Oud 03-12-2018, 12:44
Lol1
Lol1 is offline
Hoi! Wij zijn bij economie bezig met de verschillende marktsoorten (volkomen concurrentie, monopolistische concurrentie, etc.) en ik vroeg me af wat voor soort martk de cacao markt is, heeft iemand daar antwoord op?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2018, 21:21
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Ik weet niet wat voor soort martk de cacao markt is.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 05-12-2018, 21:40
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Volgens mij monopolie, omdat cacoa maar in een bepaald deel van de wereld kan worden verbouwd en wie dat deel vruchtbare land beheersd, beheersd de koers van de cacaoa. Maat weet niet zeker he
Met citaat reageren
Oud 06-12-2018, 00:07
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik denk dat het een oligopolie is; er zijn inderdaad weinig landen die cacoa verbouwen, maar in deze landen zitten meerdere plantages die niet van dezelfde eigenaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2018, 08:03
Verwijderd
Die vraag heb ik godverdomme hier al beantwoord:

https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1948839

En niet lullig bedoeld positive mind, maar probeer geen vragen te beantwoorden waar je geen flauw benul van hebt. Het zit het dichtst tegen volledige concurrentie aan. Ja, dat geldt ook voor die knul boven je maar ik heb niet de illusie dat die zich iets hiervan aantrekt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2018, 23:32
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Die vraag heb ik godverdomme hier al beantwoord:

https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1948839

En niet lullig bedoeld positive mind, maar probeer geen vragen te beantwoorden waar je geen flauw benul van hebt. Het zit het dichtst tegen volledige concurrentie aan. Ja, dat geldt ook voor die knul boven je maar ik heb niet de illusie dat die zich iets hiervan aantrekt.
Wat bedoel je met "geen ilusie dat die zich iets hiervan aantrekt"? T is een vraag en ik geef, net als positivemind, gewoon t antwoord wat mij het logischt lijkt
Met citaat reageren
Oud 08-12-2018, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je met "geen ilusie dat die zich iets hiervan aantrekt"? T is een vraag en ik geef, net als positivemind, gewoon t antwoord wat mij het logischt lijkt
Waarvan je dus niet weet of het correct is. Well done, hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2018, 00:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat bedoel je met "geen ilusie dat die zich iets hiervan aantrekt"? T is een vraag en ik geef, net als positivemind, gewoon t antwoord wat mij het logischt lijkt
Niet te snel conclusies trekken
Met citaat reageren
Oud 25-12-2018, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je met "geen ilusie dat die zich iets hiervan aantrekt"? T is een vraag en ik geef, net als positivemind, gewoon t antwoord wat mij het logischt lijkt
Je antwoord is hartstikke fout. Waarom zou je op een huiswerkforum een vraag beantwoorden waar je geen klap vanaf weet? Dat is echt gigantisch stom.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.