Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2008, 16:48
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Hoi allemaal, ik heb jullie hulp nodig met een -voor mij groot- probleem. Excuses voor het lange verhaal, ik neem het jullie niet kwalijk als je het niet wilt lezen!

Ik ben vierdejaars student inmiddels op de NHTV (Management Toerisem) en ik ben al sinds oktober (hoewel, meer sinds eind november/begin december) bezig met mijn scriptie voor een sauna.
Ik kon destijds kiezen voor een stage of een scriptie en heb voor het laatste gekozen omdat ik voor mezelf wilde bewijzen dat ik genoeg discipline had om het te doen.

Het begin verliep erg stroef, het scriptiebedrijf werkte ook niet echt goed mee.. Het meisje wat mij begeleidt is krap een jaar ouder dan ik en werkt op de marketingafdeling. Mijn scriptie gaat over Customer Relationship Management (CRM), interne en externe communicatie.
Uiteindelijk had ik eind februari al een goede basis gelegd voor mijn scriptie maar toen ik dat had liep ik vast.
Mijn begeleider van school die ik toegewezen heb gekregen is leraar Italiaans en heeft daar dus geen verstand van.
Mijn leraar van CRM, de minor die ik gevolgd heb, schoot mij toen te hulp en hielp me weer een beetje op weg.

In maart kwam ik erachter dat ik nog 3 tentamens open had staan die ik moest halen om mijn scriptie te mogen inleveren. Dat was een flinke klap want één van die tentamens wordt pas na de zomervakantie gegeven, in de zogeheten week 0, de week voor de eerste schooldag. Dit betekent dus dat ik mijn scriptie sowieso pas volgend jaar mag inleveren in september.

Vanaf dat moment ben ik eigenlijk totaal niet meer gemotiveerd om mijn scriptie af te maken. De overige twee tentamens heb ik begin april gelukkig gehaald, maar mijn scriptie wil gewoon niet vorderen.