Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 00:46
Verwijderd
Als ik zo nu en dan die Gerrie Live in Irak (nos ) zie langskomen geloof ik er niets van. Volgens mij was hij vroeger gewoon schoonmaker en toen er niemand naar Irak wou,hebben ze hem maar gestuurd. Zo van ' nou ja ,als niemand wil,dan jij maar ' ...

Zeer zwak hoor,valt me echt tegen. Is er eindelijk weer eens wat te doen in de wereld

En jullie ? De minst goede nieuwslezeres : Hennie ,ook van de Nos. Die kan je met je blik van de stoel af doen vallen ..

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 00:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 01:58
138
Avatar van 138
138 is offline
Mag ik hier piet paulusma ofzo noemen wat een pleurisgast die mag echt sterven
__________________
Want me to get naked and start the revolution?......I'll take that as a maybe. We wrof th twildwen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 06:58
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Ik vind Gerrie juist wel goed. De NOS heeft volgens mij amper slechte verslaggevers.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 07:01
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Koen schreef op 02-04-2003 @ 07:58:
Ik vind Gerrie juist wel goed. De NOS heeft volgens mij amper slechte verslaggevers.
Helemaal mee eens.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 08:27
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Haha die Gerrie wou ik ook net noemen Hij is wel goed of zo maar ik vind m irritant praten, weet niet waarom.
En die ene vrouw (ook van de NOS) die altijd in Londen zit, weet ff niet hoe ze heet, maar die heeft altijd zo'n gezicht alsof ze dagen achtereen heeft lopen zuipen
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:08
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Interessant; dit is de eerste keer dat iemand 'jouw' verkeerd spelt, maar dat hij het ook werkelijk anders (=goed) kan hebben bedoeld. 'De jou meest irriterende...' bla.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:09
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Static-x schreef op 02-04-2003 @ 02:58:
Mag ik hier piet paulusma ofzo noemen wat een pleurisgast die mag echt sterven
Jezus, als jij zo reageert, ben jij, hoe slecht Paulusma ook ooit zou zijn, nog veel slechter dan hij. Hij is echt een goede vent, in het hart. Dus jij hebt absoluut geen recht om zo kwaad en rancuneus te reageren, no matter what you think of him. Al was hij de slechtste presentator/weerjournalist ooit, dan was hij alleen nog op TV slecht, maar jij in je hart, als je dit echt meent.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:15
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Als die Gewwie begint te pwaten dan haak ik altijd meteen af. Hij heeft zo'n iwwitant spwaakgebwek dat ik hem met geen mogelijkheid sewieus kan nemen. Waaw maaw waaw maaw het is nu eenmaal zo, ik kwijg ew zo ontzettend de kwiebels van.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:28
Thomas
Thomas is offline
Die Pauls Pietsma irriteert mij iig mateloos.

En een vrouwelijke nieuwsleze; pff, hier kom ik later nog eens op terug, goed?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:39
mcsun
Avatar van mcsun
mcsun is offline
Ton van Royen en Leo de Later. De idioot die twee in één programma heeft gestopt verdient een abbonement voor het leven op de gouden ezel-award.

__________________
to look at the world as we find it, not as we want it to be * cassavecrackers
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:58
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
mcsun schreef op 02-04-2003 @ 10:39:
Ton van Royen en Leo de Later. De idioot die twee in één programma heeft gestopt verdient een abbonement voor het leven op de gouden ezel-award.

[afbeelding]
Zeg me alsjeblieft dat die linker gozert een pruik opheeft (of is zijn fohn ontploft??)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:01
Verwijderd
Maartje van Wegen. Dat vind ik de grootste nepjournalist die er bestaat. Wat een walgelijke journalist

De spreekpop van het koninklijkhuis; ze stelt nooit kritische vragen en daarbij vind ik haar vaak zo subjectief als de pest. Ook met betrekking tot de 'gewone' onderwerpen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:47
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Theo Reitsma (voetbalverslaggever van de NOS), hij wil altijd alle finales becommentarieren en hij heeft zo'n ongelooflijk saaie stem. Gelukkig is hij nu alleen nog maar op oproepbasis bij de NOS
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:54
Verwijderd
Citaat:
mcsun schreef op 02-04-2003 @ 10:39:
Ton van Royen en Leo de Later. De idioot die twee in één programma heeft gestopt verdient een abbonement voor het leven op de gouden ezel-award.

[afbeelding]
Je was me voor.
En die andere donkerharige muts die daar ook wel eens bij zit..vooral bij hart van nederland geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:12
Blisss
Avatar van Blisss
Blisss is offline
Peter R. de Vries, misdaadverslaggeefster en Willibrord Frequin, irritante k*tgast.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:50
Verwijderd
Peter Timofeef: en mmmmmorguh..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:52
lukas15
Avatar van lukas15
lukas15 is offline
Slechte nieuwslezer: Marga van Praag, die is gelukkig ook weg.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:33
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Dr is een verslaggever bij RTL 4 die altijd met één wenkbrauw omhoog getrokken zn zegje staat te doen.. echt een heel irritant gezicht..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2003, 15:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Piet Paulusma is
Hans van Breukelen mag van mij wel weg bij SBS, die is zo slecht.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:44
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Esmée schreef op 02-04-2003 @ 09:27:
Haha die Gerrie wou ik ook net noemen Hij is wel goed of zo maar ik vind m irritant praten, weet niet waarom.
En die ene vrouw (ook van de NOS) die altijd in Londen zit, weet ff niet hoe ze heet, maar die heeft altijd zo'n gezicht alsof ze dagen achtereen heeft lopen zuipen
Tine van Hout heet ze

Ik vind Clairy Polak van NOVA irritant
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:53
PV
PV is offline
journalist: die ene van RTL Z, blond haar, bril, niet zo oud.. hoe heet ie nou ook weer *zoekt op* *kijkt rtlz*
Frans Middendorff
nieuwslezer(es): Marga van Praag, hoeveel fouten dat mens soms wel niet maakt en dat ene vrouwtje dat wel es 's ochtends het RTL Nieuws presenteerde, Elisabeth Heykoop ofzo..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Journalist?

Ehehm... Hans Kraay sr.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:37
Kinshi
Avatar van Kinshi
Kinshi is offline
Die nieuwe mensen van nova en die Brandsma die in Duitsland is. Presentator het slechtst vind ik Reinout Oerlemans
Beste is Peer Ulijn van het economische nieuws.
__________________
Ik weet het ook allemaal niet. Het verschil met jou is dat ik het nooit heb geweten.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:02
MissGreeny
Avatar van MissGreeny
MissGreeny is offline
Ik vind die Meis van mtv zo irritant!
Verder vind ik die journaliste van rtl 4 die in London zit super goed. Kan ff niet op haar naam komen.
En verder ehm vind ik Gerrie ook goed, is gewoon normaal.
__________________
Een kus die het hart niet raakt, verveelt alleen de mond. --Geslaagd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.