Oud 27-02-2018, 23:30
David305
David305 is offline
Ik heb morgen een examen over het volgende alleen ik snap er niets van, kan iemand mij misschien helpen met de volgende twee vragen. Ik zal u eeuwig dankbaar zijn

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2018, 23:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat snap je niet?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-03-2018, 18:36
Verwijderd
Ik heb ongeveer dezelfde stof alleen niet in het engels en niet op examenniveau... sorry.
Ik denk dat je zover ook wel gekomen was met het idee, maar dit dacht ik ongeveer:
Wheat en haircut technologie zijn beide beter geworden. Naar mijn idee stijgen de prijzen vanwege de technologie die het gekost heeft om dit zo te ontwikkelen, maar het kan ook dalen zijn omdat deze manier ervoor gezorgd heeft dat je goedkoper efficienter deze dingen kunt kopen (1e is meer waarschijnlijk). Het zijn geen complementaire of substitutiegoederen, dus het zal de inkomenselasticiteit betreffen.
Goede prijselasticiteit betekent in dit geval dat de weertechnologie erop veruit gegaan is, maar het aantal mensen dat nog maar het weer moeten presenteren achteruit (komt negatief uit --> elastisch).

En verder kom ik eigenlijk niet
Met citaat reageren
Oud 04-03-2018, 10:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De haircut technieken zijn juist weinig veranderd in de afgelopen 100 jaar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.