,

jammer, maar het is blijkbaar niet anders.

vr.gr.

HVJ
Eigenlijk niets grappigs aan, maar ik vond het grappig. En vind. Ik voel me echt goed

Ik ga de komende tijd even genieten van het absoluut ontbreken van enige vorm van stress. En dan ga ik werk zoeken. Ik zie in het centrum overal bordjes met 'personeel gezocht!' en dan voor een vrij aanzienlijk aantal uur. Ik ben zo flexibel als maar kan, dus ik ga er gewoon voor. Ook al heb ik 0,0 ervaring.
Damn, dit is spannend maar op een hele goede manier.

Zodra ik werk heb, vertel ik het aan m'n ouders en zus.

En vandaag ga ik bezig met Japans, m'n verloren hobby
Oud 14-03-2007, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-03-2007 @ 13:26 :
Ik heb een docent gemaild over dat ik ga stoppen met z'n cursus, en ik moest hardop lachen om zijn reactie:

Eigenlijk niets grappigs aan, maar ik vond het grappig. En vind. Ik voel me echt goed

Ik ga de komende tijd even genieten van het absoluut ontbreken van enige vorm van stress. En dan ga ik werk zoeken. Ik zie in het centrum overal bordjes met 'personeel gezocht!' en dan voor een vrij aanzienlijk aantal uur. Ik ben zo flexibel als maar kan, dus ik ga er gewoon voor. Ook al heb ik 0,0 ervaring.
Damn, dit is spannend maar op een hele goede manier.

Zodra ik werk heb, vertel ik het aan m'n ouders en zus.

En vandaag ga ik bezig met Japans, m'n verloren hobby
Ik vind het ook grappig. Misschien is het grappig omdat hij hij is.

En succes.
Oud 14-03-2007, 14:05
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Gesprek viel mee, en ze denken in ieder geval goed mee. Al lijkt het me wel eng om in mijn eentje les te krijgen van een dramadocent. Maar goed, het voordeel is dan dat het me (als het goed is) niks kost (behalve tijd). Al weer een zorg minder. En over een poosje beginnen met logopedie, en met logopedie zou het best goedkomen met mijn stemgebruik.
Ik begin het weer ietsje zonniger in te zien.

Net aan het kampspel gewerkt, nu weer verder met mijn lesvoorbereidingen voor morgen, want die waren niet compleet. En daarna huiswerk maken en boeken lezen en opruimen en leuke dingen bedenken om te doen op mijn stage.
Oud 14-03-2007, 14:13
Verwijderd
Hm. Toch een HBO-opleiding gaan doen, maar dan wel een die ik geweldig vind? Verleidelijk. Alleen jammer van de economie, hoop dat dat geen probleem is
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.